MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Oja, in 2010 verloren ze ook eerst van Zwitserland. Je hebt gelijk

jassn schreef:
die lijn was inderdaad van het NR

Riep u mij?

Nee, dat staat voor het 'nationaal record'.

jasper1991 schreef:
Nee, dat staat voor het 'nationaal record'.

No shit...

Ja, 'national record' dan... of zit ik er nu helemaal naast?

Ik pak even de popcorn...

Zout graag.

Paap_Floyd schreef:
Zout graag.

Paulaner erbij?

Mjuman schreef:
(quote)

Paulaner erbij?
Ik heb toch meer met La Chouffe.

Belgische mountain biker Kevin van Hoovels, wordt 2e en had meer verwacht, zag dit filmpje bij dat sportprogramma op RTL 4 met Gert Jacobs.
Van Hoovels heeft zich al olympisch geplaats, zoals daar opgemerkt werd, wat zou hij dan wel niet doen als hij (slechts) brons pakt?

Het werd Kevin van Hoovels eventjes teveel - VK Magazine - vkmag.com

Hij schoot uit zijn klikpedaal in de sprint had ik een paar dagen terug geleden. Dat maakt het natuurlijk een heel stuk erger.

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:
(quote)

Paulaner erbij?

Vanmiddag nog een gehad!

Rudi S schreef:
Belgische mountain biker Kevin van Hoovels, wordt 2e en had meer verwacht, zag dit filmpje bij dat sportprogramma op RTL 4 met Gert Jacobs.
Van Hoovels heeft zich al olympisch geplaats, zoals daar opgemerkt werd, wat zou hij dan wel niet doen als hij (slechts) brons pakt?

Het werd Kevin van Hoovels eventjes teveel - VK Magazine - vkmag.com
Jammer dat zelfs VK incorrect 'teveel' schrijft ipv 'te veel'.

Wij hebben een teveel aan oplettende users

Hier wordt nog echt geleden bij een verlies.....

Spanje blijkt ook verslaanbaar overigens, zelfs door Japanners. Als je er maar in gelooft

musician schreef:
Hier wordt nog echt geleden bij een verlies.....

Spanje blijkt ook verslaanbaar overigens, zelfs door Japanners. Als je er maar in gelooft

Geen idee waar die coach van Spanje mee bezig is (Luis Milla). Waardeloze opstelling en totaal a-Spaanse tactiek en spelwijze. Spelers oogden ook verre van fit.
Japan was wel behoorlijk goed, maar had minstens nog 2 à 3 goals moeten maken.

Die kansen in de laatste 5 minuten waren echt levensgroot. Ik denk dat ze er zelf van schrokken.

Stijn_Slayer
Waardeloze opstelling, dat valt toch reuze mee? Er is niet veel mis Dominguez, Martinez, Koke en Isco. En dan nog De Gea, Alba en Mata erbij.

Azpilicueta en Muniain had ik er wel ingezet.

wat een matige speler ook die Mata

en jammer dat GB een duidelijke penalty is ontnomen, jammer dat ze zo na een late tegengoal niet met de 3 punten gaan lopen

Stijn_Slayer schreef:
Waardeloze opstelling, dat valt toch reuze mee? Er is niet veel mis Dominguez, Martinez, Koke en Isco. En dan nog De Gea, Alba en Mata erbij.

Azpilicueta en Muniain had ik er wel ingezet.

Ook nog Romeu, en dan Martinez als spelmaker, zoals hij in zijn eerste seizoenen bij Bilbao speelde.

Stijn_Slayer
Ja, het kan beter. Ik zou ook wat aanpassingen doen, maar waardeloos vind ik 't niet. Ze hadden Japan makkelijk kunnen/moeten pakken.

Stijn_Slayer

Hij houdt ook maar niet op...

Misschien nog altijd bitter dat er destijds (hij was 16 ofzo) geen akkoord kwam tussen FCB en zijn makelaars

Ah, de eerste Barca fan heeft zich gemeld

Fuck Buttons bij de openingsceremonie

Dat heb ik niet gehoord! Wanneer dan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:00 uur

geplaatst: vandaag om 06:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.