Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 14:54 uur
Nicolage Rico schreef:
Het probleem van Siem de Jong is dat hij geen middenvelder is en geen spits. Dus hij zal ertussen moeten spelen.
Ik weet niet hoe je daar bijkomt, maar Siem heeft in de jeugd voornamelijk aan de rechterkant op het middenveld en op tien gespeeld. De tien positie is ook gewoon een middenvelder. Siem is van origine een middenvelder en zo ziet hij zichzelf ook.Het probleem van Siem de Jong is dat hij geen middenvelder is en geen spits. Dus hij zal ertussen moeten spelen.
Op zich is hij wel te vergelijken met Bakkal. Die scoorde het afgelopen jaar ook enorm belangrijke doelpunten voor Feyenoord, maar bracht verder te weinig en is vrij makkelijk te vervangen. Guidetti niet.
Bij Feyenoord is hij niet te vervangen, daar is hij de absolute vedette door zijn enorme drive en enthousiasme.En kom nou, als je werkelijk de kans kreeg om S. de Jong te ruilen met Guidetti, zat je nu de contracten al op te stellen.
Ik heb een eigen mening, Rico. Je moet mij niet gaan vertellen wat ik denk. Jullie maken overal een clubdiscussie van, maar ik kijk gewoon naar de betreffende speler en ben vrij duidelijk geweest om wat voor reden ik liever niet een speler als Guidetti in de spits zie bij Ajax. Natuurlijk ben ik wel gecharmeerd van zijn drive. Mooi om te zien en aanstekelijk, maar vind het gewoon een te trage en beperkte spits in wat ik van hem gezien heb. Misschien dat hij in de toekomst nog verrast, maar ik betwijfel het.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:01 uur
Jocharo-T schreef:
Ik weet niet hoe je daar bijkomt, maar Siem heeft in de jeugd voornamelijk aan de rechterkant op het middenveld en op tien gespeeld. De tien positie is ook gewoon een middenvelder. Siem is van origine een middenvelder en zo ziet hij zichzelf ook.
Ik weet niet hoe je daar bijkomt, maar Siem heeft in de jeugd voornamelijk aan de rechterkant op het middenveld en op tien gespeeld. De tien positie is ook gewoon een middenvelder. Siem is van origine een middenvelder en zo ziet hij zichzelf ook.
Dat constateer ik en is mijn mening.

Daarnaast brengt hij veel te weinig. Komt vaak niet in het spel voor. Slappe hap vaak. Wel veel scorend vermogen, en dat is zijn grootste kracht.
Bij Feyenoord is hij niet te vervangen, daar is hij de absolute vedette door zijn enorme drive en enthousiasme.
Klopt, jullie hebben al een goede spits. En dan bedoel ik natuurlijk niet Siem de Jong.
Ik heb een eigen mening Rico, je moet mij niet gaan vertellen wat ik denk. Jullie maken overal een clubdiscussie van, maar ik kijk op mijn manier naar een speler en ben vrij duidelijk geweest om wat voor reden ik liever niet een spelers als Guidetti in de spits zie bij Ajax.
Een bijgestelde mening, vermoed ik met grote vermoedens.
"hullie maken er een clubdiscussie van". Beetje een flauwe opmerking. Jij hebt daar sowieso ook erg veel last van. Wat niet zo vreemd is als Feyenoord nog steeds jullie aartsrivaal is en jij een echte Ajacied bent.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 15:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Klopt, jullie hebben al een goede spits. En dan bedoel ik natuurlijk niet Siem de Jong.
Klopt Sightorsson. Een complete spits, zoals ik ze graag zie.Klopt, jullie hebben al een goede spits. En dan bedoel ik natuurlijk niet Siem de Jong.
Een bijgestelde mening, vermoed ik met grote vermoedens.
"hullie maken er een clubdiscussie van". Beetje een flauwe opmerking. Jij hebt daar sowieso ook erg veel last van. Wat niet zo vreemd is als Feyenoord nog steeds jullie aartsrivaal is en jij een echte Ajacied bent.
"hullie maken er een clubdiscussie van". Beetje een flauwe opmerking. Jij hebt daar sowieso ook erg veel last van. Wat niet zo vreemd is als Feyenoord nog steeds jullie aartsrivaal is en jij een echte Ajacied bent. Bijgestelde mening? Nee, zo denk ik al het hele jaar over Guidetti van wat ik van die jongen heb gezien en dat staat gewoon los, ook al geloof je dat niet, van de club waar hij voor speelt en ik zie Feyenoord niet als de aartsrivaal. Naar de kuip gaan is voor Ajax negen van de tien keer hetzelfde als naar RKC uit. Winnen doen we toch, een enkele uitzondering daargelaten. Ik maag graag koosnaampjes geven aan P$V, maar in clubdiscussies Feyenoord/Ajax zie je mij practisch nooit.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:09 uur
Nee Sjoerd, ik vind je een fijne gozert, maar dat geloof ik niet nee. 
Jullie winnen overigens niet zo vaak in de Kuip in de reguliere competitie. Verliezen al helemaal niet, maar meestal een gelijkspelletje. Dat is dan duur puntverlies tegen een clubs als RKC.

