MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ja dat was niet echt heel erg fijn om te zien, dat zal wel weer even duren vrees ik.

Stijn_Slayer
Is helemaal niet erg.

Hendrik68
Nou, nou Stijn, zo hoeft het nou ook weer niet. Rivaliteit ok, maar blij zijn met een blessure van je tegenstander gaat te ver. Verbaast me wel dat Barca er eerst van uit ging dat hij alleen de wedstrijd tegen Real zou moeten missen. Nu blijkt hij 2 maanden toe te moeten kijken. Als ik de beelden zag had ik echt het gevoel dat zijn onderarm er naast lag. Zag er redelijk onsmakelijk uit.

Stijn_Slayer schreef:
Jack van Gelder probeert al jaren de schijn te wekken dat hij niet pro-Ajax is. Gaat 'ie zogenaamd objectief probleempjes en niemendalletjes aanstippen. Da's nog irritanter.

Viel me een aantal jaar geleden ook al op, inderdaad. Erg doorzichtig.

Als Ajax van FC Utrecht kan winnen moeten ze toch minstens ook van Real Madrid kunnen winnen.

Stijn_Slayer
Wat een prutswedstrijd tot nu toe. Real zit duidelijk al met het hoofd bij Barcelona. Niet dat Ajax over de middenlijn komt, maar 't hoeft maar één keer mis te gaan...

Ajax - Real Madrid is nog eenzijdiger dan wedstrijden van Barcelona.

Stijn_Slayer
Schitterende goal van Benzema

Nou de vierde van Madrid hing er anders ook lekker in!

Madrid was zoals verwacht veel beter.
Wat me verder opviel is hoe slecht Sana eigenlijk is, een onbegrijpelijke aankoop van Ajax, letterlijk en figuurlijk veel te licht.

Hij heeft in de eredivisie de eerste paar wedstrijden wel wat leuke dingen gedaan vind ik.

Leuk dat het nog spannend even werd, die bal van Hoesen is eigenlijk een geheide goal.

Stijn_Slayer
vigil schreef:
Nou de vierde van Madrid hing er anders ook lekker in!

De derde ook. In een seconde de bal aannemen en perfect plaatsen.

Toch drie fantastische goals gezien, dat maakt nog een hoop goed. Essien mag zich wel eens achter de oren krabben. Hele matige wedstrijd gespeeld en bij de goal van Ajax stond 'ie ook niet goed.

jasper1991 schreef:
Hij heeft in de eredivisie de eerste paar wedstrijden wel wat leuke dingen gedaan vind ik.

Ja dat klopt wel maar het verschil tussen bij wijze van RKC, NEC en Roda JC en dan Real Madrid werd bij hem wel erg duidelijk.

Stijn_Slayer
Terwijl die anders waardeloze Blind ineens kon rennen. Heel frappant.

Daley Blind is dit jaar helemaal hip geworden.

Stijn_Slayer schreef:
Terwijl die anders waardeloze Blind ineens kon rennen. Heel frappant.

Misschien was het gras op de goeie lengte, waardoor er minder wrijving was?

Frappant om te zien hoe alle deskundologen de moet erin probeerden te houden door maar vaak genoeg te zeggen dat Ajax zo'n 25 minuten goed had meegedaan.

Kreeg het gevoel van de leerling die zijn proefwerk terugkrijgt van de docent met de woorden: "je hebt leesbaar geschreven, de vragen in de goede volgorde beantwoord - maar een onvoldoende". Samenvatting van Borussia tegen City stemde niet vrolijk: Borussia is uit een sterk team en City zal Ajax ook wel overtreffen - misschien met echt slim voetbal (van Ajax-kant te verstaan).. .

Blind zal wel over het veld hebben gegleden, zo glad leek het veld. Verder, slim voetbal zeg je? Mancini is van de twee managers niet bepaald de tacticus. Op dat gebied De Boer City zeker afbluffen.

