MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Aah, gelukkig. Bij de goal van het jaar award zit ook weer de verplichte vrouwenvoetbal goal er bij.

En het feit dat Krul er een tijd uit is geweest. Geen zorgen, Vermeer is de vierde doelman van Nederland en daar is volgens mij niets mis mee.

Ik dacht dat Zoet de vierde keeper is. Trouwens Bruno Martins Indi moet straks even scoren.

Zoet is de vijfde keeper. Krul, Stekelenburg, Vorm, Vermeer en Zoet. Dat is denk ik de volgorde als iedereen fit is.

Rhythm & Poetry schreef:
Zoet is de vijfde keeper. Krul, Stekelenburg, Vorm, Vermeer en Zoet. Dat is denk ik de volgorde als iedereen fit is.

Ik geloof dat ik een fitte Erwin Mulder toch iets beter vind dan Vermeer, verder komt Robbin Ruiter er aan maar zijn plek is nog moeilijk in te schatten. Ik merk zelf dat ik lengte bij een doelman toch wel steeds belangrijker ga vinden. Die wordt dus gemist door Vorm, Vermeer en Zoet.

Het blijft vriendschappelijk natuurlijk dus wat het waard is...maar ik zie dat Zlatan aardig op dreef was tegen Engeland vanavond, maar liefst 4x gescoord.

mmm Belgie, dit was toch iets minder vandaag. Toch een dubbel gevoel bij het 2-1 verlies van Roemenie. Het begin van de 2de helft heb ik deze nieuwe generatie zelden slechtere passes zien geven. Defour en Verthongen hadden een totale off-day. de toon hier zou natuurlijk anders zijn als Lukaku die eerste kans van hem in Balloteli-stijl op halve finale op EK gwn had binnegeknald. Verder Mertens op de paal in de eerste 20min en een Onterechte penalty die het verkloot...? ben benieuwd voor de beelden van de andere lijn want nu zie je het niet goed of vertonghen hands speelt. Mertens en/of Benteke moeten zowiezo match uitspelen. Die 2 zorgen voor meeste gevaar. Mboyo was ook niet slecht, mooie acties op links en ie kan 2 man uitspelen in plaats van in een eindeloos tik-tak pasjes spel vast te lopen zoals we vandaag te veel tegenkwamen. allemaal mooi om te zien maar die bal moet vooruit en ie blijft te veel op het middnveld hangen. chapeau ook nog voor daniel Vanbuyten. goede match en op weinig fouten te betrappen. Ook Kompany en Witsel waren goed. Nuja het was maar vriendschappelijk maar zo zie je dat het Belgische publiek vanaf nu overwinningen verwacht, zelfs bij dit soort matchen. dat was vroeger wel even anders...

El Ninjo schreef:
Het blijft vriendschappelijk natuurlijk dus wat het waard is...maar ik zie dat Zlatan aardig op dreef was tegen Engeland vanavond, maar liefst 4x gescoord.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l8xGIxnIoLw[/embed]

Wat een geweldenaar blijft dat toch, qua spektakel de leukste voetballer om naar te kijken.

Nog nooit zoiets gezien

Dat heb je met geniale voetballers. Bij normale voetballer komt zoiets niet eens bij ze op.

Ik zie eerlijk gezegd een Messi of een Ronaldo dat ook niet doen.

panjoe (moderator)
Zlatan

Prachtig, maar wel vooral spectaculair.

Je schrijft het alsof het een minpunt is.

Nee, het spektakel op zich is geen minpunt. Nou weten we van Zlatan dat het een buitengewoon functionele voetballer is, maar bij deze actie komt ook een beetje toeval kijken. Het zijn niet mijn favoriete goals, doe mij dan maar de goal van Spanje tegen Polen - duizelingwekkend onnavolgbare combinatie door het hart van de defensie.

jasper1991 schreef:
Nee, het spektakel op zich is geen minpunt. Nou weten we van Zlatan dat het een buitengewoon functionele voetballer is, maar bij deze actie komt ook een beetje toeval kijken. Het zijn niet mijn favoriete goals, doe mij dan maar de goal van Spanje tegen Polen - duizelingwekkend onnavolgbare combinatie door het hart van de defensie.

Jaja, genieten valt niet mee...

Allicht, zulke kritische, relativerende opmerkingen worden vaak niet van genoten.

Ulfat-e-Zulmat
Het is een fucking doelpunt. Met je kritische, relativerende opmerkingen..

Een doelpunt dat je niet vaak ziet en bij zal blijven. Hij staat met z'n rug naar het doel, het vergt enig oriëntatievermogen om de bal vanaf die afstand over alles en iedereen tussen de palen te krijgen.

Een doelpunt met een gouden randje. Vooral de Engelsen zullen er van balen.

jasper1991 schreef:

Jij bent toch ooit geweigerd bij de bloedbank en vervolgens doorgestuurd naar Unilever omdat er puur azijn door je aderen stroomt?

Kan dat rijtje met 10 niet echt boeiende Puskas-award-nominaties niet worden vervangen door die van Ibra?

Zlatan

Kill_illuminati schreef:
Ik zie eerlijk gezegd een Messi of een Ronaldo dat ook niet doen.

Ronaldo misschien nog wel. Messi zou eerst de keeper en alle spelers dollen en de bal op de doellijn erin schieten.

Robbie Keane schreef:
(quote)

Jij bent toch ooit geweigerd bij de bloedbank en vervolgens doorgestuurd naar Unilever omdat er puur azijn door je aderen stroomt?

Zelden zo'n mooi doelpunt gezien, daar kan geen combinatievoetbal tegenop, zelfs geen Messi.

Het is een heel mooi doelpunt, maar zo speciaal is hij nou ook weer niet toch? Die keeper maakt gewoon een ongelofelijk stomme fout. Die van Falcao vind ik dan mooier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:39 uur

geplaatst: vandaag om 15:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.