Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2012, 16:16 uur
@Joy - het stuk erna is nog leuker, laat ie zien hoe de handpomp werkt - alleen aan het einde van de rit ging Ribéry verder met zijn team en stond Tymoshchuk met lege handen. 

0
geplaatst: 21 juni 2012, 19:47 uur
allemaal leuk hoor maar kan die balotelli eigenlijk voetballen? Ik had hem nog nooit zien spelen voor dit ek maar echt indruk maakt hij toch niet hoor ...
0
geplaatst: 21 juni 2012, 19:49 uur
Zijn goal op dit EK laat zien dat hij wel degelijk kan voetballen. En natuurlijk wisten we dat al langer. Maar zijn soms grove overtredingen en clownsgedrag spelen hem parten. Doodzonde.
Blijft een mooi figuur echter.
Herinneren jullie deze nog, nog, nog?!
Blijft een mooi figuur echter.
Herinneren jullie deze nog, nog, nog?!
0
geplaatst: 21 juni 2012, 19:51 uur
jassn schreef:
allemaal leuk hoor maar kan die balotelli eigenlijk voetballen? Ik had hem nog nooit zien spelen voor dit ek maar echt indruk maakt hij toch niet hoor ...
Geef hem de mentaliteit van pakweg Jelle Vossen of Dirk Kuyt en hij zou misschien wel beter kunnen zijn dan Messi.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 19:55 uur
FlyLo schreef:
Geef hem de mentaliteit van pakweg Jelle Vossen of Dirk Kuyt en hij zou misschien wel beter kunnen zijn dan Messi.
(quote)
Verdomd Flylo: dus als wij RVP kruisen met Dirk Kuyt, hebben we ook een effectieve spits

Ge zijt genihaal!
0
geplaatst: 21 juni 2012, 20:08 uur
Waar blijft die geniale professor die de perfecte voetballer creëert?!

Misschien kan één van deze mannen eens met een zak geld zwaaien!

Misschien kan één van deze mannen eens met een zak geld zwaaien!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 juni 2012, 22:21 uur
Nah, beter dan Messi wordt 'ie nooit. Zo goed is hij ook weer niet. Het kaliber Nani is haalbaar, maar als hij zo raar blijft doen, zal hij Cassano wel achterna gaan.
Edit: Ronaldo.
Sommige Portugezen mogen wel wat aan hun scherpte en doelgerichtheid doen.
Edit: Ronaldo.
Sommige Portugezen mogen wel wat aan hun scherpte en doelgerichtheid doen.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 22:43 uur
Geen beste wedstrijd in ieder geval. Hopelijk was dit de saaiste partij uit de KO-fase.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 22:43 uur
Joy4ever schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Over vanavond: Portugal verdiend gewonnen.
De Tsjechen zagen weinig kans om door Portugal's drang om te scoren heen te komen, ook al was de verdediging aanvankelijk ondoordringbaar.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 22:48 uur
Als er een verdediging ondoordringbaar was, was het die van de Portugezen... Ook zij zouden zomaar het goud kunnen pakken. Hun probleem is wel het afmaken, ook Nederland hadden ze met 4 a 5-1 moeten afmaken.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 02:44 uur
Nou, ik kan niet wachten op een 'nieuw' Oranje, zonder Robben, Van der Wiel, Van Bommel en wellicht ook zonder Van Persie en Afellay als ik dat zo lees.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2012, 11:15 uur
Heb ook wel eens een verhaal gehoord dat Afellay met PSV een oefenpotje in Belgie moest spelen en toen helemaal moeilijk ging doen toen z'n schoenen gecontroleerd werden. ''Weet je wel wie ik ben?'' En dat nare juichen tegen Vertonghen later. Blijkbaar hebben de jaren hem niet veel wijzer gemaakt.
Vd Wiel scheen geen vrienden te hebben in de selectie en dan begrijp ik wel dat hij maar voor zichzelf dingen gaat doen. Op dat moment hoort er iemand op te staan die zegt 'en nu kom je gewoon gezellig bij ons zitten'.
Vd Wiel scheen geen vrienden te hebben in de selectie en dan begrijp ik wel dat hij maar voor zichzelf dingen gaat doen. Op dat moment hoort er iemand op te staan die zegt 'en nu kom je gewoon gezellig bij ons zitten'.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:19 uur
Had Oranje gewoon de poule overleefd dan hadden we dit geneuzel allemaal niet aan hoeven horen. Dit soort dingen gebeuren binnen vrijwel iedere selectie. En jullie moeten niet zo zeuren over Afellay want hij speelt bij de beste club van de wereld. Pure afgunst. Kan hij er wat aan doen dat de rest van de selectie bij B-clubs spelen? En ja, ik ben aan het trollen nu.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:21 uur
Beetje vreemde stemmingmakerij - alsof Ronaldo, Rooney en Zlatan alleen maar vrienden hebben binnen hun nationale teams.
Beetje bizarre Nederlandse eigenschap om alle poep breeduit te verspreiden in het openbaar en wat praatgrage Tante Jannie (Derksen) allemaal doet is nog erger dan Mona van Story - veel lullen om bladen te vullen - die dan vlot aftrek vinden.
Het zal me echt jeuken wat en hoe iemand doet - al vreet ie tweemaal per maand de koivijver van het tuincentrum leeg - zo lang als zijn spel tot resultaten leidt en hij geen criminieel of immoreel gedrag vertoont.
Beetje bizarre Nederlandse eigenschap om alle poep breeduit te verspreiden in het openbaar en wat praatgrage Tante Jannie (Derksen) allemaal doet is nog erger dan Mona van Story - veel lullen om bladen te vullen - die dan vlot aftrek vinden.
Het zal me echt jeuken wat en hoe iemand doet - al vreet ie tweemaal per maand de koivijver van het tuincentrum leeg - zo lang als zijn spel tot resultaten leidt en hij geen criminieel of immoreel gedrag vertoont.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:24 uur
Stijn_Slayer schreef:
Heb ook wel eens een verhaal gehoord dat Afellay met PSV een oefenpotje in Belgie moest spelen en toen helemaal moeilijk ging doen toen z'n schoenen gecontroleerd werden. ''Weet je wel wie ik ben?'' En dat nare juichen tegen Vertonghen later. Blijkbaar hebben de jaren hem niet veel wijzer gemaakt.
Dat verhaal van Afellay heb je van mij, en het ging met name over zijn oorbel(len).

