Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2012, 10:42 uur
El Ninjo schreef:
waar en wanneer dan, toch niet obv een half seizoen eredivisie dat ie echt goed speelde want dan komen er wel meer in aanmerking....dat het een heel groot talent is die de potentie heeft om heel ver te komen staat vast, maar dat hij zich al genoeg bewezen heeft om bijv een basisplaats in Oranje te verdienen vind ik niet (zeker niet omdat we op het middenveld genoeg keuze hebben, itt bijv op de backposities waar je al sneller geneigd bent om iemand sneller te brengen bij gebrek aan concurrentie) en dat heeft hij afgelopen vrijdag ook niet gedaan.
Dat is niet negatief bedoeld want nogmaals, hij heeft wel het talent om een vaste waarde in Oranje te kunnen worden.
waar en wanneer dan, toch niet obv een half seizoen eredivisie dat ie echt goed speelde want dan komen er wel meer in aanmerking....dat het een heel groot talent is die de potentie heeft om heel ver te komen staat vast, maar dat hij zich al genoeg bewezen heeft om bijv een basisplaats in Oranje te verdienen vind ik niet (zeker niet omdat we op het middenveld genoeg keuze hebben, itt bijv op de backposities waar je al sneller geneigd bent om iemand sneller te brengen bij gebrek aan concurrentie) en dat heeft hij afgelopen vrijdag ook niet gedaan.Dat is niet negatief bedoeld want nogmaals, hij heeft wel het talent om een vaste waarde in Oranje te kunnen worden.
Eens met je verhaal hoor, alleen begrijp ik niet hoe je aan een goed half seizoen komt? Clasie stond er gewoon het hele vorige seizoen, op een enkele mindere wedstrijd na.
Hij hoeft nog niet in de basis. Er is een rits voetballers die mogen strijden voor 2 posities op het middenveld. Sneijder staat vast. Sommige spelers moeten langzaam gebracht worden.
Voor de rest eens met relaxex. De Vrij vind ik nog een tikkie beter dan Martins Indi. Daar zit sowieso veel meer voetbal in. Misschien dat mensen niet door zijn tengere lichaam heen kunnen kijken.
Denk dat hij dat sowieso wel goed gaat maken in de krachthonk. Janmaat is momenteel één van de beste backs van de Eredivisie. Oranje is gewoon een flinke stap omhoog. Daar heeft hij niet echt de potentie voor. Maar nogmaals: we hebben niet veel beters. Daarnaast heeft Feyenoord hem wel degelijk deels zelf opgeleid en nu transfervrij opgehaald.
0
geplaatst: 10 september 2012, 23:50 uur
Ongelooflijk weer gisteren en vandaag die Ajax fans in de media zoals Jack Van Gelder en Barbara Barend die zo nodig moeten ventileren dat ze verbaasd zijn dat Kenneth Vermeer niet is opgeroepen voor Tim Krul. Ze begrijpen er echt niets van. 

0
geplaatst: 11 september 2012, 00:02 uur
Waarom speelt Cillessen eigenijk nooit bij Ajax, die is toch veel beter als Vermeer?
Zonde dat zo'n keeper op de bank zit.
Zonde dat zo'n keeper op de bank zit.
0
geplaatst: 11 september 2012, 00:05 uur
Blijkbaar doet ie het niet zo goed in het tweede. In de wedstrijden dat ie vorig jaar keepte was ie ook niet echt overtuigend. Op zich snap ik het wel dat Vermeer niet geselecteerd wordt: Zoet heeft meer talent. Die kan volgend jaar zo van RKC naar een topclub gaan.
0
geplaatst: 11 september 2012, 00:11 uur
Zoet zit al bij een topclub (RKC heeft hem te leen) en die wil niet verkopen.
0
geplaatst: 11 september 2012, 00:23 uur
Uiteraard gaat Zoet naar een topclub. Naar de club waar hij nog steeds onder contract staat namelijk, PSV.
Ongelofelijke finale nu bezig trouwens.
Ongelofelijke finale nu bezig trouwens.

