MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Van Marwijk heeft dacht ik nog niet besloten of hij wil blijven. Ik denk dat dit meer de koers is die hij heeft aangekondigd aan de KNVB mocht hij doorgaan. De reden dat hij niet met Van der Vaart wilde spelen was dat Van der Vaart in zijn ogen niet fit genoeg is om als controlerende middenvelder te spelen en dat was ook pijnlijk te zien tegen Portugal. Bij Van Persie kun je je vragen stellen, aangezien er ook veel verhalen zijn dat het team zich enorm heeft gestoord aan RVP. Dat Van der Vaart en Huntelaar recht tot klagen hadden, neemt niet weg dat ze dat niet het recht geeft om het team volledig te ondermijnen op een groot toernooi. Wat met name Huntelaar volgens de geruchten heeft gedaan. Dus ik kan me best voorstellen dat Van Marwijk aangeeft dat hij hun er niet meer bij wil hebben als hij aanblijft als coach. Toch kun je je dan afvragen of hij dan niet beter zelf kan opstappen, maarja zoals ik al zei heeft hij dat dacht ik nog niet besloten.

Als de geruchten waar zijn: Bert

De Belgen hier zullen tav de Nederlanders wel zo doen

Het maakt namelijk blijkbaar géén moer uit hoe Oranje speelt: goed of (heel) slecht - in beide gevallen blijven we erover lullen

Soms denk ik wel eens dat ik hier de Story voor mannetjes aan het lezen ben

Voor, tijdens, en na een groot toernooi zou je inderdaad een voetbalmeter kunnen openen, de activeit zou hoog genoeg zijn om dit te verantwoorden.

Maar wij blinken vooral uit in afwezigheid, dus kunnen we niet veel zeggen natuurlijk.

El Ninjo schreef:
(quote)

Kan zijn , maar dezelfde Thijs Slegers die hieronder als goed ingewijd en betrouwbare bron genoemd wordt zat er namens VI bij vanavond toen ze het nieuws brachten....

Thijs Slegers heeft niet zo heel veel met het Nederlands elftal te maken. Hij is namelijk de 'clubwatcher' van PSV.

Jocharo-T
Het is wel vreemd nieuws te noemen van Slegers. Narsingh heeft altijd in interviews geroepen dat Ajax in Nederland zijn voorkeur heeft. Hij is Amsterdammer en dan zit Ajax toch in je hart, aldus Narsingh. Slegers beroept zich op de woorden van Brandts en Spelers van PSV die ook aanwezig waren bij het Nederlands elftal. Dus hoe serieus je dat moet nemen is maar de vraag.

Daarbij nuanceerde Slegers hetzelf al door te stellen dat Narsing waarschijnlijk met twee tongen spreekt. De jongen wilt gewoon een tussenstop bij de top van Nederland en dat zijn Ajax en PSV. Hij gooit geen deuren dicht en dat is best logisch. Al kan ik mij voorstellen dat je liever bij een club speelt die aankomend seizoen in de CL aanwezig is. Dit zeg ik los van mijn eigen liefde voor Ajax.

Het is afwachten, maar mocht Narsingh naar PSV gaan, dan heeft Ajax dat aan zichzelf te wijten, doordat ze zo laks de onderhandelingen in zijn gegaan.

El Ninjo schreef:
El Ahmadi naar Aston Villa...das wel een verlies voor Feyenoord.

Klopt. Feyenoord zal weer een welbekend tussenjaar krijgen.

Met El Ahmadi en een goede spits erbij heb je een kampioensploeg. Zien nog wat er gaat gebeuren op de transfermarkt, maar als het team zo blijft, mogen ze voor de 6e plaats gaan voetballen.

El Ahmadi stond op het punt om bij te tekenen toen Aston Villa zich meldde. Auw!

Stijn_Slayer
Ward schreef:
Dat Van der Vaart en Huntelaar recht tot klagen hadden, neemt niet weg dat ze dat niet het recht geeft om het team volledig te ondermijnen op een groot toernooi. Wat met name Huntelaar volgens de geruchten heeft gedaan. Dus ik kan me best voorstellen dat Van Marwijk aangeeft dat hij hun er niet meer bij wil hebben als hij aanblijft als coach. Toch kun je je dan afvragen of hij dan niet beter zelf kan opstappen.

Dan moet 'ie zelf ophoepelen. Huntelaar was een eerlijke kans beloofd en die heeft hij niet gekregen. Logisch dat Huntelaar zijn onvrede laat blijken. Het vorige toernooi heeft hij immers ook al onterecht op de bank gezeten. Het team is er de dupe van als je gaat mokken, maar zo zitten veel mensen nu eenmaal in elkaar. Huntelaar heeft zich lang genoeg koest gehouden, het komt er gewoon een keer uit.

Stijn_Slayer schreef:
Huntelaar heeft zich lang genoeg koest gehouden, het komt er gewoon een keer uit.

Wat een onzin. Er staat een betere speler voor je, dat heb je maar te respecteren. Een prof houdt wijselijk zijn mond, of gaat een serieus gesprek aan met de coach. Als Huntelaar nou een Ibrahimovic, Messi of Van Persie was, tja.

Verder weet niemand wat er intern exact gebeurd is.

De Winter naar AZ, topaankoop van AZ !!!

Stijn_Slayer
Helemaal geen onzin. Beloofd = beloofd en belofte maakt schuld. Als topscorer van de Duitse competitie mag je best eens met de vuist op tafel slaan. Zeker als de 'betere' speler niet zo best speelt.

Huntelaar heeft er ooit een keer drie ingelegd tegen San Marino dus hij heeft wel recht van spreken .

