MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
herman schreef:
Fuck Buttons bij de openingsceremonie

Olympians zeker?

Nee, Surf Solar bij het filmpje van de Theems helemaal aan het begin.

Mijn avond kon al niet meer stuk toen ik in het eerste filmpje de Battersea kolencentrale met vliegend varken zag .

Ja er zaten wel wat Pink Floyd verwijzingen in, zou het eindigen met ............... ?

Het wordt wel laat zo in Londen. Bij Bruce was rond deze tijd de stekker er al uitgetrokken.

The Beatles doen straks het laatste stukje: er zijn al hologrammen gesignaleerd van John en George.

herman schreef:
The Beatles doen straks het laatste stukje: er zijn al hologrammen gesignaleerd van John en George.
Van George Best snap ik dat nog, maar John Terry leeft toch nog gewoon?

Lachen.

chevy93 schreef:
(quote)

Waar blijft de hologram van Mark?

chevy93 schreef:
(quote)

HAHAHAHHAHAHAHA mij kan je opvegen hoor

Mjuman schreef:
(quote)

Waar blijft de hologram van Mark?

Samen met een look-a-like van Amy?

herman schreef:
Nee, Surf Solar bij het filmpje van de Theems helemaal aan het begin.
Dat heb ik dan gemist

Ron Vlaar dan toch naar Aston Villa...
Toch bijzonder hoe dat dan nog gaat. Ben wel erg benieuwd hoe hij zich staande gaat houden in de Engelse competitie.

Maar goed, Feyenoord heeft een brede selectie. Ongetwijfeld zal iemand zijn plek adequaat kunnen opvangen, ze hebben ook al geoefend zonder Vlaar.

Ik had Martins Indi al genoemd voor het Nederlands Elftal, dus laatste man spelen kan hij ongetwijfeld ook. Jong ventje (20) maar ongetwijfeld in staat de verdediging potdicht te houden. Nu nog scoren...

We hadden een brede selectie.

Robbie Keane schreef:
HAHAHAHHAHAHAHA mij kan je opvegen hoor
Gelukkig zijn de hologramgrappen niet cliché en afgezaagd.

Net zoals de standaard reply waarin het woordje "Mark"; "Knopfler" of een combinatie daarvan voorkomt.

Bij Paul McCartney hadden ze beter een hologram in kunnen zetten . Al waren zijn uithalen wel episch .

Phelps maar 8ste tijd en nipt door naar finale 400m wisselslag

Bauwens 1,5s rapper dan zijn eigen BR

Nicolage Rico schreef:
We hadden een brede selectie.

Ach, elk huisje heeft zijn kruisje.

Dynamo Kiev verliest vandaag Andrij Sjevtsjenko, daar hebben ze ook gelijk een aanjager minder mee.

Ik zat vandaag een Feyenoord quiz in te vullen van VI (wat is trouwens dat elftal met die horizontaal gestreepte lijntjes, midden in een woonwijk??) en heb vervolgens alle Europese uitslagen van Feyenoord in uitwedstrijden weer eens gezien. Valt mij erg mee, in de loop van een jaar of 50.

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst (geldt voor iedereen) maar ik voorzie zeker kansen voor de volgende ronde.

Stijn_Slayer
''De 35-jarige Oekraïense vedette streeft een carrière in de politiek na.'' Hm, ik wil hem niet meteen afschrijven, maar ik zie op Wikipedia niets over een opleiding of politieke ervaring. Lijkt me toch een gevalletje schoenmaker blijf bij je leest.

jassn schreef:
Phelps maar 8ste tijd en nipt door naar finale 400m wisselslag

En dan vooral omdat hij op het laatst nog extra aanzette om Cseh voor te blijven. Die overigens verrassend genoeg al uitgeschakeld is voor de finale.

Stijn_Slayer schreef:
''De 35-jarige Oekraïense vedette streeft een carrière in de politiek na.'' Hm, ik wil hem niet meteen afschrijven, maar ik zie op Wikipedia niets over een opleiding of politieke ervaring. Lijkt me toch een gevalletje schoenmaker blijf bij je leest.

Romario zit inmiddels ook volop in de Braziliaanse politiek en had je dat ooit van Romario ait gain kip mit appelmoesj gedacht?

'k zou maar geen ziener of helderziende worden met zo'n attitude Bewijst ook maar weer eens dat politiek een overgewaardeerde activiteit is, zij het niet financieel.

En wat is "the Queen"trots.

Edit: Overigens is even daarvoor wel God save the Queen door The Sex Pistols gespeeld.

Queen Elizabeth zat er de hele avond inderdaad erg chagrijnig bij. Af en toe een klein (geforceerd) glimlachje is toch niet teveel gevraagd lijkt me? Zeker tijdens zo'n mooie openingsceremonie had ze best wat vrolijker mogen zijn.

Mjuman schreef:
(quote)

Romario zit inmiddels ook volop in de Braziliaanse politiek en had je dat ooit van Romario ait gain kip mit appelmoesj gedacht?

'k zou maar geen ziener of helderziende worden met zo'n attitude Bewijst ook maar weer eens dat politiek een overgewaardeerde activiteit is, zij het niet financieel.

Sterker nog naast Romario is zijn "partner in crime" Bebeto ook de politiek in gedoken.
Waren dat niet de 2 knullen die NL in de kwartfinale 1994 in de USA de das om deden (Brazilie werd kampioen).
Nee over die vrije trap (3-2) van die lompe verdediger wil,ik het liever niet hebben.

Dag Pe Se Ve , dag appelmoes, dag Stratumseind.

stoepkrijt schreef:
Queen Elizabeth zat er de hele avond inderdaad erg chagrijnig bij. Af en toe een klein (geforceerd glimlachje is toch niet teveel gevraagd lijkt me? Zeker tijdens zo'n mooie openingsceremonie had ze best wat vrolijker mogen zijn.
Tja, hoogbejaard en lachen gaat niet vaak goed samen.

stoepkrijt schreef:
Queen Elizabeth zat er de hele avond inderdaad erg chagrijnig bij. Af en toe een klein (geforceerd glimlachje is toch niet teveel gevraagd lijkt me? Zeker tijdens zo'n mooie openingsceremonie had ze best wat vrolijker mogen zijn.

Dat mens is 86 en maakt nog altijd volle werkweken. Volgens mij wordt ze hier gewoon te oud voor, ik denk dat ze niet eens zo zeer niet geïnteresseerd was maar gewoon geen energie meer heeft voor zoiets.

Hoogbejaard zijn vind ik geen excuus. Zij zat er bij als de verpersoonlijking van al het chagrijn in de wereld.

Zo zit ze er toch altijd bij?

Klopt, ook op haar werk mag ze best wat vriendelijker zijn.

(afbeelding)

stoepkrijt schreef:
Hoogbejaard zijn vind ik geen excuus. Zij zat er bij als de verpersoonlijking van al het chagrijn in de wereld.
Misschien is dat juist een teken van klasse? Niet zo snel onder de indruk raken enzo? Die Britten zijn wat betreft moeilijk te doorgronden hoor...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:10 uur

geplaatst: vandaag om 04:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.