Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2009, 15:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik had het gezien, dat is dan wel een erg dikke band zeg
. Er kon bijna een hele auto tussen zelfs.
(quote)
Ik had het gezien, dat is dan wel een erg dikke band zeg
. Er kon bijna een hele auto tussen zelfs. Er bestaat ook zoiets als monstertrucks

0
Ace
geplaatst: 10 juli 2009, 15:57 uur
Er werd niet laatdunkend over Roda gedaan... Het was een willekeurige eredivisieclub van gemiddeld niveau om aan te geven dat niemand in NL warm of koud wordt van Sunderland op het Amsterdam Tournament. Dat is niets ten nadele van Roda, maar zeg nou zelf: er wordt toch buiten Kerkrade ook niemand warm of koud van Roda?
@Kos: sorry, ik kon het niet laten
@Terry: ben nog even druk hoor, kom snel op je bericht terug
@Kos: sorry, ik kon het niet laten

@Terry: ben nog even druk hoor, kom snel op je bericht terug

0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:01 uur
Mjuman schreef:
Even over voetbal nog dan. Het stoorde me een beetje dat er zo laatdunkend over Roda werd gedaan (niet mijn ploeg overigens) - oké ze hebben een net-met-de-hakken-over-de-sloot seizoen achter de rug; maar die ploeg zou in feite in het linkerrijtje moeten kunnen spelen. En daarnaast stellen de prestaties van Ajax de afgelopen 5-6 jaar (dus vlak na 2002) niet zoveel meer voor. Arrogantie wordt elders wel eens getypeerd als de 'Amsterdamse ziekte".
Tja en Boekmeter, daar ben ik nog niet geregistreerd. Heb er even vlug gekeken en met je 4* voor Kluun (Komt een...), vraag ik me af of we op literatuurgebied elkaar zouden vinden; ik zal er wel eens uitgerbieder kijken. Ik post wel eens wat hier bij het topic "wat heb je gelezen" en ook bij het ''taaltopic" komen we elkaar wel tegen.
(quote)
Even over voetbal nog dan. Het stoorde me een beetje dat er zo laatdunkend over Roda werd gedaan (niet mijn ploeg overigens) - oké ze hebben een net-met-de-hakken-over-de-sloot seizoen achter de rug; maar die ploeg zou in feite in het linkerrijtje moeten kunnen spelen. En daarnaast stellen de prestaties van Ajax de afgelopen 5-6 jaar (dus vlak na 2002) niet zoveel meer voor. Arrogantie wordt elders wel eens getypeerd als de 'Amsterdamse ziekte".
Tja en Boekmeter, daar ben ik nog niet geregistreerd. Heb er even vlug gekeken en met je 4* voor Kluun (Komt een...), vraag ik me af of we op literatuurgebied elkaar zouden vinden; ik zal er wel eens uitgerbieder kijken. Ik post wel eens wat hier bij het topic "wat heb je gelezen" en ook bij het ''taaltopic" komen we elkaar wel tegen.
Wie zegt dat ik "Komt een vrouw..." literair hoogstaand vind?
En Roda moet gewoon in het linkerrijtje eindigen? Waar baseer je dat op? Op het feit dat ze hun beste spelers hebben verkocht?
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:10 uur
'k verzin het niet:
Bij Kluun - Komt een vrouw: Nicolage Rico
4,0 [permalink] geplaatst op 24 oktober 2006, 10:24 uur
Neem aan dat je geen 4 * aan een flutboek geeft.
Roda JC - 'k zei al dit jaar niet; maar denk als je de eindresultaten van de laatste 8 jaar bij elkaar optelt, komen ze daar wel uit. En dan zit bijv. AZ nog net in het linkerrijtje. En ik baseer het ook op een onderzoek/rapport (achterland, fin. mogelijkheden, potentie), gepresenteerd in delen in VI (eind 2006 of begin 2007).
Roda JC - 'k zei al dit jaar niet; maar denk als je de eindresultaten van de laatste 8 jaar bij elkaar optelt, komen ze daar wel uit. En dan zit bijv. AZ nog net in het linkerrijtje. En ik baseer het ook op een onderzoek/rapport (achterland, fin. mogelijkheden, potentie), gepresenteerd in delen in VI (eind 2006 of begin 2007).
