MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:

Die Ozil moet eerder Alonso zijn.

Real speelt echt niet alleen maar tegen Ajax , dus deze tactiek gaat slechts 2X / jaar op.

Cruyff: 'Voetballen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen'

Laat hem nou echter een voorstander zijn van het concept van Barcelona...

Barcelona speelt ook simpel, de tegenstander krijgt de bal pas als hij in hun doel ligt.
Dit is dan ook meteen voor iedereen duidelijk.

Rudi S schreef:
Barcelona speelt ook simpel, de tegenstander krijgt de bal pas als hij in hun doel ligt

Maar Real is kampioen geworden met deze uitgekiende taktiek.

Ja, ja, Real was afgelopen seizoen ook wel de beste.

Waar gaat Valdes heen?

Barca gebruikt trouwens maar 10 spelers, als je de scheidsrechter even niet meetelt. Wie is die elfde die niet mee mag doen?

Met rood van het veld zo te zien.

Vandaar dat er misschien maar tien spelers zijn/ worden gebruikt.

He$$el_01 schreef:
Waar gaat Valdes heen?

Valdes krijgt een wissel, omdat de tegenstander de bal toch nooit krijgt kan dat onder de wedstrijd.
Puyol zou de 11e zijn

Zonder Puyol zie ik toch echt maar negen kruisjes, de scheids dus weer niet meegeteld.

Maar laten we deze grap maar niet gaan overanalyseren.

Ik hoop dat Real wint, want dan wint Barca niet.

Stijn_Slayer
Adriano kreeg toen volgens mij rood.

Als Puyol er ook nog in zou staan, zouden ze met twaalf zijn. Maar ben weer benieuwd naar de clash dit weekend!

Deren Bliksem schreef:
Als Puyol er ook nog in zou staan, zouden ze met twaalf zijn.

Die telt voor twee bedoel je?

(afbeelding)

Zo beter, Barca-boys?

Go Vitesse

puntje voor Arnhem!

Heeft Utrecht een keepersprobleem? Hadden ze het maar.

Rhythm & Poetry schreef:
Heeft Utrecht een keepersprobleem? Hadden ze het maar.

Zeer fraaie save Robbin Ruiter op het laatst inderdaad.

En weer een puntje voor FC Utrecht .... (Had ik niet verwacht).

Wel terecht punt overigens, Utrecht was (zeker in de tweede helft) niet de mindere.

Jammer dat Groningen nog even in de laatste minuut een goal tegen krijgt. Ze hadden het makkelijk af kunnen maken met 3-1.

AZ met vaak leuk voetbal en al een aantal erg fraaie goals dit jaar pas op plaats 11 terug te vinden.

Rhythm & Poetry schreef:
AZ met vaak leuk voetbal en al een aantal erg fraaie goals dit jaar pas op plaats 11 terug te vinden.

Wel dit jaar, maar niet dit seizoen en daar gaat de stand nu eenmaal over.

Rhythm & Poetry schreef:

Die scheidsrechter Makkelie was AZ schandalig aan het benadelen daar in Tukkerland. Wat een enorme thuisfluiter !!!

ah in België mogen de supporters zelf met bommen op het veld smijten zonder dat er iets aan gedaan wordt door de scheidsrechters ...

ach ja, maar die beide rode kaarten van AZ waren toch echt eigen schuld, dikke bult.
Die foto deed mij ook nog wel een beetje denken aan een jonge Rob die schrikt van een zelfreflectie.

Rudi S schreef:
(quote)

Wel dit jaar, maar niet dit seizoen en daar gaat de stand nu eenmaal over.

Dit seizoen hebben ze ook weer redelijk vaak het niveau gehaald dat enkel PSV, Twente en Ajax in hun beste wedstrijden weren te evenaren. Over de wedstrijd van vandaag kan ik niet oordelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:50 uur

geplaatst: vandaag om 14:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.