Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2012, 21:39 uur
Jammer van die 2-0, wedstrijd is nu wel zo goed als voorbij.
Vreselijk die 11 robots van Spanje, heb er helemaal niks mee.
Vreselijk die 11 robots van Spanje, heb er helemaal niks mee.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 21:46 uur
Inderdaad een vreselijk team.
Totaal geen passie zit erin, alsof ze voor zichzelf spelen en niet voor het publiek.
Zeer irritant.
Totaal geen passie zit erin, alsof ze voor zichzelf spelen en niet voor het publiek.
Zeer irritant.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 juli 2012, 22:16 uur
Vind het minder erg dan normaal (Italie bakt er dan ook niet veel meer van), maar tegen tien man mag je ook wel wat overtuigender voor de 3-0 gaan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 juli 2012, 22:31 uur
De 2-0 die uit de lucht kwam vallen samen met de vroege blessures van Chiellini en Motta hebben Italie helemaal de moed in de schoenen doen zinken. Anders was 't waarschijnlijk een andere wedstrijd geworden, jammer. Niet echt een leuke finale, over 't algemeen ook een teleurstellend EK.
4-0 is ook tamelijk lullig voor de Italianen. Met elf man waren de laatste twee doelpunten niet gevallen. Alsof ze nog niet genoeg pech hadden deze wedstrijd.
4-0 is ook tamelijk lullig voor de Italianen. Met elf man waren de laatste twee doelpunten niet gevallen. Alsof ze nog niet genoeg pech hadden deze wedstrijd.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:33 uur
Mee eens, teleurstellende finale en het toernooi over het algemeen was ook behoorlijk saai, behalve Italie dan.
Domme wissel ook van Prandelli.
Domme wissel ook van Prandelli.
0
Hendrik68
geplaatst: 1 juli 2012, 22:33 uur
Spanje is gewoon de beste, simpel zat. Dat het niet om aan te zien is, staat buiten kijf, na de 1-0 als Italie moet krijgt Spanje ruimte en die bespelen ze perfect met de prachtige 2-0 als gevolg. Daarna weer lekker plichtmatig rondspelen. Het is het toernooi van de armoede geworden met alleen Spanje dat zich aan de malaise onttrok en het niet nodig vond zich bovenmatig in te spannen. Als Nederland zo 3 keer kampioen werd hoorde je mij ook niet klagen. Italie hield het het langst vol, maar vol op de aanval spelen bewijst ook vanvond weer dat dat niet werkt als de prijzen verdeeld worden. Italie had een iets betere verdediging dan de Duitsers en staan daardoor in de finale. Maar Spanje heeft de beste verdediging en wint dus. Zo simpel is voetbal.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:44 uur
Spanje heeft z'n beste wedstrijd van het EK laten zien. De rest was ondermaats. Het zou heel goed kunnen dat ze zich de kritiek dat het allemaal "zielloos" was, alsof ze een soort emotieloze machines waren, hebben aangetrokken.
De Italianen waren wel moedig maar niet slim. Ze hadden zich beter kunnen beperken tot Italiaans verdedigen en wachten op de kansen die uiteindelijk gaan komen. Hun aanpak was echter zwaar on-italiaans en dat oogde nog wel aardig maar had natuurlijk niet het gewenste resultaat.
Het hele EK krijgt van mij 2,5**, om het bij Mume cijfers te houden. Veel armoedig voetbal.
De Italianen waren wel moedig maar niet slim. Ze hadden zich beter kunnen beperken tot Italiaans verdedigen en wachten op de kansen die uiteindelijk gaan komen. Hun aanpak was echter zwaar on-italiaans en dat oogde nog wel aardig maar had natuurlijk niet het gewenste resultaat.
Het hele EK krijgt van mij 2,5**, om het bij Mume cijfers te houden. Veel armoedig voetbal.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:46 uur
Voor mij ook een half leeg glas, dit toernooi.
Maar gelukkig geen vuvuzela te bekennen, dat dan weer wel!
Maar gelukkig geen vuvuzela te bekennen, dat dan weer wel!
0
Hendrik68
geplaatst: 1 juli 2012, 22:49 uur
En jongens, ook wij zijn vandaag Europees kampioen geworden. Onze estafettejongens hebben de wereld even versteld doen staan vandaag. Gefeliciteerd.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:51 uur
FC De Pee. Mooi kut is dit. Maar Spanje was sterk en Italië haalde het niveau van de laatste wedstrijden niet. Laten we ons verdriet wegzuipen met limonadesiroop.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:52 uur
Hendrik68 schreef:
En jongens, ook wij zijn vandaag Europees kampioen geworden. Onze estafettejongens hebben de wereld even versteld doen staan vandaag. Gefeliciteerd.
Ja, Martina is een baas.
@ R&P: Puur?
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:53 uur
Ik snap echt niet al het gezeur over dit toernooi. Vond dit een van de leuktste eindtoernooien sinds tijden. Heb dit toernooi echt genoten van Italië, Duitsland, Portugal en natuurlijk Spanje. En in de groepsfase ook gewoon genoten van team als Kroatie en Rusland. Maarja ik blijf me ook verbazen om de negatieve stemming rond dit Spaans elftal. In de halve finale vielen ze wat tegen, door dat ze slordiger speelden dan ik ze in vier jaar heb zien doen. Maar met deze finale lieten ze toch weer even zien gewoon een van de beste teams aller tijden te zijn. Echt genoten van de perfecte passing, de constante beweging en meesterlijk steekpassjes (die 1-0!). Ik vind het verbazingwekkend dat mensen daar niet van genieten. Maarja zal wel net zoiets zijn als mensen die het niet leuk vonden om naar Federer te kijken in zijn beste dagen.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 22:55 uur
He$$el_01 schreef:
Ja, Martina is een baas.
(quote)
Ja, Martina is een baas.
Soms puur, soms met ijs.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 23:01 uur
Italiê zwak? dat zeggen jullie nu van iedere tegenstander die tegen spanje gespeeld heeft dit toernooi ...
gewoon spanje die klassen beter is dan de tegenstander
0
geplaatst: 1 juli 2012, 23:05 uur
jassn schreef:
Italiê zwak? dat zeggen jullie nu van iedere tegenstander die tegen spanje gespeeld heeft dit toernooi ...
Dit klopt wel ja. Italiê zwak? dat zeggen jullie nu van iedere tegenstander die tegen spanje gespeeld heeft dit toernooi ...