Sowieso zijn er binnen elke selectie wel strubbelingen, het zou nogal bizar zijn als ze toevallig alle 23 goed met elkaar bevriend waren.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:26 uur
Dat Griekenland - Duitsland 1-0 wordt wisten we al lang natuurlijk.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:34 uur
Mjuman schreef:
Precies. Totaal irrelevant. Al gaan alle donkere jongens tijdens het eten aan een aparte tafel zitten en daar het Wilhelmus zingen. Als ze maar winnen. Dan heb je vrienden. Nu verliezen we drie keer, blijkt van der Wiel daardoor geen vrienden te hebben en vinden wij dat gek.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 11:50 uur
De koivijver leegeten van het tuincentrum (en dat elke dag) valt wat mij betreft wel onder crimineel gedrag. Denk alleen al aan de schade die zo'n tuincentrum oploopt, om nog maar te zwijgen over getraumatiseerden reigers.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2012, 11:54 uur
FlyLo schreef:
Dat verhaal van Afellay heb je van mij, en het ging met name over zijn oorbel(len).
(quote)
Zou goed kunnen. Ik dacht dat het om een noppencontrole ging, maar je zal gelijk hebben. Hoe dan ook slaat het nergens op dat Afellay daar zo raar op reageert.
Ronaldo schijnt bij Real zijn kliekje te hebben en anderen hebben het niet zo op hem, maar hij maakt het wel bijna wekelijks waar. Zlatan ligt al helemaal niet goed in het nationale elftal. Als de verhalen waar zijn, zijn ze daar blij als hij er niet bij is.
0
geplaatst: 22 juni 2012, 12:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De koivijver leegeten van het tuincentrum (en dat elke dag) valt wat mij betreft wel onder crimineel gedrag. Denk alleen al aan de schade die zo'n tuincentrum oploopt, om nog maar te zwijgen over getraumatiseerden reigers.
Mjuman heeft het over twee keer per maand mijn waarde. Aangezien tuincentra elke week nieuwe koikarpers krijgen aangeleverd valt de schade nog enigszins mee. Zeker als je bedenkt dat ze 50% winst maken bij de verkoop van een losse koikarper. Per saldo spelen ze dan quitte. En de reigers waar jij het over hebt zijn geplastificeerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.