Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2009, 19:08 uur
Ja ik vind Cancellara wel een mooie fietserd, maar die mentale weerbaarheid van Lance, pfoe daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. En de Fransen "hate his guts" - dus het zo leuk geweest zijn. Toen Menchov onderuit ging in de eerste bocht - dacht ik echt ff van "over en sluiten".
Dacht eerst dat je Joris Matthijsen bedoelde - dat gerucht gaat ook rond; en dat zou ik géén versterking vinden - itt een Ooijer, ook al is die dan 33.
Dacht eerst dat je Joris Matthijsen bedoelde - dat gerucht gaat ook rond; en dat zou ik géén versterking vinden - itt een Ooijer, ook al is die dan 33.
0
geplaatst: 7 juli 2009, 20:10 uur
Ace schreef:
Ga inderdaad nog maar even door. Wat is de definitie van een goede proloog? Laten we dat eens 'bij de eerste 25' noemen. Van het rijtje dat jij noemt zie ik er daar gemiddeld maar erg weinig van terug. Uiteindelijk zijn het de echte tijdrijders die boven komen drijven. En uiteraard een aantal sprinters, maar wel sprinters met specifieke tijdrijderskwaliteiten.
Ga inderdaad nog maar even door. Wat is de definitie van een goede proloog? Laten we dat eens 'bij de eerste 25' noemen. Van het rijtje dat jij noemt zie ik er daar gemiddeld maar erg weinig van terug. Uiteindelijk zijn het de echte tijdrijders die boven komen drijven. En uiteraard een aantal sprinters, maar wel sprinters met specifieke tijdrijderskwaliteiten.
Boonen, Hushovd, vroeger McGee, ...
Het hangt er inderdaad vanaf wat je de definitie van een goede proloog noemt en wie je als sprinter ziet.. Renshaw is mijn inzien geen spurter. Natuurlijk kan je je ook niet baseren op bv. de 'proloog' van deze Tour, dat is nl. geen proloog maar een korte tijdrit.
Duque en Petacchi heb ik ook nog geen goede proloog weten rijden..
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2009, 22:30 uur
Dat zijn dus die sprinters met tijdritkwaliteiten waarop ik doelde. Het vele vermogen dat iedere sprinter kan leveren is niet altijd genoeg voor een proloog.
Maar goed, lekker belangrijk allemaal
Het wordt tijd voor de bergen! Ben er klaar voor vrijdag!
Maar goed, lekker belangrijk allemaal
Het wordt tijd voor de bergen! Ben er klaar voor vrijdag!
0
geplaatst: 7 juli 2009, 22:40 uur
Ace schreef:
Ajax trekt zijn eerste spelert aan... Eens kijken wat het is. Vond 'm bij HSV die keren dat ik 'm zag nou niet echt opvallen. Dat kan positief zijn en negatief.
De linksback was niet onomstreden in Noord-Duitsland. Hij haalde de limiet niet tijdens een conditietest, stak zijn middelvinger op naar het HSV-publiek, kwam te laat terug van de Afrika Cup en lag overhoop met het bestuur van de club.Ajax trekt zijn eerste spelert aan... Eens kijken wat het is. Vond 'm bij HSV die keren dat ik 'm zag nou niet echt opvallen. Dat kan positief zijn en negatief.
Goeie aankoop

0
Ace
geplaatst: 7 juli 2009, 22:54 uur
Ik las al zoiets ja. We zien het wel, als hij kan verdedigen en een beetje kan opbouwen dan vind ik het best. Jol zal toch wel weten wat hij aantrekt als hij 'm zowel hij HSV als bij Spurs al heeft meegemaakt? We zien het wel: ik verwacht gewoon niets, dan kan het altijd meevallen 

0
geplaatst: 7 juli 2009, 23:00 uur
Haha, dat is waar ja. De beste man is wel in één klap de langste speler van Ajax.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 10:19 uur
Hij is in ieder geval iemand die houdt van risico's achterin:
YouTube - atouba trick
YouTube - Atouba fooling Bayern Munich
YouTube - atouba vs. kluivert
Hopelijk doet hij dat komend seizoen weer, met de gevolgen van dien.
YouTube - atouba trick
YouTube - Atouba fooling Bayern Munich
YouTube - atouba vs. kluivert
Hopelijk doet hij dat komend seizoen weer, met de gevolgen van dien.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 10:24 uur
Haha! Wat een clown. Vooral die beweging in de lucht in het tweede filmpje is geweldig. Leuk om zo iemand erbij te hebben. Of hij kan verdedigen is niet zo belangrijk.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 10:48 uur
Of hij zet Feyenoord voor gek, a la Richard Witschge een jaar of 15 terug.
Die beelden zagen er wel leuk uit. Voetbal is toch amusement en dat brengt deze man wel met zich mee.
Die beelden zagen er wel leuk uit. Voetbal is toch amusement en dat brengt deze man wel met zich mee.

0
geplaatst: 8 juli 2009, 10:50 uur
herman schreef:
De 100 filmpjes waarin het mislukt zet ik maar niet op deze site.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 11:04 uur
Deed me denken aan Epi Drost (ook altijd leuk) en bij de bij lokale FC Joop Wildbret, zat je regelmatig genageld aan je zitkuipje.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 11:52 uur
Ace schreef:
Rico, niet treuren. Dit kan Bahia ook!
Rico, niet treuren. Dit kan Bahia ook!
Hij doet het alleen nooit.
Ik heb trouwens liever dat een verdediger de bal weg rost dan dat 'ie pirouettes en driedubbele flikflaks maakt.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 12:00 uur
Berg naar HSV 
Aldus De Telegraaf.
Benieuwd hoe Groningen dit oplost...

