MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Jocharo-T
Fantastich, inderdaad!

Stijn_Slayer schreef:
De voetballerij is helemaal doorgedraaid als er al vijftien miljoen voor Luuk de Jong wordt gevraagd.
Wellicht wat veel maar ik zie hem toch wel als onze toekomstige eerste spits.

Jocharo-T schreef:
Kezman scoorde ook gigantisch veel bij P$V
MJ_DA_MAN schreef:
Gebruik dan op zijn minst koosnaampjes die niet ironisch zijn, dan hoef ik er niet steeds op te reageren.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Spitsen zijn overschat, kijk maar naar het Spaanse elftal

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Een de Jong met aan de zijkanten Narsingh en John of Boerrigter. Dat zijn toch redelijk wat doelpunten denk ik.

Stalin schreef:
Spitsen zijn overschat, kijk maar naar het Spaanse elftal

Ik weet dat je een grapje maakt, maar ik vond het ontbreken van een spits bij Spanje wel hun grote zwakte. Op de finale na dan, hoewel het niet slechter ging met Torres erbij.

Het is dat hun positiespel zo waanzinnig goed is, op het juiste moment druk zetten, het 65% van de wedstrijd de bal in bezit hebben, de erg sterke verdediging en een wereldkeeper, waardoor het zo ontzettend moeilijk is om tegen ze te scoren. Als je dat niet beheerst, kun je zelfs zonder spits kampioen worden blijkt.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
(quote)

Zolang je continue zo kinderachtig reageert, zou ik de naam P$V ook blijven gebruiken.

He$$el_01 schreef:
Een de Jong met aan de zijkanten Narsingh en John of Boerrigter. Dat zijn toch redelijk wat doelpunten denk ik.

Tegen landen als Macedonië en San Marino absoluut.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Tegen landen als Macedonië en San Marino absoluut.

Dat mag ik toch hopen ja. Maar de Jong is serieus een van de betere spitsen die we hebben op dit moment. Hij is doelgericht, balvast, kopsterk en redelijk snel. Met vleugelspelers als John, Narsingh en Boerrigter is dat een ideale voorhoede. Zet je daarachter Maher, Fer en Strootman en dan heb je toch weer een redelijk team denk ik (over een paar jaar).

Loting KNVB Beker:

NEC-Feyenoord

en .........

FC Utrecht-Ajax

(Loting was net live op Youtube, staat straks op Teletekst)

en NAC mag weer uit.

Running On Empty schreef:
FC Utrecht-Ajax

Alvast gefeliciteerd met het bereiken van de 2e ronde dan maar

Ach, het is geen fijne loting maar ik heb er wel vertrouwen in. Het is natuurlijk belachelijk hoe Ajax de afgelopen twee seizoenen heeft gepresteerd tegen Utrecht. Het vervelendste is natuurlijk wel dat het uit is, dat maakt historisch gezien best een groot verschil tegen Utrecht.

RVVH - Twente. Als ze winnen van FC Chebab...

Volgens nu.nl voert de Fifa doellijntechnologie in

Klopt. Staat ook al op de website van FIFA. Zowel HawkEye (camera's op doellijn) als GoalRef (klein beetje elektronica in de bal en dan meten op basis van elektromagnetische velden) mogen binnenkort definitieve testronden ondergaan.
Kleine stap in de goede richting.

Hallelujah, vooruitgang bij de FIFA. Straks gaat het Vaticaan ook nog toegeven dat de wereld rond is...

JocharoT schreef:
Dat zijn precies de clubs waarvan ik denk dat dat zijn plafond is, dus dat verbaast mij niets. AS Roma is denk ik wel te hoog gegrepen.

Even voor de goede orde, Guidetti lonkt niet naar AS Roma, onder andere AS Roma wil Guidetti hebben. Dan denk ik niet dat ze daarbij gelijk denken dat hij tegelijkertijd het plafond van zijn kunnen heeft bereikt, ze trekken alleen spelers aan die een meerwaarde hebben.

Je kunt vinden van Guidetti wat je wilt. De grote belangstelling die er voor hem is geweest (en nog) vind ik voldoende aantonen dat we hier te maken hebben met een internationaal fenomeen. Als je niet kunt voetballen, komen ze ook niet naar je kijken.

