Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2012, 11:39 uur
Gedeeltelijk, maar ik ben nog steeds van mening dat je een beetje te anti over Afellay deed
.
.
0
Jocharo-T
geplaatst: 27 juni 2012, 11:44 uur
Tja.. ik heb niets tegen die jongen persoonlijk. Ik vind het gewoon niet zo'n geweldige voetballer. Zeker niet voor Barça. Dat niveau is gewoon veel te hoog. Leuke speler voor een club als Tottenham, Atletico. Ik heb gewoon het gevoel dat Barça hem gehaald heeft om in de toekomst een leuk speler te hebben om in een deal te betrekken. Je bent toch wel met mij eens dat je zo'n speler voor één miljoen wat makkelijker meeneemt? Zeker een club als Barça. Datzelfde verhaal overigens met een speler als Emanuelson.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 11:47 uur
Die laatste staat, voor 'wisselgeld', toch wel erg regelmatig in de basis. Ben het in tegenstelling tot een hoop anderen niet mee eens dat het een basisklant voor Oranje is maar in het spelletje dat AC Milan speelt past ie toch heel aardig.
0
Jocharo-T
geplaatst: 27 juni 2012, 11:56 uur
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat Milan hem wat sneller oppakte omdat hij bijna niets meer koste. Je neemt dan zo'n jongen wat sneller mee.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:05 uur
Jocharo-T schreef:
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat Milan hem wat sneller oppakte omdat hij bijna niets meer koste. Je neemt dan zo'n jongen wat sneller mee.
Je doet net alsof in de Kruidvat-reclame zat. Het gekke is dat met die transfervergoedingen die hier voor spelers worden gevraagd er nog wel een gokje mogelijk is. Kijk bijv eens naar de UK wat voor vergoedingen daar soms worden betaald voor heel matige spelers - daar sta ik echt versteld van.
En bij Afellay (1,5 - 2 miljoen meen ik) kan je als club denken: ach voor dat geld waag ik een gokje en valt het tegen doen we 'em over een andere club.
Denk idd dat Tottenham, Westham, Villa voor hem een betere club was geweest - of wellciht Wolfsburg. Maar goed een Witsel haalt wel in Portugal wel in één jaar een veel hoger niveau. Ik vond hem bij PSV aanvallend altijd beter dan in een meer teruggetrokken rol, zoals Rutten hem een jaar liet spelen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:31 uur
Jocharo-T schreef:
Datzelfde verhaal overigens met een speler als Emanuelson.
Die na Zlatan misschien wel de meeste wedstrijden heeft gespeeld voor AC Milan vorig seizoen.
PSV slaat ook weer aan het kopen trouwens: ze willen blijkbaar Narsingh en Maher.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:40 uur
herman schreef:
Die na Zlatan misschien wel de meeste wedstrijden heeft gespeeld voor AC Milan vorig seizoen.
PSV slaat ook weer aan het kopen trouwens: ze willen blijkbaar Narsingh en Maher.
(quote)
Alleen Zlatan en Nocerino hebben meer gespeeld. Maher zou naar mijn mening op zijn minst nog een jaar bij AZ moeten spelen.
Chronos85 schreef:
Ach ja, de Gemeente Eindhoven heeft blijkbaar geld zat .
Ach ja, de Gemeente Eindhoven heeft blijkbaar geld zat .

Volgens mij is hier al meerdere keren duidelijk gemaakt dat zo'n opmerking op niks slaat.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:40 uur
0
Jocharo-T
geplaatst: 27 juni 2012, 12:44 uur
Jocharo-T schreef:
herman schreef:
Jocharo-T schreef:
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:50 uur
Natuurlijk. Ongeacht of ie het nu wel aardig doet bij Milan (veel wedstrijden zegt niet zoveel, op zuivere speeltijd zou ie al veel lager staan, denk ik), had Milan hem nooit gehaald als ie 15 miljoen had gekost...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 juni 2012, 12:52 uur
Jocharo-T maakt gewoon een vergelijking (die ik wel treffend vind). Aan de term wisselgeld moet je gewoon niet te veel negatieve connotaties hangen. Het is puur op de voetballende kwaliteiten gebaseerd. Zo, klaar.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 12:56 uur
herman schreef:
(quote)
Vanwege alle blessures daar ja.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 juni 2012, 12:58 uur
Maar niet iedereen begreep het zo goed als jij en ik.

