MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:

Goede versterking voor Anderlecht denk ik. Ben altijd wel liefhebber van hem: sterk, goede kopper, veel inzicht en ook goede coacher (niet voor niets aanvoerder van Jong Oranje). Hij behoort tot een dezelfde lichting talentvolle verdedigers als de Vrij, Viergever en Martins Indi. Denk dat hiervan wel 1 of 2 kunnen doorstoten naar de Europese top, maar dat zullen ze komende jaren moeten gaan waarmaken.

Laat trouwens Verhoek en Pelle maar komen; alles beter dan Cissé en Fernandez voorin...

Ryan Babel naar Ajax? Het zou mij niet verrassen.

Edit. Ja dus. Fijn.

Benteke van Genk naar Aston Villa voor 12,5 Miljoen eurocentjes

Ja, Babel voor één jaar naar Ajax. Weet niet helemaal wat ervan te denken. Geen idee hoe hoog zijn niveau nog ligt, al moet de MM-league voor hem wel te doen zijn. Had hem alleen niet bij Ajax hoeven zien, liever RKC ofzo.

Wel een goede deal voor Ajax. Slechts éénjarig contract, maar wel een speler goedkoop terug krijgen die ze 5 jaar geleden nog zo'n 17 miljoen euro opleverde.

Ernie schreef:
Benteke van Genk naar Aston Villa voor 12,5 Miljoen eurocentjes

En Plet in de plaats.. Niet echt om vrolijk van te worden. Voor minder dan die 10 mio pond zou hij ook absoluut niet mogen vertrekken op dit moment. Het is momenteel ook allemaal nog niet zeker. Het wordt weer aftellen en bidden tot 12 uur middernacht.

Ik Verbaas mij vooral over de prijs. Ze betalen toch bijna 5,5miljoen meer (eerder deze week was het bod 7miljoen dacht ik..) voor een spits die toch nog wat te bewijzen heeft...

Stijn_Slayer
Is mijn stille hoop toch nog uitgekomen. Had het eigenlijk niet verwacht. Als ik Babel was, had ik overigens op de gouden handdruk van Hoffenheim gewacht.

Dat heeft 'ie toch ook gedaan? Of waren de berichten van eerder op de dag voorbarig?

Ernie schreef:
Ik Verbaas mij vooral over de prijs. Ze betalen toch bijna 5,5miljoen meer (eerder deze week was het bod 7miljoen dacht ik..) voor een spits die toch nog wat te bewijzen heeft...

Noem ze maar op hoor, jonge targetspitsen die voetballend en met de kop zo goed zijn als Benteke. Alleen de mentaliteit en het goalgetter-gehalte laat te wensen over.

Moeten het belgen zijn...? dan denk ik aan Benjamin de Ceulaer die ook een denkpiste was voor Genk. Buitenlanders :Als Bacca vertrouwen en veel speelgelegenheid krijgt wordt ie ook 1 van de smaakmakers dit seizoen. En van Charleroi verwacht ik niet veel maar ze hebben wel een spits met postuur en techniek in de vorm van Ghonore Harlem Benteke is goed. echt wel! getuige daarvan zijn mooi doelpunt tegen Nederland waar ie een mooie techniek toont maar hij is nog maar 1 seizoen op dreef waarvan hij enkel de laatste helft kon uitblinken. deze transfer komt te vroeg...

Stijn_Slayer
FlyLo schreef:
Dat heeft 'ie toch ook gedaan? Of waren de berichten van eerder op de dag voorbarig?

Ik had begrepen dat hij zelf z'n contract afgekocht heeft? Hoffenheim had 'm nooit vier wedstrijden laten spelen, dus dan hadden ze 'm vast wel een zak geld meegegeven om te gaan.

Ernie schreef:
Moeten het belgen zijn...? dan denk ik aan Benjamin de Ceulaer die ook een denkpiste was voor Genk. Buitenlanders :Als Bacca vertrouwen en veel speelgelegenheid krijgt wordt ie ook 1 van de smaakmakers dit seizoen. En van Charleroi verwacht ik niet veel maar ze hebben wel een spits met postuur en techniek in de vorm van Ghonore Harlem Benteke is goed. echt wel! getuige daarvan zijn mooi doelpunt tegen Nederland waar ie een mooie techniek toont maar hij is nog maar 1 seizoen op dreef waarvan hij enkel de laatste helft kon uitblinken. deze transfer komt te vroeg...

