Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2009, 09:35 uur
Ace schreef:
Ik begrijp nog steeds niet waarom sporters geschorst worden voor cocaine-gebruik. Daar gaat hij echt niet beter van in de ringen hangen...
Kijk, dat begrijp ik dus ook niet. Het zal wel te maken hebben met het gegeven dat de "goede" naam van de sport wordt bezoedeld op deze manier. Dat atleten een zekere voorbeeldfunctie hebben. Ik vind het niet zo boeiend allemaal.Ik begrijp nog steeds niet waarom sporters geschorst worden voor cocaine-gebruik. Daar gaat hij echt niet beter van in de ringen hangen...
0
geplaatst: 14 juli 2009, 12:00 uur
Ik heb ook niks met die moraalridderij. Ze zuipen en snuiven zich maar een slag in de rondte.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 14:07 uur
Ace schreef:
Ik begrijp nog steeds niet waarom sporters geschorst worden voor cocaine-gebruik.
Ik begrijp nog steeds niet waarom sporters geschorst worden voor cocaine-gebruik.
En ook zijn baan kwijt. Benieuwd of andere soldaatjes ook op dope gecontroleerd worden

0
geplaatst: 14 juli 2009, 14:09 uur
lebowski schreef:
En ook zijn baan kwijt. Benieuwd of andere soldaatjes ook op dope gecontroleerd worden
Denk het niet. Anders blijven er erg weinig soldaatjes overEn ook zijn baan kwijt. Benieuwd of andere soldaatjes ook op dope gecontroleerd worden
0
geplaatst: 14 juli 2009, 14:15 uur
En ook zijn sponsors kwijt en geen toegang meer tot de faciliteiten van het noc/nsf. Hopelijk heeft ie wat spaargeld, want hij zal de komende tijd op eigen kosten moeten trainen.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 15:09 uur
Misschien kan Yuri het tourpeleton een snuifje geven, want zo schiet het niet op.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 15:16 uur
Klumpie schreef:
Misschien kan Yuri het tourpeleton een snuifje geven, want zo schiet het niet op.
Ze lopen achter op het langzaamste scenario. Hopelijk zijn ze voor donker binnen.Misschien kan Yuri het tourpeleton een snuifje geven, want zo schiet het niet op.
0
Ace
geplaatst: 14 juli 2009, 15:29 uur
lebowski schreef:
(quote)
Ook dat nog...

nusport.nl/opmerkelijk | Niermann spot met oortjesverbod

0
Antonio
geplaatst: 14 juli 2009, 17:50 uur
Wel grappig inderdaad, maar vooralsnog heeft het rijden zonder oortjes geen ene donder verschil gemaakt, wat ook niet echt te verwachten was na 1 dag.
Vandaag is er extreem gecontroleerd gefietst, alweer een massasprint en nog immer dezelfde saaie Top 3 in het Algemeen Klassement

Hopelijk krijgen de mensen langs de route en de vele kijkers thuis tijdens de etappes in de Alpen wel wat meer vuurwerk voor de kiezen, want tot nu toe is het een beetje een farce.
Lijkt wel weer op de tijd van US Postal met De Grote Roerganger Armstrong aan de teugels...
0
geplaatst: 14 juli 2009, 19:47 uur
Mjuman schreef:
Leven met een slecht geheugen valt niet mee! UEFA-cup seizoen 2001/2002: Roda verslaat Girondins Borrdeaux en wint van AC Milan in San Siro; thuis gaat het alsnog fout na penalties
Het geheugen is een funny thing en leven met een slechte versie daarvan valt inderdaad niet mee. Leven met een slecht geheugen valt niet mee! UEFA-cup seizoen 2001/2002: Roda verslaat Girondins Borrdeaux en wint van AC Milan in San Siro; thuis gaat het alsnog fout na penalties
Ik herinner me dan weer dat Roda eerst thuis met 0-1 verloor en daarna in San Siro, na eveneens 0-1, er na strafschoppen uitging. Dat is dan precies andersom zeg maar. Dit is maar een detail hoor en dat kan natuurlijk vergeten worden

