Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:29 uur
panjoe schreef:
Dit was zowaar de leukste EK-wedstrijd die ik tot nu toe had gezien, jammer dat er niet in werd gescoord. Italië is de terechte winnaar.
Dit was zowaar de leukste EK-wedstrijd die ik tot nu toe had gezien, jammer dat er niet in werd gescoord. Italië is de terechte winnaar.
Bwaa.. Eerste pakweg 60' waren wel goed, daarna daalde het niveau weer redelijk drastisch. Rooney & Young speelden trouwens weer echt als natte kranten.
0
Hendrik68
geplaatst: 24 juni 2012, 23:31 uur
Ja de vermoeidheid leek na een uur al toe te slaan. Kan wat worden donderdag. Als het na een uur dan nog 0-0 is gaan de Duitsers het wel redden vrees ik.
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:31 uur
Ja die waren beiden weer echt dramatisch. Vond het knap dat Rooney zijn penalty dan wel zo overtuigend wist te verzilveren.
Penalty van Pirlo was smullen, sowieso weer genoten van Pirlo. Balotelli volgens mij nog nooit een penalty gemist!
Penalty van Pirlo was smullen, sowieso weer genoten van Pirlo. Balotelli volgens mij nog nooit een penalty gemist!
0
Rizz
geplaatst: 24 juni 2012, 23:37 uur
Italië terecht door, Engelsen waren teleurstellend. En mooie kerel die Pirlo 

0
Hendrik68
geplaatst: 24 juni 2012, 23:37 uur
Wat zegt Evert nou? Gullit moet bondscoach worden? Ik wil toch eigenlijk niet bij voorbaat al kansloos zijn voor plaatsing voor het WK. Grappenmaker die Evert.
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:45 uur
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:50 uur
Jammer. Ik was voor Engeland (gewoon omdat ik Engeland een leuk land vind, wil er toch nog eens heen)
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:54 uur
Waarom zijn ze zowel bij VI Oranje als op de NOS zo negatief over Balotelli? Speelde echt geen slechte wedstrijd in mijn ogen.
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:57 uur
Balotelli speelde een goede wedstrijd vond ik. Maar dat is niet leuk om te vertellen, dus zeggen ze dat hij slecht speelde.
Trouwens wel logisch dat Balotelli nooit een penalty mist. Die man is altijd de rust zelve.
Trouwens wel logisch dat Balotelli nooit een penalty mist. Die man is altijd de rust zelve.
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:57 uur
Vond hem erg matig, eerste helft ging nog wel maar de tweede heb ik hem bijna niet gezien.
Maar hij was nog altijd beter dan Rooney, dat leek helemaal nergens op,
Maar hij was nog altijd beter dan Rooney, dat leek helemaal nergens op,
0
geplaatst: 24 juni 2012, 23:59 uur
Begrijp ik ook niet helemaal. Speelde af en toe een beetje slordig, maar zorgde toch wel weer voor dreiging. De vraag waar Balotelli dan goed in is vond ik sowieso raar. Wat dachten ze van scoren. Als ik de Belgische commentator moet geloven had hij dit seizoen gemiddeld minder minuten nodig om te scoren dan bijvoorbeeld Rooney. Ik dacht iets van 103 minuten per goal. Bovendien is hij natuurlijk fysiek ijzersterk en heeft hij een geweldig schot.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:00 uur
Balotelli was sterk (ik kon pas vanaf ongeveer 60 minuten kijken), dus ik ben het zeker niet eens met de kritiek. Hij toonde zeer veel inzet en kan de bal goed vasthouden + kaatsen. Jammer dat hij een van zijn kansen niet benut heeft (penalty was wel netjes), maar een spits hoeft niet per se te scoren om een goede wedstrijd te spelen.
0
Hendrik68
geplaatst: 25 juni 2012, 00:02 uur
En gelukkig geen gele kaart voor Balotelli, had een schorsing betekend. Heeft ook nooit aanleiding gegeven voor een kaart.
Ik vind het bijna niet normaal hoe sportief dit toernooi is. Is er na die Griek in de eerste wedstrijd nog iemand uitgestuurd? Nauwelijks matennaaierij, nauwelijks gezeur tegen de scheids. Heel opvallend, helemaal omdat de belangen elk toernooi weer groter lijken te worden.
Ik vind het bijna niet normaal hoe sportief dit toernooi is. Is er na die Griek in de eerste wedstrijd nog iemand uitgestuurd? Nauwelijks matennaaierij, nauwelijks gezeur tegen de scheids. Heel opvallend, helemaal omdat de belangen elk toernooi weer groter lijken te worden.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:03 uur
Messi is trouwens ook weer lekker bezig. Heeft dit seizoen iets van een 70 matchen gespeeld denk ik, dus wat doet hij in zijn vakantie? Lekker vriendschappelijke partijtjes spelen. Vandaag werd het 7-7, vrijdag nog 6-6 

0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:16 uur
Hahaha Evert ten Napel maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk. Een toplijst van het toernooi met Walcott en Schweini erin, hoe verzin je het. En dan eerder al verzinnen dat Ruud Gullit bondscoach moet worden. 