Aldus De Telegraaf.
Benieuwd hoe Groningen dit oplost...
0
geplaatst: 8 juli 2009, 12:20 uur
Die hadden daar na het EK -21 allang rekening meegehouden, maar toch jammer. Ben benieuwd waar zijn top ligt.
Wel bizar trouwens dat Jol verteld werd dat HSV zich niet kon versterken, maar ze zijn toch aardig aan het winkelen daar.
Wel bizar trouwens dat Jol verteld werd dat HSV zich niet kon versterken, maar ze zijn toch aardig aan het winkelen daar.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 12:32 uur
Ze kunnen er rekening mee houden of niet daar in Groningen, een vervanger staat niet zomaar klaar. Berg is natuurlijk een goude vondst geweest.
Nog meer dan hun andere goede aankopen van de laatste jaren.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 12:41 uur
Nicolage Rico schreef:
Die duikelaar uit Uruguay was ook wel een goeie.Nog meer dan hun andere goede aankopen van de laatste jaren.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 13:25 uur
UIt het geruchtencircuit: Ajax bezig om Johann Vogel (net als Atouba ook transfervrij) terug te halen naar de eredivisie.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 13:26 uur
El Ninjo schreef:
UIt het geruchtencircuit: Ajax bezig om Johann Vogel (net als Atouba ook transfervrij) terug te halen naar de eredivisie.
Johann Vogel UIt het geruchtencircuit: Ajax bezig om Johann Vogel (net als Atouba ook transfervrij) terug te halen naar de eredivisie.

0
geplaatst: 8 juli 2009, 13:27 uur
Inderdaad...zucht
...die is volgens mij ook al een tijdje over de houdbaarheidsdatum heen.
...die is volgens mij ook al een tijdje over de houdbaarheidsdatum heen.
0
boomkat
geplaatst: 8 juli 2009, 13:45 uur
Haha geweldige vent die Atouba. Hij kan heus wel verdedigen. Kom op een Afrikaan met zo'n postuur. Daar hoeft Feyenoord geen Wijnaldum tegenover te zetten.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 14:30 uur
freitzen schreef:
Jeroen Verhoeven... zucht...
Ja ... " Ajax versterkt zich met Jeroen Verhoeven in de breedte " lees ik.
Letterlijk in ieder geval.

0
geplaatst: 8 juli 2009, 14:58 uur
Kos schreef:
Net zoals Kuffour bedoel je?
Net zoals Kuffour bedoel je?
Daar moest ik ook aan denken.
Was wel één van de betere aankopen van v. Basten.
0
BPDD
geplaatst: 8 juli 2009, 16:06 uur
Einde tour voor Gesink als ze van voren zo blijven doorrijden.
Die idioot van een Flecha gaat ondertussen vooraan lekker meerijden...
Nu gebeurt dus echt precies waar ik voor het begin van de Tour bang voor was.
Lekker hoor, ik zat zo uit te kijken naar een Tour waarin Dekker en Gesink eens flink van zich zouden laten spreken
.
Die idioot van een Flecha gaat ondertussen vooraan lekker meerijden...
Nu gebeurt dus echt precies waar ik voor het begin van de Tour bang voor was.
Lekker hoor, ik zat zo uit te kijken naar een Tour waarin Dekker en Gesink eens flink van zich zouden laten spreken
.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 17:11 uur
freitzen schreef:
De derde keeper ja, voor die positie toch zeer degelijk.
Hij kan twee stoelen tegelijkertijd warm houden
.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 juli 2009, 17:23 uur
De Fransman Thomas Voeckler (Bouygues Telecom-Bbox) heeft de vijfde rit gewonnen in de Ronde van Frankrijk. Voeckler sprintte weg uit een selecte kopgroep en kwam solo over de streep. De Rus Ignatiev bleef het sprintende peloton nog net voor en werd tweede. Mark Cavendish won de pleotonsprint. De Zwitser Fabian Cancellara blijft leider in het algemeen klassement.
Weeral dikke vette punten voor Tourchampion.net!
Weeral dikke vette punten voor Tourchampion.net!
0
geplaatst: 8 juli 2009, 17:31 uur
Met Cavendish won je niks, buiten groene punten maar daar ben je in feite niet zoveel mee. Bij Tourchampion gaat het vooral om de tijd dus nu win je met Voeckler 7 seconden, waarvoor proficiat, maar in de bergen zal ik blij zijn dat ik die 7 seconden nu heb gemist 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 juli 2009, 17:34 uur
Ik ga voor het groen
. De Spamalots hebben al wel drie ritten gewonnen, dus ik ben blij. Dat wordt vanavond gevierd met een stevige Keyte. Het zal net zo plezant worden als bij pronoweb, waar ik zeker weer meedoe.
. De Spamalots hebben al wel drie ritten gewonnen, dus ik ben blij. Dat wordt vanavond gevierd met een stevige Keyte. Het zal net zo plezant worden als bij pronoweb, waar ik zeker weer meedoe.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.