MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
René. schreef:
(quote)
Ja, anders waren ze moeiteloos teruggekomen ja, daar zag het voor die blessure al tijden naar uit.

Lees nou eerst eens even m'n zin aandachtig voordat je blaft...

kaztor schreef:
Totaal geen passie zit erin, alsof ze voor zichzelf spelen en niet voor het publiek.

MJ_DA_MAN schreef:

Dus? Ik vond het gister ook weer passieloos voetbal. Dat ze daarmee het toernooi winnen, hun goed recht en ik wens ook het beste voor ze, maar spectaculair voetbal is toch zeker wel anders.

Maar ze hebben het toernooi gewonnen, dus dan moeten we Spanje allemaal een uitstekende ploeg vinden en wordt enig weerwoord in de kiem gesmoord als zijnde onzin.
Op z'n Hollands met de winden meewaaien.

Ben je wel een voetballiefhebber, Kaztor? Hoe kun je het voetbal van gisteren nou passieloos vinden?

kaztor schreef:
(quote)
Dus? Ik vond het gister ook weer passieloos voetbal. Dat ze daarmee het toernooi winnen, hun goed recht en ik wens ook het beste voor ze, maar spectaculair voetbal is toch zeker wel anders.

Maar ze hebben het toernooi gewonnen, dus dan moeten we Spanje allemaal een uitstekende ploeg vinden en wordt enig weerwoord in de kiem gesmoord als zijnde onzin.
Op z'n Hollands met de winden meewaaien.
Als je spelers als Iniesta en Xavi wegzet als passieloze spelers noem ik dat idd onzin. Maar goed, hopelijk heb je je gisteren (en de rest van het toernooi) lekker lopen ergeren aan Spanje .

stoepkrijt schreef:
(quote)
Zie ik daar nu Kenny van Hummel staan? Zou leuk zijn natuurlijk, maar ik geef hem geen schijn van kans.

En ik die dacht dat jullie Nederlanders het graag lezen, dat zo'n Van Hummel als sprinter serieus wordt genomen.. Ik had beter moeten weten.

herman schreef:
Ben je wel een voetballiefhebber, Kaztor? Hoe kun je het voetbal van gisteren nou passieloos vinden?

Spanje heeft zeker de kansen goed uitgespeeld gisteren, maar er wordt hier te gemakkelijk vergeten dat Italië voor het grootste deel van de wedstrijd niet in goede vorm verkeerde.
En dat heen en weer bewegende middenveld van Spanje, je houdt ervan of niet (ik, als gematigd voetballiefhebber, zie liever ander voetbal) maar om ze nou massaal te gaan verafgoden..?

AOVV schreef:
(quote)

En ik die dacht dat jullie Nederlanders het graag lezen, dat zo'n Van Hummel als sprinter serieus wordt genomen.. Ik had beter moeten weten.

Tja, van Hummel denkt misschien zelf dat ie meekan met de top maar dat lijkt me grootspraak. Ik verwacht er weinig van. Ik vraag me trouwens ook af of Petacchi het nog steeds (goed genoeg) kan.

kaztor schreef:
(quote)

Spanje heeft zeker de kansen goed uitgespeeld gisteren, maar er wordt hier te gemakkelijk vergeten dat Italië voor het grootste deel van de wedstrijd niet in goede vorm verkeerde.
En dat heen en weer bewegende middenveld van Spanje, je houdt ervan of niet (ik, als gematigd voetballiefhebber, zie liever ander voetbal) maar om ze nou massaal te gaan verafgoden..?
en jij vergeet blijkbaar dat het middenveld van Italië niet goed was door de sterkte van Spanje

Hendrik68
Eigenlijk is het achteraf te zot voor woorden dat een land dat maar een uur gas kan geven de finale kan halen. Zegt alles over het totale niveau van het toernooi. Elke wedstrijd was het na een uur gebeurd met de Italianen.

kaztor schreef:
(quote)

Dat is toch gewoon de verdienste van Spanje?? Xavi werd op Pirlo gezet en Silva en Iniesta gingen wat meer naar binnenspelen, waardoor Spanje een numeriek overwicht kreeg op het middenveld (5 tegen 4). Italië heeft het gewoon niet slim gespeeld, eigen schuld dikke bult.

Het is geen toeval dat Spanje relatief makkelijk al die toernooien wint. Misschien zijn ze ook wel gewoon een stuk beter dan de rest op dit moment?

Stijn_Slayer
jassn schreef:
(quote)
en jij vergeet blijkbaar dat het middenveld van Italië niet goed was door de sterkte van Spanje

Mwah, dat is ook weer kort door de bocht. Montolivo heeft meerdere matige wedstrijden gespeeld dit EK. Marchisio vond ik ook niet top en De Rossi had gisteren een flinke off-day.

Portugal ontloopt ze anders niet veel... Eigenlijk had die halve finale gewoon de finale moeten zijn.

Jeetje zijn jullie die EK nu nog niet helemaal zat ??

Ik heb weer zin in de nieuwe competitie !!

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Mwah, dat is ook weer kort door de bocht. Montolivo heeft meerdere matige wedstrijden gespeeld dit EK. Marchisio vond ik ook niet top en De Rossi had gisteren een flinke off-day.

