MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Mooi zeg.

Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar het zou wel leuk zijn als Fergie het goed gezien had.

En vooral voor ons, want Willems wil nog niet echt overtuigen linksachter.

FlyLo schreef:
Je houdt het eigenlijk niet voor mogelijk:
(embed)

Mwah als hij met dat gepingel de bal verloren was stond zijn man helemaal vrij.

Willems zou zo iets nooit doen, hoewel hij ook weleens zijn man kwijt is

Rhythm & Poetry schreef:
En ik las dat hij de assist voor de 2-0 gaf. Dat is toch verrassend te noemen.

Inderdaad verrassend, uit die actie van 3-0 is te zien dat hij nogal balverliefd is.

Bijna even onwaarschijnlijk als het debuut van Büttner: na vier speeldagen bedraagt de kloof tussen Barcelona en Real Madrid al 8 punten. De titel lijkt nu al uitgedeeld te zijn.

Bart Swings 5 medailles op het wk skeeleren. 3 keer goud, 1x zilver en 1x brons

panjoe (moderator)

Held !

Stijn_Slayer
FlyLo schreef:
Bijna even onwaarschijnlijk als het debuut van Büttner: na vier speeldagen bedraagt de kloof tussen Barcelona en Real Madrid al 8 punten. De titel lijkt nu al uitgedeeld te zijn.

Ja, ik moet toegeven dit lijkt helemaal nergens op... Heel apart, want er is vrijwel niets aan het team veranderd. Eigenlijk moeten ze nu alles winnen en dan nog mazzel hebben.

Zo naar de Galgenwaard voor FC Utrecht tegen PSV. Vrees voor een afstraffing tegen de miljoenenploeg. Hopen op een smerige onverdiende 1-0 voor FCU

Büttner is volgens WhoScored.com de speler met de meeste 'slechte balcontacten die direct tot een tegenaanval leiden' in een wedstrijd tot dusver in de PL: 7.

Goed keeperswerk ook

Paap_Floyd schreef:
Büttner is volgens WhoScored.com de speler met de meeste 'slechte balcontacten die direct tot een tegenaanval leiden' in een wedstrijd tot dusver in de PL: 7.

Ik was al benieuwd hoe hij het verdedigend deed.
Allemaal leuk dat aanvallen van die backs maar uiteindelijk moeten ze toch kunnen verdedigen.

panjoe schreef:
(embed)
Held !
Een held is het, maar dit zie ik nou niet als briljant.

Pelle was wel weer echt als vanouds, dit is echt wat Feyenoord nodig heeft...

Ja, het gaat weer een hilarisch Pelle-seizoen worden. Ik herinner met nog wel een wedstrijd, in de tijd dat hij bij AZ overduidelijk in de etalage werd gezet, waar het team "alle ballen op Pelle speelde" (het stond al 2-0 ofzo) en dat hij zelfs voor een leeg doel miste. Het publiek vond het zeer vermakelijk, ik ook

Utrecht wint met 9 man met 1-0 van PSV

Ja en Utrecht maakt de 1-0 ook nog nadat ze net met 10 man zijn komen te staan
PSV doet het uit niet zo best en Twente loopt uit.
Knap van Utrecht

De Galgenwaard is sowieso een akelig stadion voor de topploegen, daar kan vooral Ajax over meepraten.

panjoe (moderator)
Running On Empty schreef:
Zo naar de Galgenwaard voor FC Utrecht tegen PSV. Vrees voor een afstraffing tegen de miljoenenploeg. Hopen op een smerige onverdiende 1-0 voor FCU

Helaasch werd je hoop overtroffen - het was immers zelfs een verdiende 1-0 aangezien PSV geen reet creëerde.

Hendrik68
Gelukkig heb ik naast FC Groningen nog een andere favoriete club: de New York Jets. Hopen dat die mij niet teleurstellen. Tjonge jonge, wat een drama. Een uur tegen 10 man van VItesse en dan 3 goals om de oren en zelf niet 1 goal maken. Tegen 10 man moet je scoren, je kunt altijd tegen een counter aanlopen, maar zelf niet scoren mag nooit gebeuren. Het wordt weer een zwaar jaar voor de noordelijke voetbalfans. Heerenveen verloor gisteren met 3-1 compleet kansloos van ADO waar 1-8 ook niet geflateerd zou zijn en nou gaat mijn FC af als een gieter. Ik had niet verwacht dat we bij de eerste 8 zouden komen dit seizoen, maar als het niet heel snel verandert dan is de 14e plek van vorig jaar het hoogst haalbare dit jaar.