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:15 uur
Mjuman schreef:
'k verzin het niet:
'k verzin het niet:
Er is wel een verschil tussen een flutboek of een boek dat literair niet hoogstaand is, maar daarnaast wel iets anders te bieden heeft.
Resultaten in het verleden bieden geen garantie in de toekomst. Deze literaire slogan zou jij toch moeten kennen.
En ik had het over het komende jaar van Roda. Nu ze hun beste spelers verkocht hebben, zullen ze heus niet beter presteren het komende seizoen.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:24 uur
Pt 1: al denk ik denk dat dat niet voor mij geldt; ik vind het te narcistisch, net als dat boek van Robert Vuijsje, dat vind ik echt de miskoop van het jaar (16,95). En dan nog is 4* wel veel.
Zeer tevreden ben ik met "Die Mittagsfrau" en "Nachzug nach Lissabon" - las ik in het Duits en uiteraard met - iets heel anders - de trilogie van Stieg Larsson.
Pt 2: Touché; hij komt wel uit de beleggingswereld. Literair is: "elke gelijkenis met bestaande personen of reële gebeurtenissen berust op louter toeval".
Gezien het regionaal potentieel vind ik het een mooie zaak als een ploeg met een regionale verankering (ook AZ, Heerenveen, PSV etc) het goed doet.
Zeer tevreden ben ik met "Die Mittagsfrau" en "Nachzug nach Lissabon" - las ik in het Duits en uiteraard met - iets heel anders - de trilogie van Stieg Larsson.
Pt 2: Touché; hij komt wel uit de beleggingswereld. Literair is: "elke gelijkenis met bestaande personen of reële gebeurtenissen berust op louter toeval".
Gezien het regionaal potentieel vind ik het een mooie zaak als een ploeg met een regionale verankering (ook AZ, Heerenveen, PSV etc) het goed doet.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:30 uur
Ik ben voor de rest niet geïnteresseerd in jouw literaire smaak.
Het woord literatuur (ook wel litteratuur of (de) letteren) heeft verschillende, dicht bij elkaar liggende betekenissen. In de allerruimste zin is literatuur de verzameling van alle teksten, zowel geschreven als in mondelinge vorm.
Laatste dat ik gezegd heb over taal en wat ermee te maken heeft.
Ik vind het ook niet erg dat Roda in de Eredivisie is gebleven en volgend seizoen in het linkerrijtje eindigt. Alleen de realiteit zal zijn dat dit niet gaat gebeuren.
Het woord literatuur (ook wel litteratuur of (de) letteren) heeft verschillende, dicht bij elkaar liggende betekenissen. In de allerruimste zin is literatuur de verzameling van alle teksten, zowel geschreven als in mondelinge vorm.
Laatste dat ik gezegd heb over taal en wat ermee te maken heeft.
Ik vind het ook niet erg dat Roda in de Eredivisie is gebleven en volgend seizoen in het linkerrijtje eindigt. Alleen de realiteit zal zijn dat dit niet gaat gebeuren.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:42 uur
't was maaar een voorbeeld. Dat wil wel eens helpen.
Roda is niet anders dan een voorbeeld van een club met een regionale verankering, zoals Groningen ook.
Roda is niet anders dan een voorbeeld van een club met een regionale verankering, zoals Groningen ook.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 16:44 uur
De voetbalwereld is nogal veranderd. Roda moet wel heel snel aanhaken, denk ik. Zal nog erg lastig worden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 juli 2009, 17:32 uur
Aan de collega's die meespelen op pronoweb.be, in het weekend van 31/07, 01/08 en 02/08/2009 begint de nieuwe Belgische voetbalcompetitie.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 juli 2009, 17:38 uur
De Fransman Brice Feillu (Agritubel) heeft de zevende etappe gewonnen in de Ronde van Frankrijk. Hij kwam solo over de streep in Andorra Alcalis. Kern werd tweede, Fröhlinger derde.
