MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Nee, dan de Silver Goal

Joy4ever schreef:
(quote)

Ik zou niet graag lijnrechter zijn bij die wedstrijd
Ze hebben speciaal voor die wedstrijd betonnen reclameborden neergezet.

Paap_Floyd schreef:
Ze hebben speciaal voor die wedstrijd betonnen reclameborden neergezet.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Huh?

Wedstrijden met verlengingen zijn doorgaans de meest epische en meeslepende wedstrijden. De golden goal was zó'n anti climax.

Verlengingen (en penaltyreeksen):
Ik had weleens iets gehoord van na de verlengingen doorspelen en om de 5 minuten aan beide kanten een speler eruit halen. Dat is een beslissing die meer met voetbal te maken heeft en ik zou het ook enorm gaaf vinden.

Heeft hij hem zelf op zijn rug getatoeëerd?

Wimbledon

Stijn_Slayer
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Huh?

Wedstrijden met verlengingen zijn doorgaans de meest epische en meeslepende wedstrijden. De golden goal was zó'n anti climax.

Verlengingen (en penaltyreeksen):

Gadverdamme. Spelers die het niet meer kunnen belopen, steeds verder afnemende scherpte (ook bij mij als kijker), spelers met kramp en rekken tot aan de penalties. Afzichtelijk vaak.

Verlengingen zijn vaak toch wel erg spannend. Ik ben er juist wel een fan van.

Klopt. Enorm spannend en meeslepend. Dat zijn meestal de mooiste wedstrijden die er zijn. Zeker als je voor een bepaald team bent.

Vond het gisteren de mooiste wedstrijd van het E.K. in ieder geval, vooral vanwege het verlengstuk + de penals.

Ulfat-e-Zulmat
Pirlo.

Leed misschien wel een paar keer gevaarlijk balverlies (hij is een beetje traag en fysiek niet al te sterk meer - maar die man is dan ook 33), maar ik heb hem minstens 6 ballen zien geven die mij bijna een orgasme hebben bezorgd. Puur op gevoel ook, dat zie je gewoon. Hoe die man ook vrij loopt.. de rust die hij uitstraalt, hoe mooi hij beweegt.. Tja, en dan de avond eindigen met zo'n penalty. Alleen maar bewondering voor die man.

Xavi is 32 en geeft die bal niet zo gauw af hoor.. Verder absoluut geen fan van verlengingen en penalty's (hoewel "mijn" teams er zolang als ik me kan herinneren altijd goed zijn uitgekomen)

panjoe (moderator)
Het zat er al aan te komen maar Narsingh schijnt bijna rond te zijn met PSV .

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Pirlo.

Leed misschien wel een paar keer gevaarlijk balverlies (hij is een beetje traag en fysiek niet al te sterk meer - maar die man is dan ook 33), maar ik heb hem minstens 6 ballen zien geven die mij bijna een orgasme hebben bezorgd. Puur op gevoel ook, dat zie je gewoon. Hoe die man ook vrij loopt.. de rust die hij uitstraalt, hoe mooi hij beweegt.. Tja, en dan de avond eindigen met zo'n penalty. Alleen maar bewondering voor die man.

Tja Pirlo, echt nog zo'n ouderwetse spelverdeler en hij was geweldig.
Hij zag echt de openingen en vaak kwamen de ballen prachtig aan.

panjoe schreef:
Het zat er al aan te komen maar Narsingh schijnt bijna rond te zijn met PSV .

Dat zou fantastisch nieuws zijn. Dan kan Matavz ook beter gaan renderen! Maar heb je er een bron van, kan het nog nergens vinden. Behalve een aankondiging van Thijs Slegers dat er vanavond nieuws over PSV bij VI Oranje gaat komen.

Thijs Slegers is op zich een goede bron. Heeft het vaak bij het juiste eind.

Tennis: Isner en Berdych eerste ronde eruit.

Slegers is een uitstekende bron, maar die heeft dus nog niks bevestigd. Alleen dat er vanavond nieuws met betrekking tot PSV komt (wat als panjoe gelijk heeft dus over Narsingh zal gaan).

Ja het zou inderdaad over Narsingh kunnen gaan. Laten we het hopen. Het zou ook over een rechtsback, Toivonen of Labyad kunnen gaan. Of iets heel anders uiteraard.

panjoe (moderator)
Ward schreef:
(quote)

Dat zou fantastisch nieuws zijn. Dan kan Matavz ook beter gaan renderen! Maar heb je er een bron van, kan het nog nergens vinden. Behalve een aankondiging van Thijs Slegers dat er vanavond nieuws over PSV bij VI Oranje gaat komen.

