Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2012, 20:09 uur
Dat was zo een fase waar wij ook inzaten aantal jaar geleden
De nationale ploeg zelf behaalde geen sucsessen maar er werd constant gezegd dat de jonkies het ver gingen brengen. Blij dat ze gelijk hebben gekregen. Hopelijk valt het samenspel vanavond eindelijk eens in een goede definitieve plooi. Tik-tak voetbal is leuk om te zien en effectief maar het moet ergens naartoe leiden en Belgie is belange geen Barca 
De nationale ploeg zelf behaalde geen sucsessen maar er werd constant gezegd dat de jonkies het ver gingen brengen. Blij dat ze gelijk hebben gekregen. Hopelijk valt het samenspel vanavond eindelijk eens in een goede definitieve plooi. Tik-tak voetbal is leuk om te zien en effectief maar het moet ergens naartoe leiden en Belgie is belange geen Barca 
0
geplaatst: 11 september 2012, 21:27 uur
Leuke pot hoor tot nu toe. Lens speelt best lekker, Van Persie speelt gevaarlijk vanuit de spits, Narsingh heeft wat weinig overzicht, maar een geweldige voorzet, Strootman speelt zeer goed, Clasie ook degelijk en de verdediging (op de wat matige Willems na) doet het ook leuk. Natuurlijk ben ik nu wel wat overdreven positief na dat dramatische EK, maar het is leuk om zo'n frivool en leuk team te zien. Lijkt er ook op dat men met deze jonge jongens in het team ook lekker gedreven zijn. Maakt mij dan niet veel uit dat er nogal veel fouten worden gemaakt. Dit team heeft potentie 

0
geplaatst: 11 september 2012, 21:34 uur
Jeetje ondanks Stekelenburg staan we gewoon voor. Uiteraard had Michel Vorm als echte penalty killer die pingel gewoon gestopt. 

0
geplaatst: 11 september 2012, 21:41 uur
Belgie-Kroatie is al na 1 helft een kleine thriller geworden
1-1 bij de rust en een heerlijk doelpunt van Gillet 
0
geplaatst: 11 september 2012, 22:38 uur
Ernie schreef:
Gelijkspel zoals verwacht. Benteke & De Bruyne hebben nu toch echt hun basisplaats opgeëist waar ik al een half jaar om roep.
Van mij mag het zo:
Courtois
Gillet/Kompany/Vermaelen/Vertonghen
Witsel
Fellaini/De Bruyne
Hazard/Benteke/Mertens
0
geplaatst: 11 september 2012, 22:46 uur
Ondanks de doelpunten vond ik het maar een matige wedstrijd.
Clasie de volgende wedstrijden gewoon weer op de bank, vind het maar niks met hem op het middenveld.
Clasie de volgende wedstrijden gewoon weer op de bank, vind het maar niks met hem op het middenveld.
0
geplaatst: 11 september 2012, 22:48 uur
FlyLo schreef:
Gelijkspel zoals verwacht. Benteke & De Bruyne hebben nu toch echt hun basisplaats opgeëist waar ik al een half jaar om roep.
Van mij mag het zo:
Courtois
Witsel
Fellaini/De Bruyne
Hazard/Benteke/Mertens
(quote)
Van mij mag het zo:
Courtois
Witsel
Fellaini/De Bruyne
Hazard/Benteke/Mertens
Zeer zeker! Benteke was altijd aanspeelbaar. zowel in de lucht als in de 16 De Bruyne is ook schitterend ingevallen voor Dembele. Zorgde direct voor gevaar door Benteke een mooie steekpas te geven! Die 2 verdienen echt een volledige helft of wedstrijd te spelen wat Benteke dus deed vanavond. Die constante aanvalsgolf in de 1ste helft was schitterend! je moest maar wachten tot de gelijkmaker viel want dat kon niet blijven duren. Mooie opsteker in de op papier moeilijkste match van de groep voor ons
0
geplaatst: 11 september 2012, 23:00 uur
trebremmit schreef:
Ik heb ca een uur zitten kijken en dat was genoeg; het grote verkiezingsdebat op 1 was een spannender wedstrijd.
Ernst Happel zou gezegd hebben "die poente benne binne" - van die lofzang op Van Gaal hierboven snap ik helemaal niets.
0
geplaatst: 11 september 2012, 23:05 uur
Running On Empty schreef:
Bert van wie ?????
Louis is De Beste !!!!
Bert van wie ?????
Louis is De Beste !!!!