De Italiaan Rinaldo Nocentino griste het geel nog net weg voor de neus van Contador.
Topfavoriet Alberto Contador deeed in de laatste kilometers nog een aanval op het geel, maar strandde op 6 seconden van de leiding. Lance Armstrong kon goed volgen in de groep favorieten en wordt derde op 8 seconden.
De Italiaan Rinaldo Nocentino griste het geel nog net weg voor de neus van Contador.
Topfavoriet Alberto Contador deeed in de laatste kilometers nog een aanval op het geel, maar strandde op 6 seconden van de leiding. Lance Armstrong kon goed volgen in de groep favorieten en wordt derde op 8 seconden.
0
Ace
geplaatst: 10 juli 2009, 20:02 uur
Inderdaad, respect voor Contador. Hoewel ik hem voor geen meter vertrouw, was dit een indrukwekkende versnelling. Zelfs respect voor Evans. Ik heb het niet op die plakker, maar hij begon in ieder geval een aanval, zodat een ongelofelijk saaie etappe alsnog enigszins interessant werd.
Goed Terry, nu jij...
Allereerst, ik houd van het Engelse voetbal! LFC is mijn club, net zoveel liefde voor als voor Ajax. Ik kom er elk jaar minimaal 1 keer. Eind oktober ben ik er weer te vinden voor LFC - Man Utd. Daarbij ben ik meerdere keren bij andere clubs geweest.
Ik ben het met je eens dat ook Ajax vergane glorie is, maar om Ajax en Sunderland in hetzelfde hoekje van vergane glorie te plaatsen... Laat ik hier maar niet op reageren. Daarbij heb ik Ajax en Sunderland nooit vergeleken. Het gaat me om de tegenstanders die op het AT uitgenodigd worden. In het best veel jarige bestaan van het toernooi is Sunderland met afstand de minst aansprekende club die ze ooit uitgenodigd hebben. Het zal ongetwijfeld voortgevloeid zijn uit de wedstrijd van vorig jaar, toen Ajax tegen Sunderland AFC speelde tijdens het 100(?)-jarig bestaan van diezelfde club. Ik kan geen andere reden bedenken.
Al die andere verhalen over kampioenschappen zeggen me niets. Die kampioenschappen dateren uit de jaren 30! Er zijn hier in Nederland ook clubs die in de jaren 30 kampioen zijn geworden, dat zijn tegenwoordig amateurclubs. Die top-nog-wat-noteringen zeggen me nog minder. Daar koop je toch niets voor?
Een goed gevuld stadion is leuk, maar wat zegt dat nou over de roem en faam van een club? Praktisch iedereen komt vast uit Sunderland
Wist jij trouwens dat de naam bedacht is door Denen? Sunder Land? Zonder land... Sunder Preisen was actueler geweest
Borussia Dortmund heeft trouwens gemiddeld 85.000 bezoekers per wedstrijd en dat stelt tegenwoordig ook niet erg veel voor.
Goed, een rijke voetbalgeschiedenis... Die paar kampioenschappen in de jaren 30 en die ene beker in de jaren 70 getuigen niet echt van voetbalgeschiedenis. Ik waardeer de trots op je club, maar in de UK zijn er voor mij zo 20 clubs die meer aanspreken dan Sunderland. En dat zijn niet alleen de Premier League clubs van vandaag. Neem een Nottingham Forrest, een Leeds, etc...
Je vergelijkt vergane glorie van mijn club Ajax met jouw club Sunderland. Er even vanuitgaande dat jij nog geen 80 bent, kan ik me in ieder geval het bezoek aan mijn club in de CL finale in Wenen nog herinneren
Het is me overigens nooit begonnen om Sunderland en Ajax te vergelijken, maar goed: jij begint 
Een ding delen we trouwens: ze hebben een prachtig shirt! Dat vind jij vast ook
Goed Terry, nu jij...
Allereerst, ik houd van het Engelse voetbal! LFC is mijn club, net zoveel liefde voor als voor Ajax. Ik kom er elk jaar minimaal 1 keer. Eind oktober ben ik er weer te vinden voor LFC - Man Utd. Daarbij ben ik meerdere keren bij andere clubs geweest.
