Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 juni 2012, 10:30 uur
Jack van Gelder blijkt nu ineens volop begrip te hebben voor Balotelli en zijn moeilijke jeugd. Als ik me niet vergis deed hij zelf twee maanden geleden volop mee aan de campagne om hem nooit meer op een voetbalveld te laten staan.....
0
geplaatst: 30 juni 2012, 12:42 uur
Het wordt in ieder geval een mooie tennisdag. Ik hoop dat Roddick iets in kan brengen tegen Ferrer 

0
geplaatst: 30 juni 2012, 13:55 uur
Leuke wedstrijd trouwens nu op BBC two. Ivanovic tegen Goerges. Niks mis mee.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 14:22 uur
In Overigen > Algemeen > Sporttoto en -poules topic (centraal topic):
Wie zal de proloog winnen, denken jullie?
Wie zal de proloog winnen, denken jullie?
0
geplaatst: 30 juni 2012, 14:30 uur
Ik heb echt geen flauw idee. Er zijn zoveel kanshebbers! Als ik toch moet gokken zeg ik Martin of Porte.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 14:36 uur
Cancellara is wel topfavoriet natuurlijk, maar niet per se beter dan Martin. Al weet je het nooit natuurlijk.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 22:46 uur
Ik heb vanwege de avonddienst de halve finales moeten missen, maar zonder Duitsland en Portugal is de fun zo goed als verdwenen.
Dan maar hopen dat Italie het wint van dat suffe Spanje waarvan je eigenlijk al weet dat ze het gaan winnen met dat veilige, karakterloze voetbal van ze.
Misschien zorgt Balotelli nog voor een stuntje
.
Dan maar hopen dat Italie het wint van dat suffe Spanje waarvan je eigenlijk al weet dat ze het gaan winnen met dat veilige, karakterloze voetbal van ze.

Misschien zorgt Balotelli nog voor een stuntje
.
0
geplaatst: 30 juni 2012, 23:52 uur
Italië speelt (vind ik) het leukste voetbal van dit toernooi, dus de fun is echt nog niet verdwenen.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 00:15 uur
Speciaal voor Tom.
'Del Piero en Juve straalden liefde uit naar Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
als is de inhoud niet zo interessant
'Del Piero en Juve straalden liefde uit naar Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
als is de inhoud niet zo interessant
0
geplaatst: 1 juli 2012, 03:12 uur
Ik heb tot 3-3 of 4-4 tweede set gekeken. Ging Roddick daarna slechter spelen of Ferrer beter?
0
geplaatst: 1 juli 2012, 16:03 uur
Mooie save.
DAT SAVE
EDIT
Geen idee waarom de embed link niet werkt. Maar het is mooie save in ieder geval...
DAT SAVE
EDIT
Geen idee waarom de embed link niet werkt. Maar het is mooie save in ieder geval...
0
geplaatst: 1 juli 2012, 16:10 uur
Ja, op die manier wel, maar ik wilde hem gewoon direct op het forum hebben. Maar hij verandert de tags om de een of andere reden waardoor het niet werkt.

Ook aardig

Ook aardig

0
geplaatst: 1 juli 2012, 17:23 uur
Alles wijst erop dat Italië gaat winnen, ook al de shirtkleur; de laatste Europese kampioenen hadden ook de zelfde shirtkleur als de Champions League-winnaar...
0
geplaatst: 1 juli 2012, 21:25 uur
Nou, dat is dan de laatste keer geweest dat ik kijk- en luistergeld betaal en ga voor het al enige tijd in gedachten hebbende dreambox-alternatief. Onze gemeente heeft blijkbaar niet de middelen om de ontvangst goed te krijgen bij de finale, of all things.... 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 juli 2012, 21:30 uur
Pff, als Italie gratis en voor niets een tweede goal weggeeft, dan kun je net zo goed geen verdedigers opstellen... Onterecht die 2-0, en dan wordt het nu vast weer 45 min. balletje rondtikken. 

0
geplaatst: 1 juli 2012, 21:36 uur
Noordhollands Dagblad - Geen EK-finale in Edam-Volendam door storing Ziggo - noordhollandsdagblad.nl
We maken weer eens naam.

Ik zoek in ieder geval naar een alternatief.
Intussen volg ik de wedstrijd via de NOS-site, dan neem ik de oneffenheden voor lief.
We maken weer eens naam.

Ik zoek in ieder geval naar een alternatief.
Intussen volg ik de wedstrijd via de NOS-site, dan neem ik de oneffenheden voor lief.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.