MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Het gaat nog niet zo lekker inderdaad.

Toch wel respect voor Murray. Hij heeft heel goed gespeeld en Federer kwam er niet in. Federer maakte te veel fouten en was vaak te laat, maar dit was dus ook de verdienste van Murray.

Wel jammer dat Federer nu niet de golden slam heeft. Niemand verdiend hem meer dan hij namelijk.

Koning Murray

En dat was Federer Fijn voor de britten

Ik vraag me wel af hoe belangrijk de OS nou zijn voor die tennissers.

Je kan ook overdrijven hè. Laat hem nu eerst maar eens een Grand Slam winnen.

Edit: Voor Murray en Federer nu best wel belangrijk denk ik. Voor Federer omdat het op 'zijn' Wimbledon was en voor Murray omdat het een thuiswedstrijd was. Maar sowieso is de OS voor de meeste spelen wel groot natuurlijk.

Basket, tennis & voetbal (oa?) zijn toch een paar sporten waarin redelijk weinig belang wordt gehecht aan de spelen.
edit: wielrennen (op de weg) mag daar ook nog bij

Mwa, wat betreft wielrennen ben ik het niet met je eens. Goed, de Tour winnen wordt hoger aangeslagen, maar voor niet-klassementsrenners is de Olympische titel wel het hoogst haalbare...

Nederlandse hockeyers overigens nu 3-1 voor tegen Duitsland, dat had ik niet verwacht

Vinokourov was toch wel de meest onwaarschijnlijke winnaar en dat omkijken daar zat ook wel een luchtje aan - waarschijnlijk kookt Spanje de komende 3 maanden gratis op gas uit Kazachstan.

Otherwise it's a gas

Heerlijke goal van Lens! Lekker begin van het seizoen voor PSV, maar de wedstrijd is nog lang natuurlijk.

Stijn_Slayer
Ik heb de tv alweer uitgezet. Niet zo'n zin in nog 80 minuten ergernis.

Stijn_Slayer schreef:
Ik heb de tv alweer uitgezet. Niet zo'n zin in nog 80 minuten ergernis.

Even zuchten,doorademen en op tijd (voor 20:30 iig) weer aanzetten

Federer . En mensen nog met droge ogen beweren dat hij de beste tennisser allertijden is .

Hendrik68
Indrukwekkende zege van de hockeyers op Duitsland. Niks geen accoordje met de Duitsers, gewoon knallen en eroverheen. Ik had vooraf weinig hoop op een hoge klassering en had niet uitgesloten dat ze er al in de poulefase zouden uitvliegen. Het veldspel is echter van een ongekend niveau en eerlijk is eerlijk: Van der Weerden vervangt Taekema uitstekend. Hoewel Australie favoriet blijft is niks uitgesloten. Maar goed eerst de halve finale maar eens spelen.

Mooie pot idd, eerste die ik heb gezien van de mannen deze OS en het viel me idd alleszins mee. Ik had wel verwacht dat ze de poule door zouden komen (poule B is veel zwakker dan poule A), maar niet als eerste. Nu ontwijken ze Australië wrs in de halve finale en dat maakt het halen van de finale een stuk makkelijker...

Geen probleem tegen de Australiërs, Stockmann staat immers op doel!

Linius schreef:
Hadden jullie gisteren nog Mart's programma gezien? Er zat wel een interessant filmpje bij over het zeilen waar die Postma meedoet. Over de strijd tussen hem, een Deen en een ongelofelijk arrogante Brit met smerige trucjes. Zou wel leuk zijn als die nog even een plak meeneemt.

Ik heb het gisteren gezien. En inderdaad, wat is die Brit arrogant! Echt een gast die denkt dat hij alles kan maken omdat hij al drie keer achter elkaar goud heeft gewonnen. Daar houd ik echt niet van. Ik hoop dan ook dat de Deen of Postma wint.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Ik heb het gisteren gezien. En inderdaad, wat is die Brit arrogant! Echt een gast die denkt dat hij alles kan maken omdat hij al drie keer achter elkaar goud heeft gewonnen. Daar houd ik echt niet van. Ik hoop dan ook dat de Deen of Postma wint.
die brit heeft gewonnen hoor ...

Serieus? Ik houd het allemaal niet bij.

Ik wil vanavond wel de finale van de 100m sprint voor mannen zien.

Joy4ever schreef:
Federer . En mensen nog met droge ogen beweren dat hij de beste tennisser allertijden is .
1 match wil niks zeggen eh ...

jassn schreef:
(quote)
1 match wil niks zeggen eh ...

Ik denk niet dat hij het heel serieus bedoelde.

Zo wel:

Op 7 juni 2009 won Federer voor het eerst Roland Garros, waardoor hij als zesde mannelijke tennisser de Career Slam bereikte. Sinds zondag 5 juli 2009 heeft hij ook het hoogste aantal grandslamtoernooien gewonnen in de geschiedenis van de sport. Hij won die dag voor de zesde keer Wimbledon en daarmee zijn vijftiende Grand Slam, waardoor hij Pete Sampras achter zich liet. Na zijn winst op Wimbledon 2012 heeft hij 17 Grand Slam-overwinningen behaald. Daarnaast speelde hij in een recordaantal van 24 Grand Slam finales. Tussen Wimbledon 2005 en de Australian Open 2010 haalde hij 18 Grand Slam finales in 19 opeenvolgende toernooien, en tijdens Wimbledon 2012 haalde hij voor de 33ste keer op rij de kwartfinale van een Grandslamtoernooi.

Op 16 juli 2012 stond Federer 287 weken nummer 1 van de wereld (sinds 1973), een verbetering van het record van Pete Sampras. Bovendien stond hij 237 opeenvolgende weken nummer 1 tussen 2 februari 2004 en 17 augustus 2008

Joy4ever schreef:

Zonder enige twijfel is Federer de beste , en check, mijn ogen zijn droog.

Jammer voor Federer

Verder balen van Postma. De hockey mannen hebben het uitstekend gedaan vandaag. De spring ruiters hebben een goede prestatie geleverd en staan nu gedeeld tweede met Team GB. En natuurlijk de officieuze gouden plak bij het windsurfen. Goede dag weer voor ons.

Straks nog even die 100 meter

EDIT

Martina

In een nationaal record Powell voorbij gelopen en samen met Gatlin door in de eerste halve finale.

Martina was goed zeg.

Het lijkt wel alsof Bolt maar 40 meter voluit hoeft te gaan om een halve finale te winnen.

Daar staat Martina toch even naast de groten!

Erg knap en voor het eerst doet een Nederlander de 100 meter onder de 10 seconden...

Martina lekker gelopen. Geeft hoop voor de 200 meter.

Bolt vs. Blake, wat wordt het? Ik denk (en vooral hoop) toch wel weer Bolt. Wat een held.

@Jasper, hij is vier jaar geleden tweede geworden op de 200 meter hè. Hij is gewoon een van de groten.

Oke, maar de 100 meter is toch iets speciaals.

Voor wie interviews met Martina ook zo fantastisch vindt...

Nederlands goud op 200 meter « Evers Staat Op 538 - eversstaatop.radio538.nl

de 2 borlee's in de finale

wel nipt, amai!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:04 uur

geplaatst: vandaag om 20:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.