0
geplaatst: 11 september 2012, 00:28 uur
Ik zie PSV Tyton eigenlijk niet verkopen aan het eind van het seizoen. Maar anders kunnen ze zo Zoet in het doel zetten.
0
geplaatst: 11 september 2012, 00:32 uur
Nee volgend jaar nog niet denk ik. Zoet zal volgend seizoen of nog een keertje moeten worden verhuurd of tweede keeper worden. Dan kan hij het seizoen daarna bij PSV in het doel gaan staan.
0
geplaatst: 11 september 2012, 03:05 uur
F*ck...
Naja, heerlijke wedstrijd en wat een hoog niveau. En trouwens ook wel verdiend van Murray hoor, hij speelde weer erg goed.

Vier verschillende Grand Slam winnaars dit jaar. Komt ook niet veel voor denk ik zo.
Trouwens nu wel tijd om te gaan slapen.
Naja, heerlijke wedstrijd en wat een hoog niveau. En trouwens ook wel verdiend van Murray hoor, hij speelde weer erg goed.

Vier verschillende Grand Slam winnaars dit jaar. Komt ook niet veel voor denk ik zo.
Trouwens nu wel tijd om te gaan slapen.

0
geplaatst: 11 september 2012, 03:13 uur
Het was een mooie wedstrijd. En ik gun het Murray zo graag, terwijl ik denk dat Djokovic wel beter is.
0
geplaatst: 11 september 2012, 09:08 uur
Wat een prachtige finale weer, we worden de laatste jaren wel erg verwend met de Grand Slam-finales.
0
geplaatst: 11 september 2012, 15:54 uur
Tot drie uur 's nachts opblijven voor tennis in een doordeweekse dag... respect! Wel gaaf dat Murray heeft gewonnen, dat gun ik hem nou wel inmiddels.
0
geplaatst: 11 september 2012, 16:38 uur
Vanavond België-Kroatië.
Heel het land denkt dat we deze ploeg gemakkelijk gaan kloppen, terwijl het 1 van de beste ploegen van Europa is gebleken op het afgelopen EK...
Ik ben wel akkoord, mijn pronostiek 3-2
Heel het land denkt dat we deze ploeg gemakkelijk gaan kloppen, terwijl het 1 van de beste ploegen van Europa is gebleken op het afgelopen EK...

0
geplaatst: 11 september 2012, 16:48 uur
Ik zou het erg knap vinden, Kroatië was tijdens het EK in mijn ogen een van de vijf beste landen.
0
geplaatst: 11 september 2012, 16:49 uur
ah gelukkig is er nog 1 Belg die denkt dat we gaan verliezen, al heb ik liever dat ze winnen.
0
geplaatst: 11 september 2012, 17:20 uur
Ik probeer gwn niet te denken aan verlies
maar als zo een Mandžukić of Jelavic zich eens doorzet en de duivels ontbindt vrees ik er wel voor. Ik had Kroatie ook hoger geschat op het afgelopen EK, ben daar toch een 10€ mee kwijtgespeeld met een weddenschap tss vrienden dus vanavond revenge
En hopelijk Defour en De Bruyne in de basis en wat voorzetten die vruchten afwerpen...
Grappig tegenprestatie voor de geslaagde oproep voor meer dan 500 000db te verzamelen (fuck Joke Schauvliege
)
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1427746
maar als zo een Mandžukić of Jelavic zich eens doorzet en de duivels ontbindt vrees ik er wel voor. Ik had Kroatie ook hoger geschat op het afgelopen EK, ben daar toch een 10€ mee kwijtgespeeld met een weddenschap tss vrienden dus vanavond revenge
En hopelijk Defour en De Bruyne in de basis en wat voorzetten die vruchten afwerpen...Grappig tegenprestatie voor de geslaagde oproep voor meer dan 500 000db te verzamelen (fuck Joke Schauvliege
) http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1427746
0
geplaatst: 11 september 2012, 17:54 uur
corn1holio1 schreef:
Vanavond België-Kroatië.
Vanavond België-Kroatië.
Valt wel mee denk ik. Ik gok op een gelijkspelletje, tenzij Hazard voor het eerst zijn duivels ontbindt in een interland.
0
geplaatst: 11 september 2012, 18:09 uur
Er is een mooie collectieve hoop ontstaan sinds de 2 winsten op rij. En vooral omdat we nu echt een bondscoach hebben die wil aanvallend voetballen en echt goed bezig is met zijn vak.
Vanavond is eigenlijk de eerste grote test tegen een Kroatie dat nog niet veel veranderd is sinds het EK. Al was de 4-2 tegen Nederland ook hoopgevend maar aan die ploeg wordt nu ook gebouwd dus niet echt een graadmeter vind ik... Ben echt benieuwd voor de verdediging vooral. Het middenveld kan een bal bijhouden en rustig blijven in balbezit. Ook de verdediging kan mooi uitvoetballen en acties opzetten maar het zal heel goed opletten zijn bij de minste tegenprik van de Kroaten. Op papier en bij hun werkgevers zijn dit allemaal goede (Alderweireld, Gillet, Lombaerts & Verthongen) tot topverdedigers (Kompany en Vermaelen) maar dit blijft een interland en daar gebeuren verassende dingen in...Hopelijk Benteke en Lukaku samen aan aftrap. dat zou nog eens wat geven met Mertens en Hazard in hun rug als de snelle leveranciers
Vanavond is eigenlijk de eerste grote test tegen een Kroatie dat nog niet veel veranderd is sinds het EK. Al was de 4-2 tegen Nederland ook hoopgevend maar aan die ploeg wordt nu ook gebouwd dus niet echt een graadmeter vind ik... Ben echt benieuwd voor de verdediging vooral. Het middenveld kan een bal bijhouden en rustig blijven in balbezit. Ook de verdediging kan mooi uitvoetballen en acties opzetten maar het zal heel goed opletten zijn bij de minste tegenprik van de Kroaten. Op papier en bij hun werkgevers zijn dit allemaal goede (Alderweireld, Gillet, Lombaerts & Verthongen) tot topverdedigers (Kompany en Vermaelen) maar dit blijft een interland en daar gebeuren verassende dingen in...Hopelijk Benteke en Lukaku samen aan aftrap. dat zou nog eens wat geven met Mertens en Hazard in hun rug als de snelle leveranciers

