Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 augustus 2012, 14:57 uur
Van Basten heeft nog nooit bewezen waarom hij een goede trainer zou zijn. De trainer is altijd verantwoordelijk voor het team, zo simpel is het. De selectie van Heerenveen is voor hun doen bijna rampzalig. Dat krijgt Van Basten op z'n bord, of het nou wel of niet z'n schuld is.
Al ben ik benieuwd naar de aankopen van Van Basten. Daar zullen ze in Friesland alvast voor vrezen.
Al ben ik benieuwd naar de aankopen van Van Basten. Daar zullen ze in Friesland alvast voor vrezen.
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 15:15 uur
Natuurlijk heeft Van Basten fouten gemaakt in het verleden, maar waarom zou hij daar niet geleerd van geleerd kunnen hebben? Coaches als Hiddink, Advocaat en Koeman zijn in het verleden ook vaak de genoeg de fout in gegaan, maar zijn ouder en wijzer geworden. Ik denk dat Van Basten erg zelfkritisch is (gezien zijn laatste persconferentie bij Ajax, na het verlies tegen Sparta geloof ik), dus ik zie hem niet zomaar in dezelfde valkuilen stappen.
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 18:19 uur
Hendrik68 schreef:
Wat vinden de Belgen op dit forum van Eden Hazard. Ik heb ooit eens in de krant de term "de Messi van de Lage Landen" horen vallen. Dat moet zeker 3 jaar geleden zijn. Hij is getransfereerd naar Chelsea en dus zou het zo onderhand een grote voetballer moeten zijn. Zijn prestaties in de Franse competitie ken ik niet, maar dat is ook geen maatstaf, net zoals de Nederlandse competitie dat ook niet is. Wel heb ik hem al een aantal malen bij de Rode Duivels gezien en dat viel telkens weer behoorlijk tegen. Wat vinden jullie ervan? Gaat het nog wat worden met hem?
Wat vinden de Belgen op dit forum van Eden Hazard. Ik heb ooit eens in de krant de term "de Messi van de Lage Landen" horen vallen. Dat moet zeker 3 jaar geleden zijn. Hij is getransfereerd naar Chelsea en dus zou het zo onderhand een grote voetballer moeten zijn. Zijn prestaties in de Franse competitie ken ik niet, maar dat is ook geen maatstaf, net zoals de Nederlandse competitie dat ook niet is. Wel heb ik hem al een aantal malen bij de Rode Duivels gezien en dat viel telkens weer behoorlijk tegen. Wat vinden jullie ervan? Gaat het nog wat worden met hem?
Dat is toch geen verkeerd begin dan.
sporza: Hazard toont zich meteen bij Chelsea
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 18:33 uur
corn1holio1 schreef:
(quote)
Volgens de website van Chelsea zelf kende hij na dat goed begin wel een terugval en werd hij daarom gewisseld rond het uur.
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 19:53 uur
Als ik voetballer was, wist ik nu wel wie ik als makelaar zou nemen.
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 22:16 uur
Echt, dafuq... 
Ik wou het op meerdere sites zien, want ik wist ooit van een man die vi.nl had gehackt om te melden dat Batistuta per direct naar Roda JC is getransfereerd...

Ik wou het op meerdere sites zien, want ik wist ooit van een man die vi.nl had gehackt om te melden dat Batistuta per direct naar Roda JC is getransfereerd...
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 10:50 uur
Batistuta schijnt nu wel degelijk per direct naar Roda te gaan.
Malki naar Feyenoord.
Ik zou het wel op andere sites checken, jasper.
Malki naar Feyenoord.
Ik zou het wel op andere sites checken, jasper.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 augustus 2012, 13:13 uur
Heb de wedstrijd gemist, maar in de samenvatting zie ik niet veel kansen voor Valencia. Real had er zeker één (Di Maria) en misschien wel twee extra moeten scoren. Die goal van Valencia leek een beetje uit de lucht te vallen en dan klappen Pepe en Casillas nog lelijk op elkaar. Gelukkig lijkt 't mee te vallen, al las ik dat Casillas zich de wedstrijd niet herinnerde.
0
geplaatst: 20 augustus 2012, 13:21 uur
Het enige dat telt is dat een wervelend Barcelona (weliswaar slechts tegen Sociedad) al twee punten is uitgelopen op RM
Afellay haalde bank trouwens niet eens (zelfs nu Cuenca & Thiago nog gekwetst zijn). Verwacht toch dat hij nog vertrekt
Donderdag de eerste match van de supercup-clasico.
Afellay haalde bank trouwens niet eens (zelfs nu Cuenca & Thiago nog gekwetst zijn). Verwacht toch dat hij nog vertrektDonderdag de eerste match van de supercup-clasico.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 augustus 2012, 13:22 uur
Bring it on! Hopelijk krijgen we dit jaar wat meer tegenstand.