De Rossi was de eerste 30 minuten de beste man van het veld. Jammer dat een wedstrijd wat langer duurt.

Running On Empty schreef:
Jeetje zijn jullie die EK nu nog niet helemaal zat ??

Ja, laten we maar stoppen met dit EK.

Lisicki

Stijn_Slayer
Running On Empty schreef:

De Spaanse

Cavendish flikt het toch maar weer! Knap hoor, wat een klasbak!

Jammer van Kittel, maar des te leuker voor Tom Veelers dat hij nu mocht sprinten en een erg knappe vierde plek behaalde!

Jocharo-T
Het EK is afgelopen, als we het in ieder geval maar wel gewoon over voetbal kunnen hebben in plaats van over B-sporten als wielrennen. Ik pleit voor een speciaal voetbaltopic.

Jocharo-T schreef:
Kunnen we het weer over voetbal hebben in plaats van over B-sporten als wielrennen.

Doe eens niet zo triest. Het EK is afgelopen, dus momenteel gebeurt er niks wat betreft voetbal. Daarbij zijn er genoeg liefhebbers van het wielrennen. De Tour de France is gewoon één van de grootste sportevenementen, en het een B-sport noemen is dus gewoon onzin. En kijk eens naar de titel van het topic.

kaztor schreef:
(quote)

Waar het in jouw berichten op neerkomt: iedereen die niet dezelfde mening is aangedaan als jou, en daar dan nog argumenten weet voor te vinden ook, itt jou, draait maar mee met de wind en verafgoodt Spanje blind.
Wellicht ook een factor afgunst aanwezig? Spanje blijft (ondanks reëele successen) nederig en hardwerkend en ze slagen er zelfs in om de enorm hevige rivaliteit opzij te zetten om te presteren. Dit alles in tegenstelling tot Nederland..

Jocharo-T schreef:
Het EK is afgelopen, als we het in ieder geval maar wel gewoon over voetbal kunnen hebben in plaats van over B-sporten als wielrennen. Ik pleit voor een speciaal voetbaltopic.
Agree... volgens mij is het zo ook wel op MovieMeter. Weet je wat: Klik

GEEN VOETBALBERICHTEN MEER HIER!

Haha alle dooddoeners komen weer langs, afgunst, niet van voetbal houden enz enz.
Vind Spanje gewoon een saaie ploeg, niet mijn soort voetbal dat getik.
Gisteravond hebben ze wel terecht gewonnen, dat wel maar de finale zelf was weinig aan en dat lag vooral aan Italie.

Ik vond de finale juist mooi, prachtig hoe Spanje voetbalde. Die pass van Xavi en het afmaken van Alba, beter krijg je voetbal denk ik niet

Teunnis schreef:
Ik snap trouwens helemaal niks van de ontsnapping van vandaag.
Wielrennen is toch een en al ontsnapping. Aan dopingcontroles ...

Federer staat ondertussen in zijn 33ste opeenvolgende kwartfinale van een Grand Slam. Niet slecht...

Mooie overwinning in de Tour van Cavendish. Hij was lange tijd nergens te bekennen en uiteindelijk duikt hij toch op en houdt een paar centimeter over om Greipel te kloppen. Knap hoor .

Jammer dat Kittel niet mee kon doen aan de sprint, maar het is wel extra mooi om te zien hoe ver Veelers zelf kan komen als hij voor zijn eigen kansen mag rijden. Met afstand de beste Nederlander, want Kenny van Hummel was nergens te bekennen

Erg knappe prestatie van Cavendish, die is volgens mij niet alleen verschrikkelijk snel, maar ook nog eens heel slim wat betreft in het wiel zitten van de juiste man.

Morgen wordt trouwens een erg mooie etappe. 4 cols in de laatste 16 kilometer belooft een leuk einde

Snoeperd schreef:
Morgen wordt trouwens een erg mooie etappe. 4 cols in de laatste 16 kilometer belooft een leuk einde

Misschien iets voor Johnny?

Cols zou ik het niet meteen noemen, wel korte klimmetjes. Pittig, dat wel, de finale zou inderdaad best erg interessant kunnen worden! Een mix van punchers à la Sagan, Cancellara en Gilbert en klassementsrenners zoals Evans, Valverde en Gesink zijn te verwachten.

Knappe zege inderdaad van Cavendish. Hij zat in het juiste wiel (die man van Orica GreenEdge bracht hem helemaal vooraan!). Jammer voor Greipel, die ook sterk was. Cavendish moest er alles uithalen.

En wielrennen een B-sport noemen.. Tja. Ik vind wielrennen eigenlijk straffer dan voetbal. Zo'n Martin bijvoorbeeld, die doet gewoon lustig voort. Hoe kom je daar nou bij, Jocharo-T?

AOVV schreef:
Tja. Ik vind wielrennen eigenlijk straffer dan voetbal. Zo'n Martin bijvoorbeeld, die doet gewoon lustig voort.
Hier ik snap ik werkelijk geen drol van...

Ik ben het er wel mee eens eigenlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:13 uur

geplaatst: vandaag om 09:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.