Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 augustus 2012, 21:56 uur
herman schreef:
Ik denk wel dat ze bij Manchester City ook nog gauw een bod van 100 miljoen voorbereiden... wat een ongelooflijke speler.
Ik denk wel dat ze bij Manchester City ook nog gauw een bod van 100 miljoen voorbereiden... wat een ongelooflijke speler.
Wel zo'n City actie om expres een duurdere speler dan Ronaldo te kopen. En dat Madrid er daarna weer overheen gaat met 120 miljoen.

0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:00 uur
jasper1991 schreef:
Balen dat hij al 26 is. Anders had hij echt een grote kunnen worden. Of hij moet natuurlijk de laatste jaren van zijn carrière nog tot volle bloei komen.
Balen dat hij al 26 is. Anders had hij echt een grote kunnen worden. Of hij moet natuurlijk de laatste jaren van zijn carrière nog tot volle bloei komen.
Al 26? Heeft nog 4 topjaren te gaan als spits. 6 als het meezit. Verder is hij natuurlijk al een grote. Deed het bij Porto fantastisch, vorig jaar geweldig en hij bewijst nu weer dat hij één van de beste aanvallers ter wereld is.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:01 uur
jasper1991 schreef:
Falcao is wel in volle bloei hoor. Alleen speelt hij niet bij een topclub. Maar dat kan nooit lang meer duren zou je denken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:19 uur
Hij moet alleen nog wel laten zien dat hij het ook op het allerhoogste niveau kan. Ik denk wel dat het hem lukt, maar het verschil tussen top en absolute top is niet klein.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:20 uur
Nee oke, het was interessanter geweest als hij 18 was. Zoals Messi bij dat Jeugd-WK volgens mij.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:28 uur
Stijn_Slayer schreef:
Hij moet alleen nog wel laten zien dat hij het ook op het allerhoogste niveau kan.
Hij moet alleen nog wel laten zien dat hij het ook op het allerhoogste niveau kan.
Als je er in 1 helft 3 inlegt tegen de CL-winnaar is dat niet verkeerd toch? Ok, Terry doet niet mee, maar die had die 2e en 3e goal ook niet kunnen voorkomen.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:32 uur
Chelsea is niet echt topniveau als je het mij vraagt. Niet echt de terechte winnaar van de afgelopen Champions League.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:41 uur
Kill_illuminati schreef:
Wat een team dat Athletico Madrid. Heerlijk!
Chelsea
Wat een team dat Athletico Madrid. Heerlijk!
Chelsea
Atletico Madrid, Athletic Bilbao.
Stijn_Slayer schreef:
Hij moet alleen nog wel laten zien dat hij het ook op het allerhoogste niveau kan. Ik denk wel dat het hem lukt, maar het verschil tussen top en absolute top is niet klein.
Twee keer EL gewonnen, supercup en een hele hoop goals bij Porto en Atletico Madrid. Dat is wel absolute top hoor.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:47 uur
jasper1991 schreef:
Chelsea is niet echt topniveau als je het mij vraagt. Niet echt de terechte winnaar van de afgelopen Champions League.
Chelsea geen topniveau? Zeker alleen Barca en Real Madrid?

0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:49 uur
In het jaar dat Porto de EL won waren ze ongekend goed en hoorden ze absoluut bij de allerbeste teams van Europa.
Maar goed, Jasper vindt een speler blijkbaar pas de moeite waard als die er op 18-jarige leeftijd drie inschiet tegen de CL-winnaar.
Maar goed, Jasper vindt een speler blijkbaar pas de moeite waard als die er op 18-jarige leeftijd drie inschiet tegen de CL-winnaar.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:53 uur
"De moeite waard" Dat vind ik hem zeker, maar volgens mij daag je een beetje uit. ik had alleen nauwelijks van hem gehoord en ik dacht dat we met een jong talent te maken hadden. Afgelopen CL-seizoen zag je wel hoe makkelijk dit Chelsea kansen weggaf trouwens.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 23:09 uur
Nauwelijks van hem gehoord? Ik dacht dat jij ook best wel voetbal volgde? Hij scoort al jaren aan de lopende band, ook in Europa. Nu al 2 keer achter elkaar topscorer van de Europa League en 2 jaar geleden zelfs met 17 (kan er eentje naast zitten) goals, wat toen een dik record was volgens mij. Ook in de Spaanse en Portugese competitie heeft hij een hoop gescoord.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 augustus 2012, 23:12 uur
Toch lijkt een heel seizoen uitblinken bij At. Madrid mij nog wel een klein verschil met een heel seizoen uitblinken bij bijv. Inter. Zoals gezegd, ik verwacht ook wel dat hem dat lukt, maar het gaat mij meer om het constant wekelijks presteren op dat niveau. Bij At. Madrid kan hij zich een mindere wedstrijd veroorloven, bij een nog grotere club zit er een andere topper op de bank. De druk is gewoon nog wat hoger, je móet dan echt winnen en scoren.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 23:37 uur
Toch mooi, toen ik nog Championship Manager speelde (jaren geleden), was Falcao een talentje dat je voor 10.000 ofzo kon wegkapen bij een of andere Colombiaanse club - werd altijd een geweldenaar. Toch goede scouting van dat spel. Beter iig dan bij Kennedy Bakircioglu 1 of 2 edities daarvoor 

