MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Dat is inderdaad enorm krom. Al een heule tijd, trouwens.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

En nog hoor je de Barca-fans op tv (en sommigen daarbuiten) áltijd afgeven op Real, Chelsea en Manchester City.

Willen we het aantal spelers uit eigen jeugd bij beide elftallen even vergelijken? Alba heeft trouwens ook 8j in de jeugd van Barcelona gespeeld.

Stijn_Slayer
Dat verandert niets aan de financiele situatie. Het zegt hooguit iets over de voetbalvisie van de club.

Jawel, want grote delen van die lening zijn gebruikt om de nieuwe jeugdacademies te bouwen.

Stijn_Slayer
Oke, dat wist ik niet. Toch zijn ze ook niet zuinig met de transfers.

Misschien kunnen ze dadelijk even Kenneth Perez weer uitnodigen om te vragen waar Balotelli goed in is

ITALIA

Italie

Genieten dit.

Super Mario

En nog even een beetje off topic: Nadal staat 2-1 achter in sets tegen Rosol. Nu helaas wel met 4-2 voor in de vierde set en hij mag serveren.

(afbeelding)

(afbeelding)

Er kan maar één Mario de beste zijn vanavond en die speelt aan Italiaanse zijde. Wat een klasbak

Altijd leuk is dit soort spelers het uiteindelijk toch laat zien, na alles wat er over Balotelli is gezegd. De 2-0 wordt waarschijnlijk het hoogtepunt van het toernooi.

Sprekend!

Het laatste fluitsignaal heeft geklonken en dan zijn zij verslagen!

Spijtig. Onze achterlijke burgemeester had zelfs een groot scherm laten plaatsen in het midden van de stad zodat de Italianen konden gaan kijken
Hoezo discriminatie, verspilling van belastingsgeld en stemmingsmakerij? En nu gaan ze weer de hele avond als debielen toeterend door de straten racen

Italië, wie had die als winnaar?

Kroatië en Ierland kunnen met opgeheven hoofd terugdenken aan dit EK, want de teams uit hun poule schopten het allebei tot de finale.

Zo kijk ik hier ook weer niet van op. Ik heb nooit begrepen waarom Duitsland zo werd opgehemeld, alhoewel Italië me wel degelijk verrast.

Nu zou ik het eigenlijk niet durven te zeggen voor de finale...

FlyLo schreef:
Spijtig. Onze achterlijke burgemeester had zelfs een groot scherm laten plaatsen in het midden van de stad zodat de Italianen konden gaan kijken

Geef mij zo een burgemeester

Jammer. Had liever een Noord - Zuid finale gezien.

Chameleon Day schreef:
Jammer. Had liever een Noord - Zuid finale gezien.

Denenmarken-Griekenland

Balzaretti en Bonucci (anders wordt het zo eentonig hier).

FlyLo schreef:
Hoezo discriminatie, verspilling van belastingsgeld en stemmingsmakerij? En nu gaan ze weer de hele avond als debielen toeterend door de straten racen

Discriminatie?

Ja discriminatie, Italianen mogen in Genk niet thuis kijken.

He$$el_01 schreef:
Discriminatie?

Waarom voor Italië wel en voor alle andere ploegen niet? Er zijn ook een hoop Grieken, Spanjaarden en Polen in Genk.
Er stond nota bene geen groot scherm toen Genk (mijn "stad" dus) kampioen speelde in 2011

Dat is dan wel vreemd, maar misschien hebben ze het met hun Italiaanse furie afgedwongen versus de Belgische schuchterheid. Alhoewel, FlyLo moet er alles aan gedaan hebben denk ik zo?

Ik wist vandaag pas dat het scherm werd geplaatst

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.