Sightorsson mag dan wel je favoriete spits zijn, iedereen die bij Ajax speelt heeft ongetwijfeld je voorkeur boven ieder ander, maar hij heeft een dergelijke belangstelling nog niet ondervonden. Misschien komt het nog, je weet het niet. Maar ik denk van niet.

Hoe dan ook, de toekomst zal het uitwijzen, beiden zijn nog jong.

Jocharo-T
musician schreef:
Even voor de goede orde, Guidetti lonkt niet naar AS Roma, onder andere AS Roma wil Guidetti hebben. Dan denk ik niet dat ze daarbij gelijk denken dat hij tegelijkertijd het plafond van zijn kunnen heeft bereikt.
Volgens mij geef ik ook aan dat ik denk dat genoemde clubs zijn plafond zijn. AS Roma is denk ik te hoog gegrepen. Dat is mijn gedachte erover.

De grote belangstelling die er voor hem is geweest (en nog) vind ik voldoende aantonen dat we hier te maken hebben met een internationaal fenomeen.
Tja...

Als je niet kunt voetballen, komen ze ook niet naar je kijken.
Beweer ik dan dat die jongen er helemaal niets van kan?

Sightorsson mag dan wel je favoriete spits zijn, iedereen die bij Ajax speelt heeft ongetwijfeld je voorkeur boven ieder ander, maar hij heeft een dergelijke belangstelling nog niet ondervonden. Misschien komt het nog, je weet het niet. Maar ik denk van niet.
Als iemand niet je liefde deelt voor je favoriete speler dan is het niet zo dat diegene dat altijd maar zegt omdat hij niet voor Feyenoord is. Heeft geen nut om op een leuke manier te discussieren met jou, zoals het wel kan met je Feyenoord vrienden hier op de site, die ik trouwens wel hoorde toen het slecht ging met de club, maar dat geheel terzijde. Je slaat door en daarnaast lees je ook nog slecht.

musician schreef:
internationaal fenomeen
Lol, ga de straat op voor of na een willekeurige wedstrijd in de Premier League, Serie A, Bundesliga of Primera División, vraag de mensen of ze Guidetti kennen en leer dat veruit het merendeel zich afvraagt wie dat is.

Ajax is zwaar in mijn achting gestegen vandaag

Jocharo-T
Jupiler drinker?

Ps. Is dan ook lekkerder dan dat koppijn bier van een Amstel.

nee, niet echt maar Belgisch bier is sowieso beter !

Jocharo-T
Ben ik wel met je eens. Alleen Hertog Jan kan tippen aan Belgisch bier.

Jocharo-T
Zou het dan toch? Ik durf nog niet te juichen. Ajax heeft er nog geen officiele melding van gemaakt.

Ik las het al ja, zou mooi zijn. Doei Hamlap.

Twente op 3-0 overigens. Onze touristen uit Andorra hebben vast een leuke avond.

MJ_DA_MAN schreef:
Lol, ga de straat op voor of na een willekeurige wedstrijd in de Premier League, Serie A, Bundesliga of Primera División, vraag de mensen of ze Guidetti kennen en leer dat veruit het merendeel zich afvraagt wie dat is.

Dat duurt tot hij er daadwerkelijk speelt. Tot die tijd hebben vooral andere clubs, scouts en media zich er op gestort. Dat gaat natuurlijk alleen meer worden.

Maar het is goed, we spreken elkaar na het komend voetbaljaar. Misschien dat ik tussentijds nog een kleine tussenstand doorgeef. Maar na dit seizoen kunnen we zien hoe ver hij staat.

AOVV schreef:
R.I.P. Rob Goris..

Gisteren nog vrolijk rond tafel met zijn vriendin Katrien Van Looy in Vive le Vélo..

RIP "de papa"
Deze held heeft zich in het hart van mij en mijn vrienden genesteld na zijn optreden in de laatste show van een half jaar geleden:

YouTube - Rob Goris in De Laatste Show (6-02-2012)
Een enorm aimabele man, die ondanks zijn leeftijd nog mooie dingen ging laten zien in het peleton, daar was iedereen zeker van.
Ben er echt niet goed van...

Ulfat-e-Zulmat
musician schreef:
Maar het is goed, we spreken elkaar na het komend voetbaljaar. Misschien dat ik tussentijds nog een kleine tussenstand doorgeef. Maar na dit seizoen kunnen we zien hoe ver hij staat.

Zoals wij vroeger op de basisschool altijd zeiden: "Wacht maar, half 4 op het schoolplein; ik maak je af!"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.