MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:

Stijn_Slayer
Jack van Gelder blijkt nu ineens volop begrip te hebben voor Balotelli en zijn moeilijke jeugd. Als ik me niet vergis deed hij zelf twee maanden geleden volop mee aan de campagne om hem nooit meer op een voetbalveld te laten staan.....

Dit wordt een van de gekste sportweekeinden van dit jaar.

Het wordt in ieder geval een mooie tennisdag. Ik hoop dat Roddick iets in kan brengen tegen Ferrer

Leuke wedstrijd trouwens nu op BBC two. Ivanovic tegen Goerges. Niks mis mee.

Ik heb echt geen flauw idee. Er zijn zoveel kanshebbers! Als ik toch moet gokken zeg ik Martin of Porte.

Geen Cancellara?

Martin? Of weer Cancellara?

Cancellara is wel topfavoriet natuurlijk, maar niet per se beter dan Martin. Al weet je het nooit natuurlijk.

Andy begint lekker.

Ik dacht dat alleen Frank meereed deze Tour.

Roddick

Ik heb vanwege de avonddienst de halve finales moeten missen, maar zonder Duitsland en Portugal is de fun zo goed als verdwenen.

Dan maar hopen dat Italie het wint van dat suffe Spanje waarvan je eigenlijk al weet dat ze het gaan winnen met dat veilige, karakterloze voetbal van ze.

Misschien zorgt Balotelli nog voor een stuntje .

Italië speelt (vind ik) het leukste voetbal van dit toernooi, dus de fun is echt nog niet verdwenen.

Wat Rob zegt.

Ik heb tot 3-3 of 4-4 tweede set gekeken. Ging Roddick daarna slechter spelen of Ferrer beter?

Mooie save.

DAT SAVE

EDIT

Geen idee waarom de embed link niet werkt. Maar het is mooie save in ieder geval...

Ja, op die manier wel, maar ik wilde hem gewoon direct op het forum hebben. Maar hij verandert de tags om de een of andere reden waardoor het niet werkt.

(afbeelding)

Ook aardig

Alles wijst erop dat Italië gaat winnen, ook al de shirtkleur; de laatste Europese kampioenen hadden ook de zelfde shirtkleur als de Champions League-winnaar...

FORZA ITALIA

Iedereen alvast veel kijkplezier toegewenst

Forza Azzurri

Nou, dat is dan de laatste keer geweest dat ik kijk- en luistergeld betaal en ga voor het al enige tijd in gedachten hebbende dreambox-alternatief. Onze gemeente heeft blijkbaar niet de middelen om de ontvangst goed te krijgen bij de finale, of all things....

Dat is balen! Terwijl het best een leuke finale is.

Stijn_Slayer
Pff, als Italie gratis en voor niets een tweede goal weggeeft, dan kun je net zo goed geen verdedigers opstellen... Onterecht die 2-0, en dan wordt het nu vast weer 45 min. balletje rondtikken.

heerlijk toch

Ziegler
Kijk en luister geld? Waar betaal je dat?

Noordhollands Dagblad - Geen EK-finale in Edam-Volendam door storing Ziggo - noordhollandsdagblad.nl

We maken weer eens naam.

Ik zoek in ieder geval naar een alternatief.

Intussen volg ik de wedstrijd via de NOS-site, dan neem ik de oneffenheden voor lief.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:07 uur

geplaatst: vandaag om 14:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.