Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 12:35 uur
Real speelt echt niet alleen maar tegen Ajax , dus deze tactiek gaat slechts 2X / jaar op. 

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 12:38 uur
Cruyff: 'Voetballen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen'
Laat hem nou echter een voorstander zijn van het concept van Barcelona...
Laat hem nou echter een voorstander zijn van het concept van Barcelona...
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 12:50 uur
Barcelona speelt ook simpel, de tegenstander krijgt de bal pas als hij in hun doel ligt.
Dit is dan ook meteen voor iedereen duidelijk.
Dit is dan ook meteen voor iedereen duidelijk.

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:01 uur
Rudi S schreef:
Barcelona speelt ook simpel, de tegenstander krijgt de bal pas als hij in hun doel ligt
Barcelona speelt ook simpel, de tegenstander krijgt de bal pas als hij in hun doel ligt

Maar Real is kampioen geworden met deze uitgekiende taktiek.

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:10 uur
Waar gaat Valdes heen? 
Barca gebruikt trouwens maar 10 spelers, als je de scheidsrechter even niet meetelt. Wie is die elfde die niet mee mag doen?

Barca gebruikt trouwens maar 10 spelers, als je de scheidsrechter even niet meetelt. Wie is die elfde die niet mee mag doen?
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:13 uur
Vandaar dat er misschien maar tien spelers zijn/ worden gebruikt.
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:29 uur
Valdes krijgt een wissel, omdat de tegenstander de bal toch nooit krijgt kan dat onder de wedstrijd.
Puyol zou de 11e zijn

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:34 uur
Zonder Puyol zie ik toch echt maar negen kruisjes, de scheids dus weer niet meegeteld. 
Maar laten we deze grap maar niet gaan overanalyseren.
Ik hoop dat Real wint, want dan wint Barca niet.

Maar laten we deze grap maar niet gaan overanalyseren.
Ik hoop dat Real wint, want dan wint Barca niet.

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 15:02 uur
Als Puyol er ook nog in zou staan, zouden ze met twaalf zijn. Maar ben weer benieuwd naar de clash dit weekend!
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 16:48 uur
Deren Bliksem schreef:
Als Puyol er ook nog in zou staan, zouden ze met twaalf zijn.
Als Puyol er ook nog in zou staan, zouden ze met twaalf zijn.
Die telt voor twee bedoel je?
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 14:49 uur
Zeer fraaie save Robbin Ruiter op het laatst inderdaad.
En weer een puntje voor FC Utrecht .... (Had ik niet verwacht).

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 15:15 uur
Wel terecht punt overigens, Utrecht was (zeker in de tweede helft) niet de mindere.
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 17:17 uur
Jammer dat Groningen nog even in de laatste minuut een goal tegen krijgt. Ze hadden het makkelijk af kunnen maken met 3-1.
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 18:26 uur
AZ met vaak leuk voetbal en al een aantal erg fraaie goals dit jaar pas op plaats 11 terug te vinden. 

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 18:36 uur
Rhythm & Poetry schreef:
AZ met vaak leuk voetbal en al een aantal erg fraaie goals dit jaar pas op plaats 11 terug te vinden.
Wel dit jaar, maar niet dit seizoen en daar gaat de stand nu eenmaal over.
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 19:36 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die scheidsrechter Makkelie was AZ schandalig aan het benadelen daar in Tukkerland. Wat een enorme thuisfluiter !!!
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 19:44 uur
ah in België mogen de supporters zelf met bommen op het veld smijten zonder dat er iets aan gedaan wordt door de scheidsrechters ...
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 19:56 uur
ach ja, maar die beide rode kaarten van AZ waren toch echt eigen schuld, dikke bult.
Die foto deed mij ook nog wel een beetje denken aan een jonge Rob die schrikt van een zelfreflectie.
Die foto deed mij ook nog wel een beetje denken aan een jonge Rob die schrikt van een zelfreflectie.

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 20:00 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Dit seizoen hebben ze ook weer redelijk vaak het niveau gehaald dat enkel PSV, Twente en Ajax in hun beste wedstrijden weren te evenaren. Over de wedstrijd van vandaag kan ik niet oordelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.