MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:

herman schreef:

Oja, dat ook nog.

Niet te benijden, die man.

Djokovic sloeg in de finale van Wimbledon dit jaar ook een bankje kapot met zijn racket. Blijkbaar word je alleen gediskwalificeerd als er gewonden vallen.

Wat een vreselijk domme actie van Nalbandian. Niet te vergelijken met de actie van Djokovic hoor. Terechte beslissing om de wedstrijd te beëindigen.

Ik heb net het filmpje bekeken en dit is inderdaad niet te vergelijken, wat stom van Nalbandian.

oceanvolta schreef:
(quote)

Djokovic sloeg in de finale van Wimbledon dit jaar ook een bankje kapot met zijn racket. Blijkbaar word je alleen gediskwalificeerd als er gewonden vallen.

Bekijk het filmpje eens. EDIT: Je luistert goed

Jocharo-T schreef:
Co Adriaanse, Louis van Gaal, Frank Rijkaard, Ronald Koeman (al ben ik daar geen fan van). Uit dat rijtje zal er wel één gekozen worden. Pep Guardiola zou ik wel een uitzondering voor willen maken.

Wat mij betreft wordt het Jan Wouters, dan zijn we bij FC Utrecht van hem af

Jan Wouters

Gelukkig is er bij landenteams geen a-league waar je uit kunt degraderen, zoals bij tennis of ijshockey.

Hendrik68 schreef:
Beetje jammer FlyLo dat je mij onwetend en kortzichtig noemt. Ik denk dat ik wel enige kijk op het spelletje heb en jij hebt wel bewezen zo ongelofelijk anti bepaalde landen en pro bepaalde clubs te zijn dat je alle objectiviteit uit het oog kan verliezen. Is niet erg en bovendien heel menselijk, maar reageer dat niet of op anderen.

De druk bij Barcelona is inderdaad onbeschrijfelijk. Het werken met de huidige spelersgroep daarentegen is weer buitengewoon simpel. Met spelers als Iniesta, Xavi en Iniesta die naast ongelofelijk goede voetballers ook buitengewoon makkelijke personen in de omgang zijn.

Zet zo'n Guardiola eens neer voor Sneijder en Van Persie die niks zonder meer van een ander aannemen maar altijd eerst uitleg willen. Dan wil ik nog wel eens zien hoe hij daar mee omgaat.

Rijkaard had oa Ronaldinho, Deco en Eto'o onder zich. Echt makkelijke jongens, ja.
Guardiola zit met Xavi, Iniesta, Messi, Villa, Sanchez etc. Die doen natuurlijk blind wat iedereen hun opdraagt en hebben vooral geen eigen mening over het spelletje
Vergelijk trouwens alleen al Messi onder Rijkaard en onder Guardiola: vroeger was Messi een soort Robben (maar dan veel beter) die altijd vanop rechts naar binnen sneed om met links op doel te trappen. Guardiola kwam, en die posteerde Messi gewoon centraal in de spits en kwam plots op het idee om Barcelona zonder echte diepe spits te laten spelen. Wat een prutser

Ik houd nu nog dubbel zo hard vast aan mijn opmerking over kortzichtigheid en onwetendheid, want je spreidt het iedere keer opnieuw ten toon.

Inderdaad, Ronaldinho is nota bene weggestuurd, omdat ze bang waren dat hij een slechte invloed op Messi zou hebben.

Overigens vind ik wel degelijk dat Hendrik verstandige dingen zegt hoor. Je kunt ook best makkelijk zijn in de omgang, maar tegelijkertijd een eigen mening hebben over het spelletje en daarover discussiëren met de coach.

Ik denk niet dat iemand als Jan Wouters of Harm van Veldhoven het zo goed zou hebben gedaan bij Barca in ieder geval.

Hendrik68
Jan Wouters doet het nergens goed, behalve als assistent.

Opgelucht FlyLo? Ik noteer 3 hamertjes op mijn hoofd. Zolang ik er maar geen Vlaams van ga praten.