Ik ben het met je eens dat ook Ajax vergane glorie is, maar om Ajax en Sunderland in hetzelfde hoekje van vergane glorie te plaatsen... Laat ik hier maar niet op reageren. Daarbij heb ik Ajax en Sunderland nooit vergeleken. Het gaat me om de tegenstanders die op het AT uitgenodigd worden. In het best veel jarige bestaan van het toernooi is Sunderland met afstand de minst aansprekende club die ze ooit uitgenodigd hebben. Het zal ongetwijfeld voortgevloeid zijn uit de wedstrijd van vorig jaar, toen Ajax tegen Sunderland AFC speelde tijdens het 100(?)-jarig bestaan van diezelfde club. Ik kan geen andere reden bedenken.
Al die andere verhalen over kampioenschappen zeggen me niets. Die kampioenschappen dateren uit de jaren 30! Er zijn hier in Nederland ook clubs die in de jaren 30 kampioen zijn geworden, dat zijn tegenwoordig amateurclubs. Die top-nog-wat-noteringen zeggen me nog minder. Daar koop je toch niets voor?
Een goed gevuld stadion is leuk, maar wat zegt dat nou over de roem en faam van een club? Praktisch iedereen komt vast uit Sunderland
Wist jij trouwens dat de naam bedacht is door Denen? Sunder Land? Zonder land... Sunder Preisen was actueler geweest
Borussia Dortmund heeft trouwens gemiddeld 85.000 bezoekers per wedstrijd en dat stelt tegenwoordig ook niet erg veel voor.Goed, een rijke voetbalgeschiedenis... Die paar kampioenschappen in de jaren 30 en die ene beker in de jaren 70 getuigen niet echt van voetbalgeschiedenis. Ik waardeer de trots op je club, maar in de UK zijn er voor mij zo 20 clubs die meer aanspreken dan Sunderland. En dat zijn niet alleen de Premier League clubs van vandaag. Neem een Nottingham Forrest, een Leeds, etc...
Je vergelijkt vergane glorie van mijn club Ajax met jouw club Sunderland. Er even vanuitgaande dat jij nog geen 80 bent, kan ik me in ieder geval het bezoek aan mijn club in de CL finale in Wenen nog herinneren
Het is me overigens nooit begonnen om Sunderland en Ajax te vergelijken, maar goed: jij begint 
Een ding delen we trouwens: ze hebben een prachtig shirt! Dat vind jij vast ook

0
geplaatst: 10 juli 2009, 20:53 uur
Evans viel in de Dauphiné meer dan 5 keer aan. Niets nieuw dus.
0
geplaatst: 10 juli 2009, 21:36 uur
Armstrong heeft er aardig de kolere in dat Contador zich niet aan "de afspraken" heeft gehouden. Dit in tegenstelling tot hemzelf. Volgens mij begon Lance echt te geloven in de Tourzege. Vandaag werd echter duidelijk dat dat alleen is weggelegd voor Contador. Wel erg verrassend dat Bradley Wiggins zo kort in het klassement staat. Of mis ik iets?
0
Ace
geplaatst: 10 juli 2009, 21:59 uur
@Frozen: klopt helemaal Het is dan ook niet iets nieuws van deze tour, maar meer van dit jaar
Daarvoor viel hij namelijk nooit aan. Misschien niet eens omdat hij niet durfde, meer omdat hij niet kon.
@joy: Armstrong moet niet zeuren. Contador is een klasse of 2 beter tegenwoordig. Logisch dat hij zijn kansen pakt. Als Lance gelooft in een tourzege, onderschat hij denk ik de nieuwe generatie. Dat van Wiggins viel mij ook op! Dat hij er nog bij zat, die baalwielrennert...
Daarvoor viel hij namelijk nooit aan. Misschien niet eens omdat hij niet durfde, meer omdat hij niet kon.@joy: Armstrong moet niet zeuren. Contador is een klasse of 2 beter tegenwoordig. Logisch dat hij zijn kansen pakt. Als Lance gelooft in een tourzege, onderschat hij denk ik de nieuwe generatie. Dat van Wiggins viel mij ook op! Dat hij er nog bij zat, die baalwielrennert...
