MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
En dan speelt PSV ook nog met een half b-team...

Heerenveen

Feyenoord.

Ajax met Kerst dus uit de beker en ook geen Europees meer. Kunnen ze zich helemaal op de competitie richten

Teleurstellende wedstrijd. Geen 10.

Voordeel is dat we niet bang hoeven te zijn voor de revanche van Zeta.

Aparte opstelling van PSV, ik had nog nooit van Van Ooijen gehoord.

Jeugdspeler. Blijkbaar met een lekker schot.

Running On Empty schreef:
Heerenveen

Feyenoord.

AZ

Wat een drama avond voor het Nederlandse voetbal is dit aan het worden zeg.

Ja bijna inderdaad. Ook daar wordt de kans op de groepsfase steeds kleiner

Kan hard gaan 2 doelpunten in 10 seconde

Doe dat eens vaker.

herman schreef:
Net het eerste half uur van Feyenoord gekeken. Ongelooflijk wat een matig elftal en een saaie wedstrijd. Dat er nog mensen zijn die voor hun plezier zo'n wedstrijd uitkijken.
Jammer dat PSV niet live wordt uitgezonden.

Slechtste wedstrijd van Feyenoord tot dusver. Geen pass kwam aan. En dan nog niet slechter zijn dan de tegenstander. Bedroevend niveau dus. Hopelijk is dit de ondergrens van Feyenoord. Kan haast ook niet anders. Voorin totaal geen daadkracht. Laat Pelle maar komen, kunnen we in ieder geval de bal voorin vast houden, om hem vervolgens weer terug te spelen.

Opnieuw tegendoelpunten uit dode spelmomenten. Daar heeft Feyenoord een patent op dit seizoen.

Heerenveen, AZ én Feyenoord niet door. Wat een bedroevend niveau weer van die sub'toppers'.

AZ zelfs 0-5

Oh ja, ik wilde nog even juichen voor R. Madrid

Pelle, die gaat je echt niet redden ben ik bang, vond hem al knap waardeloos bij AZ.
Ryan Babel is nog op zoek naar een club

3 Belgische ploegen in Europa (waaronder mijn Genk ) ten opzichte van twee voor Nederland
Voor AZ geen schande, de F'noorders had ik al gewaarschuwd voor Praag.. Heerenveen moet zich natuurlijk wel schamen.

edit: Twente dus ook nog in de running

Feyenoord had het al moeten doen tegen Dynamo Kiev, waarin het 150 minuten heer en meester was. Maar goed, het probleem was al bekend voordat er ook maar 1 bal was gestrapt: geen spits.

chevy93 schreef:
Heerenveen, AZ én Feyenoord niet door. Wat een bedroevend niveau weer van die sub'toppers'.

AZ zelfs 0-5

Oh ja, ik wilde nog even juichen voor R. Madrid

Ik volg dit topic niet op de voet dus ik ken de achterliggende gedachte niet, MAAR ..... als je dit als Nederlandse voetballiefhebber serieus meent valt er eigenlijk niets meer te zeggen. Ik doe het toch....

De laatste paar jaar hebben we gewoon goed gepresteerd en waren er een hoop leuke wedstrijden te zien. Nu gaat het een jaartje niet goed. So what? Kan gebeuren. Vooral dat woordje 'weer' slaat nergens op.

En dan zo'n smiley bij de 0-5 bij AZ. Volgens mij heeft AZ in alle Europese thuiswedstrijden die ze ooit hebben gespeeld er slechts een stuk of 3 verloren en spelen ze vaak leuk, aanvallend voetbal.

Waarom zo negatief?

Teunnis schreef:
Iniesta Europees voetballer van het jaar in het jaar waarin Messi en Ronaldo al records hebben gebroken

Iniesta was echt wel de betere, zeker na het EK. Belachelijk lelijke trofee wel:

(afbeelding)

Wat een dramawedstrijd in Praag. Hopen dat de Vrij snel weer fit is, want Nelom viel behoorlijk door de mand. Immers is ook maar een kip zonder kop, snap niet waarom die zo nodig gehaald moest worden. En van mij mag Koeman Achahbar vaker brengen, daar komt iig dreiging van uit...

angelin schreef:
Waarom zo negatief?
Omdat het gewoon kut was vanavond. Slechts 2 van de 5 ploegen hebben de Europa League weten te behalen. Dat is dramatisch.

Was dit nou het Feyenoord dat voor Champions League mocht gaan spelen? Was dit nou het AZ dat de afgelopen jaren zo goed gepresteerd heeft? Alleen Heerenveen neem ik niks kwalijk, die zijn hun geweldige aanval van vorig jaar helaas kwijtgeraakt.

FlyLo schreef:
Iniesta was echt wel de betere, zeker na het EK.
Je zou toch zeggen dat er bij zo'n prijs "van het jaar" ook daadwerlijk gekeken wordt naar de prestaties in dat specifieke jaar.

chevy93 schreef:
(quote)
Omdat het gewoon kut was vanavond. Slechts 2 van de 5 ploegen hebben de Europa League weten te behalen. Dat is dramatisch.

