Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2012, 12:51 uur
Dus in plaats van de linksbuiten krijgen we nu een rechtsback? Dat is ook wel een beetje vreemd of niet 

0
Hendrik68
geplaatst: 13 juni 2012, 13:15 uur
Ze hoeven de Tourwinnaar nu eens niet na afloop te schrappen. De winnaar kiest bij voorbaat het hazepad.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:21 uur
Hendrik68 schreef:
Ze hoeven de Tourwinnaar nu eens niet na afloop te schrappen. De winnaar kiest bij voorbaat het hazepad.
Doet Wiggins niet mee dan?Ze hoeven de Tourwinnaar nu eens niet na afloop te schrappen. De winnaar kiest bij voorbaat het hazepad.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:22 uur
Hoewel ik absoluut geen Kuyt fan ben begrijp ik het mischien ook nog wel, ik denk dat hij Lahm moet gaan verdedigen en met een Robben of een Afellay kun je dat wel vergeten.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:24 uur
trebremmit schreef:
Hoewel ik absoluut geen Kuyt fan ben begrijp ik het mischien ook nog wel, ik denk dat hij Lahm moet gaan verdedigen en met een Robben of een Afellay kun je dat wel vergeten.
Precies. En Robben verhuist naar de andere kant zodat hij Boateng tegenover zich heeft (is beter te doen). Maar het wordt er zo niet aanvallender op natuurlijk. Kuijt voor Afellay en het verdedigende blok Van Bommel / De Jong intact houden. Pffff.... Ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik voel de spanning nu al zo zoetjes aan opkomen. En het duurt nog wel effe tot 20:45.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:28 uur
Boateng was tegen Portugal wel véél sterker dan Lahm. Die was eigenlijk één van de slechtste op het veld.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:30 uur
Ik vind Lahm altijd een van de beste voetballers van Duitsland maar ik heb ze niet zien spelen tegen Portugal.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:36 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Doet Wiggins niet mee dan? Andy Schleck. Hij brak tijdens de Dauphiné zijn heiligbeen.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:43 uur
Hendrik68 schreef:
Het is nog maar de vraag of Schleck anders wel had meegedaan. Gezien zijn hopeloze vorm bestond de kans dat hij niet eens geselecteerd werd.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:43 uur
trebremmit schreef:
Ik vind Lahm altijd een van de beste voetballers van Duitsland maar ik heb ze niet zien spelen tegen Portugal.
Dat is ook wel zo, maar hij steekt niet echt meer in vorm de laatste maanden. Net als Schweinsteiger, die ik ook dramatisch vond tegen Portugal. Anderzijds vonden de Duitse kranten Schweinsteiger de beste man op het veld dus misschien ken ik er gewoon helemaal niks van

Trouwens, als Hummels speelt zoals tegen Portugal maakt het niet eens uit wie er bij jullie in de spits staat, die zal dan sowieso niet scoren.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 13:45 uur
Schweinsteiger is lang geblesseerd geweest en heeft daarna zijn beste vorm nog niet gevonden. Hopelijk gebeurt dat vanavond wel. Des te indrukwekkender de overwinning van Oranje dan. 
Hummels verdedigde inderdaad ijzersterk tegen de Portugezen, maar in de CL heeft Van Persie drie keer tegen hem gescoord.
(ik probeer de moed erin te houden, maar mijn geld staat op de oosterburen)

Hummels verdedigde inderdaad ijzersterk tegen de Portugezen, maar in de CL heeft Van Persie drie keer tegen hem gescoord.
(ik probeer de moed erin te houden, maar mijn geld staat op de oosterburen)
0
geplaatst: 13 juni 2012, 14:14 uur
Mijn excuses voor dat ik me zo onhandig uitdrukte eerder.
Het was niet de bedoeling te shockeren.
Het was ook niet racistisch of kwaadwillend bedoeld, maar het was een domme actie.
Ik had beter na moeten denken alvorens te posten.
Het was niet de bedoeling te shockeren.
Het was ook niet racistisch of kwaadwillend bedoeld, maar het was een domme actie.
Ik had beter na moeten denken alvorens te posten.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 14:28 uur
GrafGantz schreef:
Dat was z'n eigen racefiets.
Maar die bolletjes waren inderdaad een slecht idee.
(quote)
Dat was z'n eigen racefiets.
Maar die bolletjes waren inderdaad een slecht idee.