Jullie winnen overigens niet zo vaak in de Kuip in de reguliere competitie. Verliezen al helemaal niet, maar meestal een gelijkspelletje. Dat is dan duur puntverlies tegen een clubs als RKC.

0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 15:11 uur
Dat is dan jouw tekortkoming
Ik had het trouwens over naar de kuip gaan en niet specifiek alleen over de competitie, maar ik zal je de credits van die gelijkspelletsje opmerking geven.
Ik had het trouwens over naar de kuip gaan en niet specifiek alleen over de competitie, maar ik zal je de credits van die gelijkspelletsje opmerking geven.

0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:13 uur
Er is trouwens een nieuw EK begonnen gisteren, de U19 zijn iedere dag te bewonderen op Eurosport (incl volledige herhalingen van de meeste matchen)
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:15 uur
Jocharo-T schreef:
Ik maag graag koosnaampjes geven aan P$V, maar in clubdiscussies
Gebruik dan op zijn minst koosnaampjes die niet ironisch zijn, dan hoef ik er niet steeds op te reageren.Ik maag graag koosnaampjes geven aan P$V, maar in clubdiscussies
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:16 uur
Jocharo-T schreef:
Ik had het trouwens over naar de kuip gaan en niet specifiek alleen over de competitie, maar ik zal je de van die opmerking credits geven.
(quote)
Dat is dan jouw tekortkoming Ik had het trouwens over naar de kuip gaan en niet specifiek alleen over de competitie, maar ik zal je de van die opmerking credits geven.
Je had het er vooral over dat het vergelijkbaar is met RKC uit. Begrijp wel dat je aan het trollen was.
Maar laatste vijf jaar in de Kuip - reguliere competitie:
Winst Feyenoord I
Winst Ajax I
Gelijkspel III
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:18 uur
Overigens, zo compeet vind ik Sigthorsson niet. Hij is een echte spits, heeft echt een heel goed neusje voor de goal, maar voetballend mag hij gerust nog meer brengen. Snap niet helemaal waarom hij wel compleet zou zijn en Guidetti niet. Sightorsson heeft meer snelheid, Guidetti veel meer drive.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juli 2012, 15:24 uur
Sightorsson vind ik een betere kopper, Sightorsson is sneller, Sightorsson is beter in de combinatie en ik denk dat hij in zijn geheel een betere spits is. Alleen het ontbreekt hem een beetje aan een individuele actie. Vind hem trouwens ook langzaam, maar wel completer in mijn ogen. Maar ook voor hem geldt, ik kan alleen oordelen over wat ik van hem gezien heb en dat is afgelopen seizoen ook vrij weinig door zijn blessure.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:26 uur
Laat Sightorsson eerst maar eens aan zijn fysiek werken. Aan al die kwaliteiten heb je niet zoveel als je niet fit genoeg bent.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 15:30 uur
Jocharo-T schreef:
Sightorsson is beter in de combinatie
Sightorsson is beter in de combinatie
Heeft nog niet bewezen daarin beter te zijn dan Guidetti.
en ik denk dat hij in zijn geheel een betere spits is.
We zullen zien. Denk dat Sightorsson vooral spits is en Guidetti nog meer brengt.
Knap van Sightorsson dat hij in de korte tijd dat hij heeft gespeeld toch veel doelpunten heeft gemaakt. Al liep Guidetti ook zowat 1 op 1.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 21:04 uur
Jocharo-T schreef:
Sightorsson vind ik een betere kopper, Sightorsson is sneller, Sightorsson is beter in de combinatie en ik denk dat hij in zijn geheel een betere spits is. Alleen het ontbreekt hem een beetje aan een individuele actie.
Sightorsson vind ik een betere kopper, Sightorsson is sneller, Sightorsson is beter in de combinatie en ik denk dat hij in zijn geheel een betere spits is. Alleen het ontbreekt hem een beetje aan een individuele actie.
En ik heb een vastgeroest zittende Feyenoord bril?
Ik weet niet of het verder is opgevallen, maar het afgelopen seizoen heeft zo'n beetje half Bobo-Europa in de Kuip gezeten om te kijken naar Guidetti. Uit belangstelling, om te kopen, naar het Zweedse elftal toe te halen of waar het dan ook over ging.
Guidetti heeft binnen no time een enorme naam gemaakt binnen Europa, vooral door zijn spel bij Feyenoord. Ook al was hij toch regelmatig ziek of geblesseerd.
Ik geloof niet dat Sightorsson in de verste verte een dergelijke aandacht heeft gekregen. Ik hoorde dit weekend na Huizen-Ajax wel dat hij zo slecht was dat hij vermoedelijk buiten de selectie van Huizen zou zijn gehouden, mocht hij daar hebben gespeeld.
Edit: dit schreef het voetbalblad Elf een paar uur geleden:
Super Guidetti staat volgens de media in de belangstelling van AS Roma, Borussia Mönchengladbach, Galatasaray en Lazio Roma. Duidelijkheid over zijn toekomst heeft de oud-aanvaller van IF Brommapojkarna en Burnley (op huurbasis) echter nog altijd niet. Guidetti zal de komende weken proberen om een plaats in de selectie van Manchester City af te dwingen. Een pittige klus, aangezien de Engelse landskampioen al over aanvallend ingestelde spelers als onder andere Sergio Agüero, Mario Balotelli, David Silva en Carlos Tévez beschikt.
Is natuurlijk geen onbekend verhaal. Mocht hij toch afvallen, wat kan met Agüero, Balotelli, Silva en Tevez als concurrentie, dan blijft verhuur aan Feyenoord één van de mogelijkheden.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 21:37 uur
Gaat niet gebeuren, musician. Dan hoef je later niet meer teleurgesteld te zijn. 

