Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2012, 16:44 uur
En die overtredingen tegen RKC en Heerenveen dan? Mark van Bommel mag eerder blij zijn met de regel dat gele kaarten niet meer omgezet kunnen worden in rood.
0
geplaatst: 14 november 2012, 16:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
En die overtredingen tegen RKC en Heerenveen dan? Mark van Bommel mag eerder blij zijn met de regel dat gele kaarten niet meer omgezet kunnen worden in rood.
Weten we de weg naar de plee niet meer te vinden? Wat mij betreft kunnen die ritsen nu wel even dicht na eerst 1,5 dag gezeik over Feyenoord; zeker nu weer 1,5 dag zeiken over Van Bommel en zijn gele kaarten?
Kom eens met iets actueels of ga slapen op een pissebed

0
geplaatst: 14 november 2012, 16:56 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Terechte gele kaarten niet meer, niet minder wat mij betreft. Een rode kaart voor die tegen Heerenveen zou echt heel erg overdreven zijn geweest.
Wat vonden mensen eigenlijk van Feyenoord - Roda en de invloed van die rode kaart op de wedstrijd?
0
geplaatst: 14 november 2012, 16:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die tegen RKC had rood kunnen zijn, maar ik vind het niet heel raar dat het geen rood is geworden. Als we voor overtredingen als die tegen Heerenveen al rood gaan geven dat is het einde natuurlijk helemaal zoek. Wat is het volgende? Geel voor een schouderduwtje?
De gele kaart tegen Groningen was gewoon lachwekkend en er zijn ook nog minstens twee gele kaarten wel erg makkelijk gegeven. De rest was terecht.
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:00 uur
Mjuman schreef:
Weten we de weg naar de plee niet meer te vinden? Wat mij betreft kunnen die ritsen nu wel even dicht na eerst 1,5 dag gezeik over Feyenoord; zeker nu weer 1,5 dag zeiken over Van Bommel en zijn gele kaarten?
(quote)
You want some wine with that cheese?
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:00 uur
Ga voortaan dan bij Max op de koffie zitten leuten - gimme a break. Ooit is het voerbaltopic alhier opgeheven en dat zal niet voor niets zijn geweest. Wat een onnozel welles-nietes gezwatel. Strax zit NL - D eraan te komen - blijkbaar heeft niemand iets interessants te melden of vinden we die wedstrijd sowieso onbelangrijk.
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:02 uur
Rhythm & Poetry schreef:
You want some cheese with your wine?
(quote)
You want some cheese with your wine?
Als je je naam eer aan wilt doen moet je het poëtischer doen, anders ben je geen rapper meer, maar slechts een rap.

0
geplaatst: 14 november 2012, 17:02 uur
Nu we geen verkeerd woord over Feyenoord en PSV mogen spreken in dit topic zal ik maar iets grappigs over Ajax zeggen: Sana. Nu goed?
Vanavond Nederland - Duitsland. Om het super actueel te houden. Wat zijn oefenpotjes toch gaaf.
Vanavond Nederland - Duitsland. Om het super actueel te houden. Wat zijn oefenpotjes toch gaaf.
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:12 uur
Mjuman schreef:
Ga voortaan dan bij Max op de koffie zitten leuten - gimme a break. Ooit is het voerbaltopic alhier opgeheven en dat zal niet voor niets zijn geweest. Wat een onnozel welles-nietes gezwatel. Strax zit NL - D eraan te komen - blijkbaar heeft niemand iets interessants te melden of vinden we die wedstrijd sowieso onbelangrijk.
(quote)
Hij kan het record "iedere wedstrijd een gele kaart" bereiken en jij vindt dat niet mooi?
Vreemd.
NL-B - D-B lijkt me niet de moeite waard.
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:13 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nu we geen verkeerd woord over Feyenoord en PSV mogen spreken in dit topic zal ik maar iets grappigs over Ajax zeggen: Sana. Nu goed.
Nu we geen verkeerd woord over Feyenoord en PSV mogen spreken in dit topic zal ik maar iets grappigs over Ajax zeggen: Sana. Nu goed.
Je vergrijpt me bekeerd - het ging me gewoon om de frequentie en de duur, zelfs een koe herkauwt nog minder