Ronaldo
Balotelli
James
Eliseu

Als Ajax iets wil bereiken, moeten ze wel meer lef tonen dan in de 1e helft. Toen liepen ze als een stel Harense wijkagenten over het veld. Pas na de compleet uit het niets vallende 1-2 leek het ergens op. Maar ja, tegen Madrid weet je dat je elk moment een efficiënte counter om je oren kan krijgen en dan staat het zo 1-4. Desondanks geloof ik dat er wat te halen valt tegen City en Dortmund, als ze zo spelen als tussen de 60e en 80e minuut. Ik acht de kans echter niet zo heel groot dat ze dat gaan halen...

panjoe (moderator)
Die goals van Eliseu waren werkelijk wonderbaarlijk

Titmeister schreef:
Als Ajax iets wil bereiken, moeten ze wel meer lef tonen dan in de 1e helft. Toen liepen ze als een stel Harense wijkagenten over het veld. Pas na de compleet uit het niets vallende 1-2 leek het ergens op

Als Real Madrid in de Arena al van Ajax kan winnen, moet FC Utrecht dat zondag zeker kunnen.

Zou mooi zijn.

He$$el_01 schreef:
Ronaldo
Balotelli
James
Eliseu

Götze
Reus

Wat een magnifieke prestatie van PSV!

Op zich een mooie overwinning, maar wel het B-team van Napoli.

Wel raar die lege tribunes in Eindhoven. Welke tegenstander moet er dan langskomen om het stadion behoorlijk gevuld te krijgen??

FC Eindhoven.

Geen enkel stadion zit vol in de groepsfase van de EL, behalve van clubs die er normaal gesproken niet in spelen. In Helsingborg zaten voor me gevoel meer Twente supporters dan Helsingborg supporters.

Maar ik vind het ook wel een beetje apart. Als je weet dat je het stadion sowieso niet vol krijgt maak je de kaartjes toch een stuk goedkoper denk je dan. Maar blijkbaar moeten de kaartjes wel heel veel goedkoper worden willen ze het stadion vol krijgen en doen ze dat dus liever niet.

Ondanks dat het niet vol zat was de sfeer wel erg goed voor mijn idee.

PSV speelde lekker. Het middenveld stond goed en de verdediging is amper in problemen gekomen, ook toen Cavani en die speler van Inter (naam vergeten) erin stonden. Lens was een beest en speelde in zijn eentje de hele verdediging van Napoli stuk.

Wat ongelofelijk slecht van Twente trouwens.

He$$el_01 schreef:
Geen enkel stadion zit vol in de groepsfase van de EL, behalve van clubs die er normaal gesproken niet in spelen. In Helsingborg zaten voor me gevoel meer Twente supporters dan Helsingborg supporters.

Maar ik vind het ook wel een beetje apart. Als je weet dat je het stadion sowieso niet vol krijgt maak je de kaartjes toch een stuk goedkoper denk je dan. Maar blijkbaar moeten de kaartjes wel heel veel goedkoper worden willen ze het stadion vol krijgen en doen ze dat dus liever niet.

Toen FC Utrecht 2 jaar geleden de EL groepsfase haalde zat het stadion tijdens de eerste 2 voorrondes half vol. Zelfs tegen Celtic na het 2-0 verlies in Glasgow waren er nog 3000 kaarten over. Eenmaal in de groepsfase konden ze het stadion alleen al voor de wedstrijd tegen Liverpool 3 keer uitverkopen, reden om een passepartout in te stellen voor alle 3 wedstrijden (dus geen losse kaarten) zodat er 3 keer een uitverkocht huis was. Overigens waren de prijzen daarvan zeer redelijk (max 85 Euro).

Misschien zijn de supporters bij de grotere clubs wat dat betreft inderdaad een beetje verwend, uiteindelijk zijn het maar groepswedstrijden en kun je de Euro ook maar één keer uitgeven. De passepartout prijzen bij Ajax liegen er ook niet om. De wedstrijd tegen Real was ook niet uitverkocht.

Running On Empty schreef:
Op zich een mooie overwinning, maar wel het B-team van Napoli.
Oh vandaar, ik vond het al zo opvallend...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.