0
geplaatst: 10 juli 2009, 23:05 uur
Ace schreef:
Dat van Wiggins viel mij ook op! Dat hij er nog bij zat, die baalwielrennert...
Dat van Wiggins viel mij ook op! Dat hij er nog bij zat, die baalwielrennert...
Nou, dat deed Wiggins in de 1e 2 bergritten van de Giro ook telkens, waarna hij er later wel gigantisch doorzakte. Kans zit er dus in dat dat nu weer zal gebeuren.
0
geplaatst: 11 juli 2009, 11:42 uur
Inderdaad sterk van Wiggins. En goed voor mijn Tourchampion 
Over de ploegentijdrit is ook niet veel gezegd maar jezus:
Garmin
Vandevelde is overigens op de afspraak wat ik niet had verwacht; ook een erg goed renner.

Over de ploegentijdrit is ook niet veel gezegd maar jezus:
Garmin

Vandevelde is overigens op de afspraak wat ik niet had verwacht; ook een erg goed renner.
0
BPDD
geplaatst: 11 juli 2009, 18:01 uur
Jammer zeg.
Ik dacht dat ik vandaag wel een heel erg goede zaak om bij Tourchampion uit te lopen op Ploppesteksel (goed geschreven he?
), maar je hebt blijkbaar ook Sanchez en Astarloza in je team.
Ik denk dat de strijd tussen ons de strijd tussen Wiggins (zeg me nou niet dat je wist dat die zo goed mee bergop zou gaan) en Martin gaat worden.
Ik dacht dat ik vandaag wel een heel erg goede zaak om bij Tourchampion uit te lopen op Ploppesteksel (goed geschreven he?
), maar je hebt blijkbaar ook Sanchez en Astarloza in je team.Ik denk dat de strijd tussen ons de strijd tussen Wiggins (zeg me nou niet dat je wist dat die zo goed mee bergop zou gaan) en Martin gaat worden.
0
geplaatst: 11 juli 2009, 22:15 uur
Neen, ik hoopte op een betere Bruseghin. Ook Moinard hoop ik nogal op.. die jongen reed vorig jaar top 20.
En gvd, ik hoopte ook dat jij Sanchez niet had
En gvd, ik hoopte ook dat jij Sanchez niet had

0
geplaatst: 12 juli 2009, 17:22 uur
De Pyreneeën-etappes waren echt een farce. Natuurlijk was er weinig reuring bij de favorieten, maar welke idioot verzint het om na de Tourmalet nog 60 km vlak te doen? Ben het zelden eens met Dijkstra, maar het feit dat het bijna een massasprint wordt na een etappe over de Tourmalet, is gewoon een belediging voor de Tourmalet. Laten we maar hopen op meer spanning in de Alpen...
0
Ace
geplaatst: 12 juli 2009, 20:44 uur
Zoals Boogerd ook al zei: als je na de Tourmalet nog 70 km moet afdalen en vlak rijden, kan je er net zo goed omheen rijden...
0
geplaatst: 13 juli 2009, 00:26 uur
My point exactly. Had Kenny van Hummel ook weer een loodzware dag bespaard... Als je bergetappes inplant, doe het dan goed.
0
Ace
geplaatst: 13 juli 2009, 09:11 uur
Zoals Kenny van Hummel mooi omschreef: ik rijd liever het snot voor mijn ogen dan het snot uit mijn neus...
0
geplaatst: 13 juli 2009, 14:07 uur
ik ga niet op alles in maar enkele punten wel (anders krijg je "een bepaalde sort" die jou uitleg gaan geloven als feit ... 