0
geplaatst: 27 juni 2012, 13:17 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Wat een gedateerd huilie-gedoe.
(quote)
Wat een gedateerd huilie-gedoe. Goed, een beetje flauwe opmerking van mijn kant. Blijft nog steeds apart dat die club na het lenen van 48 miljoen vorig jaar meteen drie van de grootste talenten van de eredivisie (Wijnaldum, Strootman, Mertens) kocht en niet voor een beetje ook...
Nu mag PSV weer gezond zijn. Tiny Sanders zei in april het volgende: "Als je Champions League speelt, kan je je veel makkelijker veroorloven om te investeren. Zowel in spelers als in alle andere dingen" en daaropvolgend "Als je geen Champions League speelt, wordt dat moeilijker. Maar we zitten nu in een positie dat de continuïteit van PSV, zeker kijkend naar cashflow, niet in gevaar komt. (Bron: " Bad Request - omroepbrabant.nl
Oftewel: het bestaan van de club is niet meer in gevaar.
Dan ga je nu toch niet bieden op Narsingh en Maher (wederom de grootste talenten van de eredivisie), waarvan je weet dat je ze voor een groot bedrag moet halen? Dan leer je toch vrij weinig uit het verleden. Waarom niet de jeugd een kans geven? Of investeren in een rechtsback+centrale verdediger? Die kosten in zijn algemeenheid een stuk minder en zijn harder nodig.
Deze jongens haal je niet voor de bank en als je Narsingh wilt halen is dat een motie van wantrouwen tegenover Jeremaine Lens, en bij Maher geldt hetzelfde voor Wijnaldum dus ook vanuit mentaal opzicht verbaast het me zeer. Ten slotte is het de vraag of ze het volgende seizoen weer zo zullen vlammen. Beide spelers hebben welgeteld 1 seizoen op het hoogste niveau gepresteerd, en zijn beiden nog heel jong...
0
geplaatst: 27 juni 2012, 13:37 uur
Ten eerste is het geen lening, wat ook pas 5879359 keer is uitlegd. Ten tweede verlaten een aantal grootverdieners de club (o.a. Engelaar en Isaksson) en gaan er ongetwijfeld nog meer spelers worden verkocht (Toivonen voor een groot bedrag, Manolev voor een kleiner bedrag maar heeft ook een vrij hoog salaris). Ten derde is PSV vorige week begonnen aan nieuwe jeugdopleiding samen met VVV-Venlo, Helmond Sport en FC Eindhoven. Bovendien heeft PSV de afgelopen tijd van diverse veelbelovende jeugdspelers de contracten verlengd. En ten vierde is een brede selectie belangrijk, zeker nu er een aantal spelers gaan vertrekken. Wanneer je Matavz houdt heb je minimaal één buitenspeler à la Narsingh nodig.
0
Jocharo-T
geplaatst: 27 juni 2012, 14:41 uur
Nieuwe thuisshirt van Ajax. Ben er wel content mee. Dat oude logo willen de supporters heel erg graag terug hebben en op deze manier komen ze de supporters toch een beetje tegemoet. Het heeft wel wat dat watermerk zo in het shirt verwerkt.

0
geplaatst: 27 juni 2012, 14:41 uur
Terwijl het E.K. nog bezig is, heb ik al zin in de Tour. Komt ook doordat Nederland zo'n wanprestatie heeft geleverd.
Maar wat denken jullie van de Nederlanders in de Tour? Etappewinst? Hoge AK rankingen? Wat denken jullie van Gesink, bijvoorbeeld?
Maar wat denken jullie van de Nederlanders in de Tour? Etappewinst? Hoge AK rankingen? Wat denken jullie van Gesink, bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 27 juni 2012, 14:42 uur
Hou eens op Jocharo. Probeer die vlek al een minuut weg te poetsen, maar het lukt niet. Misschien eens Ajax proberen.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 14:49 uur
Aranxta Rus 
Zes games op rij, eerste set nu met 6-2 gewonnen van Samantha Stosur (zo uit mijn hoofd net wel of net geen top 10-speelster). EDIT: nummer 5 van de wereld
Gesink zag er erg goed uit tijdens het EK, ik heb er dit keer vertrouwen in dat een podiumplek goed haalbaar is. Wiggins en Evans zullen wel om de winst strijden. Aan de andere kant is er wel extreem veel concurrentie voor die derde plek. Er zijn meerdere teams met gewoon twee kandidaten voor een podiumplek
Nibali lijkt me kandidaat nummer 1 voor die derde plek, reed begin dit jaar sterk en heeft zich volledig gefocust op de Tour.
Ik denk dat de beste prestaties - wat betreft Nederland - van Argos gaat komen. Een Nederlands treintje gaat de Duitse Kittel wel twee of meer zeges bezorgen

