Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2012, 18:51 uur
Vreselijke match op 5 min na momenteel: amper tempo, foute passes alom, ...
0
geplaatst: 13 juni 2012, 19:29 uur
We spelen op Mathijsen na hetzelfde als tegend e Denen.
Wordt niks dus.
Wordt niks dus.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 19:45 uur
Pffffffffff. Bert, laat ons alsjeblieft ongelijk hebben. Laat Robben maar lekker vanaf rechts naar binnen toe spelen, precies in het rechtervoetje van Lahm.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 19:53 uur
Varela! Mijn favoriete fifa-speler laat het ook in het echt zien 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 20:10 uur
pfff stomme lucky goal van Portugal op het einde (hoe hij de bal nog bij zich heeft naast zijn mislukt schot bedoel ik wel) 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 20:34 uur
Niemand die iets zegt over dat handspel van Mereilles? veel zuiverder kan een rode kaart toch niet zijn ...
0
geplaatst: 13 juni 2012, 21:34 uur
Nederland het slechtste land van het EK (met afstand), wie hat dat gedacht? Wat een slap zooitje zeg. 

0
Misterfool
geplaatst: 13 juni 2012, 21:37 uur
Idd, beschamend voor een land dat 2 jaar geleden bijna WK-kampioen werd. 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 21:38 uur
Met de rare keuzes van Bert was dit trouwens wel te verwachten. Willems bezwijkt ook behoorlijk onder de druk, maar neem het hem maar eens kwalijk. En maar volhouden met die twee verdedigende middenvelders en spelers als Robben en Afellay op de verkeerde positie. 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 21:40 uur
Dat zeg ik, dat was de meest logische wissel na de nederlaag tegen Denemarken: ruil Mathijssen om voor Vlaar.
En voor de rest ongewijzigd!
Een voordeel heeft het wel, er kan weer eens louterend worden weggesneden uit het Nederlands Elftal en wellicht kan er uit de puinhopen nog weer eens iets leuks ontstaan. Voorlopig neem ik aan dat dit de laatste interlands zijn geweest voor Van Bommel en Mathijssen.
En dan komen er ook heel wat nog in aanmerking voor de reservebank. Dus het door- en inzetten van jong talent komt nu automatisch in een stroomversnelling. Dan kan tegen Portugal alvast een eerste proefrondje worden gedraaid, met Narsingh en Huntelaar.
Ik zet eens een leuke cd op van iemand. Een mooi album van David Sylvian, past goed bij de stemming.
En voor de rest ongewijzigd!
Een voordeel heeft het wel, er kan weer eens louterend worden weggesneden uit het Nederlands Elftal en wellicht kan er uit de puinhopen nog weer eens iets leuks ontstaan. Voorlopig neem ik aan dat dit de laatste interlands zijn geweest voor Van Bommel en Mathijssen.
En dan komen er ook heel wat nog in aanmerking voor de reservebank. Dus het door- en inzetten van jong talent komt nu automatisch in een stroomversnelling. Dan kan tegen Portugal alvast een eerste proefrondje worden gedraaid, met Narsingh en Huntelaar.
Ik zet eens een leuke cd op van iemand. Een mooi album van David Sylvian, past goed bij de stemming.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 21:56 uur
Hoezo, het gaat toch best lekker? Er wordt veel gescoord in elk geval.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 22:42 uur
FlyLo schreef:
Eerder Sneijder op links en Afellay op rechts. Kunnen ze beide prima aan. Voorzetjes (Sneijder kapt naar binnen, Afellay kan buitenom, cfr. zijn assist in de Clasico) richting Huntelaar en die zal ze er wel in koppen.
(quote)
Eerder Sneijder op links en Afellay op rechts. Kunnen ze beide prima aan. Voorzetjes (Sneijder kapt naar binnen, Afellay kan buitenom, cfr. zijn assist in de Clasico) richting Huntelaar en die zal ze er wel in koppen.
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Een leuk idee om zo eens te spelen tegen een zwakke tegenstander tijdens een vriendschappelijke wedstrijd of tijdens een potje FIFA, maar niet tegen Duitsland en Portugal. Afellay op rechts kan zeker, maar niet als Robben dan niet speelt. Sneijder aan de zijkant blijft overigens van de zotte; daar heeft ie nota bene nog nooit gespeeld. trebremmit schreef:
Sneijder zou ik echt nooit op links of rechtsbuiten zetten, absurde gedachte.
En wat Robben betreft ben ik het helemaal eens met MJ, vond Robben zelfs best goed spelen en had een paar leuke acties.
Sneijder zou ik echt nooit op links of rechtsbuiten zetten, absurde gedachte.
En wat Robben betreft ben ik het helemaal eens met MJ, vond Robben zelfs best goed spelen en had een paar leuke acties.
Stijn_Slayer schreef:
Vind ik ook. Zijn passes tegen Denemarken bewezen dat. Sneijder moet met zijn overzicht en traptechniek altijd vanuit het centrum spelen.
Het valt me overigens wel op dat hij al lange tijd niet (vaak?) meer uit vrije trappen scoort, of wel?
Ben er wel steeds meer voor om De Jong in de verdediging te zetten, al ben ik niet overtuigd van Van Bommel en vd Vaart zie ik ook liever niet controlerend spelen.
(quote)
Vind ik ook. Zijn passes tegen Denemarken bewezen dat. Sneijder moet met zijn overzicht en traptechniek altijd vanuit het centrum spelen.
Het valt me overigens wel op dat hij al lange tijd niet (vaak?) meer uit vrije trappen scoort, of wel?
Ben er wel steeds meer voor om De Jong in de verdediging te zetten, al ben ik niet overtuigd van Van Bommel en vd Vaart zie ik ook liever niet controlerend spelen.
René. schreef:
Ik zou Robben op links zetten. Afellay op rechts, Huntelaar in de spits, Van Persie erachter als schaduwspits, Sneijder ipv Van Bommel, komen z'n diepe passes nog meer van pas ipv op links waar sommigen hem blijkbaar willen neerzetten.
(quote)
Robben speelde waardeloos. Alleen maar naar binnen trekken en vervolgens schieten, zo voorspelbaar als een baksteen. Is geen enkele voorzet vanaf gekomen, welgeteld één gevaarlijk schot, dat op de paal ging, maar je moet zo'n speler nooit uit de basis halen idd.Ik zou Robben op links zetten. Afellay op rechts, Huntelaar in de spits, Van Persie erachter als schaduwspits, Sneijder ipv Van Bommel, komen z'n diepe passes nog meer van pas ipv op links waar sommigen hem blijkbaar willen neerzetten.
Feit: Sneijder speelde zijn beste minuten op het EK als linksbuiten.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 22:47 uur
niels94 schreef:
Haha, dat is grappig want vooral Duitsland heeft gescoord.