Tja Guardiola heeft de beste aanvaller en de 2 beste middenvelders ter wereld onder zijn hoede gehad. Pep heeft ongetwijfeld een bijdrage geleverd in hun ontwikkeling, maar het talent dat ze van de Heer hebben meegekregen is natuurlijk dikke mazzel, als je 3 spelers met zo veel kwaliteit in je selectie hebt. Ik vind het eigenlijk een afgang dat ze met zo'n team niet jaarlijks kampioen worden. Zoals Rijkaard Sparta trainde zal Guardiola waarschijnlijk altijd een topclub onder zijn hoede krijgen. Ik wil wel eens zien hoe hij het doet zonder de kwaliteiten van het supertrio. Wordt hij kampioen met Espanyol met de huidige begroting en zonder toppers als Messi, dan is het een genie en zal ik het onmiddelijk erkennen. Ik denk echter dat op de manier zoals het nu gaat het altijd tussen Real en Barca zal gaan, welke trainer je ook voor de groep zet. Tegen begrotingen van die van Barca en Real is geen kruit gewassen en ook geen enkele trainer.

Ik roep het al de hele tijd: Van der fucking Vaart!

Potverdikkie.

Nederland gaat slecht. Tijd om in de rust de lipgloss goed te zetten.

Een terugkerend patroon: eerste 20 minuten hoopvol en vol vuur en daarna lijkt de pijp leeg en komen we er niet of nauwelijks meer aan te pas.

Krijgen we ook nog eens Wolter Kroes in de rust...

Waarom is bij Nederland de fles zo snel leeg?
Ik begin bijna te vermoeden dat de trainingen niet verlopen zoals het moet.

Ja, morgen kunnen we weer geluksvogeltjes halen!

GrafGantz schreef:
Een terugkerend patroon: eerste 20 minuten hoopvol en vol vuur en daarna lijkt de pijp leeg en komen we er niet of nauwelijks meer aan te pas.

Toch een conditieprobleem lijkt mij.......en een zwak middenveld en zwakke verdediging.

Mwegh, die filmposters vervelen.

Van Der Wiel en Wilems eruit !!

panjoe (moderator)
Huppie! Later Nederland...

Van der Wiel is echt de flop van het toernooi aan Neerlandsche zijde. Wat een bout-EK speelt die.

Vier lessen geleerd vanavond:

1: Die lelijke fratsen kunnen weer van de auto af.
2: We hebben naar alle waarschijnlijkheid het beroerdste EK-tournooi ooit achter de rug.
3: Het Duitse team is misschien het beroerdste niet.
4: Wie nog geen reden had om Ronaldo niet te mogen hoeft niet meer te twijfelen.

kaztor schreef:

4: Wie nog geen reden had om Ronaldo niet te mogen hoeft niet meer te twijfelen.

Waar haal je die laatste vandaan? Vanavond was net de eerste keer op dit toernooi dat ik me er eens niet aan ergerde en dat hij z'n voeten lieten spreken ipv z'n mond. Puike match van hem (en ik ben normaal geen liefhebber zelfs van CR7)

Onzin inderdaad. Ondanks mijn teleurstelling heb ik genoten van Ronaldo (hoe die Van der Wiel het bos instuurde met die aanname in de eerste helft!). Blijft een fenomeen wat mij betreft.

Mwja.. Eigen schuld dikke bult.. Gewoon een graf EK was dit.

Ik doe even een beroep op de medemenselijkheid van onze Belgische Muziekvrienden: times are tough, wij hebben behoefte aan TLC en daarom liever even geen BCKC (Belgische cynische kutcommentaren) hedenavond.

Oranje-supporters van MuMe zullen jullie dankbaar zijn - gun ons even ons LEED.

Maar wat een ontiegelijke kutprestatie van een team met dergelijke spelers - en dat moest er even uit.

En alles met een TBB mag er nu overheen zeiken.

(two bit brain)

dix
Nou, van de drie nederlagen was deze laatste nog het beste te pruimen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:02 uur

geplaatst: vandaag om 00:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.