0
geplaatst: 1 juli 2012, 23:12 uur
Stijn_Slayer schreef:
Kuch tien man kuch.
Toen stonden ze al met 2-0 voor man Kuch tien man kuch.

0
geplaatst: 1 juli 2012, 23:16 uur
Wat een reacties toch weer 
Spanje drukt iedere match even het gaspedaal en iedere tegenstander is de weg totaal kwijt. Ik hoorde iedereen al roepen om Pirlo man van het toernooi te kiezen (en zelfs al tot gouden bal te benoemen
) maar die kwam er vandaag al helemaal niet aan te pas. Spanje speelt veruit het allerbeste voetbal van alle ploegen. Dat er dan geen spanning meer in zit is niet hun schuld (nogmaals). Schitterende eerste helft sowieso met een ontzettend hoog tempo, dat de Italianen helemaal niet konden volgen.
En geen passie? Zielloos? Als je geen passie of vreugde hebt voor het spelletje speel je niet zó belachelijk goed. Op het einde van de match gingen ze ook gewoon voor de lol wat dribbeltjes proberen, zoals Busquets bv; of Ramos met een hakje etc.
Spelers van het toernooi in dalende volgorde:
Iniesta, Alba, Ramos, Casillas.

Spanje drukt iedere match even het gaspedaal en iedere tegenstander is de weg totaal kwijt. Ik hoorde iedereen al roepen om Pirlo man van het toernooi te kiezen (en zelfs al tot gouden bal te benoemen
) maar die kwam er vandaag al helemaal niet aan te pas. Spanje speelt veruit het allerbeste voetbal van alle ploegen. Dat er dan geen spanning meer in zit is niet hun schuld (nogmaals). Schitterende eerste helft sowieso met een ontzettend hoog tempo, dat de Italianen helemaal niet konden volgen.En geen passie? Zielloos? Als je geen passie of vreugde hebt voor het spelletje speel je niet zó belachelijk goed. Op het einde van de match gingen ze ook gewoon voor de lol wat dribbeltjes proberen, zoals Busquets bv; of Ramos met een hakje etc.
Spelers van het toernooi in dalende volgorde:
Iniesta, Alba, Ramos, Casillas.
0
geplaatst: 1 juli 2012, 23:17 uur
René. schreef:
(quote)
Toen stonden ze al met 2-0 voor man
Een onnozele opmerking.
11 of 10 man maakt of breekt een team, zelfs al is er geleden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.