Btw, gisteren Sevilla - Real gezien en wat speelde die Maduro gisteren een ijzersterke wedstrijd zeg. Ik was nooit echt een fan van hem en heb ook al lang niet meer echt in aktie gezien maar als hij de komende tijd zo blijft spelen als gisteren dan mag hij wat mij betreft zo Oranje in ( in ieder geval bij de selectie)

Dit weekeinde drie clubs met een of twee man minder op het veld toch gewonnen. Een unicum?
Jammer van die twee vorige wedstrijden van AZ - tegen PSV eigenlijk enkel de tweede helft - want voor de rest laten ze dit seizoen weer geweldig voetbal zien, ook de verloren uitwedstrijd tegen anzhi.
En zal jordanië toch gelijk krijgen, kampioen in 2013? Twente heeft een belachelijk makkelijk programma achter de rug, die zullen hun voorsprong nog wel verspelen. Top drie behoort stiekem toch wel tot mogelijkheden voor Vitesse met weer zo'n wisselvallig PSV en Feyenoord met Pelle.

panjoe schreef:
(quote)
Helaas werd je hoop overtroffen - het was immers zelfs een verdiende 1-0 aangezien PSV geen reet creëerde.

Tja je denkt dat je kansloos bent tegen de miljoenenploeg van PSV en dan trekken de mannen ineens ten strijde in een tactisch sterke opstelling van Jan Wouters. Met uiteindelijk 9 man en een uitzinnig publliek in een kolkend stadion de 1-0 over de streep getrokken en het was nog zeer verdiend ook voor FC Utrecht. Ik had echt een topmiddag in de Galgenwaard.

panjoe schreef:
(quote)

Helaasch werd je hoop overtroffen - het was immers zelfs een verdiende 1-0 aangezien PSV geen reet creëerde.

Nou ja Van Bommel zorgde toch met een actie voor een mooi record

El Ninjo schreef:
Btw, gisteren Sevilla - Real gezien en wat speelde die Maduro gisteren een ijzersterke wedstrijd zeg. Ik was nooit echt een fan van hem en heb ook al lang niet meer echt in aktie gezien maar als hij de komende tijd zo blijft spelen als gisteren dan mag hij wat mij betreft zo Oranje in ( in ieder geval bij de selectie)

Ik heb Maduro sowieso niet vaak zien spelen de laatste jaren maar ik weet wel dat als hij fit was, hij bijna altijd in de ploeg stond bij Valencia. Altijd bizar gevonden dat hij niet werd opgeroepen door Van Marwijk

FC Groningen.
Heerenveen.
PSV.

Nou, dan maar even het enige lichtpuntje van deze speelronde: AZ! Wat een prachtig combinatiespel speelden zij zeg. Ajax speelde zaterdag bij vlagen ook erg goed (zeker gezien de muur van RKC), maar AZ in deze vorm wordt niet gestopt!

chevy93 schreef:
AZ in deze vorm wordt niet gestopt!

Dat hebben we in Eindhoven gezien

vigil schreef:

Nou ja Van Bommel zorgde toch met een actie voor een mooi record

Heeft ie in ieder geval nog iets bereikt met zijn terugkomst..

chevy93 schreef:
Nou, dan maar even het enige lichtpuntje van deze speelronde: AZ! Wat een prachtig combinatiespel speelden zij zeg!

Die is gek. FC Utrecht natuurlijk. In bijna alle kranten staat dat Ronald Koeman (gisteren aanwezig in Utrecht) met eigen ogen heeft kunnen zien hoe Feyenoord volgende week PSV moet bestrijden. PSV had in de eerste helft gisteren geen antwoord op de opkomende backs van FC Utrecht en de vrije rol van Kali in de achterhoede. Tuurlijk creëerde PSV wel een paar kansen, maar FC Utrecht wel meer. In de 2e helft kwam PSV er beter uit maar was het uiteindelijk de wilskracht en de enorme passie waarmee FC Utrecht de 3 punten over de streep trok met 9 man.

Het dilemma was gisteren niet zo moeilijk (bleek ook achteraf): sjacheren naar/voor een kaartje bij het stadion (mijn FC-pas bleek verlopen ) of gebruik maken van waarschijnlijk de laatste mooie zomerse dag en eropuit trekken.

Het laatste gedaan en heb pas 's avonds in samenvatting de déconfiture van PSV kunnen aanschouwen: ongelofelijk wat een lamlendige vertoning: puur afgeschminkt worden op vlijt/ijver/inzet en dat met een surplus aan techniek tov onze lokale FC.

Als Pinkeltje (Advocaat) zelf nog een PSV-tenue had aangetrokken, was er meer strijd geleverd. Nee die 1-0 voor de FC was meer dan verdiend - een gelijkmaker heel kort voor tijd (9 man) was volkomen onterecht geweest; het probleem is dat de FC net zo instabiel is als de beurskoers.

Mjuman schreef:
Het probleem is dat de FC net zo instabiel is als de beurskoers.

Tja als ze dat wekelijks zouden kunnen opbrengen .....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.