0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:32 uur
Ten Napel zorgde in ieder geval voor een vermakelijke uitzending, hoeveel onzin die man wel niet uitkraamt
Gelukkig dat (bijna) iedereen hier ook positief is over Super Mario, ik dacht even dat ik gek geworden was.
@Hendrik: Drie rode kaarten tot dusver. Szczęsny in diezelfde openingswedstrijd. Daarna alleen nog Andrews van Ierland (twee keer geel). Ik ben het met je eens dat het een zeer sportief toernooi is, maar als je naar de statistieken kijkt lijkt het toch niet zo. Het aantal gele kaarten per wedstrijd is redelijk normaal (3.89), terwijl ik het idee heb dat de scheidsrechters de opdracht hebben gekregen minder streng te zijn.
Messi bevestigt wel zijn beeld over hem. Hij voetbalt puur en alleen voor het plezier, anders bestaat je vakantie niet uit vriendschappelijke potjes spelen.
Gelukkig dat (bijna) iedereen hier ook positief is over Super Mario, ik dacht even dat ik gek geworden was.@Hendrik: Drie rode kaarten tot dusver. Szczęsny in diezelfde openingswedstrijd. Daarna alleen nog Andrews van Ierland (twee keer geel). Ik ben het met je eens dat het een zeer sportief toernooi is, maar als je naar de statistieken kijkt lijkt het toch niet zo. Het aantal gele kaarten per wedstrijd is redelijk normaal (3.89), terwijl ik het idee heb dat de scheidsrechters de opdracht hebben gekregen minder streng te zijn.
Messi bevestigt wel zijn beeld over hem. Hij voetbalt puur en alleen voor het plezier, anders bestaat je vakantie niet uit vriendschappelijke potjes spelen.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:34 uur
Inderdaad, wat een mafkees die Evert ten Napel. "Met Walcott kun je een wedstrijd openbreken". Ja, dat hebben we gezien dit EK, wat was 'ie goed zeg! 

0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:36 uur
Walcott kan vooral heel erg hard rennen. En sinds zijn invalbeurt tegen het zeer matige Zweden springt zowat iedereen van de bank zodra hij mag invallen. Althans, die indruk willen de commentatoren nogal eens geven. Dat hij zelfs bij Arsenal niet in de basis staat zegt toch genoeg over zijn (gebrek aan) kwaliteiten
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:42 uur
Dit wilde ik ook plaatsen. Scheelt me weer wat typewerk. Hoewel ik nu veel meer letters heb getiept.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 00:52 uur
Geweldige woordspeling van The Mirror: "We're going home: Tears on my Pirlo as Three Lions lose ANOTHER shootout"
0
geplaatst: 25 juni 2012, 01:00 uur
Uiteindelijk staan de vier ploegen die duidelijk het beste waren in de halve finales. En zoals ik had voorspeld, allemaal uit groep B of C. Alleen moest dat Nederland zijn ipv Portugal : (
Het enige team dat in de buurt kwam van die vier zat ook in groep C, Kroatië. De rest van de landen haalden bij lange na niet dat niveau (oke, Rusland een wedstrijd). Ik zou het trouwens niet eens zo gek vinden als Portugal en Italië in de finale komen, die spelen tot dusver niet veel slechter dan Spanje en Duitsland. Maar als het moet, zet ik liever mijn geld op Spanje en Duitsland.
Het enige team dat in de buurt kwam van die vier zat ook in groep C, Kroatië. De rest van de landen haalden bij lange na niet dat niveau (oke, Rusland een wedstrijd). Ik zou het trouwens niet eens zo gek vinden als Portugal en Italië in de finale komen, die spelen tot dusver niet veel slechter dan Spanje en Duitsland. Maar als het moet, zet ik liever mijn geld op Spanje en Duitsland.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 01:01 uur
Gelukkig voor Italië, maar eigenlijk hadden ze het al binnen 90 minuten moeten beslissen. Die Pirlo inderdaad zeg... een en al subtiliteit en puur voetbal, zeldzaam dat soort spelers. Apart dat hij op late leeftijd nog zo'n opleving krijgt.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 01:18 uur
Wel jammer dat hij al zo oud is, nu zie je dat hij fysiek toch onderdoet voor de rest - zeker tegen Engeland. Een aantal keer werd hij wel heel makkelijk ingelopen en verloor hij de bal ook gemakkelijk als het duel een beetje op fysieke kracht aankwam.
0
geplaatst: 25 juni 2012, 01:29 uur
Inderdaad, als hij gaat meeverdedigen heb je er niet veel aan, er was zelfs een fase waarin hij twee keer achter elkaar balverlies leed en Engeland daardoor gevaarlijk kon worden. Maar aan de andere kant werd hij in aanvallend opzicht ook niet echt aangepakt. Dat zal tegen Duitsland (Khedira/Schweinsteiger) wel anders zijn, al kon Schweinsteiger het tegen Griekenland ook niet opbrengen de hele wedstrijd pressing te blijven spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.