MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
Die Cholevas is me toch een partij slecht. Viel me tegen Polen ook al op. Eén van de slechtste spelers van het toernooi. Zul je zien dat Feyenoord hem koopt binnenkort...

Het is ook meer een winger (of zelfs linkeraanvaller) dan een LB heb ik me laten vertellen. Maar ja, aangezien Griekenland zelden aanvalt zie je daar natuurlijk niks van.

Jocharo-T
Deren Bliksem schreef:
Leuk voor je, maar ik vind dat Overmars er dan weinig kaas van heeft gegeten. De beste nummer 10 van de wereld ergens hangend op rechts zetten.
Wesley heeft vaker naar behoren in zo'n rol gespeeld. Daarnaast is hij niet de beste nummer tien van de wereld. In vorm behoort hij wel tot de betere. Ben het wel met je eens dat hij de beste is op tien in het Nederlands Elftal, maar nogmaals als je wilt dat al je toppers spelen, moet je gaan schuiven. Tenzij je het systeem aanpast en dat doet Bertje niet en hij gaat van Persie ook niet op de bank zetten.

Dus afgaande van het systeem dat Bertje wilt spelen en de spelers die iedereen wilt zien spelen, ga je schuiven. Daar is deze opstelling dan op gebaseerd. Dus niet mijn eigen favoriete opstelling.

Bepaald geen 500 Spartanen tegen een miljoen Perzen....

Tweede helft was treurig, ik had de Grieken wel een gelijk spelletje gegund. Maar wat mij betreft pakken beide elftallen hun koffers.

dix
Bij Griekenland liep een leuke middenvelder rond onder de naam Kostas Fortounis.
Zou dat niks voor Ajax zijn ?

Nicolage Rico schreef:
Die Cholevas is me toch een partij slecht. Viel me tegen Polen ook al op. Eén van de slechtste spelers van het toernooi. Zul je zien dat Feyenoord hem koopt binnenkort...

Waarom denk je dat eigenlijk? Volgens mij hebben ze momenteel wel behoorlijke ideëen met betrekking tot het aantrekken van spelers.

Wat zijn die Russische supporters lekker bezig zeg, nu weer vuurwerk op het veld.

Blaszczykowski maakt voor Polen een doelpunt op een wijze die je misschien van Robben ooit nog eens zou mogen verwachten: van rechts naar binnen en dan met links ongenadig hard in de linkerkruising.

Russische keeper kansloos.

Veel vragen we toch niet van Robben? Eén keer per wedstrijd dit kunstje op te brengen zou al mooi zijn. Ik hoop het wel, maar zie het verder niet meer gebeuren. Maar een prachtige goal van die Blaszczykowski (tussenstand 1 - 1)

Leuk verhaaltje maar Blascykovski of zoiets maakte 'm toch echt

Błaszczykowski

Waarom 4 medeklinkers gebruiken als het toch gewoon klinkt als 1 's'? Rare jongens die Polen...

Teunnis schreef:
Błaszczykowski

Ik heb de naam nog maar even veranderd , dank. Ik had nog wel de naam opgezocht en dacht dat hij het was. Hij speelt toch voor Dortmund had ik toch ook begrepen?

Klopt. Samen met Piszcek en Lewandowski

Jammer, ik had verwacht dat Polen de laatste minuten nog vol voor de winst zouden gaan. Gelijkspel of verlies zou voor de overlevingskansen niks uitmaken, in beide gevallen is winst op Tsjechië noodzakelijk. Aan de andere kant snap ik wel dat ze gezien de historie niet van Rusland mochten verliezen.

Die afbeelding ook.

(afbeelding)

Moet ook zeggen dat ik dat EKLab van de Nos ook wel tamelijk ridicuul vindt.

Hendrik68
Waarom 4 medeklinkers gebruiken als het toch gewoon klinkt als 1 's'? Rare jongens die Polen...

Het kan nog veel gekker. De Tsjechen hadden ooit een ijshockeyer met de naam: PAVEL VLK.
De Amerikanen woon in 1984 volleybalgoud. 1 van de spelers had de prachtige naam:
BOB CTVRTLiK. Volgens mij van Poolse afkomst.

dix schreef:
Bij Griekenland liep een leuke middenvelder rond onder de naam Kostas Fortounis.
Zou dat niks voor Ajax zijn ?

Leuke naam.
Weten we gelijk waar al dat geld heen is gegaan .

Teunnis schreef:
Wat zijn die Russische supporters lekker bezig zeg, nu weer vuurwerk op het veld.

Ik heb helaas vanwege m'n werk niet al te veel meegekregen van de laatste wedstrijden, maar ik hoorde inderdaad over het lekkere gedrag van de Russische supporters.

herman schreef:
Moet ook zeggen dat ik dat EKLab van de Nos ook wel tamelijk ridicuul vindt.

Ja zonde van de zendtijd en steeds weer een mooie plaspauze.

Hendrik68 schreef:
(quote)

Het kan nog veel gekker. De Tsjechen hadden ooit een ijshockeyer met de naam: PAVEL VLK.
De Amerikanen woon in 1984 volleybalgoud. 1 van de spelers had de prachtige naam:
BOB CTVRTLiK. Volgens mij van Poolse afkomst.
Haha prachtig

dumb_helicopter schreef:

Klinkt niet als 1 s. De sz klinkt weliswaar als een 'gewone' s (de s klinkt dan weer als een sj, het zijn net Amsterdammers die Polen), maar de cz klinkt als tsj. De juiste uitspraak van Blaszczykowski is dus: blastsjiekovski

ki aan het einde van een woord spreek je sowieso uit als kie, maar wat jij wil Paap: Blastsjiekovskie

Titmeister schreef:
(quote)
De juiste uitspraak van Blaszczykowski is dus: blastsjiekovski
Leer ze hier dan niet iets anders

musician schreef:
(quote)

Waarom denk je dat eigenlijk? Volgens mij hebben ze momenteel wel behoorlijke ideëen met betrekking tot het aantrekken van spelers.

Was maar een geintje, vriend.

Al is het typisch Feyenoord. Een speler van Zweden kopen omdat hij er zo gevaarlijk uitziet met baard, bijvoorbeeld...

Ik ben wel eens zomaar aangehouden omdat ik een baard heb, dus ik kan het wel begrijpen.

Maar dat kwam omdat je er bolletjes drugs en een gestolen racefiets in had verstopt. Dat telt niet.

Running On Empty schreef:
(quote)

Ja zonde van de zendtijd en steeds weer een mooie plaspauze.
Die man is een beetje een duffe bedoening, maar er zaten hier en daar interessante statistieken bij moet ik zeggen... zoals dat de kansen tegen Denemarken op het hoogtepunt waren aan het begin van de 1e en 2e helft.

Nicolage Rico schreef:
Maar dat kwam omdat je er bolletjes drugs en een gestolen racefiets in had verstopt. Dat telt niet.

Dat was z'n eigen racefiets.

Maar die bolletjes waren inderdaad een slecht idee.

er is overigens net bekend geworden dat Afellay sowieso niet gaat spelen en Mathijsen ipv Vlaar dan weer wel. Wie dan wel i.p.v. van Afellay is nog niet bekend en of er nog meer veranderingen zijn ook niet.

Kuyt

Die stond bij de training ook al even rechtsback... Zou Johan dan toch zijn zin krijgen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:34 uur

geplaatst: vandaag om 08:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.