Was dit nou het Feyenoord dat voor Champions League mocht gaan spelen? Was dit nou het AZ dat de afgelopen jaren zo goed gepresteerd heeft? Alleen Heerenveen neem ik niks kwalijk, die zijn hun geweldige aanval van vorig jaar helaas kwijtgeraakt.

(quote)
Je zou toch zeggen dat er bij zo'n prijs "van het jaar" ook daadwerlijk gekeken wordt naar de prestaties in dat specifieke jaar.

Het was niet kut, de anderen waren beter.

Ik geef toe, live heb ik niet gekeken, maar Sparta Praag, Molde FK en zo'n bijeengeraapte Russische ploeg..

Fijn dat je dat toegeeft Ik heb alles gezien.

Sparta Praag en Molde zijn geen topteams, maar op dit moment wel TEAMS. Feyenoord en vooral H'veen zijn teams in opbouw.

Twente en PSV gaan door.

Anzi is (nog) geen sterk team, maar heeft heel veel ind. klasse. AZ viel zeker tegen.

Zo, ben je weer bij!

angelin schreef:
Feyenoord en vooral H'veen zijn teams in opbouw.
Feyenoord is toch wel een team dat er nu al zou moeten staan. Als je kijkt naar de aankopen, zijn die paar gaten uitstekend opgevuld. Heerenveen heeft de pech dat zowel Dost als Assaidi als Narsingh in één jaar gevlamd hebben waardoor hun aanval van vorig jaar compleet weg is. Niettemin vind ik dat hetzelfde als destijds met Willems en dat hij zo jong is dat je hem niks kwalijk kan nemen. Dit is topsport en als je er gaat staan, moet je ook je mannetje staan. Vooral Feyenoord, die mochten nota bene voor de Champions League strijden, zoals ik al zei...

AZ viel zeker tegen.
Dramatisch dus.

Feyenoord en vooral Heerenveen stellen tot nu toe nog erg weinig voor. Beiden hebben ze de pech dat hun beste spelers vertrokken zijn, en dat is te zien ook. Ik zei een paar maanden geleden al dat Feyenoord nooit in de CL zou komen, maar blijkbaar zijn ze nog niet eens goed genoeg voor de EL. Maakt op zich niet uit, ze hebben een jong team, maar dit gaat ons wel veel punten kosten.

Dat fair-play gebeuren trouwens ook. Nu worden al onze punten die nog worden gehaald gedeeld door zeven ipv zes. Ik zou zeggen, nooit meer fair playen dus...

Knap van Twente trouwens. Heb vanaf de 1-1 tot de 3-1 niks gezien, maar daarna waren ze de enige ploeg die iets verdiende. Veel kansen en gelukkig precies op het juiste moment nog afgemaakt.

Twente en PSV moeten dus de punten gaan halen dit jaar. Laten we hopen dat Ajax nog een beetje kan stunten door derde te worden, maar ik heb niet heel veel hoop.

chevy93 schreef:
(quote)
Feyenoord is toch wel een team dat er nu al zou moeten staan. Als je kijkt naar de aankopen, zijn die paar gaten uitstekend opgevuld. Heerenveen heeft de pech dat zowel Dost als Assaidi als Narsingh in één jaar gevlamd hebben waardoor hun aanval van vorig jaar compleet weg is. Niettemin vind ik dat hetzelfde als destijds met Willems en dat hij zo jong is dat je hem niks kwalijk kan nemen. Dit is topsport en als je er gaat staan, moet je ook je mannetje staan. Vooral Feyenoord, die mochten nota bene voor de Champions League strijden, zoals ik al zei...

(quote)
Dramatisch dus.

Mocht je nog niet in de politiek zitten, misschien is het wat voor je.

Mijn stem zul je nooit krijgen.

Slechte avond voor het Nederlandse voetbal, dat wordt flink zakken vrees ik op de "coëfficientenlijst" vd UEFA want Ajax gaat daar met die loting ook niet op scoren. Het zal dit jaar Europees gezien voor NL van PSV moeten komen lijkt me.

Mogelijke ruil Cabral en Verhoek in de maak | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Lijkt me geen verkeerde deal. Cabral heeft geen juiste mentaliteit en zal dat de komende tijd niet krijgen ook. Verhoek is een subtoppertje gebleken, maar wel iemand met een vechtersmentaliteit. Daar komt bij dat Cissé dan niet meer hoeft te spelen, en dan is alleen maar een voordeel voor Feyenoord.

El Ninjo schreef:
Slechte avond voor het Nederlandse voetbal, dat wordt flink zakken vrees ik op de "coëfficientenlijst" vd UEFA want Ajax gaat daar met die loting ook niet op scoren. Het zal dit jaar Europees gezien voor NL van PSV moeten komen lijkt me.

Dat duurt nog wel even, omdat we het de vorige jaren prima hebben gedaan. Daarnaast zijn er nog 3 clubs in de race en kunnen we het de komende jaren eventueel herstellen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.