Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:13 uur
Stijn_Slayer schreef:
Tot nu toe is het wel aardig. City laat nog niet veel zien en Real heeft al twee goede kansen gehad.
Tot nu toe is het wel aardig. City laat nog niet veel zien en Real heeft al twee goede kansen gehad.
Op twitter roept iedereen dat deze wedstrijd volkomen ruk is.
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:19 uur
Zelden zo genoten van een wedstrijd die nog op 0-0 staat.
Vermeer
Vermeer

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 september 2012, 22:39 uur
Running On Empty schreef:
(quote)
Valt reuze mee, maar de slotfase was van het hoogste niveau. Toen de 1-1 viel bleef Real vol op de aanval doordrukken en goede kansen afdwingen. In de 85e en 86e minuut 2-2 en Ronaldo in de 89e minuut de 3-1. Real bleef rennen alsof ze net aan de wedstrijd begonnen waren. Dan heb je conditie en doorzettingsvermogen.
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:41 uur
Tja Dortmund was beter, Ajax heeft de tweede helft geen kans gehad.
Waarom ging Babel er eigenlijk af, hij was de beste man aan Ajax kant.
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:45 uur
Stijn_Slayer schreef:
Valt reuze mee, maar de slotfase was van het hoogste niveau. Toen de 1-1 viel bleef Real vol op de aanval doordrukken en goede kansen afdwingen. In de 85e en 86e minuut 2-2 en Ronaldo in de 89e minuut de 3-1. Real bleef rennen alsof ze net aan de wedstrijd begonnen waren. Dan heb je conditie en doorzettingsvermogen.
(quote)
Als je van 2-2 naar 3-1 kan gaan ben je goed bezig inderdaad.

Ajax speelde niet slecht, maar creëerde ook amper kansen. Ze stonden wel goed georganiseerd waardoor Dortmund er ook niet echt goed doorheen kwam, maar Dortmund kreeg wel steeds meer kansjes. De penalty was erg makkelijk gegeven en daarom misschien ook wel terecht gepakt door Vermeer (erg zwak ingeschoten trouwens). Uiteindelijk in de slotfase alsnog de 1-0. Ajax had misschien wel een gelijkspel verdiend, maar dit vind ik geen hele verrassende uitslag.
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:54 uur
Bam! Onterecht penalty en een buitenspelgoal. Hoezo lucky Ajax? 
Ok, een buitenspelgoal was het (helaas) niet.
Ajax laat zien iig geen overlopertje te worden. Dortmund thuis geeft toch kansen, zeker aangezien ik dit Dortmund ook niet in staat zie ook maar één punt te halen tegen Marid dan wel City.
Jammer dat het weer in de laatste minuten moet zijn. En dan uitgerekend door onoplettendheid van Alderweireld en Moisander die voor de rest een ijzersterk wedstrijd speelden. Nou, als ze dit op kunnen brengen in de Eredivisie staat het verdedigend in ieder geval als een huis. Aanvallend zijn spelers als Sana en Boerrigter wel goed genoeg voor de Eredivisie.

Ok, een buitenspelgoal was het (helaas) niet.
Ajax laat zien iig geen overlopertje te worden. Dortmund thuis geeft toch kansen, zeker aangezien ik dit Dortmund ook niet in staat zie ook maar één punt te halen tegen Marid dan wel City.
Jammer dat het weer in de laatste minuten moet zijn. En dan uitgerekend door onoplettendheid van Alderweireld en Moisander die voor de rest een ijzersterk wedstrijd speelden. Nou, als ze dit op kunnen brengen in de Eredivisie staat het verdedigend in ieder geval als een huis. Aanvallend zijn spelers als Sana en Boerrigter wel goed genoeg voor de Eredivisie.
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:57 uur
Anderlecht maar een gelijkspel tegen milan 
aanvallend trok het op niks, verdedigend viel het wel mee, maar niet moeilijk als je met zo'n verdedigende opstelling speelt. hadden ze hier aanvallender gespeeld zat winst er zeker in.

aanvallend trok het op niks, verdedigend viel het wel mee, maar niet moeilijk als je met zo'n verdedigende opstelling speelt. hadden ze hier aanvallender gespeeld zat winst er zeker in.
0
geplaatst: 18 september 2012, 22:58 uur
Montepellier vs Arsenal was ook een erg leuke match. Wat een ploeg is Montepellier is dat toch! In de 2e helft waren ze de Engelse de baas met overtuigend en explosief spel. Maar ondanks alles hielden de Londenaren, meden door een goed spelend Mannone, het doel schoon. Ondertussen heeft m'n hart z'n juiste ritme terug gevonden. 1-2. 

