Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2012, 23:31 uur
Italië 
Duitsland
Geweldige wedstrijd, mooiste van het toernooi.
Pirlo zal wel beste speler van het E.K worden.

Duitsland

Geweldige wedstrijd, mooiste van het toernooi.
Pirlo zal wel beste speler van het E.K worden.
0
geplaatst: 28 juni 2012, 23:41 uur
0
geplaatst: 28 juni 2012, 23:50 uur
Duitsland gaat denk ik niet meer winnen van Italië, dat is hun Portugal 

0
geplaatst: 28 juni 2012, 23:59 uur
WTF, ik dacht dat de wedstrijd morgen verder zou worden gespeeld na de vierde set.
Nog maar even snel NOS sportjournaal kijken dan zo. 
Ik had trouwens Italië serieus als kampioen. Ik heb het alleen op het allerlaatste moment nog veranderd naar Nederland...
0
geplaatst: 29 juni 2012, 00:46 uur
Dat Italië moge winnen zondag. De balans en spelvreugde van hun team, daar steken die Spanjaarden schril bij af...
0
geplaatst: 29 juni 2012, 04:40 uur
Zoals alleen Britten dat kunnen:

...ergens op de BBC site...
"Klose, but no cigar."

...ergens op de BBC site...
0
geplaatst: 29 juni 2012, 09:51 uur
dix schreef:
Ik ben altijd voor Italië. Maar niet voor Juventus.
Bedankt voor deze nuttige informatie.
0
Jocharo-T
geplaatst: 29 juni 2012, 10:03 uur
dix schreef:
Dat laatste geldt voor de meeste mensen die hun club graag op eigen kracht prijzen wilt zien winnen.Ik ben altijd voor Italië. Maar niet voor Juventus.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 10:13 uur
Jocharo-T schreef:
Dat laatste geldt voor de meeste mensen die hun club graag op eigen kracht prijzen wilt zien winnen.
Dat laatste geldt voor de meeste mensen die hun club graag op eigen kracht prijzen wilt zien winnen.
Ouwe troll

0
Jocharo-T
geplaatst: 29 juni 2012, 10:23 uur
Dat mijn opmerking niet in jouw straatje past en jij je genoodzaakt voelt om erop te reageren, maakt mij nog geen troll. Het is gewoon mijn mening wat betreft Juventus. Ben wel blij dat Italië naar de finale is, overigens. 

0
geplaatst: 29 juni 2012, 10:34 uur
He$$el_01 schreef:
WTF, ik dacht dat de wedstrijd morgen verder zou worden gespeeld na de vierde set.
Ik ook. WTF, ik dacht dat de wedstrijd morgen verder zou worden gespeeld na de vierde set.

Maar ze hebben gewoon het dak dicht gedaan en misschien moeten ze de partij afmaken zolang het dak dicht is/kan?
0
geplaatst: 29 juni 2012, 10:41 uur
Als je dat dacht zat je waarschijnlijk niet rechtstreeks te kijken op de BBC. Rond kwart voor 10 was de vierde set klaar en werd er gezegd dat er een pauze van minstens een half uur zou volgen omdat ze het dak dicht gingen doen. Pauze bleek overigens 40 minuten te zijn dus dat was een prima planning zo met het voetbal.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 10:48 uur
chevy93 schreef:

Maar ze hebben gewoon het dak dicht gedaan en misschien moeten ze de partij afmaken zolang het dak dicht is/kan?
(quote)
Ik ook. 
Ja, als iets die dag uitgespeeld kan worden doen ze dat natuurlijk. Anders kom je de volgende dag weer wat meer met je schema in de problemen. Ik had gewoon totaal niet aan dat dak gedacht. Zat met mijn gedachten al weer bij Italië toen ik de tv na de vierde set weer op Nederland 1 zette.
Maar wel knap gespeeld van Rosol. Hij overrompelde Nadal gewoon met zijn harde service en forehand. Hij speelde eigenlijk een soort alles of niets, en vandaag was het duidelijk alles.
Nadal speelde ook niet echt overtuigend. Ik had tijdens Roland Garros al het gevoel dat hij zijn spel weer wat meer naar graveltennis had veranderd. Op zich niet raar als je RG speelt, maar dan moet je het daarna wel weer helemaal veranderen natuurlijk. Zijn eerste ronde partij was ook al niet geweldig en nu was het dus weer niet goed genoeg. Rosol kreeg vaak te veel kansen om uit te halen met zijn forehand. Door deze harde slagen kwam Nadal niet in zijn spel. Uiteraard moet daarbij wel worden gezegd dat Rosol bij vlagen zijn beste tennis speelde. In de eerste drie sets een eerste service percentage van iets van 86% is natuurlijk ongelofelijk, zeker met zo'n service.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 11:02 uur
Jocharo-T schreef:
Dat mijn opmerking niet in jouw straatje past en jij je genoodzaakt voelt om erop te reageren, maakt mij nog geen troll. Het is gewoon mijn mening wat betreft Juventus. Ben wel blij dat Italië naar de finale is, overigens.
Milan was minstens zo schuldig aan het omkoopschandaal maar dat hoor ik nooit iemand over