100 jaar? nee hoor, Sunderland is een van de oudste clubs - intussen 130 jaar bezig
mij ook niet, maar jou originele post kwam arrogant over, dat Ajax "te groot" waren om Sunderland op hun tournooi te hebben, terwijl ik gewoon uit ging leggen dat alle 3 clubs dit jaar een rijke geschiedenis hadden, en dat Ajax zelf lang niet meer intersant is voor de grote clubs van nu! - bij grote clubs bedoel ik die dat in de laatste 10 jaar de grote bekers hebben gewonnen
met zo een opmerking bewijst het dat je niet zo veel kennis heb van engels voetbal ... in andere worden, je hebt hoogwaarschijnlijk je zogenaamde kennis gekregen van dezelfde source als iemand als die Wim Kieft met zijn onzin tijdens live uitzendingen op Sport 1!
Ook geen toeval denk ik dat op de dag dat Alex Ferguson manager werd van Manchester United waren de meeste mensen in die periode zogenaamde Liverpool supporters (vanwege hun success in de jaren 80) - grappig genoeg zijn er erg veel Man Utd supporters ineens aan komen waaien sinds de jaren 90 ... en over de laatste 5 of 6 jaar zijn er ineens glory hunting Chelsea supporters (al kan ik nog herinneren dat in de jaren 80 en 90 ze nooit meer dan 16000 mensen konden aantrekken bij hun thuis wedstrijden en maakten toen meer degradaties mee dan Sunderland in de laatste jaren) ... je zal daardoor misschien niet weten dat op de dag dat Ferguson over nam bij Man United hun hadden op dat moment maar een lands titel meer gewonnen dan Sunderland.
een shirt die Ajax ook wouden gebruiken, maar Sparta Rotterdam waren Ajax voor en hadden al oude Sunderland shirts mee genomen nadat hun bestuur Roker Park hadden bezocht en dus Ajax moest iets anders gaan kiezen
En dan over wat dit weekend wat op de nieuws of in de kranten staat dat de burgermeester van Amsterdam (Cohen) van plan is om Sunderland niet toe te laten naar deze Ajax Tournament omdat Newcastle in Utrecht speelt op een van dezelfde avonden ... echt een geval van zeer slecht planning van beide nederlands clubs natuurlijk om ze op dezelfde tijd in te laten plannen. intussen zijn 4000 tickets verkocht aan Sunderland supporters die een heel weekend van gaan maken en nu ineens hebben ze door dat de meest fanatieke rivalry in Engeland is tussen die twee clubs ... lachwekkend eigenlijk dat ze zo dom zijn in Amsterdam en Utrecht!

Ace schreef:
... Het zal ongetwijfeld voortgevloeid zijn uit de wedstrijd van vorig jaar, toen Ajax tegen Sunderland AFC speelde tijdens het 100(?)-jarig bestaan van diezelfde club. Ik kan geen andere reden bedenken...
... Het zal ongetwijfeld voortgevloeid zijn uit de wedstrijd van vorig jaar, toen Ajax tegen Sunderland AFC speelde tijdens het 100(?)-jarig bestaan van diezelfde club. Ik kan geen andere reden bedenken...
100 jaar? nee hoor, Sunderland is een van de oudste clubs - intussen 130 jaar bezig
Ace schreef:
... Wist jij trouwens dat de naam bedacht is door Denen? Sunder Land? Zonder land...
wel door Denen (Ango-saxon periode) maar je uitleg is helaas fout. De naam Sunder-land komt van de term "to divide" of "divided" of "split" omdat die gedeelte van Engeland gesplitst is door de rivier Wear. Later (vanaf de industrial revolution, en dan tot 2de wereld oorlog) zou Sunderland de grootste scheep bouw stad ter wereld worden... Wist jij trouwens dat de naam bedacht is door Denen? Sunder Land? Zonder land...
Ace schreef:
... Het is me overigens nooit begonnen om Sunderland en Ajax te vergelijken, maar goed: jij begint
...
... Het is me overigens nooit begonnen om Sunderland en Ajax te vergelijken, maar goed: jij begint
... mij ook niet, maar jou originele post kwam arrogant over, dat Ajax "te groot" waren om Sunderland op hun tournooi te hebben, terwijl ik gewoon uit ging leggen dat alle 3 clubs dit jaar een rijke geschiedenis hadden, en dat Ajax zelf lang niet meer intersant is voor de grote clubs van nu! - bij grote clubs bedoel ik die dat in de laatste 10 jaar de grote bekers hebben gewonnen

Ace schreef:
... maar in de UK zijn er voor mij zo 20 clubs die meer aanspreken dan Sunderland. En dat zijn niet alleen de Premier League clubs van vandaag. Neem een Nottingham Forrest, een Leeds, etc...
