Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:23 uur

Edit.
Milan en Zenit voor Anderlecht.
Real en City voor Ajax.

0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:29 uur
Zwaarste poule mogelijk tot dusver
Nu ook nog even Dortmund erbij en het feestje is compleet.
EDIT: Of Zagreb en weer genaaid worden.
Nu ook nog even Dortmund erbij en het feestje is compleet.EDIT: Of Zagreb en weer genaaid worden.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:37 uur
jasper1991 schreef:
We werden niet genaaid, ze bakken er gewoon niets van.
We werden niet genaaid, ze bakken er gewoon niets van.
Ajax speelde uitstekend in de CL-groepsfase.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:37 uur
En Arsenal zoals ieder jaar weer een makkelijke poule. Schalke, Piraeus en Montpellier. 
Edit: Dortmund met nog 2 poules waaronder die van Ajax.
Edit2: Cluj naar die andere poule, dus Dortmund blijft over?
Real Madrid
Man City
Ajax
Dortmund.

Edit: Dortmund met nog 2 poules waaronder die van Ajax.

Edit2: Cluj naar die andere poule, dus Dortmund blijft over?

Real Madrid
Man City
Ajax
Dortmund.

0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:39 uur
't Ziet er naar uit dat het ook nog eens Dortmund gaat worden. 

0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:39 uur
Teunnis schreef:
Ajax speelde uitstekend in de CL-groepsfase.
(quote)
Ajax speelde uitstekend in de CL-groepsfase. Hij doelt op Zagreb.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:45 uur
Kan iemand mij uitleggen hoe die loting precies werkt. Waarom kon Cluj bijvoorbeeld niet in poule D komen en Ajax niet in E of F?
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:45 uur
Malaga debuteert en Dortmund deed het vorig jaar erg slecht in de CL, dus onmogelijk wordt het niet. Extreem moeilijk wel.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:52 uur
He$$el_01 schreef:
Kan iemand mij uitleggen hoe die loting precies werkt. Waarom kon Cluj bijvoorbeeld niet in poule D komen en Ajax niet in E of F?
Ploegen uit hetzelfde land mogen al sowieso niet in dezelfde poule zitten. Bovendien moeten de ploegen per land evenwichtig verdeeld worden over de verschillende matchdagen.
Er moesten bovendien nog opties overblijven voor de ploegen die nog in de pot zaten (anders was Malaga uiteindelijk bv. verplicht om in een groep te zitten met Real Madrid)
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 18:57 uur
Die groep van Ajax is wel heftig: De Spaanse, Engelse, Duitse en Nederlandse kampioen in 1 poule. 
Anderlechts poule is vrij haalbaar: Milan erg verzwakt (zijn bv helemaal geen titelkandidaat dit jaar), Malaga nog verzwakter en geen geld. Alleen Zenit is op volle sterkte en met Russische ploegen moet je altijd oppassen. Dus met een beetje geluk wordt dit de eindstand in die poule:
1. Zenit
2. Anderlecht
3. Milan
4. Malaga

Anderlechts poule is vrij haalbaar: Milan erg verzwakt (zijn bv helemaal geen titelkandidaat dit jaar), Malaga nog verzwakter en geen geld. Alleen Zenit is op volle sterkte en met Russische ploegen moet je altijd oppassen. Dus met een beetje geluk wordt dit de eindstand in die poule:
1. Zenit
2. Anderlecht
3. Milan
4. Malaga
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:00 uur
dumb_helicopter schreef:
Die groep van Ajax is wel heftig: De Spaanse, Engelse, Duitse en Nederlandse kampioen in 1 poule.
1. Zenit
2. Anderlecht
3. Milan
4. Malaga

1. Zenit
2. Anderlecht
3. Milan
4. Malaga

Alleen al mijn naamgenoot bij Milan speelt die verdediging van Anderlecht helemaal stuk. Laat staan Robinho & KP Boateng
Milan/Zenit/Malaga/RSCA
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:01 uur
Duimen doe ik altijd voor Ajax maar man die poule 
Anderlecht zie ik zelfs bij een verzwakt Milan niet stunten en nog minder bij Zenit. Malaga debuteert dus wie weet...
pronostiek
1 : Zenit
2 : Milan
3 : Anderlecht
4 : Malaga

Anderlecht zie ik zelfs bij een verzwakt Milan niet stunten en nog minder bij Zenit. Malaga debuteert dus wie weet...
pronostiek
1 : Zenit
2 : Milan
3 : Anderlecht
4 : Malaga
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:02 uur
Iniesta Europees voetballer van het jaar in het jaar waarin Messi en Ronaldo al records hebben gebroken 

0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:05 uur
FlyLo schreef:

Alleen al mijn naamgenoot bij Milan speelt die verdediging van Anderlecht helemaal stuk. Laat staan Robinho & KP Boateng
Milan/Zenit/Malaga/RSCA
(quote)

Milan/Zenit/Malaga/RSCA
Er zit iemand bij Milan die FlyLo heet?
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:06 uur
Ik zie louter voordelen voor Ajax: 6 mooie affiches, een pak ervaring voor de jonge spelersgroep en na de winter kunnen ze zich op de competitie richten. Dat laatste zal nodig zijn, omdat na vandaag waarschijnlijk het merendeel van de Nederlandse clubs zich puur op de competitie mogen richten...
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:07 uur
Chelsea, Sj Donetsk en Nordsjedingus 
Ajax mazzelt weer, geweldige loting

Ajax mazzelt weer, geweldige loting

0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:13 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:35 uur
Teunnis schreef:
Iniesta Europees voetballer van het jaar in het jaar waarin Messi en Ronaldo al records hebben gebroken
Terecht !!!!Iniesta Europees voetballer van het jaar in het jaar waarin Messi en Ronaldo al records hebben gebroken
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:47 uur
Titmeister schreef:
Ik zie louter voordelen voor Ajax: 6 mooie affiches, een pak ervaring voor de jonge spelersgroep en na de winter kunnen ze zich op de competitie richten. Dat laatste zal nodig zijn, omdat na vandaag waarschijnlijk het merendeel van de Nederlandse clubs zich puur op de competitie mogen richten...
Zo kun je 't ook bekijken. Valse hoop zullen ze niet snel krijgen. Ajax wordt gewoon vierde en moet lekker 't eigen spel gaan spelen. Niemand verwacht nu toch iets van ze? Of ze moeten wanhopig elke wedstrijd op slot proberen te gooien om met mazzel eens gelijk te spelen.
Real heeft het volledige aantal punten tegen Ajax in ieder geval vast binnen en Real - City belooft een mooie wedstrijd te worden.
Wel opvallend/lullig dat Man Utd in veruit de slechtste poule is gekomen.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:54 uur
Als ze slim zijn, stelt Ajax elke wedstrijd het tweede op, zodat ze het eerste kunnen sparen voor de competitie.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 19:59 uur
Moeilijke wedstrijd voor PSV. Laten we hopen dat ze in de tweede helft wat beter gaan spelen.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 20:19 uur
Net het eerste half uur van Feyenoord gekeken. Ongelooflijk wat een matig elftal en een saaie wedstrijd. Dat er nog mensen zijn die voor hun plezier zo'n wedstrijd uitkijken.
Jammer dat PSV niet live wordt uitgezonden.
Jammer dat PSV niet live wordt uitgezonden.
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 20:35 uur
8-0 al voor PSV momenteel! 
Uit welk land komt de tegenstrever eigenlijk?

Uit welk land komt de tegenstrever eigenlijk?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.