0
geplaatst: 14 juli 2009, 22:20 uur
@VDG - dat was in een reactie op Ace, dat Sunderland evenveel voorstelde als Roda JC. Ik herinnerde me van destijds dat het idd erg spannend was en dat Roda op het nippertje niet doorging (meer herinnerde ik me niet - dat stukje info had ik dus niet opgeslagen); ik ben naar de Roda wiki gegaan en heb het dus gewoon verkeerd overgenomen.
Blijft dat ik het jammer vind dat een ploeg als Roda is afgegleden.
Blijft dat ik het jammer vind dat een ploeg als Roda is afgegleden.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 12:22 uur
Opmerkelijke transfer: Bastos voor 18 miljoen van Lille naar Olympique Lyon...
Opmerkelijk omdat deze meneer bij Feyenoord niet goed genoeg werd bevonden en naar Excelsior werd gestuurd...
Opmerkelijk omdat deze meneer bij Feyenoord niet goed genoeg werd bevonden en naar Excelsior werd gestuurd...
0
geplaatst: 15 juli 2009, 13:10 uur
Volgens mij zit dat juist wel goed. Het gaat pas mis als de spelers eenmaal aanwezig zijn...
0
fastpulseboy
geplaatst: 15 juli 2009, 13:13 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Denk het niet. Anders blijven er erg weinig soldaatjes over hahaha idd!
Ik hoorde al dat ze steekproefgewijs militairen gingen testen. Nu kunnen ze geluk hebben met amfetaminen, die zijn na twee/drie dagen al niet meer in je bloed te vinden, maar THC blijft wel een paar weken merkbaar. Zo houden we natuurlijk geen leger meer over wat erg mooi zou zijn natuurlijk. Maar de NL regering kennende zullen die steekproeven wel uitblijven en de boel in de doofketel gestopt worden.
0
Ace
geplaatst: 15 juli 2009, 13:22 uur
herman schreef:
Zo wil Barcelona momenteel Luis Felipe overnemen van Depor. Bij Ajax vonden ze die toen ook niet goed genoeg... Het is nog een linksback ook, das helemaal lachen.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 13:40 uur
VanDeGriend schreef:
Het geheugen is een funny thing en leven met een slechte versie daarvan valt inderdaad niet mee.
Het geheugen is een funny thing en leven met een slechte versie daarvan valt inderdaad niet mee.
Happiness is good health and bad memory.
(Albert Schweitzer)

0
geplaatst: 15 juli 2009, 18:41 uur
Pff die commentators van de NOS, daar word je toch ook moe van. Toen Cavendish de sprint won: 'Dit kan niet, maar het kan toch.' Daarnaast was het daadwerkelijk zo onmogelijk? Als je zulke ploeggenoten hebt dan kan elke topsprinter het afmaken. Neemt niet weg dat Cavendish een geweldig sportman is (want je moet het toch nog afmaken).
0
geplaatst: 15 juli 2009, 21:15 uur
Haha, ja het commentaar was inderdaad weer tenenkrommend op de finish.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 21:19 uur
herman schreef:
Het ergste was, op de treurdoos ben je het gewend - dan wijk je wel eens uit naar de zuiderburen - maar op internet is het niet beter!

0
geplaatst: 15 juli 2009, 21:38 uur
Bedoel je ons commentaar of dat online? Ik volg de interessante etappes overdag via de nos-site.
Trouwens, triest nieuws:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/wales/8151728.stm
Die heeft niet lang meer te leven, vrees ik.
Trouwens, triest nieuws:

0
Antonio
geplaatst: 15 juli 2009, 21:44 uur
herman schreef:
Trouwens, triest nieuws:
Trouwens, triest nieuws:
Gdvrdmm, nog maar 34 jaar...het is echt oneerlijk verdeeld in deze wereld

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 juli 2009, 21:47 uur
What the ...? Hier een Belg, ik kijk en luister dikwijls liever naar de NOS dan het flauw gelul (pardon my French) van ons Canvas. John Hartson, 34 jaar en die kl**teziekte? Waar gaan we naartoe?
0
geplaatst: 15 juli 2009, 22:15 uur
@Herman - NOS op i'net het was ook een grap; we noemden dat commentaar - vroeger babbelde Tante Martha, zo gezellig mee - de Knabbel en Babbel-show.
Sad indeed !
@The Sir - coming out, are you?
Sad indeed !
@The Sir - coming out, are you?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 juli 2009, 22:20 uur
Coming out? Neh, ik vind het gezever van Michel bloody Wuyts op Canvas soms knap irritant en heel die Tom Boonen manie kan me vierkant gestolen worden. De commentaar van dhr. Smeets en ... (help mij) vind ik wel knap: kurkdroog maar geen gelul.
Die kl**eziekte op 34 jaar, ik ken die mens niet persoonlijk maar, komaan, wat gebeurt er hier allemaal?
Die kl**eziekte op 34 jaar, ik ken die mens niet persoonlijk maar, komaan, wat gebeurt er hier allemaal?
0
geplaatst: 15 juli 2009, 23:13 uur
herman schreef:
Bedoel je ons commentaar of dat online? Ik volg de interessante etappes overdag via de nos-site.
Trouwens, triest nieuws:
Trouwens, triest nieuws:
Damn, John Hartson zeg. Met geen tien paarden te stoppen, krijg je dit.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.