... maar in de UK zijn er voor mij zo 20 clubs die meer aanspreken dan Sunderland. En dat zijn niet alleen de Premier League clubs van vandaag. Neem een Nottingham Forrest, een Leeds, etc...
met zo een opmerking bewijst het dat je niet zo veel kennis heb van engels voetbal ... in andere worden, je hebt hoogwaarschijnlijk je zogenaamde kennis gekregen van dezelfde source als iemand als die Wim Kieft met zijn onzin tijdens live uitzendingen op Sport 1!
Ook geen toeval denk ik dat op de dag dat Alex Ferguson manager werd van Manchester United waren de meeste mensen in die periode zogenaamde Liverpool supporters (vanwege hun success in de jaren 80) - grappig genoeg zijn er erg veel Man Utd supporters ineens aan komen waaien sinds de jaren 90 ... en over de laatste 5 of 6 jaar zijn er ineens glory hunting Chelsea supporters (al kan ik nog herinneren dat in de jaren 80 en 90 ze nooit meer dan 16000 mensen konden aantrekken bij hun thuis wedstrijden en maakten toen meer degradaties mee dan Sunderland in de laatste jaren) ... je zal daardoor misschien niet weten dat op de dag dat Ferguson over nam bij Man United hun hadden op dat moment maar een lands titel meer gewonnen dan Sunderland.
Ace schreef:
... Een ding delen we trouwens: ze hebben een prachtig shirt! Dat vind jij vast ook
... Een ding delen we trouwens: ze hebben een prachtig shirt! Dat vind jij vast ook
een shirt die Ajax ook wouden gebruiken, maar Sparta Rotterdam waren Ajax voor en hadden al oude Sunderland shirts mee genomen nadat hun bestuur Roker Park hadden bezocht en dus Ajax moest iets anders gaan kiezen

En dan over wat dit weekend wat op de nieuws of in de kranten staat dat de burgermeester van Amsterdam (Cohen) van plan is om Sunderland niet toe te laten naar deze Ajax Tournament omdat Newcastle in Utrecht speelt op een van dezelfde avonden ... echt een geval van zeer slecht planning van beide nederlands clubs natuurlijk om ze op dezelfde tijd in te laten plannen. intussen zijn 4000 tickets verkocht aan Sunderland supporters die een heel weekend van gaan maken en nu ineens hebben ze door dat de meest fanatieke rivalry in Engeland is tussen die twee clubs ... lachwekkend eigenlijk dat ze zo dom zijn in Amsterdam en Utrecht!
0
Ace
geplaatst: 13 juli 2009, 17:00 uur
Mooi verhaal weer Terry, maar ik kap er nu echt mee hoor. Om zulke lappen tekst over Sunderland te typen, gaat me echt wat te ver. Succes met je club aankomend seizoen
Je hebt me duidelijk nog steeds niet begrepen en kijkt slechts door je Sunderland-bril. Al noem je nog 100 vage argumenten, ik blijf bij mijn standpunt.
Gr, Wim Kieft
Je hebt me duidelijk nog steeds niet begrepen en kijkt slechts door je Sunderland-bril. Al noem je nog 100 vage argumenten, ik blijf bij mijn standpunt.Gr, Wim Kieft
0
geplaatst: 13 juli 2009, 19:49 uur
Ik begrijp dat naast Tom Boonen ook Youri van Gelder regelmatig het uitgaansleven van Volendam onveilig maakt.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 09:05 uur
Niet echt een verrassing na die verklaring van zijn ex-coach een paar jaar terug. Maar goed, misschien kan ie terugkeren met Olympisch goud in Londen.
0
Ace
geplaatst: 14 juli 2009, 09:17 uur
Ik begrijp nog steeds niet waarom sporters geschorst worden voor cocaine-gebruik. Daar gaat hij echt niet beter van in de ringen hangen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.