Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 10:27 uur
Klopt, met de legendarische spits Bombarda.
Leuk team was dat.
Leuk team was dat.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 10:58 uur
Ook met spelers als Galásek, Abdellaoui, Ceesay, Ramzi, Valk, Prommayon en Arts. Zo'n heel bijzonder team was dat niet.
En natuurlijk onder leiding van Ome Co. Dat was het grote succes waarschijnlijk.
Maar na het seizoen 1998/1999 was het meteen over. In 1999/2000 werden ze 9e in de Eredivisie en speelden ze kansloos in de CL (maar dat is geen verrassing).
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 11:32 uur
Ze deden het nog best redelijk in de CL. Je zou verwachten dat ze alle potjes kansloos verloren, maar dat was helemaal niet zo. Alleen uit bij Praag kregen ze stevig klop.
Heerenveen speelde het jaar daarna overigens CL. Was ik ook al bijna weer vergeten.
Heerenveen speelde het jaar daarna overigens CL. Was ik ook al bijna weer vergeten.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 17:16 uur
Ajax legt Christian Poulsen vast als opvolger van Anita ... als dat maar geen aankoop in de categorie Tainio van een aantal jaar geleden wordt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 augustus 2012, 17:45 uur
Was altijd een uitstekende speler, maar ik ben hem eigenlijk na Sevilla uit het oog verloren. Evian was in ieder geval geen hoogvlieger en als 'ie naar Ajax komt, is dat waarschijnlijk een teken dat grote clubs hem sowieso niet meer hoeven.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 17:57 uur
Ben ik de enige die dacht dat het bericht Ajax haalt transfervrije Poulsen sloeg om Simon Poulsen? Christian Poulsen lijkt me niet echt een versterking, over zijn top heen, aan de andere zitten ze niet erg ruim in de verdedigende middenvelders natuurlijk, en ook niet in ervaren spelers...
Galasek was wel een goede speler voor eredivisiebegrippen, evenals Abdellaoui in die tijd. Sowieso was Willem II in die tijd een beetje wat Heerenveen en AZ nu zijn: subtopper die opleiden voor de top van de eredivisie (en verder). Spelers als Stam, van Gastel, Galasek en Hyypia gingen in die tijd naar de (eredivisie)top vanuit Willem II, terwijl talenten als Landzaat, Jaliens en Mathijsen, die toen doorbraken, ook nog jaren in de Nederlandse top hebben gespeeld...
Nicolage Rico schreef:
Ook met spelers als Galásek, Abdellaoui, Ceesay, Ramzi, Valk, Prommayon en Arts. Zo'n heel bijzonder team was dat niet.
(quote)
Galasek was wel een goede speler voor eredivisiebegrippen, evenals Abdellaoui in die tijd. Sowieso was Willem II in die tijd een beetje wat Heerenveen en AZ nu zijn: subtopper die opleiden voor de top van de eredivisie (en verder). Spelers als Stam, van Gastel, Galasek en Hyypia gingen in die tijd naar de (eredivisie)top vanuit Willem II, terwijl talenten als Landzaat, Jaliens en Mathijsen, die toen doorbraken, ook nog jaren in de Nederlandse top hebben gespeeld...
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 20:37 uur
Voor Eredivisie begrippen zeker. Ze werden niet voor niets 2e. Al waren PSV en Ajax destijds ondermaats.
Mathijsen, Jaliens en Landzaat braken iets later door dan het seizoen dat ze 2e werden, trouwens.
Mathijsen, Jaliens en Landzaat braken iets later door dan het seizoen dat ze 2e werden, trouwens.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 20:52 uur
Jaliens speelde wel mee in de CL-wedstrijden. Abdellaoui was toen al wel over zijn top heen en viel alleen nog maar in. Valk, Arts en Ramzi hadden ook bepaald geen basisplek. Verder had je nog Sanou, ook zo'n vergeten voetballer.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 21:14 uur
Of Henri vd Vegt, al was die al weg toen ze 2e werden. Mss wel het grootste talent van Willem II in die tijd, ging naar Udinese, maar heeft daarna door blessures nooit meer echt kunnen spelen...
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 22:37 uur
prutsers zijn het !!!
en waarom van den brom eigenlijk van tactiek veranderd voor deze match is me totaal onduidelijk
en waarom van den brom eigenlijk van tactiek veranderd voor deze match is me totaal onduidelijk
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 22:47 uur
Justus18 schreef:
Te vroeg gejuicht, want het is wederom dramatisch en 2-1.
Te vroeg gejuicht, want het is wederom dramatisch en 2-1.