0
geplaatst: 29 juni 2012, 11:32 uur
0
geplaatst: 29 juni 2012, 11:36 uur
chevy93 schreef:
Italië, wie had die als winnaar?
Italië, wie had die als winnaar?

Titmeister schreef:
Dat Italië moge winnen zondag. De balans en spelvreugde van hun team, daar steken die Spanjaarden schril bij af...
Helemaal mee eens.
En, Nadal

0
geplaatst: 29 juni 2012, 11:39 uur
Nadal niet inderdaad. Rosol is daarentegen de echte held van gisteren.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 juni 2012, 13:16 uur
Jammer dat Duitsland verloren heeft. Nu gaat Spanje aan de haal met de titel.
Het was wel dik verdiend, de Italianen waren veel beter. Achteraf heeft Hendrik dan toch gelijk: Duitsland heeft dit toernooi niet goed (genoeg) gespeeld. Gisteren gaf wat dat betreft de doorslag. Een enkele off-day kan nog, twee ook, maar geen drie. Ozil heeft het weer niet waargemaakt.
Het was wel dik verdiend, de Italianen waren veel beter. Achteraf heeft Hendrik dan toch gelijk: Duitsland heeft dit toernooi niet goed (genoeg) gespeeld. Gisteren gaf wat dat betreft de doorslag. Een enkele off-day kan nog, twee ook, maar geen drie. Ozil heeft het weer niet waargemaakt.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 juni 2012, 14:02 uur
Dit Duitsland is qua spel een copy van Nederland in 2008. Heel leuk, maar dodelijk naief en dus op de lange duur ook vervelend om naar te kijken. Ik denk dat Duitsland het eerstvolgende toernooi alweer een stuk zakelijker gaat spelen. Ze hebben een paar enorme talenten, maar een verdediging heeft ook Duitsland niet, dus daar zullen ze iets op moeten verzinnen. De heren Badstuber en Schweinsteiger zijn leuke teamspelers voor Bayeren, maar het zijn een beetje de Heitinga's van Duitsland. Ze spelen, want ze hebben niks anders. Nou is dat bij ons met 16 miljoen mensen wel logisch als we af en toe een paar jaar wat minder zijn. Een land met 80 miljoen heeft wel een een paar jaar geen Beceknbauer of Matthaus, dat kan altijd, een stabiele verdediging mag voor elke Duitse generatie echter geen enkel probleem zijn. Aan de overkant van de plas heeft nog nooit een Europees land gezegevierd, dus de kans is statistisch gezien groot dat ze over 2 jaar ook geen prijs halen. In 2016 zouden ze dan 20 jaar lang geen prijs hebben gepakt. Dat wordt niet gepikt in der Heimat.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 14:20 uur
Hendrik68 schreef:
Dit Duitsland is qua spel een copy van Nederland in 2008. Heel leuk, maar dodelijk naief en dus op de lange duur ook vervelend om naar te kijken.
Dit Duitsland is qua spel een copy van Nederland in 2008. Heel leuk, maar dodelijk naief en dus op de lange duur ook vervelend om naar te kijken.
Pardon, U is die geweldige wedstrijden tegen Italië (3-0) en Frankrijk (4-1) vergeten? Er werd toen geweldig gespeeld door Oranje. Probleem was alleen dat ze dat niveau niet konden vasthouden. Daarvoor ontbrak het kennelijk aan de concentratie. Tegen Rusland was Oranje geen schim meer van zichzelf (ook al speelde Rusland in die wedstrijd geweldig voetbal). Dat gevoel had ik gisteren ook een beetje bij de Duitsers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.