Jocharo-T schreef:
Het is weggehaald.
0
Jocharo-T
geplaatst: 13 juni 2012, 14:42 uur
Aha, op die manier. Vond je eerdere posts namelijk helemaal niet vervelend namelijk. Snapte er dus al niets van. 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 16:46 uur
Volgens de wakkere krant van NL staat Huntelaar niet in de basis en spitst de discussie zich toe op of Kuyt of Afellay op links 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 16:55 uur
Mocht Nederland zo goed kunnen voetballen
als ze erover kunnen lullen, dan waren ze nu al Europees kampioen.
Vlamingen staan vaak versteld van jullie voetbalcommentaren op televisie.
Analyse op analyse. De ene kenner struikelt er over de andere watcher.
En vaak ook schuldigen zoeken voor een mindere prestatie.
Laat zo'n ploeg nou eens in vertrouwen groeien. Straks betreedt Oranje
de arena weer met het hoofd vol vingerwijzingen in plaats van fris en monter.
Ik supporter graag voor de tegenstander van Oranje (dat is het België-Holland derby gevoel).
Maar voor de Duitsers maak ik een uitzondering. Pas als de Duitsers uit een tornooi verdwijnen
(en laat de Nederlanders voor deze primeur zorgen) is de strijd echt helemaal open.
Dus voor één keertje: hup, Holland, hup!
als ze erover kunnen lullen, dan waren ze nu al Europees kampioen.
Vlamingen staan vaak versteld van jullie voetbalcommentaren op televisie.
Analyse op analyse. De ene kenner struikelt er over de andere watcher.
En vaak ook schuldigen zoeken voor een mindere prestatie.
Laat zo'n ploeg nou eens in vertrouwen groeien. Straks betreedt Oranje
de arena weer met het hoofd vol vingerwijzingen in plaats van fris en monter.
Ik supporter graag voor de tegenstander van Oranje (dat is het België-Holland derby gevoel).
Maar voor de Duitsers maak ik een uitzondering. Pas als de Duitsers uit een tornooi verdwijnen
(en laat de Nederlanders voor deze primeur zorgen) is de strijd echt helemaal open.
Dus voor één keertje: hup, Holland, hup!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2012, 16:58 uur
El Ninjo schreef:
Volgens de wakkere krant van NL staat Huntelaar niet in de basis en spitst de discussie zich toe op of Kuyt of Afellay op links
Kuijt op links en Robben dan op rechts? Dat kan ik me niet voorstellen.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:04 uur
Waarom niet? Dat was precies zoals we op het WK speelden. Mensen lijken te vergeten dat we toen altijd met een zeer vergelijkbare opstelling speelde als nu, toen wonnen we echter krap tegen de middelmatige landen en was er dus geen kritiek over linksvoet-rechts en vice versa.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:06 uur
Bert is niet zo vd veranderingen (als je eenmaal in de basis staat op een bepaalde positie dan moet je volgens mij eerst een been breken voordat je niet meer opgesteld wordt) dus ik kan me dat helaas heel goed voorstellen.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:07 uur
Robben moet je sowieso niet tegen Lahm laten spelen, want die laat steevast zijn man lopen en dat kan beter Boateng zijn die veel minder goed opbouwt en aanvallend speelt dan Lahm. Kuyt zou Lahm nog wel in bedwang kunnen houden, zal Bertje wel denken.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:16 uur
Ik hoop het niet, uitgaan van eigen kracht zou ik zeggen in eerste plaats. De lopende mensen daarnaast bij Duitsland, waar Lahm een uitstekend voorbeeld van is, kun je veel beter in de zone opvangen.
Dit zou ik een angstige maatregel vinden...
Dit zou ik een angstige maatregel vinden...
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:20 uur
Goede analyse van Catenaccio, kan me daar ook goed in vinden.
jasper1991 schreef:
Ik hoop het niet, uitgaan van eigen kracht zou ik zeggen in eerste plaats. De lopende mensen daarnaast bij Duitsland, waar Lahm een uitstekend voorbeeld van is, kun je veel beter in de zone opvangen.
Wishful thinking. Zie jij Van der Wiel in deze vorm Lahm opvangen?Ik hoop het niet, uitgaan van eigen kracht zou ik zeggen in eerste plaats. De lopende mensen daarnaast bij Duitsland, waar Lahm een uitstekend voorbeeld van is, kun je veel beter in de zone opvangen.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:22 uur
Het is niet anders; door mee te hollen met de Duitsers, worden we op kracht eruit gespeeld. De kunst is vooruit te verdedigen en niet te snel af te jagen. De Duitsers zijn op zijn best als het veld lang is, maar dat zijn we geloof ik eens.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 17:52 uur
Iets totaal anders: Thiago Silva wellicht naar PSG
zowel van de kant van Thiago Silva als van Milan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2012, 17:59 uur
jasper1991 schreef:
Waarom niet? Dat was precies zoals we op het WK speelden. Mensen lijken te vergeten dat we toen altijd met een zeer vergelijkbare opstelling speelde als nu, toen wonnen we echter krap tegen de middelmatige landen en was er dus geen kritiek over linksvoet-rechts en vice versa.
Kuijts linkerbeen is ook niet al te best, geloof ik. Ik snap niet waarom hij een rechtspoot op links zet en omgekeerd. Als het nou niet anders zou kunnen, maar dat is niet aan de orde.
Vond het spel op 't WK trouwens ook niet echt denderend.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 18:07 uur
FlyLo schreef:
zowel van de kant van Thiago Silva als van Milan. Die kiest voor het grote geld en Milan ook.
Wel jammer had hem graag bij Milan zien blijven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.