0
geplaatst: 4 juli 2012, 21:42 uur
Jammer voor Guidetti maar Luuk de Jong gaat al naar Mönchengladbach 
Als die tenminste 15 miljoen willen betalen.

Als die tenminste 15 miljoen willen betalen.
0
geplaatst: 4 juli 2012, 22:29 uur
Luuk de Jong is gewoon de betere spits (technisch gezien), vergeleken met zijn broer die eigenlijk een 10 is. Guidetti vs Sigthorsson is wel een aardige: bij de laatste dacht ik meer techniek te zien, en ook de mogelijkheid om als target man te functioneren, Guidetti blijft echter wel sleuren - die vind ik écht een spits voor de Premier League, type Joe Jordan, Andy Gray.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 00:20 uur
Het zou wat zijn als Huntelaar, Dost èn Luuk de Jong bij een Duitse club speelden. Huntelaar zal het wel goed doen, maar ben benieuwd wie van die andere twee het beste zal functioneren. Wel een aderlating voor Twente: Plet is een leuke speler, maar ik zie daar nog geen toptalent in.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 00:24 uur
Als Twente De Jong verkoopt hebben ze wel een aardig bedrag om een goeie spits weer te kopen. Guidetti bijvoorbeeld 

0
geplaatst: 5 juli 2012, 00:39 uur
Misschien kunnen ze dan beter gaan voor een wat oudere, ervarener spits of een centrumverdediger. Geld hebben ze in ieder geval wel weer een beetje, ook door de verkoop van Ola John. Guidetti heeft Twente eerder laten zitten, dus denk niet dat ie nu ineens wel komt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 juli 2012, 10:52 uur
De voetballerij is helemaal doorgedraaid als er al vijftien miljoen voor Luuk de Jong wordt gevraagd. 

0
geplaatst: 5 juli 2012, 11:13 uur
Als Douglas ook nog vertrekt, ben ik benieuwd hoe het team van Twente eruit komt te zien. Ziet er vooralsnog niet best uit. Leuk natuurlijk, zo'n vette bankrekening, maar het gaat toch om de voetballers op het veld.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 11:23 uur
R.I.P. Rob Goris.. 
Gisteren nog vrolijk rond tafel met zijn vriendin Katrien Van Looy in Vive le Vélo..