Louis wordt gered door de jeugd en een handjevol Feyenoorders. Dat had Van Marwijk ook eerder moeten bedenken.
Trebremmit schreef:
Dat is dan jammer, want hij heeft helemaal niet onaardig gespeeld. Een hele stap vooruit ten opzichte van die eerste wedstrijd. Die penalty is nog onervarenheid en jammer maar kan gebeuren.
De wedstrijd op zich was wel het aanzien waard. Ik moet zeggen dat ik dit liever zie, met alle onwennige fouten er bij, dan wat ik gezien heb als Nederlands elftal tijdens het laatste EK
0
geplaatst: 11 september 2012, 23:12 uur
Vond Clasie geen enkele toegevoegde waarde hebben met zijn tikkies terug. Het zal we een enorm talent zijn maar voorlopig zie ik er nog niks van terug op een wat hoger nivo dan de eredivisie.
Gelukkig hebben we nog een Fer en een Maher voor de toekomst.
Gelukkig hebben we nog een Fer en een Maher voor de toekomst.
0
geplaatst: 11 september 2012, 23:58 uur
Running On Empty schreef:
Bert van wie ?????
Louis is De Beste !!!!
Bert van wie ?????
Louis is De Beste !!!!
Het is pure ironie beste mensen. Begrijp mij niet verkeerd.
Natuurlijk is Van Gaal een naar mannetje.
0
geplaatst: 12 september 2012, 08:22 uur
trebremmit schreef:
Vond Clasie geen enkele toegevoegde waarde hebben met zijn tikkies terug. .
Vond Clasie geen enkele toegevoegde waarde hebben met zijn tikkies terug. .
U loopt een wedstrijd achter...
Gisteren speelde hij zeer behoorlijk met een goede drive vooruit of ben je zo'n iemand (waar het wel op lijkt) die vind dat dan gelijk geen enkele bal meer terug kan. Ik neem ook aan dat je het doelpunt van Huntelaar hebt gezien, kan je helemaal op het conto van Clasie schrijven. Ik zeg niet dat hij er al is maar dat hij tegen Turkije beneden zijn niveau heeft gespeeld is duidelijk maar dat mag toch ook wel, zeker bij een eerste interland. Als je zag hoe enthousiast Sneijder gisteren over hem was zegt toch ook wel wat.
0
geplaatst: 12 september 2012, 08:38 uur
musician schreef:

Louis wordt gered door de jeugd en een handjevol Feyenoorders. Dat had Van Marwijk ook eerder moeten bedenken.
Dat is dan jammer, want hij heeft helemaal niet onaardig gespeeld. Een hele stap vooruit ten opzichte van die eerste wedstrijd. Die penalty is nog onervarenheid en jammer maar kan gebeuren.
De wedstrijd op zich was wel het aanzien waard. Ik moet zeggen dat ik dit liever zie, met alle onwennige fouten er bij, dan wat ik gezien heb als Nederlands elftal tijdens het laatste EK
(quote)

(quote)
Je bedoeld een handvol PSVers lijkt me?Drie van de vier doelpunten dankzij PSV'ers namelijk

0
geplaatst: 12 september 2012, 09:02 uur
0
bone machine (crew)
geplaatst: 12 september 2012, 09:31 uur
FlyLo schreef:
Van mij mag het zo:
Courtois
Witsel
Fellaini/De Bruyne
Hazard/Benteke/Mertens
Van mij mag het zo:
Courtois
Witsel
Fellaini/De Bruyne
Hazard/Benteke/Mertens
Lijkt me ook een goeie opstelling. Vermaelen was toch ijzersterk in de verdediging, Witsel vond ik eerste helft niet zo goed, 2° helft meer betrokken in 't spel (speelde dan ook iets meer vooraan), De Bruyne is zeker meerwaarde, erg goeie flankspeler & mooie voorzetten, zou zeker in basis mogen starten (Jonathan Legear is ook zo'n speler al weet ik niet hoe hij het momenteel doet..) en Benteke is goeie targetman al zie ik in Lukaku toch meer een afwerker. Hadden gisteren gewoon moeten winnen, al is 4 op 6 ook niet slecht. Volgende wedstrijd tegen Servië wordt hoe dan ook belangrijk, daar moeten we zeker een punt pakken.
0
geplaatst: 12 september 2012, 09:58 uur
Als we de Daily Mirror mogen geloven dan is Ferguson ontevreden over Evra en krijgt Buttner a.s. zaterdag tegen Wigan Athletic een kans om zich te bewijzen in de basis.
0
geplaatst: 12 september 2012, 10:12 uur
Leuk voor hem. Hoop dat ie ieders ongelijk kan bewijzen, maar ik heb er een hard hoofd in...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 september 2012, 10:55 uur
Wederom een vrij matige wedstrijd. De tweede en derde goal waren wel erg lucky. Rommelig spel, maar Hongarije was m.n. de tweede helft bedroevend. Als je zelfs zo'n bal één op één met de keeper al zo slecht inschiet. 