0
geplaatst: 20 augustus 2012, 23:33 uur
De Engelse clubs weten de eredivisie wel te vinden. Nu is Anita naar Newcastle een logische transfer (al vind ik 8,5 miljoen een royaal bedrag), bij Assaidi naar Liverpool heb ik mijn twijfels (denk dat hij er veel beter aan had gedaan 1 of 2 seizoenen bij Ajax op te bouwen), maar wie kan mij vertellen wat Alexander Büttner in godsnaam bij Man Utd gaat doen? Heeft ie verborgen talenten als terreinknecht of masseur ofzo? Maar verder een goede trend hoor, mss wil Man City (daar heeft van Geel toch zulke goede contacten mee?) wel voor een paar miljoen Cabral, Fernandez of Leerdam overnemen...
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 00:50 uur
De transfer van Buttner is de belachelijkste van de afgelopen vijf (EDIT: zes) jaar dat ik de Eredivisie goed volg 

0
geplaatst: 21 augustus 2012, 08:41 uur
Drenthe die naar Real ging komt ook erg in de buurt. Of is dat net voor die vijf jaar? 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:19 uur
Drenthe had toen tenminste nog een jaar lang redelijk wat indruk gemaakt bij Feyenoord, al was de overstap te hoog gegrepen, te snel en voor te veel geld.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:37 uur
Ik denk dat het label Vitesse wat is gegroeid sinds Jordania... dat moet een rol gespeeld hebben.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:47 uur
He$$el_01 schreef:
Drenthe die naar Real ging komt ook erg in de buurt. Of is dat net voor die vijf jaar?
Drenthe was destijds een stuk jonger en die transfer was dus begrijpelijker. Ik zie in Buttner niet de potentie die Drenthe ooit wel had.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 12:57 uur
jasper1991 schreef:
Ik denk dat het label Vitesse wat is gegroeid sinds Jordania... dat moet een rol gespeeld hebben.
Maak je geen illusies: Büttner heeft gewoon een goede makelaar. Zo worden nog steeds het gros van de voetbaltransfers gerealiseerd.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 13:34 uur
Titmeister schreef:
De Engelse clubs weten de eredivisie wel te vinden.
De Engelse clubs weten de eredivisie wel te vinden.
En niet te vergeten de Nederlanders bij Aston Villa. Het zal wel komen door het succes van relatief modale Nederlandse voetballers bij Wigan en Swansea dat er nu meer op de eredivisie wordt gelet.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 13:41 uur
Titmeister schreef:
De Engelse clubs weten de eredivisie wel te vinden. [...] maar wie kan mij vertellen wat Alexander Büttner in godsnaam bij Man Utd gaat doen? Heeft ie verborgen talenten als terreinknecht of masseur ofzo?
Ik zie het ook niet direct, maar bij United is de Nederlander René Meulensteen veldtrainer en 2e man na Ferguson. Volgens hem volgden ze Büttner al een tijdje en is hij gekocht voor de breedte van de selectie.De Engelse clubs weten de eredivisie wel te vinden. [...] maar wie kan mij vertellen wat Alexander Büttner in godsnaam bij Man Utd gaat doen? Heeft ie verborgen talenten als terreinknecht of masseur ofzo?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 augustus 2012, 14:14 uur
Ik las vanochtend dat hij gehaald is om Evra wat te ontlasten, omdat hij anders te veel wedstrijden moet spelen. Dan nog vind ik 'm niet geschikt.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 14:19 uur
Tja, het is ook weer niet zo een belangrijke positie... je zou wel zeggen dat ze iemand uit de jeugd kunnen halen die dit op kan vangen.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 15:03 uur
Die jeugdspeler is verhuurd geloof ik. Maar je zou zeggen dat er nog betere backs rondlopen dan Buttner. Aan de andere kant zal hij wel weer spotgoedkoop zijn. Buttner zal het wel moeten hebben van invalbeurten en wedstrijdjes in het vierde bekertoernooi, maar het zou leuk zijn als we ons allemaal verkeken hier. De vorige speler die van Vitesse naar Manchester United ging heeft daar dik 5 jaar gespeeld en met succes, dus wie weet...
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 15:13 uur
Hyypia ging op een gegeven moment van Willem II naar Liverpool, daar keken vooral de Engelsen een beetje van op maar dat kwam ook wel goed.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 15:15 uur
herman schreef:
maar het zou leuk zijn als we ons allemaal verkeken hier.
Mee eens, want we kunnen in Oranje wel een goede linksback gebruiken.maar het zou leuk zijn als we ons allemaal verkeken hier.
0
geplaatst: 21 augustus 2012, 20:18 uur
jasper1991 schreef:
Hyypia ging op een gegeven moment van Willem II naar Liverpool, daar keken vooral de Engelsen een beetje van op maar dat kwam ook wel goed.
Tsja, maar Willem II haalde destijds de Champions League en Hyypia was aanvoerder en absolute uitblinker; hij heeft niet voor niets nog jaren daar in de basis gespeeld. Büttner was vorig seizoen niet eens altijd zeker van zijn basisplaats bij een Vitesse, dat kleurloos 7e werd. Hij is toen omhoog geschreven vanwege het linksbacktekort (opeens moest hij dé linksback van het NL elftal worden), maar meer dan een nuttige speler voor de Eredivisie zie ik niet in hem. Maar ja, aan de andere kant kan Man Utd er ook niet echt een buil aanvallen (kost 3 miljoen ofzo?), gevalletje Afellay: je kan hem met een beetje mazzel voor het 3-voudige aan een Engelse middenmotor slijten. Verder ben ik het eens met FlyLo, een klasse-actie van zijn zaakwaarnemer.
0
geplaatst: 22 augustus 2012, 00:09 uur
Willem II Champions League? 
Goh, dat had ik mee willen maken...

Goh, dat had ik mee willen maken...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.