0
geplaatst: 13 juni 2012, 22:57 uur
Ach ja, we moeten maar zo denken: we hebben altijd elkaar (en Maarten) nog.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:04 uur
René. schreef:
We spelen op Mathijsen na hetzelfde als tegen de Denen.
We spelen op Mathijsen na hetzelfde als tegen de Denen.
Zelfs Mathijsen speelde net zoals hij tegen Denemarken deed : niet.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:08 uur
@FlyLo
Wat een onzin, tegen Denemarken speelde Sneijder een veel betere wedstrijd.
Wat een onzin, tegen Denemarken speelde Sneijder een veel betere wedstrijd.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:09 uur
In de tweede helft tegen Denemarken (zijn enige goede helft, eerste helft was waardeloos centraal) speelde hij ook minstens de helft van de tijd op links
edit (voor zij die liever afgaan op cijfers dan mijn mening
):

edit (voor zij die liever afgaan op cijfers dan mijn mening
):
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:13 uur
Maar goed, beschamende pot voetbal van Nederlanse kant, totaal futloos zonder passie.
Van Marwijk is te eigenwijs gebleken alhoewel hij er niks aan kan doen dat we zulke matige verdedigers hebben.
Van Marwijk is te eigenwijs gebleken alhoewel hij er niks aan kan doen dat we zulke matige verdedigers hebben.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:20 uur
Misschien een fout moment om het te zeggen maar die Gomez is wel echt een spits a la Van Nistelrooij die zo precies staat waar hij moet staan dat het bijna mooi was om naar te kijken 

0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:29 uur
Gomez is ook een geweldige speler. Na Huntelaar toch maar mooi de gevaarlijkste spits van de Bundesliga.
Van mij mag er verder wel een frisse wind door het Nederlands Elftal heen. Jammer dat we geen talenten hebben van het niveau Robben/Sneijder/Persie achter de hand hebben, maar in ieder geval Van Bommel doet er goed aan na het EK afscheid te nemen van Oranje. En dat 4-2-3-1 mag ook overboord.
Van mij mag er verder wel een frisse wind door het Nederlands Elftal heen. Jammer dat we geen talenten hebben van het niveau Robben/Sneijder/Persie achter de hand hebben, maar in ieder geval Van Bommel doet er goed aan na het EK afscheid te nemen van Oranje. En dat 4-2-3-1 mag ook overboord.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 juni 2012, 23:31 uur
Wat was er zo beschamend trebremmit? Ze konden eenvoudigweg niet beter. Heeft niks met eigenwijzigheid van Van Marwijk te maken. Zoals je zegt, hij kan er niks aan doen dat we zulke matige verdedigers hebben. Met de ervaring van Van Bronckhorst viel de verdediging nog net aan de goede kant van het kritische punt. Nu is het gewoon net niet genoeg. Van der Wiel en Willems kunnen nog jaren mee en worden alleen maar beter. Nu nog 2 vervangers voor Heitinga en Matthijssen en we hebben weer een basis. Je kunt nog zoveel goede aanvallers en aanvallende middenvelders hebben, elk succes begint met een stabiele defensie.
Ik voorspel dat dit Duitsland tegen alle landen kan winnen, maar tegen zowel Italie als Spanje totaal kansloos is. Italie verdedigt ze kapot en Spanje tikt ze door het midden helemaal zoek en achterin geeft Spanje weinig weg.
Ik voorspel dat dit Duitsland tegen alle landen kan winnen, maar tegen zowel Italie als Spanje totaal kansloos is. Italie verdedigt ze kapot en Spanje tikt ze door het midden helemaal zoek en achterin geeft Spanje weinig weg.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:33 uur
Het beschamende eraan was dat het futloos overkwam, geen goede instelling. En voor een ploeg met zo'n aanval mag er wel wat meer verwacht worden lijkt mij.
Alleen de tweede helft werd er een kwartiertje druk gezet, viel me erg tegen.
Alleen de tweede helft werd er een kwartiertje druk gezet, viel me erg tegen.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 23:41 uur
herman schreef:
Jammer dat we geen talenten hebben van het niveau Robben/Sneijder/Persie achter de hand hebben
Jammer dat we geen talenten hebben van het niveau Robben/Sneijder/Persie achter de hand hebben
Narsingh/Maher/Wolfswinkel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.