Gisteren nog vrolijk rond tafel met zijn vriendin Katrien Van Looy in Vive le Vélo..
0
geplaatst: 5 juli 2012, 11:35 uur
Als het goed is - mocht het doorgaan - wordt het over 5 minuten herhaald op één.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 12:08 uur
AOVV schreef:
Ik dacht dat de herhaling geannuleerd was..
Ik dacht dat de herhaling geannuleerd was..
Klopt. Erg triest trouwens op zo'n jonge leeftijd. R.I.P.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juli 2012, 12:13 uur
musician schreef:
En ik heb een vastgeroest zittende Feyenoord bril?
Lees een hele discussie en niet een fragment van de discussie. Het heeft in ieder geval niets met een Ajax-bril te maken. Ik heb verteld wat ik van Guidetti vind en dat ik denk dat hij afgelopen jaar gewoon op de juiste plek, op de juiste tijd was en dat ik 'nog' niet het idee heb dat het topper is die jij er in ziet. Bulykin draaide bij ADO ook een top seizoen en dat gaat hij echt niet meer evenaren. Kezman scoorde ook gigantisch veel bij P$V, maar heeft het daarna nooit meer laten zien. Ik moet het eerst nog maar zien of het echt die topper is die jij er van maakt. Daarbij zeg ik niet dat Sightorsson dat wel is, maar ik zie meer in de voetballer Sightorsson. Dat is hetgeen wat ik gezegd heb. Daarbij praat ik wel op een wat andere manier over Sightorsson dan jij over Guidetti.En ik heb een vastgeroest zittende Feyenoord bril?
Ik weet niet of het verder is opgevallen, maar het afgelopen seizoen heeft zo'n beetje half Bobo-Europa in de Kuip gezeten om te kijken naar Guidetti. Uit belangstelling, om te kopen, naar het Zweedse elftal toe te halen of waar het dan ook over ging.
Dat zegt mij helemaal niets. Het is een door Man. City verhuurde spits, die een fantastisch seizoen bij Feyenoord draaide. Niet zo gek dat er dan naar hem gekeken wordt. Lijkt mij gewoon logisch. Clubs hebben altijd interesse in een speler die doelpunten maakt en die maakte Guidetti dit seizoen.Ik geloof niet dat Sightorsson in de verste verte een dergelijke aandacht heeft gekregen. Ik hoorde dit weekend na Huizen-Ajax wel dat hij zo slecht was dat hij vermoedelijk buiten de selectie van Huizen zou zijn gehouden, mocht hij daar hebben gespeeld.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Ik vind Sightorsson gewoon wat completer. Die jongen is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en heeft een hele goede indruk achter gelaten. Niet alleen met doelpunten, maar ook in de combinatie. Ik geef alleen aan dat ik bij Ajax liever een ander soort speler dan Guidetti in de spits zie. Dan heb je niet gelijk een Ajax bril. Het lijkt wel of ik Guidetti geweldig moet vinden. Over die wedstrijd tegen Huizen zal ik niet teveel woorden vuil maken.Zo'n wedstrijd tegen een amateurclub zegt mij helemaal niets. Als je daar je mening vanaf laat hangen dan heeft een discussie weinig zin.Guidetti staat volgens de media in de belangstelling van AS Roma, Borussia Mönchengladbach, Galatasaray en Lazio Roma. Duidelijkheid over zijn toekomst heeft de oud-aanvaller van IF Brommapojkarna en Burnley (op huurbasis) echter nog altijd niet. Guidetti zal de komende weken proberen om een plaats in de selectie van Manchester City af te dwingen. Een pittige klus, aangezien de Engelse landskampioen al over aanvallend ingestelde spelers als onder andere Sergio Agüero, Mario Balotelli, David Silva en Carlos Tévez beschikt.
Dat zijn precies de clubs waarvan ik denk dat dat zijn plafond is, dus dat verbaast mij niets. AS Roma is denk ik wel te hoog gegrepen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 5 juli 2012, 12:24 uur
AOVV schreef:
R.I.P. Rob Goris..
Heftig, man. Het koude zweet breekt mij altijd uit als ik dit soort berichten hoor/lees. Ik ken de man niet, maar verschrikkelijk nieuws natuurlijk. Zo zie je maar, het kan zo afgelopen zijn.R.I.P. Rob Goris..

0
geplaatst: 5 juli 2012, 12:25 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.