Zes games op rij, eerste set nu met 6-2 gewonnen van Samantha Stosur (zo uit mijn hoofd net wel of net geen top 10-speelster). EDIT: nummer 5 van de wereld

Gesink zag er erg goed uit tijdens het EK, ik heb er dit keer vertrouwen in dat een podiumplek goed haalbaar is. Wiggins en Evans zullen wel om de winst strijden. Aan de andere kant is er wel extreem veel concurrentie voor die derde plek. Er zijn meerdere teams met gewoon twee kandidaten voor een podiumplek
Nibali lijkt me kandidaat nummer 1 voor die derde plek, reed begin dit jaar sterk en heeft zich volledig gefocust op de Tour.Ik denk dat de beste prestaties - wat betreft Nederland - van Argos gaat komen. Een Nederlands treintje gaat de Duitse Kittel wel twee of meer zeges bezorgen

0
geplaatst: 27 juni 2012, 14:55 uur
Maar Nibali lijkt de laatste tijd niet in vorm. Nibali is altijd een twijfelgeval, kan zomaar derder worden, inderdaad, maar ook zomaar buiten de top 10.
0
Hendrik68
geplaatst: 27 juni 2012, 14:59 uur
Bel anders de heer Fuentes even. Die kan je zo een top 5 geven van de Tour dit jaar en van de definitieve uitslag zoals die in mei volgend jaar bekend wordt.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 15:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Terwijl het E.K. nog bezig is, heb ik al zin in de Tour. Komt ook doordat Nederland zo'n wanprestatie heeft geleverd.
Geldt ook voor mij. Ik ben al het gelul over de EK hier ook helemaal zat trouwens. Ook erg veel ego's die hun meningen proberen op te dringen aan anderen en veelal zonder goed te lezen wat anderen schrijven. Zie ik een parallel met Oranje? Zou kunnen maar het is echt extreem dit keer.
Laat de Tour maar komen. Hopelijk kan Geesink vlammen dit jaar. En daarna de Olympische Spelen en uiteraard de eredivisie.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 15:20 uur
Teunnis schreef:
Aranxta Rus
Aranxta Rus

En de tweede set met 6-0 verloren
Maar is nu weer fantastisch bezig, twee schitterende punten en een breakkans. EDIT: 3-0 
EDIT: En het staat 5-2. Ik zie Rus over een paar jaar wel in de top staan. Ze is nu nog wat onstuimig (tweede set niet gezien, maar 6-0 verlies kan natuurlijk niet) en maakt wat fouten uit onervarenheid (zojuist een niet zo slimme challenge). Ze is dan ook pas 21.
Zoveelste EDIT: 6-4 gewonnen
Nog even (waarschijnlijk) twee Chinezen verslaan en ze staat in de kwartfinale.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 15:59 uur
Running On Empty schreef:
Geldt ook voor mij. Ik ben al het gelul over de EK hier ook helemaal zat trouwens. Ook erg veel ego's die hun meningen proberen op te dringen aan anderen en veelal zonder goed te lezen wat anderen schrijven. Zie ik een parallel met Oranje? Zou kunnen maar het is echt extreem dit keer.
Laat de Tour maar komen. Hopelijk kan Geesink vlammen dit jaar. En daarna de Olympische Spelen en uiteraard de eredivisie.
(quote)
Naast Affelay hebben we nu Geesink.

Hoop ook op Hollands succes, maar ieder jaar worden we weer teleurgesteld. Kijken of Hoogerland het prikkeldraad kan vermijden, Mollema niet meer dan 3 keer in de chasse patat terecht komt en Gesink op zijn zadel kan blijven zitten. Dan ben ik al tevreden.

0
geplaatst: 27 juni 2012, 16:09 uur
Teunnis schreef:
Aranxta Rus
.......
Nog even (waarschijnlijk) twee Chinezen verslaan en ze staat in de kwartfinale.
Aranxta Rus

.......
Nog even (waarschijnlijk) twee Chinezen verslaan en ze staat in de kwartfinale. Heb het einde net gezien. Staat lekker zelfverzekerd te spelen. Knap hoor.
0
geplaatst: 27 juni 2012, 16:27 uur
Rus 
Over de tour kan ik niet zo veel zeggen. Ik heb dit voorseizoen totaal niet gevolgd, maar ik geef de Nederlanders op zich wel een kans.

Over de tour kan ik niet zo veel zeggen. Ik heb dit voorseizoen totaal niet gevolgd, maar ik geef de Nederlanders op zich wel een kans.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.