Benji is een flankaanvaller/zwervende spits van 29. Bacca is ook eerder een snelle, beweeglijke spits. Beiden zijn bijlange niet zo goed als Benteke uiteraard.
Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Ik had begrepen dat hij zelf z'n contract afgekocht heeft? Hoffenheim had 'm nooit vier wedstrijden laten spelen, dus dan hadden ze 'm vast wel een zak geld meegegeven om te gaan.

Ik dacht "in onderling overleg" oid, wat meestal neerkomt op een hoop geld voor de speler.

Stijn_Slayer
Ik kan dat zo snel niet vinden. Wel een aantal sites die melden dat hij zelf z'n contract afgekocht heeft, o.a.: Babel keert terug bij Ajax - Sport - VK - volkskrant.nl

Zal één dezer dagen vast nog wel duidelijk worden wat het nu precies is.

Ik vind dat Ajax net bezig is geweest deze transferperiode. Vooralsnog geen gekke aanwinsten en wel veel jeugdige talenten bij de selectie gehaald (vandaag nog Andersen van Aalborg). V.d. Wiel is op weg naar PSG en met van Rhijn is daar een prima opvolger voor. Wellicht nog wel een linksback halen? Zeker omdat Boilesen vaak geblesseerd is, is het daar nogal matig bezig.

Stijn_Slayer
Ja, een échte linksachter hebben ze eigenlijk al twee jaar niet. Had wel liever een andere verdediger gezien dan Moisander en het was natuurlijk helemaal mooi geweest als ze Seedorf hadden kunnen strikken. Jammer dat 'ie z'n belofte niet is nagekomen.

Seedorf? Nee, daar zie ik het dan weer totaal niet in zitten. Spelers van boven de 35 terughalen werkt zelden goed. Moisander was voor mij, na Donk, de beste keuze.

He$$el_01 schreef:
maar de volgende keer is het wel Heracles of Groningen ofzo.
Toch heb ik me altijd afgevraagd hoe Heracles het in de EL zou doen. Ik ben toch benieuwd of een aantal spelers, zoals Everton, het niet op z'n heupen zou kunnen krijgen in zo'n setting. Bij Heracles is het probleem toch vooral wisselvalligheid, niet zozeer kwaliteit (iets wat natuurlijk ook wel hand in hand kan gaan).

Stijn_Slayer
Rhythm & Poetry schreef:
Seedorf? Nee, daar zie ik het dan weer totaal niet in zitten. Spelers van boven de 35 terughalen werkt zelden goed.

Ben ik in z'n algemeenheid wel met je eens, maar Seedorf is wel een beer die op late leeftijd nog erg fit en sterk overkomt. En hij had de jonge selectie wel wat bij kunnen brengen, denk ik.

Wat een goal van Falcao

Heerlijk ja

Oooh en nog eentje. Wat een goal

Chelsea

De 0-2 was nog mooier zeg!

Zit niet te kijken, maar ongelofelijk dat die man nog niet bij een topclub zit.

Naja, over een paar uur is hij denk ik wel van Chelsea als hij zo door gaat.

Falcao, wat een baas:D!

He$$el_01 schreef:
Zit niet te kijken, maar ongelofelijk dat die man nog niet bij een topclub zit.

Naja, over een paar uur is hij denk ik wel van Chelsea als hij zo door gaat.

Ik zie al voor me hoe Abramovic nu aan het onderhandelen is

Falcao 3 - Chelsea 0

En we hebben nog een helft te gaan.

Ik denk wel dat ze bij Manchester City ook nog gauw een bod van 100 miljoen voorbereiden... wat een ongelooflijke speler.

Moest wel lachen, zag iemand anders net posten dat Falcao de tweede helft voor Chelsea speelt

(afbeelding)

Helaas niet helemaal op de gif, maar hij kwam dus gewoon helemaal van achteraan aan lopen en men wachtte rustig tot ie er was om het af te maken

Falcao
die 2de goal zo rustig uitgekapt! klassebak

Wat een team dat Athletico Madrid. Heerlijk!

Chelsea

panjoe (moderator)
Ik zag alleen de derde, maar alsnog: Falcao

Balen dat hij al 26 is. Anders had hij echt een grote kunnen worden. Of hij moet natuurlijk de laatste jaren van zijn carrière nog tot volle bloei komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.