MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
artemio
Nicolage Rico schreef:
Hopelijk herpakt Menchov zich. Ik heb hem in al mijn poules. Er is natuurlijk nog niets aan de hand, maar 1,5 minuut is wel erg veel.
Dat hoop ik ook. hup Menchov, de giro is voorbij, er staat een nieuwe strijd voor de deur!!

En de zusjes Williams winnen ook nog eens de dubbeltitel. Petje af hoor, een erg knappe prestatie. Serena speelde de eerste set gewoon zwak maar ze herstelde knap en was de beste speelster in set twee. Ik heb zin in de finale van morgen (Federer vs. Roddick).

Kleine voorkeur voor Roddick omdat hij de underdog is en omdat ik het hem net wat meer gun. Hij wint toch minder prijzen dan Federer en ik denk dat Federer toch wel aan dat record van aantal grandslam titels gaat komen.

Nieuw tactisch concept van Rabo - je laat je kopman eerst afzakken om 'em daarna vanuit achteruit te laten komen - ondertussen geef je het jonge veelbelovende talent kans en geef je de rest de opdracht om voor etappeoverwinningen te gaan; mooi concept.

Heel goed uitgevloerd - complimenten! Ace gaf in zijn toppersoverzicht - waar ik me goed in kan vinden - aan dat hij hoopte dat Lance er op de eerste berg zou worden afgefietst; ik ben zo'n gek die hoopt dat ie nog een poepie kan laten ruiken (want oh boy wat hebben die 'frogs' een hekel aan hem) en hij is gewoon een heel tough cookie.

Is er eigenlijk een MuMe-subleague op Tourpoule.Telesport.nl ?

Ploppesteksel schreef:
Is er eigenlijk een MuMe-subleague op Tourpoule.Telesport.nl ?

Geen idee maar er is wel een MoMe-league: Studio Sport #3 - MovieMeter.nl (lees een aantal berichten terug)

Sir Spamalot (crew)
Mark Cavendish maakt zijn favorietenrol waar en wint de massasprint in de tweede rit van de Tour de France ... en hij staat in mijn ploeg voor tourchampion.net.

Uitslag tweede rit:
1. Mark Cavendish
2. Tyler Farrar
3. Romain Feillu
4. Thor Hushovd
5. Yukiya Arashiro
6. Gerald Ciolek
7. William Bonnet
8. Nicholas Roche
9. Koen de Kort
10.Lloyd Mondory

Klassement
1. Fabian Cancellara
2. Alberto Contador
3. Bradley Wiggins
4. Andreas Klöden
5. Cadel Evans
6. Tony Martin
7. Levi Leipheimer
8. Roman Kreuziger
9. Vincenzo Nibali
10.Lance Armstrong

Farrar en Ciolek . Waar was Bennati eigenlijk? Ook een afslag gemist?

Ik baal ervan dat ik Feillu op het laatste moment niet gekozen heb... Verder heb ik van de top 6 4 renners.

Nicolage Rico schreef:
Ik baal ervan dat ik Feillu op het laatste moment niet gekozen heb... Verder heb ik van de top 6 4 renners.
Had jij Yukiya Arashiro dan?

Ja, jij niet?

Wat tennis betreft: wat maken Roddick en Federer er toch een fantastische finale van momenteel...

Wat een ongelofelijke finale zeg! Zelden zo'n mooie partij gezien, wat zeg ik: volgens mij was dit de mooiste die ik ooit gezien heb. Roddick die geweldig geknokt heeft en helaas niet aan het langste eind wist te trekken. Maar erg veel respect voor Federer, die nu terecht nog een record op zijn naam mag schrijven .

Roddick

Federer

Nicolage Rico schreef:
Ja, jij niet?
Nee, ik heb zijn naam op het laatst doorgehaald. Balen zeg.

Roddick

Federer

Wedstrijd

Joy4ever schreef:
(quote)
Nee, ik heb zijn naam op het laatst doorgehaald. Balen zeg.

Ik zei nog dat hij het goed zou doen. Net als Wiggins.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik zei nog dat hij het goed zou doen. Net als Wiggins.
Je had T. Adams ook getipt maar die is niet eens gestart.

Je bedoelt T. MARTIN.

Haha!

Ace
Ik heb zowaar tennis gekeken vanmiddag nadat de tour-etappe erop zat. Wat me het meest bijgebleven is, dat is dat het best lang duurde.

T. Adams is inderdaad niet gestart. T. Montana ook niet.

Ace schreef:
Nou, met Farrar ben ik aardig de mist in gegaan! Die heeft normaal een goede tijdrit in de benen, maar het was wellicht te kort.

Farrar kan helemaal niet tijdrijden. Ja, hij is goed in ultrakorte prologen, maar dat is vrijwel elke sprinter omdat ze explosief zijn. Deze tijdrit was ongeveer 11 kilometer te lang.

VanDeGriend schreef:
Roddick

Federer

Wedstrijd

Ik moest helaas halverwege set 4 naar het terras.