En oefenpotjes zijn idd niet zo cool, maar speculasies daarover had ik wel verwacht.
@Rico: doe eens moeilijk en doe aan introspectie - waar denk je dat de afgelopen 15 - 20 jaar meer geel of rood is gevallen in 010 of in 040? Fijn - nou stil zijn anders mail ik de Sint
Beter nog ik stuur haar ff:
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:17 uur
Overigens was het best actueel. Volgens de lezers/bezoekers van NuSport.nl zijn Toivonen, Strootman, Lurling, Mertens en v. Bommel de irritantste spelers van de Eredivisie. 

0
geplaatst: 14 november 2012, 17:24 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Overigens was het best actueel. Volgens de lezers/bezoekers van NuSport.nl zijn Toivonen, Strootman, Lurling, Mertens en v. Bommel de irritantste spelers van de Eredivisie.
NuSport-lezers staan erom bekend dat ze de Telegraaf al een periodiek van een hoog intellectueel niveau vinden.
En verder zal het mij jeuken - Matthäus werd ook overal een etterbak gevonden, maar wel een uitermate nuttige etterbak. Ook Wouters, Ronald Koeman en Frank Rijkaard waren erg goed in het 'zuigen', met name een Zuideuropese skill.
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:31 uur
Mjuman schreef:
@Rico: doe eens moeilijk en doe aan introspectie - waar denk je dat de afgelopen 15 - 20 jaar meer geel of rood is gevallen in 010 of in 040? Fijn - nou stil zijn anders mail ik de Sint
Beter nog ik stuur haar ff:
(afbeelding)
Beter nog ik stuur haar ff:(afbeelding)
Van Bommel is hard bezig om met 040 (wat is dat?
) 010 (dat is tenminste een bekend getal) in te halen wat gele kaarten betreft.Van Bommel luistert hier dan ook naar voor de match begint:
Yellowcard - Midget Tossing (1998)
Terwijl je dit eigenlijk zou verwachten:
Jannes - Mijn Naam Is... (2007)
Stuur die chick maar langs.

0
geplaatst: 14 november 2012, 17:51 uur
Nicolage Rico schreef:
) 010 (dat is tenminste een bekend getal) in te halen wat gele kaarten betreft.
Van Bommel luistert hier dan ook naar voor de match begint:
(quote)
) 010 (dat is tenminste een bekend getal) in te halen wat gele kaarten betreft.Van Bommel luistert hier dan ook naar voor de match begint:
Ik had haar de link naar het fototopic gestuurd, met die foto bij de poort in Harderwijk - ze benadert nu je vriendin met gericht, goed advies
w8 and C - zou wel ff de postpakketten checken op zweepjes 
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:59 uur
Thanks but no thanks - heb 'm al.
Nu weer over sport.
Wat denken jullie van vanavond? Ik zeg er wel bij dat Oranje begint met Vermeer in de goal en Kuijt in de spits...
Nu weer over sport.
Wat denken jullie van vanavond? Ik zeg er wel bij dat Oranje begint met Vermeer in de goal en Kuijt in de spits...
0
geplaatst: 14 november 2012, 18:01 uur
Dan denk ik dat ik niet ga kijken...
Maar sowieso wordt het waarschijnlijk geen al te memorabele wedstrijd. Duitsland speelt met een half B-team en Nederland zonder van persie en Sneijder. Aangezien Robben het nog niet in zijn eentje kan, hoewel hij het zeker gaat proberen, en we ook nog eens topspelers als Strootman, Lens en narsingh missen wordt het helemaal niks.
Weet je nog meer over de opstelling?
Maar sowieso wordt het waarschijnlijk geen al te memorabele wedstrijd. Duitsland speelt met een half B-team en Nederland zonder van persie en Sneijder. Aangezien Robben het nog niet in zijn eentje kan, hoewel hij het zeker gaat proberen, en we ook nog eens topspelers als Strootman, Lens en narsingh missen wordt het helemaal niks.

