MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
daarom dat zlatan en wilhelmsson beste maatjes zijn ...

Joy4ever schreef:
(quote)

Mjuman heeft het over twee keer per maand mijn waarde. Aangezien tuincentra elke week nieuwe koikarpers krijgen aangeleverd valt de schade nog enigszins mee. Zeker als je bedenkt dat ze 50% winst maken bij de verkoop van een losse koikarper. Per saldo spelen ze dan quitte. En de reigers waar jij het over hebt zijn geplastificeerd.

Mijn excuses confrère. Edoch zie ik het leegeten van een koivijver wel degelijk als een misdaad, hoewel de frequentie inderdaad lager ligt dan aanvankelijk gedacht door ondergetekende. Temeer omdat de waarde van een dergelijk beestje aanzienlijk is.

Geen halve maatregelen van de UEFA:

Halve finales EK met zevende en achtste man

Ik pleit voor minimaal 22 mannen, voor elke veldspeler één. En om te voorkomen dat ze hun speler uit het oog verliezen word elke scheidsrechter met een touw om de enkels vastgemaakt aan een van de spelers.

Sommige spelers (Ronaldo) hebben de bal ook al een een touwtje.

Linius schreef:
Zijn goal op dit EK laat zien dat hij wel degelijk kan voetballen. En natuurlijk wisten we dat al langer. Maar zijn soms grove overtredingen en clownsgedrag spelen hem parten. Doodzonde.

Blijft een mooi figuur echter.

Herinneren jullie deze nog, nog, nog?!

(embed)

Geestig figuur eigenlijk.
In dat opzicht wel een verrijking voor een ietwat humorloze sport.

kaztor schreef:
(quote)
In dat opzicht wel een verrijking voor een ietwat humorloze sport.
Voetbal lijkt me nou net een van de meest humorrijke sporten.

Stijn_Slayer
Waarom is Balotelli eigenlijk opeens de mondiale knuffelrebel terwijl hij twee maanden geleden een gestoorde gek was die nooit meer op een voetbalveld mocht staan?

(afbeelding)

United doet vast goede zaken.

Voor de duidelijkheid, dit is Kagawa, die jongen die het zo leuk deed voor Dortmund.

Yup, Aziaten zijn sterk op financieel gebied.

Wordt ManU tegenwoordig gesponsord door een theedoekenfabrikant?

Op een ander forum kwam men ook tot die conclusie, vreselijk shirt

Rhythm & Poetry schreef:

Ik pleit voor minimaal 22 mannen, voor elke veldspeler één. En om te voorkomen dat ze hun speler uit het oog verliezen word elke scheidsrechter met een touw om de enkels vastgemaakt aan een van de spelers.

Bondage? - dat lijkt me meer een soort van voetbal met twee ballen op een ander speelveld:

Stijn_Slayer schreef:
Waarom is Balotelli eigenlijk opeens de mondiale knuffelrebel terwijl hij twee maanden geleden een gestoorde gek was die nooit meer op een voetbalveld mocht staan?

Om dezelfde reden dat het plots bon ton was om tegen Barcelona te supporteren.

Ik ben altijd al Balotelli-fan geweest. En volgens mij geldt dit voor meer users op deze site.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben altijd al Balotelli-fan geweest. En volgens mij geldt dit voor meer users op deze site.

Gebiologeerd resteert mij dan de vraag wat kikkers in vredesnaam hebben met zgn zwarte (no offense!) schapen? Is dat de vachtafgunst of is 't het perspectief? En zo ja - dan is dat wel heel verdrietig dat je als kikker of schaap nooit een ooievaarsperspectief zult hebben.

Een leuke walkover voor de Duiters op de Grieken in de 2e helft.....
Eerlijk is eerlijk: het is verdiend als Oosterburen doorgaan naar de halve finale. Ik ben bang dat ze nog wel verder gaan komen ook......helaas.

Helaas? Je zegt dat het verdiend is, maar toch vind je het vervelend? Ik snap de rivaliteit wel, maar we liggen er toch al uit... Ik gun het ze wel.

Ja, als je ze deze wedstrijd bezig ziet.... ze gaan ook terecht door.

Ik heb veel Engelse klanten en op basis van hun enthousiasme voor het Engelse voetbal ben ik inmiddels overgestapt op Engeland, nadat Nederland was uitgeschakeld

Ik ben ook voor Engeland

Benieuwd wat de komende kwartfinales gaan brengen. Vooral Engeland - Italië kan ik onmogelijk voorspellen. Verwacht wel dat Spanje doorstoot, maar die zullen het zeker tegen Portugal zéér moeilijk krijgen. Duitsland staat al met een half been in de finale.

Dat denk ik ook, hoewel Engeland - Duitsland ook altijd wedstrijden op zich zijn, waarin van alles kan gebeuren. Van mij mag Duitsland het toernooi winnen...

Jocharo-T
Titmeister schreef:
Van mij mag Duitsland het toernooi winnen...
Alsjeblieft niet zeg. Doe maar Spanje, Engeland, Frankrijk, Italië of Portugal. Mijn hart gaat uit naar Spanje, maar met die andere vier landen kan ik ook goed leven.

ach Duitsland speelt aanvallend voetbal en speelt zeker de laatste (in ieder geval al sinds Klinsman coach was) leuk voetbal.
Ze zijn toch iedere wedstrijd duidelijk sterker geweest dan de tegenstander.

Jocharo-T
Dat is absoluut waar!

Ik ben voor Italië dat is beter voor mijn portefeuille.

Jocharo-T
Wat een gedrocht is die Merkel zeg. Lijkt de zus van Lutz Jacobi wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.