MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Stijn_Slayer
Heb 't niet gezien, maar Adriano vind ik inderdaad ook een speler die echt een (of twee) klasse(s) tekort komt. Mascherano vind ik eigenlijk wel een goede, belangrijke speler.

Adriano was dramatisch. Messi was niet zó slecht (Pedro & Fabregas waren zeker niet beter). De hele verdediging staat op wankele poten natuurlijk met zoveel blessures (Abidal, Piqué, Puyol, Alba)

jassn schreef:
Messi veruit de slechtste speler bij Barcelona vanavond (tesamen met Adriano en Masscherano (vind ik beiden trouwens niet goed genoeg voor Barça)) en wedden dat straks overal te lezen valt dat Messi man van de match is? Omdat hij 2 keer een bal weet binnen te tikken (1 x met hoofd en 1 x met de voet)

Die kopbal was een erg knappe goal.

Ik zou ook wel graag elke wedstrijd spelen met een enorm zwakke speler spelen die er 2 binnentikt...

Dit was weer de van Persie die we kennen van oranje.

He$$el_01 schreef:
Dit was weer de van Persie die we kennen van oranje.

Hahahhaha lul

Persie presteert alleen in de Premier League.

Pff, lekker bezig PSV...

Het lijkt een drama te worden bij PSV.

De verdedigers zijn heel erg matig en nu is er ook nog eens onrust over de keeper.

Van Bommel is straks om de wedstrijd geschorst en Toivonen zet zich te weinig in.

FlyLo schreef:
Dnipro niet onderschatten. Hannover & Levante zijn in principe wel haalbaar, maar zeker niet de makkelijkste ploegen uit die potten

Bij PSV hadden ze gewoon naar mij moeten luisteren...

Genk gelukkig wel vlot gewonnen tegen Videoton (dat onderweg Trabzonspor & AA Gent vlot uitschakelde, vreemd genoeg)

Mooie match van Genk! Buffel is echt zowat de baas op het middenveld geworden daar. Veel gevaar via hem...

En Brugge Leekens buiten, meer kan ik niet zeggen! Bij 3-0 achterstand ga je niet achteruit in de dug-out neerliggen en wat lachen. Om nog maar te zwijgen van die vervangingen...

Buffel speelde zeker een goede match, maar Hyland & Koulibaly vond ik nog beter spelen. Beiden onoverwinnelijk in de duels en opbouwend goed.
Brugge, tja.. Match niet gezien (laat thuis en daarna vertrekken richting stadion) maar ze waren er blijkbaar niet in geslaagd om überhaupt een kans bijeen te spelen.

Het was echt een realitycheck voor hen haha...Bordeaux combineerde heel lekker (zelfs vlak voor de 11 meter werd er nog vrolijk over en weer getikt waaruit de 0-1 viel.. ) en club kon op geen enkel moment nog maar de illusie wekken dat ze gingen meevoetballen...ondergaan is het juiste woord hier. Ben geen Club brugge fan of van een Belgische club in het bijzonder...meer genieten van het kijken naar het spelletje en dat mag gelijk welk team zijn maar vond het vanavond echt beschamend dat dit de huidige leider is in de competitie...

En weer 3 punten voor FC Utrecht (0-1 bij Roda) en zo staan we ineens eventjes boven PSV en Feyenoord

Woensdag komt Ajax naar Utrecht

Van mij mogen jullie na die wedstrijd opnieuw boven PSV staan, eigenlijk heeft Utrecht naar mijn smaak zelfs recht op een plekje in de Europa League.

Na zes wedstrijden.

Marianne Vos

Hoe mooi wil je winnen

Ik "vrees" dat Kromo de sportvrouw van het jaar gaat worden maar als je niet alleen naar de OS kijkt maar naar heel 2012 verdient Vos het eigenlijk het meeste: wereldkampioene veldrijden en op de weg, de Giro en de Tour de France en ook nog de Eneco Ladies Tour. Bij alles wat dit jaar ook maar een beetje van belang was (tijdrijden daargelaten) stond ze op de bovenste tree van het podium.

Altijd lastig met de spelen... Epke kan natuurlijk ook nog met zijn glorieuze overwinning met een inventieve oefening. Zo veel kansen heeft hij niet om te winnen in een jaar, maar op het moment supreme laat hij het dubbel en dwars zien.

Het zou mij toch wel verrassen als Epke sportvrouw van het jaar wordt.

O, ik pikte even niet op dat het om een vrouw ging. Ik zat in mijn hoofd met sportmens van het jaar.

However voor de mannen zou het tussen hem en Dorian van Rijsselberghe gaan?

Nee Epke met ruime afstand !!

Het probleem met Dorian was dat het nooit echt spannend is geweest... dat maakt de overwinning , want die was groots, minder sensationeel.

De euforie hier in huis was groot net toen Xavi toch nog die bal binnen knalde. Wat was Toño op dreef namens Granada, ongelofelijke reddingen gemaakt. Maar goed, 15 uit 5.

(afbeelding)

Barcelona is niet het Barcelona van twee jaar geleden. Wat zou ik blij zijn als een andere ploeg dan de twee supermachten La Liga wint. Malaga misschien?

Eerder Atletico of Valencia. Dit seizoen wordt het trouwens "gewoon" Barcelona, tenzij die krankzinnige blessuregolf blijft aanhouden.

jasper1991 schreef:
Het probleem met Dorian was dat het nooit echt spannend is geweest... dat maakt de overwinning , want die was groots, minder sensationeel.

Dat is inderdaad het probleem. Bij Epke zat iedereen met kippenvel te kijken naar HET moment. Bij Dorian ging iedereen pas echt opletten op het moment dat hij eigenlijk al lang had gewonnen.

Stijn_Slayer
Real kan vanavond even vertrouwen en doelpunten tanken, dat is wel nodig. Jammer dat Barca geen punten gemorst heeft

He$$el_01 schreef:
Dat is inderdaad het probleem. Bij Epke zat iedereen met kippenvel te kijken naar HET moment. Bij Dorian ging iedereen pas echt opletten op het moment dat hij eigenlijk al lang had gewonnen.

Gedeeltelijk mee eens. De prestatie van Dorian was zonder meer heel erg knap, hier wil ik niets aan af doen, maar Nederland is een surfland en wij hebben in het verleden meerdere nedailles gehaald in deze tak van sport bij de Olympische Spelen (o.a. Stefan Van De Berg).

In de Turnsport heeft Nederland zelden tot nooit iets betekend dus wat Epke hier presteerde met een in alle opzichten ongekende oefening was echt geschiedenis schrijven. Zelden zo'n kippevel gehad bij een Olympisch sportmoment (want bij FC Utrecht heb ik natuurlijk wekelijks kippevel )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.