Weet je nog meer over de opstelling?
0
geplaatst: 14 november 2012, 18:11 uur
Dit
Toch geen Vermeer dus. Was natuurlijk een dijenkletser van Louis.
Leuk om van Ginkel in Oranje te zien.
0
geplaatst: 14 november 2012, 18:15 uur
Verdediging ziet er aardig uit. Ben benieuwd wat Vlaar kan en nog meer wie er nu moet gaan opbouwen. Dat kunnen ze beiden niet namelijk. Middenveld is ook niet slecht. Waarom niet Clasie btw? Leuk om te zien wat van Ginkel kan. Aanval vind ik tegenvallend. Huntelaar heb ik niet zo veel mee, net zoals Kuyt. Robben is nog niet helemaal terug na zijn blessure, maar daar is het natuurlijk een oefenwedstrijd voor. Ik hoop dat Afellay mag invallen, die doet het de laatste tijd wel leuk in Duitsland.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 november 2012, 19:43 uur
The FIFA Puskás Award - FIFA.com
Ik vind die van Falcao denk ik de niceste. Prachtige combinatie van timing, souplesse en kracht.
Ik vind die van Falcao denk ik de niceste. Prachtige combinatie van timing, souplesse en kracht.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 november 2012, 19:45 uur
Even denken hoe ik het beste tactisch stem zodat die kleine uit Spaans-Friesland het niet wordt. 

0
geplaatst: 14 november 2012, 20:12 uur
Ik vind sommige die er bij staan niet heel speciaal eigenlijk. Niet dat ze niet mooi zijn, maar die van Messi bijvoorbeeld. Hij heeft zelf al mooiere gemaakt dit jaar. Of wat te denken van dit doelpunt dat er niet eens tussen staat (helaas tegen Chelsea).
Als ik moet kiezen:
1. Hassli (nog nooit zo'n harde volley gezien denk ik)
2. Agyemang-Badu
3. Falcao
Bij dat Ben Arfa heb ik zo'n FIFA gevoel. Dat je de hele tijd de verkeerde verdediger wordt en als je dan eindelijk de goede hebt is het al te laat en dan wordt je zo chagrijnig dat je de controller tegen de muur gooit...
Als ik moet kiezen:
1. Hassli (nog nooit zo'n harde volley gezien denk ik)
2. Agyemang-Badu
3. Falcao
Bij dat Ben Arfa heb ik zo'n FIFA gevoel. Dat je de hele tijd de verkeerde verdediger wordt en als je dan eindelijk de goede hebt is het al te laat en dan wordt je zo chagrijnig dat je de controller tegen de muur gooit...
0
geplaatst: 14 november 2012, 21:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Keeper A is weer terug, keepers B en C zijn geblesseerd, keepers D t/m G zijn niet geselecteerd en keeper H mag spelen van Louis. Ongelooflijk.
0
geplaatst: 14 november 2012, 21:24 uur
Vermeer doet het anders toch al tijden prima bij Ajax. Ik vind het niet vreemd dat hij speelt.
0
geplaatst: 14 november 2012, 21:32 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Vermeer doet het anders toch al tijden prima bij Ajax. Ik vind het niet vreemd dat hij speelt.
Vermeer wisselt goede wedstrijden af met dramatisch slechte wedstrijden en is daardoor wat mij betreft een onbetrouwbare doelman.
0
geplaatst: 14 november 2012, 21:32 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Inderdaad. Vreemd dat Krul niet de voorkeur krijgt boven Vermeer, maar dat het maar een oefeninterland is zal wel meespelen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar keepers D t/m G. Waterman, Ten Rouwelaar, Boschker en Ruiter?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.