Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:15 uur

Spannende race nog wel, zo makkelijk als voorspeld ging het niet.
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:17 uur
Merkte dat ik de laatste 25 meter me adem gewoon ingehouden had. Wat is sport toch prachtig! Erg blij dat morgen eindelijk atletiek begint!!
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:20 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Nu we het toch over dames hebben, ik vind die van ons team toch ook zeker niet verkeerd om naar te kijken!
Dat is erg leuk om naar te kijken inderdaad. Dat damesturnen vond ik ook wel interessant vandaag.

Trouwens: Phelps

0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:39 uur
Grappig, vlak voor de race hadden ze het over mogelijke tijden in de 52 en of het wereldrecord haalbaar was, waarop ik letterlijk zei: "al zwemt ze 53 rond, als de rest maar langzamer is". Slechts een paar minuten later finisht mevrouw als eerste in, jawel, 53:00.

0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:54 uur
Als je nou had gezegd "al zwemt ze 52:60", dan zitten we rustiger voor de tv..
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 01:08 uur
Ik ben er erg blij mee, maar dat komt ook wel door de sfeer van de olympische spelen waar ik in terecht kom. Zou ze het bij een wereldkampioenschap halen zou er misschien een licht glimlachje afkunnen... de olympische spelen maken het echt iets speciaals. Volgens mij valt het derde goud (Van Rijsselberghe) ook wel te noteren...
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 02:21 uur
Gewoon net zoals de rest van de meute meejuichen, zelfs als je verder nooit naar roeien, luchtgeweer schieten, schermen, judo of zwemmen kijkt, Jasper.
Het is Olympisch dus bij voorbaat razend knap, over twee weken kunnen we al die sporten weer voor 4 jaar negeren.....
Het is Olympisch dus bij voorbaat razend knap, over twee weken kunnen we al die sporten weer voor 4 jaar negeren.....
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 10:31 uur
Mathijsen verkiest Feyenoord boven Ajax | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Zou niet verkeerd zijn voor nog 2 jaartjes.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 11:23 uur
Kromo en Veldhuis de twee snelsten in de eerste ronde van de 50 vrij. Een goed begin lijkt me zo 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 augustus 2012, 11:24 uur
Zou goed nieuws zijn. Zit Ajax tenminste niet met die clown opgescheept.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 11:25 uur
En laten we ook onze handboogschutter Van der Ven vermelden, die de wereldkampioen heeft verslagen en daarmee in de kwartfinale is terechtgekomen.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 11:56 uur
Nicolage Rico schreef:
"Het noodlijdende Malaga"

Vorig seizoen was dat nog een de clubs die de ene na de andere miljoenentransfer deed. Blijkbaar heeft de oliesjeik snel genoeg gekregen van zijn speeltje.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:02 uur
Hoe zit het trouwens met die Belgen? Halen die altijd zo weinig medailles? Kazachstan en Zuid-Afrika doen het goed. Drie medailles, drie gouden.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:06 uur
België maakt ook nog eens kans op een medaille, in het karabijnschieten. Lionel Cox haalde in de kwalificaties van het 50m liggend karabijnschieten 599/600 en gaat zo als tweede de finale in.
Het zou leuk zijn, want 1 (bronzen) medaille voorlopig is toch wel érg weinig..
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:08 uur
herman schreef:
Vorig seizoen was dat nog een de clubs die de ene na de andere miljoenentransfer deed. Blijkbaar heeft de oliesjeik snel genoeg gekregen van zijn speeltje.
(quote)