Na de affaires met oa Chatelle, Praet en De Bruyne mag Anderlecht van mijn part het liefst degraderen. Je zag vandaag ook hun frustratie met de scheidsrechter: in België mag zo'n Mbokani doen wat 'ie wil, vandaag gelukkig niet.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 23:44 uur
herman schreef:
Jaliens speelde wel mee in de CL-wedstrijden. Abdellaoui was toen al wel over zijn top heen en viel alleen nog maar in. Valk, Arts en Ramzi hadden ook bepaald geen basisplek. Verder had je nog Sanou, ook zo'n vergeten voetballer.
En Bert Konterman!
Dat was de opvolger van Stam toch?
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 07:56 uur
FlyLo schreef:
Na de affaires met oa Chatelle, Praet en De Bruyne mag Anderlecht van mijn part het liefst degraderen. Je zag vandaag ook hun frustratie met de scheidsrechter: in België mag zo'n Mbokani doen wat 'ie wil, vandaag gelukkig niet.
(quote)
Drama queen!! Beetje gefrustreerd?
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 09:47 uur
T.O. schreef:
En Bert Konterman!
(quote)
En Bert Konterman!
Vergeet niet de onnavolgbare Mark Schenning. Scoorde geloof ik nog in de CL.
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 10:14 uur
herman schreef:
Jaliens speelde wel mee in de CL-wedstrijden.
Jaliens speelde wel mee in de CL-wedstrijden.
Maar dat was niet het seizoen dat ze 2e werden (het team waar ik het over had en op werd gereageerd).
Abdellaoui was toen al wel over zijn top heen en viel alleen nog maar in. Valk, Arts en Ramzi hadden ook bepaald geen basisplek.
Arts speelde alles, Ramzi bijna alles en Valk en Abdellaoui ook.
Maar je hebt het over een ander seizoen...
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 11:24 uur
GrafGantz schreef:
Volgens mij is ie alleen maar blij.
Volgens mij is ie alleen maar blij.
Inderdaad

Lachen kan wel snel over zijn, Genk speelt vanavond Europees..
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 11:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar dat was niet het seizoen dat ze 2e werden (het team waar ik het over had en op werd gereageerd).
Nou ja, oorspronkelijk ging het over het CL-seizoen toch? (quote)
(quote)

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 augustus 2012, 11:36 uur
In die tijd hadden ze zeker niet al van die seizoensoverzichten? Lijkt me nml. wel leuk om eens wat beelden van dat Willem II te zien. Anders moet ook maar net iemand de videoband omgezet hebben naar avi o.i.d.
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 12:08 uur
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 12:15 uur
Mooie beelden. Wat had Ajax een dramatisch team
. Dennis Schulp 
. Dennis Schulp 
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 12:22 uur
Haha die Vierklau
Nog even die bal proberen onder controle te krijgen voor het doel.
Wamberto dat was trouwens ook helemaal niks.
Nog even die bal proberen onder controle te krijgen voor het doel.
Wamberto dat was trouwens ook helemaal niks.
0
geplaatst: 23 augustus 2012, 12:39 uur
Dennis Schulp, dat was me er eentje inderdaad. Echt een type Bergkamp, maar dan 47 klasses minder.
Alleen Arveladze was een lichtpuntje, en Sunday Oliseh, al zag ik die nu niet zo snel rondlopen. Verder is dit wel de periode waarin het misging met Ajax. Ontzettend veel aankopen en weinig eigen jeugd meer.
Alleen Arveladze was een lichtpuntje, en Sunday Oliseh, al zag ik die nu niet zo snel rondlopen. Verder is dit wel de periode waarin het misging met Ajax. Ontzettend veel aankopen en weinig eigen jeugd meer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.