Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 11:11 uur
GrafGantz schreef:
(embed)
(embed)

Vandaag gaan we eindelijk weer wat medailles halen lijkt me toch?
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 11:47 uur
Stijn_Slayer schreef:
Hebben anderen USA - TUN (basketbal) nog gezien gisteren? 110-63, best wel een flinke uitslag!
Hebben anderen USA - TUN (basketbal) nog gezien gisteren? 110-63, best wel een flinke uitslag!
En of ik het heb gezien.
Met de grootst mogelijke lach op mijn gezicht. Wat een geweldige basketballers zijn dat zeg bij USA. Vooral die vier geslaagde alley oops achterelkaar (Anthony Davis) waren schitterend. En wat zijn die spelers van Oklahoma goed. 
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 11:51 uur
Wat een arrogante kwast zeg, die Bas Verwijlen. Maar het is een Nederlander en hij wint, dus ik zal mijn mond er maar over houden.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:02 uur
stoepkrijt schreef:
Wat een arrogante kwast zeg, die Bas Verwijlen. Maar het is een Nederlander en hij wint, dus ik zal mijn mond er maar over houden.
Niet meer hij heeft net verloren en ligt er dus uit........
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:10 uur
De hockey mannen hebben wel gewonnen van België net. De Belgen eindige zonder keeper in een alles of niets systeem waarna Nederland het koelbloedig afrondde. Mooi gedaan.
0
Hendrik68
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:35 uur
Ik moest net even de deur uit toen we met 2-1 voorkwamen. Wat is er met die keeper gebeurd dan? Ondanks dat het een matige wedstrijd was, heb ik toch ook weer genoten van de Belgen. Zijn van een dwerg een land geworden om rekening mee te houden. Eerst al een nipte nederlaag tegen Duitsland en nu tegen Nederland. Over 4 jaar hebben ze wat meer ervaring en zijn ze op zeker wat leper geworden. Net op het moment dat Belgie kans dacht te hebben op de overwinning geven ze een onnodige corner weg. Dat overkomt ze over 4 jaar zeker niet weer.
Gisteren al speciaal voor het dameshockey op de Belg overgeschakeld voor de wedstrijd tegen China en ook daar had Belgie een overwicht. Ik ben sowieso een groot liefhebber van hockey. Toernooi van de verrassingen. Eerst al de nederlaag van Australie tegen Nieuw Zeeland en de nederlaag van Argentienie tegen de VS.
Ja, ik ben dan Nederlander en in principe blij met elke Nederlandse prestatie van formaat, maar ik ben echt blij dat Verwijlen eruit ligt. Wat een kwal zeg.
Gisteren al speciaal voor het dameshockey op de Belg overgeschakeld voor de wedstrijd tegen China en ook daar had Belgie een overwicht. Ik ben sowieso een groot liefhebber van hockey. Toernooi van de verrassingen. Eerst al de nederlaag van Australie tegen Nieuw Zeeland en de nederlaag van Argentienie tegen de VS.
Ja, ik ben dan Nederlander en in principe blij met elke Nederlandse prestatie van formaat, maar ik ben echt blij dat Verwijlen eruit ligt. Wat een kwal zeg.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:40 uur
Holland 8 heeft helaas niet kunnen stunten. Zaten halverwege nog dicht achter de nummer 3 maar uiteindelijk slechts 5e van de 6.
Van Rijsselberghe is in elk geval wel in vorm, die wint gewoon de eerste drie races
Van Rijsselberghe is in elk geval wel in vorm, die wint gewoon de eerste drie races