Nee ik heb geen overtuigende bron, maar degene die het tegen me beweerde zei dat ik hem volgende week nog maar eens moest spreken als ik hem niet geloofde - en zo'n prestigieuze uitspraak werkt bij mij vaak wel overtuigend . Laten we hopen dat hij gelijk heeft.

Ajax zat nadrukkelijk achter Narsingh aan, maar PSV en Twente wilden hem ook graag hebben en de laatste tijd werd hij toch vooral aan PSV gelinkt. Willems noemde hem dik een maand geleden wel al 'onze nieuwe aanwinst' (klik), maar dat had ook voorbarig geweest kunnen zijn, of gewoon een grapje.

Jammer. Vind persoonlijk Narsingh veel meer bij Ajax passen...

He$$el_01 schreef:
Tennis: Isner en Berdych eerste ronde eruit.

Isner had gewoon geen zin om weer tegen Mahut te spelen...

El Ahmadi naar Aston Villa...das wel een verlies voor Feyenoord.

Narsingh lijkt helaas inderdaad voor PSV te gaan kiezen, had 'm graag bij Ajax gezien.

En Douglas is zoek bij Twente...wat is dat toch met die Brazilianen

Volgens VI is Bert er zelf nog niet uit of hij doorgaat bij Oranje maar als hij doorgaat hoeven Huntelaar, vd Vaart en Heitinga niet meer op een uitnodiging te rekenen en wordt er verder doorgeselecteerd mbt van Bommel, Matthijsen, Bouma, Bouhlarouz en Kuyt.

Huntelaar en Vd Vaart niet meer? Haha dan maakt Bert zich wel belachelijk, je topscorer niet meer oproepen
Maar goed, zijn maar roddels denk ik.

Geen Huntelaar, Vaart en Heitinga meer.

trebremmit schreef:
Maar goed, zijn maar roddels denk ik.

Kan zijn , maar dezelfde Thijs Slegers die hieronder als goed ingewijd en betrouwbare bron genoemd wordt zat er namens VI bij vanavond toen ze het nieuws brachten....

Hahaha Die man krijgt zalen vol met dat cabaret van 'm

We zullen het allemaal wel zien wat er uiteindelijk waar van blijkt te zijn.

El Ninjo schreef:
(quote)

Kan zijn , maar dezelfde Thijs Slegers die hieronder als goed ingewijd en betrouwbare bron genoemd wordt zat er namens VI bij vanavond toen ze het nieuws brachten....

Als dit echt gaat gebeuren dan hoop ik dat de KNVB in gaat grijpen, oftewel ontslaan die man.

Als dit waar is bevestigt het wel de geruchten dat Huntelaar en Van der Vaart zich verschrikkelijk hebben gedragen dit toernooi en dat Heitinga waarschijnlijk het lek is. Ik begrijp niet zo dat iedereen eerst roept dat de rotte appels uit de selectie moeten worden gesneden en nu Van Marwijk het wil doen wordt hij voor gek verklaard. Van Marwijk lijkt me altijd een zeer integere man, dus als hij Huntelaar, Van der Vaart en Heitinga niet meer in de selectie wil hebben zullen zij zich wel dusdanig onmogelijk hebben gemaakt dat ze voorlopig niet te handhaven zijn.

Dat ging meer over de oudere spelers dan de rotte appels wat mij betreft. Maar Huntelaar en Van der Vaart hebben ook wel reden tot klagen. Van Persie heeft buiten die serie goals tegen San Marino nauwelijks gescoord voor Oranje de laatste tijd, maar hem wordt voortdurend de hand boven het hoofd gehouden. En met Van der Vaart naast Van Bommel speelde Nederland zijn beste interlands van de afgelopen 2 jaar, maar vervolgens wordt hij er weer doodleuk naast gezet. De hele situatie doet me denken aan 2004, toen Advocaat het ook allemaal niet meer wist. Maar hij was wel zo slim om op te stappen. Kan Van Marwijk soms geen club krijgen dat 'ie toch maar aanblijft?

Wel een beetje maf dat hij ze tegen portugal dan een basisplaats geeft. Een zeurend kind beloon je toch ook niet met een ijsje?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:52 uur

geplaatst: vandaag om 16:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.