MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Henk Grol kan alleen maar meer voor Brons gaan helaas verloren van alweer een Duitser.

edit: voor Verkerk is ook alleen Brons nog het hoogst haalbare.

Stijn_Slayer
Het Braziliaanse voetbalteam lijkt het ook goed te doen. Ik kijk normaliter altijd naar Brazilie, maar ik heb sowieso nog weinig voetbal gezien. Hectische week. Helaas net als er wat mooie wedstrijden zijn.

Neymar zal dan nog wel verkocht worden?

Stijn_Slayer schreef:
Neymar zal dan nog wel verkocht worden?

Ik hoop dat ie naar Feyenoord komt. Hoewel we al ruim in onze spitsen zitten.

Kijken wat de dames 8 ons gaat brengen.......

Het zijn toch wel de dames die het voor ons doen...

Met brons komen we niet hoger op de medaillespiegel natuurlijk. Maar toch knap.

Toch leuk, weer een plak erbij. Tenzij Grol het vandaag nog weet te doorbreken blijft het zo dat er alleen vrouwen medailles voor ons winnen

Joy4ever schreef:
(quote)

Ik hoop dat ie naar Feyenoord komt. Hoewel we al ruim in onze spitsen zitten.

Maar dan echt over Neymar: Barcelona wil hem graag (spijtig genoeg) maar heeft er volgens mij geen budget voor (gelukkig maar). Rond de andere ploegen is het redelijk stil de laatste maanden

Paap_Floyd schreef:
Het zijn toch wel de dames die het voor ons doen...
Nu we het toch over dames hebben, ik vind die van ons team toch ook zeker niet verkeerd om naar te kijken!

FlyLo schreef:
(quote)

Maar dan echt over Neymar: Barcelona wil hem graag (spijtig genoeg) maar heeft er volgens mij geen budget voor (gelukkig maar). Rond de andere ploegen is het redelijk stil de laatste maanden

Zou toch fanatastisch zijn als Neymar naar Barca gaat? Past er ook prima tussen. Daar leert hij bepaalde trekjes vast wel af.

Ik vrees van niet. Het valt ook nog te bezien of hij de stap naar Europa überhaupt wel kan verteren. Braziliaanse supersterren hebben niet bepaald de reputatie om 100% voor hun job te leven.
Daarenboven zit de aanval bij Barcelona wel OK nu, ze kunnen hun geld beter steken in Martinez of Hummels.

Stijn_Slayer
Je ziet het inderdaad wel bij veel Braziliaanse sterren: Ronaldo, Rivaldo, Adriano, Ronaldinho (en vast nog wel een aantal). Na een paar topjaren gaan ze er ineens een beetje met de pet naar gooien.

Real houdt zich ook redelijk stil, maar elke positie is ook wel goed bezet. Ze willen Modric en Kaka zal dan wel vertrekken. Helaas, Kaka heeft echt goed gespeeld dit jaar als hij erin stond. Na Casillas en Ronaldo is dat de eerste naam die ik altijd op zou stellen.

Benzema mag van mij ophoepelen. Wel veel gescoord, maar hij mist (en verprutst) ook zo ontzettend veel...

Over Real-Modric is het de laatste tijd ook stil. Nu worden Dembele (Moussa) en Witsel genoemd. Waarschijnlijk om de prijs van Tottenham te laten zakken, aangezien Modric nu niet meer wil blijven (en een ontevreden speler daalt snel in waarde)

Stijn_Slayer
Dembele hoop ik nooit in een Realshirt te zien. Hij is echt niet goed genoeg en wordt dat ook nooit van z'n leven. Hopen dat het inderdaad een spelletje is van Real.

Stijn_Slayer schreef:
Dembele hoop ik nooit in een Realshirt te zien. Hij is echt niet goed genoeg en wordt dat ook nooit van z'n leven. Hopen dat het inderdaad een spelletje is van Real.

Vrij veel topclubs zitten achter hem aan volgens de geruchtenmolen (o.a. ook ManU), dus zo slecht zal hij dan wel niet zijn zeker? Hij scoort alleen nogal weinig m.i.

Henk Grol bezorgd Nederland de 2e Bronzen plak van vandaag

Brons voor Grol

Brons voor Grol, maar dat is een troostprijs en had op ippon gemoeten. Daardoor vind ik het toch wat teleurstellend.

Mooie reactie van Grol.

Schitterend zelfs. Dat soort reacties voegen zelden wat toe, maar deze was echt geweldig.

En wel omdat bleek dat ze er in de studio compleet naast zaten. Daar zeiden ze dat hij waarschijnlijk niet echt blij zou zijn met brons (dat konden ze zelfs uit zijn lichaamstaal aflezen ) en dat hij alleen voor goud was gekomen. Nou bleek dat hij zelf dus geen bal van de hele dag verwacht had doordat de hele voorbereiding verkeerd was gelopen en juist wel blij was met brons. Zaten ze er dus even mooi naast Komt natuurlijk omdat hij de verwachtingen zelf zo hoog heeft opgeschroefd, tijden geleden al.

Ik heb het nu nog een keer terug gezien, maar het was een tamelijk onsamenhangende reactie. Vooraf had hij misschien nergens hoop op, maar in de eerste ronde verliezen de 2 belangrijkste concurrenten. Vervolgens verliest hij van "zichzelf" tegen een Duitser, waar hij nog nooit van verloren heeft. Daar heeft Grol wel degelijk zwaar de pest over in. Hij is wel blij voor zijn coach, die hem zover heeft gekregen toch nog voor brons te gaan. Zo begrijp ik het tenminste.

Hele mooi prestatie van Van Gerner overigens.

het baanwielrennnen is een fantastische sport al 6 WR op de 1ste dag

al veel leuke dingen gezien vandaag

Jawel en je kunt favoriet zijn maar je moet het dan noch wel even waar maken.
"ik ga straks wel even meezingen"aldus Ranomi Kromowidjojo over de aanstaande huldiging

En de tijd who cares, super sportvrouw!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:46 uur

geplaatst: vandaag om 04:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.