0
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:41 uur
Zo erg was Verwijlen toch niet? Ik vind het wel mooi. Eindelijk een Nederlandse sporter met een beetje zelfvertrouwen. Die hebben we veel te weinig joh. Stel je eens voor dat onze wielrenners zoveel zelfvertrouwen zouden hebben. En die sport van Verwijlen is ook wel de ideale sport om je tegenstander een beetje uit te lokken. Ik vond het mooi om te zien in ieder geval.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:45 uur
Hm, volgens http://www.london2012.com is Edith Bosch nu live bezig maar als ik op de live stream van de NOS kijk zie ik alleen maar beelden van een of ander plein in Londen
.
Meer mensen die hier last van hebben?
.Meer mensen die hier last van hebben?
0
Hendrik68
geplaatst: 1 augustus 2012, 13:54 uur
Ik zie het anders Hessel. Ik vind het respectloos naar de tegenstander. Zie Federer in het tennis, de beste aller tijden, zonder vervelende gebaartjes. Dat maakt hem ook zo populair.
Ik zit inmiddels al weer een dag of 4 voor joker naar judo te kijken. Wat een deceptie voor Bosch, ook gewoon kansloos. Willeboordse was goed, maar maakte domme fouten. Bosch maakte gewoon helemaal niks klaar tegen die Duitse.
Gelukkig is Van Rijsselberge een zekerheidje met surfen.
Heeft Vos trouwens kans zo in de tijdrit? Als ik haar zondag zag, anderhalf uur voor een aanstormend peloton zag, dan zou ik zeggen dat ze wel kans heeft.
Ik zit inmiddels al weer een dag of 4 voor joker naar judo te kijken. Wat een deceptie voor Bosch, ook gewoon kansloos. Willeboordse was goed, maar maakte domme fouten. Bosch maakte gewoon helemaal niks klaar tegen die Duitse.
Gelukkig is Van Rijsselberge een zekerheidje met surfen.
Heeft Vos trouwens kans zo in de tijdrit? Als ik haar zondag zag, anderhalf uur voor een aanstormend peloton zag, dan zou ik zeggen dat ze wel kans heeft.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:03 uur
Hendrik68 schreef:
Bosch maakte gewoon helemaal niks klaar tegen die Duitse.
Ze had dan ook niet echt een fijne loting, he. Iemand met haar lengte die tegen zo'n smurf moet judoën is niet ideaal natuurlijk. Maar goed, dat mag geen excuus zijn.Bosch maakte gewoon helemaal niks klaar tegen die Duitse.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:27 uur
GrafGantz schreef:
Wat is er gebeurd dan? Gevallen?
Wat is er gebeurd dan? Gevallen?
Na 9 kilometer al dik een minuut achter op de tijdsnelste en zojuist ingehaald door de renster die na haar startte. Wordt dus sightseeing voor Vos de rest van de tijdrit.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:34 uur
Tsja, de tijdrit is sowieso niet haar beste onderdeel en ze was dan ook geen favoriet voor vandaag, maar kennelijk heeft ze de teugels wat laten vieren na zondag. Neem het haar eens kwalijk...
Overigens opvallend dat Spanje na 5 dagen nog geen enkele medaille heeft gehaald.
Overigens opvallend dat Spanje na 5 dagen nog geen enkele medaille heeft gehaald.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:34 uur
Van Acker wint race 5 en Murphy 8ste, dus ze doet een hele goede zaak in het klassement 

0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:35 uur
Ellen van Dijk heeft wel aardig gereden, maar is net naar plaats drie (edit: vier) gezakt.
Die bouwvakkershelm van die Zweedse ziet er trouwens echt niet uit
Die bouwvakkershelm van die Zweedse ziet er trouwens echt niet uit

0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:42 uur
Jongens jongens jongens, het gaat alles behalve goed met de Nederlanders vandaag alleen van Rijsselberge doet het
. Die 16 medailes die NOC/NSF wil halen gaat zo natuurlijk niet lukken.
. Die 16 medailes die NOC/NSF wil halen gaat zo natuurlijk niet lukken.
0
geplaatst: 1 augustus 2012, 14:45 uur
Ik weet dat Marianne Vos reeds (als enige Oranje olympiër) een gouden plak heeft maar ik vond dit toch wel een beetje sneu. Als twee-na-laatste van start gaan en als allerlaatste aankomen vind ik toch wat teleurstellend 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.