0
geplaatst: 31 augustus 2012, 23:45 uur
Odidja naar Fullham (al geslaagd voor medische testen)
Benteke naar Aston Villa voor 10miljoen
Benteke naar Aston Villa voor 10miljoen
0
geplaatst: 1 september 2012, 00:45 uur
Eerder 9 mio (7mio pond) naar het schijnt. En dan zelf minstens 2 à 3 mio neertellen voor fucking Benji De Ceulaer..
0
geplaatst: 1 september 2012, 01:01 uur
Ik dacht dat Lokeren 5milj wou hebben...nuja ze veranderen van prijzen zoals van onderbroek de laatste dagen...
0
Hendrik68
geplaatst: 1 september 2012, 08:11 uur
Eindelijk weer eens een overwinning voor FC Groningen (tja heb je het over Atletico dan heb je het over Groningen, nog altijd). Een wedstrijd van niks met maar 1 opvallend voorval. We hadden het er van de week over. Ik zei dat je elk weekend wel een overtreding vergelijkbaar met Bouaouzan, De Jong of Witsel tegenkomt. Gisteren was daar ADO verdediger Vito Wormgoor die Michael de Leeuw uit de wedstrijd wilde trappen. Hij komt in en iedereen slaat de schrik om het lijf. Waar Kokmeier en Wasilewski zwaar gewond het veld verlieten houdt De Leeuw er wonder boven wonder niets aan over. Wat krijgt Wormgoor? Geel. Werkelijk. Maaskant ging compleet uit zijn plaat. Wormgoor kan door de gele kaart zelfs niet eens vervolgd worden. Scheidsrechter Braamhaar kan wel vervolgd worden. Kan altijd gebeuren dat je iets niet ziet, maar iets dat je wel ziet met geel bestraffen in dit geval, tja dan ben je niet geschikt om te fluiten.
0
geplaatst: 1 september 2012, 09:10 uur
FlyLo schreef:
Eerder 9 mio (7mio pond) naar het schijnt. En dan zelf minstens 2 à 3 mio neertellen voor fucking Benji De Ceulaer..
Op het nieuws zeiden ze vanmorgen dat het al eerder naar de € 10 miljoen euro ging. Dit lijkt me toch € 5 miljoen te veel voor een spits die dit jaar nog een volledig jaar eens moest bevestigen van wat hij vorig jaar gepresteerd had. Het zou me niet verbazen mocht hij uiteindelijk door de mand vallen bij Aston Villa.
Er wordt inderdaad tegenwoordig met de miljoenen gegooid bij de Belgische clubs. 2 à 3 miljoen voor een 29-jarige vleugelaanvaller die af en toe het mooie weer maakt bij Lokeren, maar op hogere niveau's het niet kan waarmaken...
0
geplaatst: 1 september 2012, 11:03 uur
Benteke was essentieel voor Genk. Hij had nog een lang contract, Genk heeft meer dan geld genoeg en het was allemaal op de laatste dag voor de deadline. Dan mag je flink doorvragen. En ik blijf erbij dat hij een uniek profiel heeft.
0
geplaatst: 1 september 2012, 12:24 uur
Nee ze kunnen dus ook niet tellen. Nu begrijp ik ook waarom ze voor concerten in het Sportpaleis in Antwerpen altijd veel te veel kaarten verkopen.

0
geplaatst: 1 september 2012, 12:26 uur
Running On Empty schreef:
Nee ze kunnen dus ook niet tellen. Nu begrijp ik ook waarom ze voor concerten in het Sportpaleis in Antwerpen altijd veel te veel kaarten verkopen.
(quote)
Niet veralgemenen naar iedereen, in Limburg kunnen ze het misschien wat moeilijker hebben, maar de rest van België kan nog altijd 2 van 3 onderscheiden hoor.

0
geplaatst: 1 september 2012, 12:30 uur
dumb_helicopter schreef:
(quote)
Niet veralgemenen naar iedereen, in Limburg kunnen ze het misschien wat moeilijker hebben, maar de rest van België kan nog altijd 2 van 3 onderscheiden hoor.
In het Sportpaleis Antwerpen kijken ze anders volgens mij niet op een paar honderd (of duizend) man
Kwestie van tijd dat daar een keer flink de pleuris uitbreekt bij een uitverkocht concert.
0
geplaatst: 2 september 2012, 14:39 uur
Lekker Feyenoord! Heel de wedstrijd niks weggeven, maar toch verliezen in de 91e minuut.
Krijg je ook met veel voetballers van pure middelmaat: Cissé, Leerdam, Immers, Fernandez en Nelom.
Hoe wil je ze krijgen, Immers?
Krijg je ook met veel voetballers van pure middelmaat: Cissé, Leerdam, Immers, Fernandez en Nelom.
Hoe wil je ze krijgen, Immers?
0
geplaatst: 2 september 2012, 14:46 uur

Het scorend vermogen is wel heel erg droevig. Zelfs een geblesseerde Guidetti legt ze er eerder in. Vanavond weer geen Studio Sport voor mij....
0
geplaatst: 2 september 2012, 14:52 uur
Gelukkig kunnen de bovengenoemde spelers nog vervangen worden (met wat positiewisselingen) door Verhoek, Vormer, Vilhena, Pelle en de Vrij.
0
geplaatst: 2 september 2012, 15:18 uur
Wie weet komt hij tot bloei op Zuid... A la Junker bij Roda.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.