0
geplaatst: 12 september 2012, 11:03 uur
Geef dit team de tijd. We mogen wel blij zijn dat we in een makkelijke kwalificatie poule zitten. Over 1,5 / 2 jaar zijn onze jonge jongens al een stuk meer ervaren en beter (als het goed is).
Daarnaast zullen v/d Vaart, Nigel de Jong en Afellay er de volgende keer vast weer bij zijn.
Daarnaast zullen v/d Vaart, Nigel de Jong en Afellay er de volgende keer vast weer bij zijn.
0
geplaatst: 12 september 2012, 11:23 uur
Als we de komende twee wedstrijden ook winnen zitten we gebakken. Daar zit ook de uitwedstrijd tegen Roemenië bij.
Dit is zo in ieder geval wel een aardig basisteam, alleen zou ik Afellay op de plek van Narsingh zetten en Willems nog even in de wachtkamer zetten. En Fer of Anita op de plek van Clasie, zodat er meer tempo in het spel komt. De Jong is goed, maar hij mist voor mijn gevoel toch wat drive, vind hem vaak te nonchalant spelen. Vaart is in dit systeem hooguit wisselspeler, ben ik bang.
Dit is zo in ieder geval wel een aardig basisteam, alleen zou ik Afellay op de plek van Narsingh zetten en Willems nog even in de wachtkamer zetten. En Fer of Anita op de plek van Clasie, zodat er meer tempo in het spel komt. De Jong is goed, maar hij mist voor mijn gevoel toch wat drive, vind hem vaak te nonchalant spelen. Vaart is in dit systeem hooguit wisselspeler, ben ik bang.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 september 2012, 11:44 uur
Nicolage Rico schreef:
We mogen wel blij zijn dat we in een makkelijke kwalificatie poule zitten.
We mogen wel blij zijn dat we in een makkelijke kwalificatie poule zitten.
Dat weet ik nog zo net niet. Straks gaan ze weer met z'n allen doen alsof ze wel even gaan knallen op het WK, omdat ze eerste in een zwakke poule zijn geworden. Een beetje serieuze tegenstand hebben ze echt nodig om te groeien.
0
geplaatst: 12 september 2012, 12:18 uur
herman schreef:
Als we de komende twee wedstrijden ook winnen zitten we gebakken. Daar zit ook de uitwedstrijd tegen Roemenië bij.
Liever niet Affelay rechtsbuiten, dan krijg je weer een buitenspeler die alleen maar naar binnen trekt. Momenteel lijkt Lens meer gerechtvaardigd als rechtsbuiten (speelt hij ook bij PSV - voor Narsingh), maar op de langere termijn lijkt Narsingh mij de beste optie.
Voor de 2 middenveldposities mogen Clasie, Strootman, de Jong en Fer het van mij uitvechten - vind ze weinig voor elkaar onderdoen, maar elk heeft zo zn specifieke kwaliteiten. Willems komt nog wel tekort, maar echt veel betere opties zijn er ook niet. Wellicht Martins Indi, maar dan moet er wel een oplossing gevonden worden voor LCV, of mss Büttner als die daadwerkelijk gaat spelen bij Man Utd
0
geplaatst: 12 september 2012, 12:33 uur
Gewoon Viergever of Vlaar als LCV opstellen en Martins Indi als back. Aan de andere kant, hoe meer Willems speelt, hoe sneller hij wel goed wordt. Als hij echt zoveel potentieel heeft. Maar als ik zie hoe gemakkelijk hij ook gisteren af en toe voorbij werd gelopen...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 september 2012, 12:38 uur
Willems is zonder de twijfel de slechtste speler die ik de laatste tien jaar in Oranje heb gezien. Hij is er gewoon niet klaar voor. Hij snapt niet eens dat hij achter z'n man moet blijven i.p.v. ervoor.
0
geplaatst: 12 september 2012, 12:42 uur
Eens met Trebremmit, alhoewel Dave vd Bergh ook zeker kanshebber is. Willems heeft wel potentieel, maar ik zie hier niet de nieuwe Roberto Carlos voetballen. Als ie zich ontwikkelt is het over een paar jaar een prima linksback voor het NL elftal. Momenteel komt ie gewoon nog tekort.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.