Jocharo-T
68-29 - Van Persie
56-31 - Huntelaar

Einde discussie lijkt mij. Huntelaar heeft het gewoon beter gedaan bij NL als spits.
Van Persie presteert niet, dan is het niet gek dat je dan zelf een kans wilt hebben.
Van Marwijk heeft een beleidt van pappen en nat houden. Weg met die gozer.

Jocharo-T schreef:
Van Persi heeft er helemaal geen drol ingelegd bij het Nederlands elftal.

Van Persie kan voetballen en Huntelaar niet

Jocharo-T
Boeiend. Van Persie wordt afgerekend als spits en daarin presteert hij niet. Punt.
Huntelaar was topscorer in de kwalificatie. Dat telt toch ook? Je moet als bondscoach
niet gaan roepen dat je als speler een kans krijgt en het de betreffende speler vervolgens niet geven.
Van Persie helpt bij het Nederlands elftal honderd procent kansen om zeep. Dat zijn de momenten dat je het moet laten zien en dat doet je Rotterdamse vriend niet.

Huntelaar heeft volgens mij genoeg speeltijd gehad op het EK en werkelijk niks laten zien.
Van Persie heeft er iig nog eentje ingelegd .

Nee, laat Huntelaar maar lekker zijn doelpuntjes maken tegen clubs als Mainz, Hoffenheim
en Freiburg. In Oranje heeft deze non-voetballer annex hamster niks te zoeken.

De drollen er naast leggen is wel smerig.

Van Persie is een fantastische voetballer, en Huntelaar is leuk voor subtop van Europa (en ja, dat is Ajax ook)
Niet voor niks mislukt bij Real Madrid en AC Milan.

Heeft ook een klote instelling, en dus terecht als ie niet meer wordt opgeroepen.

Ik zeg Luuk de Jong is the man! (zou niet weten wie anders)

Stijn_Slayer
Joy4ever schreef:
Huntelaar heeft volgens mij genoeg speeltijd gehad op het EK en werkelijk niks laten zien.

Veel te gemakkelijk. Voor een spits is invallen toch anders. Hij heeft ook niet veel scoringskansen gekregen. Van Persie heeft er een aantal om zeep geholpen waar Huntelaar misschien meer mee had gekund.

Huntelaar is ook helemaal niet mislukt bij Real. In vrij weinig minuten scoorde hij veel. Hij heeft daar geen kans gekregen en de concurrentie was groot. Als je dat de kwalificatie 'mislukt' wilt meegeven vind ik dat kortzichtig.

Rhythm & Poetry schreef:

Schaars had plastic zakjes bij zich dus die drollen zijn netjes opgeruimd.

En bij Milan is hij ook niet mislukt, hij draaide daar een beter seizoen dan vorig jaar bij Schalke.

Dat mensen nog steed Van Persie in Oranje zo geweldig vinden

Huntelaar heeft wel bewezen dat hij de betere spits in Oranje is.

Joy4ever schreef:
Huntelaar heeft er ooit een keer drie ingelegd tegen San Marino dus hij heeft wel recht van spreken .

Anders ga je de zaken even omdraaien. Van de laatste 8 interlandgoals die RVP heeft gemaakt waren er 4 tegen San Marino... sowieso scoort RVP in Oranje meer als hij op de vleugel staat dan vanuit de spits.

Het gemiddelde van Huntelaar is idioot goed als je bedenkt dat hij in bijna de helft van zijn interlands ook nog eens pas inviel in de tweede helft.

trebremmit schreef:
Huntelaar heeft wel bewezen dat hij de betere spits in Oranje is.

Waarom selecteer je hem dan niet meer Bert?

De vraag is of toptalent, en laat ik Huntelaar zo dan ook bekijken, moet handelen zoals hij heeft gedaan of constant overhoop mag liggen met de trainer, voor en tijdens het EK.

Van Marwijk had moeten zeggen: "Van Persie is nummer 1, jij bent nummer 2. Dat is mijn insteek bij dit EK. Ga je akkoord met die rol, van harte welkom. Vind je dat helemaal niks, dan neem ik je niet mee maar even goede vrienden".

Zo duidelijk moet hij tegen al zijn spelers zijn, dan is alvast getackeld dat iedereen gaat lopen zeiken want bij een selectie van 23 of meer spelers vind iedereen altijd dat hij moet spelen en die onrust moet je weghalen.

Ik vind het overigens wel erg dat El Ahmadi voor 3 miljoen weggaat uit de Kuip.....

herman schreef:
En bij Milan is hij ook niet mislukt, hij draaide daar een beter seizoen dan vorig jaar bij Schalke.

Ja want bij Milan legde hij er 34 in in een seizoen?

Jocharo-T
Joy4ever schreef:
In Oranje heeft deze non-voetballer annex hamster niks te zoeken.
Tja.. ik zou lekker korfbal gaan kijken als ik jou was. Of onderwerpen zoeken waar je wel op een normaal niveau over kan discussiëren.

lennon schreef:
Ja want bij Milan legde hij er 34 in in een seizoen?

Als je zijn eerste seizoen bij Milan naast zijn eerste seizoen bij Schalke legt had dat goed gekund ja. Identieke statistieken.

Rhythm & Poetry schreef:

Geen zorgen Rob, het was netjes op de bank.

(afbeelding)

(afbeelding)

7 doelpunten in 30 wedstrijden, dat is toch niet te vergelijken met zijn statistieken bij Schalke? Nu is het in Milan moeilijker scoren en zal hij maar een aantal keer de volledige 90 minuten hebben gespeeld, maar het is hoe dan ook duidelijk minder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.