Nope, het schijnt dat deze oliesjeik toch niet zo rijk was als verkondigd. Malaga heeft enorme betaalachterstanden, vandaar dat ze nu spelers moeten lozen.
Verder lijkt me Mathijsen met zijn ervaring een welkome versterking voor het jeugdige Feyenoord, mits hij niet te veel salaris wil...
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:12 uur
JSPR_G schreef:
België maakt ook nog eens kans op een medaille, in het karabijnschieten. Lionel Cox haalde in de kwalificaties van het 50m liggend karabijnschieten 599/600 en gaat zo als tweede de finale in.
Met alle respect voor Lionel Cox en andere karabijnschieters, maar dit zijn echt sporten waarvan ik me heel erg afvraag wat de toegevoegde waarde ervan is. Dan zie ik veel liever honkbal terugkomen, of rugby ofzo... Overigens gaat Evi van Acker ook nog wel minimaal een zilveren medaille halen voor België.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:12 uur
Ja het wordt stilaan heel nipt voor de Belgen.
Evi Van Acker in het zeilen durf ik geld op zetten dat die een medaille meeneemt.
Daaronder dan Tia Hellebaut
En daaronder de Borlées, die kunnen zowel individueel als in de 4x400 een medaille halen. Dan zal er wel wat geluk (of ongeluk voor de anderen) mee gemoeid moeten zijn.
En onze karabijnschieter, zou knap zijn, maar wie had daar ooit al van gehoord? Dat zijn toch van die obscure sporten...Niet dat ze het niet verdienen, maar een atletiekmedaille heeft toch veel meer uitstraling.
Evi Van Acker in het zeilen durf ik geld op zetten dat die een medaille meeneemt.
Daaronder dan Tia Hellebaut
En daaronder de Borlées, die kunnen zowel individueel als in de 4x400 een medaille halen. Dan zal er wel wat geluk (of ongeluk voor de anderen) mee gemoeid moeten zijn.
En onze karabijnschieter, zou knap zijn, maar wie had daar ooit al van gehoord? Dat zijn toch van die obscure sporten...Niet dat ze het niet verdienen, maar een atletiekmedaille heeft toch veel meer uitstraling.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:13 uur
Paap_Floyd schreef:
En laten we ook onze handboogschutter Van der Ven vermelden
En laten we ook onze handboogschutter Van der Ven vermelden
Knap hoor, winnen met handboogschieten van een praktisch blinde Zuid-Koreaan

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:15 uur
Die hockey mannen maken er een spannend potje van zeg.
En toevallig het handboogschieten ook meegepakt vanochtend, toch mooi dat die Nederlander een legende in de sport naar huis stuurt.
EDIT
Net als ik dit post krijgen we een strafbal. Mooi op 2-1 voorsprong nu
En toevallig het handboogschieten ook meegepakt vanochtend, toch mooi dat die Nederlander een legende in de sport naar huis stuurt.
EDIT
Net als ik dit post krijgen we een strafbal. Mooi op 2-1 voorsprong nu

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:20 uur
Karabijnschieten is inderdaad niet echt dé sport.
Maar 1 medaille is voorlopig echt triestig. Veel Belgische sporters presteerden gewoon onder hun kunnen voorlopig. Dan is elke bijkomende medaille welkom, al is dat dan in het karabijnschieten. 
Maar 1 medaille is voorlopig echt triestig. Veel Belgische sporters presteerden gewoon onder hun kunnen voorlopig. Dan is elke bijkomende medaille welkom, al is dat dan in het karabijnschieten. 
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:20 uur
corn1holio1 schreef:
Ach ja, er zijn ook landen die al hun medailles binnenhalen met gewichtheffen en dergelijke.

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 12:31 uur
Ach ja, mocht er ooit oorlog uitbreken, heb je meer aan goede karabijnschutters en gewichtheffers dan aan hockeyers of beachvolleyballers 

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 13:03 uur

Ik heb trouwens even het reglement voor de finale der op nagelezen, en mij lijkt dat het zilver zo goed als binnen is. Goud is ook zo goed als onmogelijk. Finale vrij overbodig voor top 2.
Leuk!
Edit: nu lijkt hij toch nog onder de druk te bezwijken...
Edit: Hakken over de sloot, maar zilveren medaille is binnen !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.