MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
vigil schreef:
Nee, die schouderduw was niet heel handig. Het 5 minuten doorrollen met handen voor het gezicht van Holla te triest voor worden.

Het wordt tijd dat spelers polsbandjes krijgen - die ze net als sommige scheiderechters dan desgewenst kunnen laten zien aan hun tegenstander - daarop de tekst: SPORTIVITEIT

We vreemd dat provoceren van/door Pelle - was me niet zo bekend.

Tja als je ziet hoe Pelle belaagd werd bij die penalty, er was behoorlijke irritatie.
Overigens dat duwtje van Pelle was toch niet zo erg, nee dat rollen van die Hola dat verdiende een dikke kaart.
Overigens begint die Pelle een soort van Feyenoorder te worden, dus mouwen opstropen en aanpakken.

Als PSVer kan ik weinig waardering opbrengen voor de regelmatig slappe instelling (NEC, Ajax etc)
Nee dan WillemII, maar ook team zoals Feyenoord, Heracles en RKC zijn tenminste teams die er voor gaan.

Rudi S schreef:
Overigens begint die Pelle een soort van Feyenoorder te worden, dus mouwen opstropen en aanpakken.

maar voordat hij dat doet wel eerst de haartjes kammen heh

Ik weet niet maar kamen is iets van een schimmellaagje.
Dat zo'n ijdeltuit als Pelle zo ver zal gaan

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Haha, poging tot provoceren? .

Nee klopt. Ik was inderdaad een paar zaken vergeten maar heb de wedstrijd dan ook enkel heel vluchtig gezien. Toch mag Bossen van mij volgende week FC Utrecht-Ajax fluiten.

Rudi S schreef:
Ik weet niet maar kamen is iets van een schimmellaagje.

vigil schreef:
(quote)

maar voordat hij dat doet wel eerst de haartjes kammen heh

En die Wormgoor met zn hand door Pelles haar gaan in een poging hem uit zn spel te halen, daar kan ik dan wel om lachen. Jammer genoeg bleef het daar niet bij (met als dieptepunt Supusepa die een knietje tegen zn hoofd geeft bij de penalty), natuurlijk moet Pelle zich niet laten provoceren, maar heel de ADO-verdediging was voornamelijk bezig op een irritante manier hem uit zn spel te halen...

T.O. schreef:
(embed)
Die vind ik eerlijk gezegd mooier dan die van Ibra.

Ibrahimovic zal vast eens een doelpunt hebben gemaakt die minder mooi is dan die ja.

Hij heeft ook zeker wel mooiere gemaakt dan die omhaal van hem inderdaad.

Vrijspraak voor Bacuna en Martins Indi.

Een groot deel van het zogenaamd nieuw op te bouwen 'respect' zal ook afkomstig moeten zijn van de zijde van de KNVB.

In het betaalde voetbal moet er een keer een mogelijkheid komen dat officials, KNVB-beeldbekijkers ter plekke, een scheidsrechter bij een foute beslissing ter ondersteuning kunnen corrigeren. Even beelden nakijken is binnen 15 seconden gebeurd.
Daarna kan altijd nog een rode kaart worden gegeven of een foute beslissing worden herroepen.

Bossen komt nu nog goed weg, door binnen een minuut een rode kaart aan een ADO speler te geven. Maar bij 2 - 2 en 11 tegen 10 spelers, had de vlam behoorlijk in de pan kunnen slaan in de Kuip. Dat was niet gebeurd bij een duidelijke overtreding van Martins Indi in het strafschopgebied. Maar nu waren penalty en rode kaart volstrekt belachelijk.

Als Bossen dit had mogen/kunnen corrigeren (hij kan het per slot van rekening verkeerd zien) had iedereen daar vrede mee gehad, ook Den Haag. En dat had een zeer respectvolle betekenis kunnen hebben in de wedstrijd.

FC Den Bosch! Hoera! Polonaise lopen en zingen naar de Friezen!

Wij zijn Ajax

trebremmit schreef:
Wij zijn Ajax

YouTube - Ajax & Friends - Wij zijn Ajax

Teiltje onder de youtube(kijkbuis)

De Cruijff sekte.

Doet me ook denken aan die vlasoorten die je in de supermarkt kon vinden: o.a. Feyenoord- en Ajax-vla. Nou vind ik val sowieso niet weg te werken, maar ook nog roodwit. Vlaflip nee danku....

Alhoewel: spits Piet Fransen (FC Groningen) had een baan als melkboer (SRV-man) en toen FC Grunn ooit in de kuip speelde, zong Eddy Treytel Piet toe ("leve de man van de SRV, van je ...). Vlak daarna scoorde Piet en liep toen naar Treytel toe en zei: "wat vond je van onze vlaflip?"

Mjuman schreef:
(quote)

YouTube - Ajax & Friends - Wij zijn Ajax

Teiltje onder de youtube(kijkbuis)

Ik vind het geen verkeerde track. RBdjan is een prima rapper, met Darryl en Rio heb ik niet heel veel, net als met het gros van de "sterren" in de clip. Maar het is voor een goed doel, dus dan is alles toegestaan.

Pellè.

Pellenka.

Geen Lamprou.

briljant

T.O. schreef:
Ook leuk

(embed)
Leuk ja!

Het zit Heerenveen niet mee dit seizoen.

Mjhow, is inherent aan het matige spelersmateriaal.

Ja klopt, maar dit hadden ze natuurlijk ook zomaar kunnen winnen. En zo zijn er wel meer wedstrijden geweest dit seizoen. Ze hebben geen team om echt voor de top vijf mee te doen, maar het moet toch beter kunnen dan het nu gaat. Het probleem is dat ze vooral achterin heel erg veel weggeven.

Tuurlijk hadden ze kunnen winnen, maar Feyenoord is weer eens slordig en "vergeet" de wedstrijd op slot te gooien.

Beter dan dit moet kunnen, inderdaad. Misschien een nieuwe coach?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:00 uur

geplaatst: vandaag om 10:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.