0
geplaatst: 18 september 2012, 23:32 uur
Bleek maar eens te meer dat een Duits team tot in de allerlaatst minuut moet worden gevreesd. Balbezitcijfers gaven aan dat Ajax niet het onderspit aan het delven was, maar zoals zo vaak zegt balbezit niet alles. Dat ongedekt opkomen van die Duitse middenvelder leidde tot die cross-pass waaruit werd gescoord. Alderweireld zat mis, maar er ging een dekkingsfout op de flank aan vooraf. Zuur is het wel, maar niet helemaal onverwacht.
0
geplaatst: 19 september 2012, 00:00 uur
Ja, ik voelde het ook wel aankomen. Ik vind ook niet dat Ajax pech heeft gehad. Alleen die penalty, maar die had natuurlijk geen effect - niet door Vermeer, maar door het belabberde schot.
Ik vond wel dat Ajax naar vermogen speelde en C. Poulsen blijkt echt een soort missing link te zijn, alleen kom het team echt kwaliteit te kort in het algemeen.
Ik vond wel dat Ajax naar vermogen speelde en C. Poulsen blijkt echt een soort missing link te zijn, alleen kom het team echt kwaliteit te kort in het algemeen.
0
geplaatst: 19 september 2012, 01:17 uur
Boerrigter was vorig jaar wel goed genoeg voor de CL, maar laat het dit seizoen nog niet zien inderdaad. Neem aan dat hij zijn niveau nog wel gaat halen als hij weer echt helemaal fit is. Verder leuk om Babel zo bezig te zien, speelde een goede wedstrijd. Kan Ajax nog wel eens veel plezier van krijgen. Maar al met al was het toch niet genoeg om Dortmund te verontrusten. Hopelijk weten ze thuis wel te winnen, anders zie ik ze zomaar puntloos eindigen in deze poule.
0
geplaatst: 19 september 2012, 09:55 uur
Mjuman schreef:
Alderweireld zat mis, maar er ging een dekkingsfout op de flank aan vooraf.
Heb je de herhaling gezien? Moisander had die bal weg moeten koppen, maar hij ging opeens raar onderuit in de lucht door een windvlaag, ofzo. Hierdoor was Alderweireld verrast en was hij net dat stapje te laat dat hij de hele wedstrijd juist niet had.Alderweireld zat mis, maar er ging een dekkingsfout op de flank aan vooraf.
trebremmit schreef:
Vooraf was al duidelijk dat hij geen hele wedstrijd vol zou kunnen maken. Ik vond 75 minuten ook meer dan goed. Die man kan Ajax 'redden' dit seizoen als hij zo weet te spelen.Waarom ging Babel er eigenlijk af, hij was de beste man aan Ajax kant.
0
geplaatst: 19 september 2012, 10:08 uur
herman schreef:
Boerrigter was vorig jaar wel goed genoeg voor de CL, .
Boerrigter was vorig jaar wel goed genoeg voor de CL, .
Dat is een wat voorbarige conclusie. Hij deed het voor Eredivisie begrippen vrij goed, maar dat hij in een leuk half seizoen bewezen heeft goed genoeg te zijn voor de CL gaat me wat te ver.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 september 2012, 11:22 uur
Touré kwam er een paar keer heel gevaarlijk uit, inderdaad. Opvallend dat Varane erin stond. Naar 't schijnt had Ramos een aanvaring met Mourinho, al blijft het een tikkeltje riskant om je beste verdediger eruit te laten.
0
geplaatst: 19 september 2012, 11:54 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat is een wat voorbarige conclusie. Hij deed het voor Eredivisie begrippen vrij goed, maar dat hij in een leuk half seizoen bewezen heeft goed genoeg te zijn voor de CL gaat me wat te ver.
(quote)
In de CL-wedstrijden van Ajax vond ik hem toch goed spelen, weet nog wel dat hij Ramos een keer vrij soepeltjes voorbij liep.
0
geplaatst: 19 september 2012, 12:24 uur
herman schreef:
weet nog wel dat hij Ramos een keer vrij soepeltjes voorbij liep.
(quote)
weet nog wel dat hij Ramos een keer vrij soepeltjes voorbij liep.
Met zijn rug?

0
geplaatst: 19 september 2012, 14:58 uur
Nicolage Rico schreef:
[Dat is een wat voorbarige conclusie. Hij deed het voor Eredivisie begrippen vrij goed, maar dat hij in een leuk half seizoen bewezen heeft goed genoeg te zijn voor de CL gaat me wat te ver.
[Dat is een wat voorbarige conclusie. Hij deed het voor Eredivisie begrippen vrij goed, maar dat hij in een leuk half seizoen bewezen heeft goed genoeg te zijn voor de CL gaat me wat te ver.
Exact datzelfde gevoel heb ik nog steeds met Clasie en (een basisplaats in) Oranje....alhoewel ik wel denk dat dat een kwestie van tijd zal zijn.
0
geplaatst: 19 september 2012, 14:59 uur
Toch heeft Clasie al meer laten zien dan Boerrigter, maar verder heb je wel een punt.
0
geplaatst: 19 september 2012, 20:30 uur
El Ninjo schreef:
Exact datzelfde gevoel heb ik nog steeds met Clasie en (een basisplaats in) Oranje....alhoewel ik wel denk dat dat een kwestie van tijd zal zijn.
Volgens mij is men het hier wel over eens dat Clasie nog geen basisplaats bij Oranje hoeft te krijgen. Dat hij bij de selectie zit, vind ik wel weer erg logisch.
0
geplaatst: 19 september 2012, 22:45 uur
Messi veruit de slechtste speler bij Barcelona vanavond (tesamen met Adriano en Masscherano (vind ik beiden trouwens niet goed genoeg voor Barça)) en wedden dat straks overal te lezen valt dat Messi man van de match is? Omdat hij 2 keer een bal weet binnen te tikken (1 x met hoofd en 1 x met de voet)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.