0
geplaatst: 11 september 2012, 19:06 uur
Nederland speelde in de tweede helft met 4 debutanten in de verdediging in de tweede helft en de meeste spelers waren net terug van vakantie (Belgische spelers waren al wat langer in training). Ik zou geen waarde hechten aan die wedstrijd... Maar ik ben wel benieuwd hoe het vanavond vergaat met België.
0
geplaatst: 11 september 2012, 19:12 uur
Van de ploeg tegen Nederland speelden alleen Gillet & Benteke nog in de Belgische competitie. De andere competities zijn allemaal ongeveer op hetzelfde moment begonnen denk ik. Langer in training lijkt me dus niet echt op te gaan.
0
geplaatst: 11 september 2012, 19:40 uur
herman schreef:
Nederland speelde in de tweede helft met 4 debutanten in de verdediging in de tweede helft en de meeste spelers waren net terug van vakantie (Belgische spelers waren al wat langer in training). Ik zou geen waarde hechten aan die wedstrijd... Maar ik ben wel benieuwd hoe het vanavond vergaat met België.
dat is mijn punt ook wat, Nederland wou wat testen met nieuwe ploeg en daar hebben wij genadeloos van geprofiteerd
Nee grapje maar ik vind het een mooie overwinning maar geen graadmeter omdat er debutanten bij waren en er wat gerouleerd werd...Kroatie wordt een taaiere brok ondanks hun zwak spel vorige week tegen Macedonie...
0
geplaatst: 11 september 2012, 19:52 uur
FlyLo schreef:
Van de ploeg tegen Nederland speelden alleen Gillet & Benteke nog in de Belgische competitie. De andere competities zijn allemaal ongeveer op hetzelfde moment begonnen denk ik. Langer in training lijkt me dus niet echt op te gaan.
Veel Nederlandse spelers zijn later in training gegaan omdat ze nog een EK moesten spelen.
Het Nederlandse elftal bestaat nu eigenlijk voor een groot deel uit vedettes die net over hun top heen lijken te zijn of spelers van rond de 20/21 waarvan nog niet echt duidelijk is of dit nu wel of geen toppers gaan worden. Wel een interessante fase, ben benieuwd hoe goed het elftal over een jaar of 6 is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.