Krijg ik na een uur of 2 een smsje of ik het ook zo spannend vind, het tennis. Dacht dat de wedstrijd allang afgelopen zou zijn.

Maar hoe dan ook, moet een fantastische wedstrijd zijn geweest. Daar kan zo'n stukje fietsen niet tegenop.

Kwam van een picknick in het Spreewald en schakelde de autoradio in voor de uitslagen. Werd er nog gewoon getennist! Voor het eerst van mijn leven live via de radio een tennismatch gevolgd, BBC World. De commentaren bleven er zowat in.

Opvallend dat de geëikte knieval op het heilige gras uitbleef, volgens mij is Federer blij en opgelucht dat het record-verhaal nu achter hem ligt.

Rhythm & Poetry schreef:
Zelden zo'n mooie partij gezien, wat zeg ik: volgens mij was dit de mooiste die ik ooit gezien heb.

Nee, denk dat ik de finale van vorig jaar toch net wat mooier vond. Dat waren nog meer rally's en fraaie punten. Jammer was dat die wedstrijd onderbroken werd door de regen. Maar het einde (het was eigenlijk iets te donker om te tenissen) was toch wel erg fraai. De partij van gisteren komt bij mij op nummer twee dan .

Als Roddickfan ben ik natuurlijk zwaar teleurgesteld, zeker na die vier (!) verloren setpunten in set twee, maar respect voor Federer natuurlijk.

Ace
Zelva schreef:
(quote)

Farrar kan helemaal niet tijdrijden. Ja, hij is goed in ultrakorte prologen, maar dat is vrijwel elke sprinter omdat ze explosief zijn. Deze tijdrit was ongeveer 11 kilometer te lang.

Juist, vandaar dat hij een paar jaar geleden Amerikaans kampioen tijdrijden bij de beloften was. Dat was misschien een rondje vrijheidsbeeld? Ultrakort?

Daarbij zijn er maar weinig sprinters die een goede proloog afleveren.

boomkat
herman schreef:
Hoe zit het eigenlijk met Freddy Adu? Dat was zo'n megatalent (op zijn 14e al zijn debuut als professioneel voetballer), maar daar hoor je nooit meer iets over.

'Te Koop: Nieuwe Pelé'

Stond laatst ook in de VI dat stuk, wel leuk om te lezen.

Als 'ie inderdaad 5 jaar ouder is dan gedacht, werpt dat wel een heel ander licht op de zaak.

Ace schreef:

Juist, vandaar dat hij een paar jaar geleden Amerikaans kampioen tijdrijden bij de beloften was. Dat was misschien een rondje vrijheidsbeeld? Ultrakort?

Bij de beloften zegt natuurlijk helemaal, maar dan ook helemaal niets.

Hij versloeg daar de geweldenaars Blake Caldwell en Timothy Duggan. Wat zetten die nou neer in tijdritten tegenwoordig?

Daarbij zijn er maar weinig sprinters die een goede proloog afleveren.

Ja, nou, inderdaad.

Farrar, Hushovd (absolute top!), Boonen, Henderson, Renshaw, Cavendish, Duque, Bos, Hunter, Petacchi etcetera etcetera. Moet ik echt doorgaan?

Ace
Moet je huilen omdat je ontroerd bent of omdat je verdriet hebt? Of omdat je te veel met die hamer op je kop timmert? Anyway, je fietst neem ik aan zelf ook? Als je nationaal kampioen kan worden bij de beloften heb je wat in je mars en kan je een behoorlijke tijdrit afleveren. Het is geen wereldtop, maar dat 'helemaal niet tijdrijden' van jou slaat nergens op.

Ga inderdaad nog maar even door. Wat is de definitie van een goede proloog? Laten we dat eens 'bij de eerste 25' noemen. Van het rijtje dat jij noemt zie ik er daar gemiddeld maar erg weinig van terug. Uiteindelijk zijn het de echte tijdrijders die boven komen drijven. En uiteraard een aantal sprinters, maar wel sprinters met specifieke tijdrijderskwaliteiten.

@Ace - wat had jij nou ook al weer over Armstrong geschreven? 'k vind het een heel knappe prestatie. Heel jammer dat ie net-net die trui niet pakt; had ik wel willen zien al die beteuderde Frog-hoofden.

Ace
Ìk had geschreven dat ik hoop dat ie er heel snel afgepierd wordt op de eerste de beste heuvel! Dat kan nog steeds, maar het stond ook onder het kopje 'wishful thinking'

Ennuh, ik was onder de indruk van 'm vanmiddag met al dat kopwerk. Grote klasse! Daarbij heb ik respect voor zijn prestaties in het verleden. Dat hij gisteren mee zat was zijn slimheid, maar vooral de domheid van de rest die er niet bij zat.

Ennuh, ik was blij dat hij 'm net niet pakte

Ajax trekt zijn eerste spelert aan... Eens kijken wat het is. Vond 'm bij HSV die keren dat ik 'm zag nou niet echt opvallen. Dat kan positief zijn en negatief.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.