MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ja, ik heb pas vanaf de 75e minuut gekeken, dus dat zou ik niet weten. Maar het ging daarna wel redelijk gelijk op.

Misschien moeten ze naast een topaanvaller ook maar een topverdediger voor de groep zetten. van Basten laat Fin Bogarsson (?) en Djuricic wel lekker voetballen, hoewel Djuricic overal goed kan voetballen denk ik. Wat een heerlijke speler is dat. Mag best naar PSV komen hoor.

Djuricic zou best wel eens de opvolger van Eriksen kunnen worden. Laatstgenoemde zal komende zomer wel vertrekken.

Naar NAC Breda ofzo.

Djuricic gaat niet naar Ajax hoor. Die willen alleen nog maar eigen jeugd gebruiken + half Denemarken.

Er wordt gesuggereerd dat deze winter Djuricic naar Twente gaat en Gouweleeuw naar AZ, Als dat gebeurt dan wordt het echt helemaal niets meer met Heerenveen. Heb wel medelijden met Van Basten eigenlijk, als je ziet dat Heerenveen vorig jaar nog een kampioenskandidaat was tot aan een wedstrijd of 6 voor het einde.

Twente komt dan wel heel ruim te zitten in zijn middenvelders (De Zeeuw, Fer, Brama, Landzaat, Gutierrez, Janssen en af en toe ook Tadic en Schilder). Wellicht dat Landzaat wel stopt na dit seizoen.

Ach, Brama en Landzaat worden al wat ouder en kunnen beiden het niveau niet echt meer aan. Ook Janssen heeft nog niet veel laten zien, en Schilder moet gewoon linksback spelen aangezien Braafheid het ook niet helemaal meer heeft.

Brama is pas 25 of 26, die kan nog wel een jaar of 8 mee. Ben het wel met je eens dat hij niet echt de speler is die Twente hogerop helpt, maar het is wel het oogappeltje van McLaren dus hij zal er ook niet snel buitenvallen. Janssen vond ik vorig jaar wel erg goed spelen eigenlijk. Maar ik heb het idee dat de spelers van Twente elkaar niet echt goed aanvullen. Janssen en Castaignos zijn toch teveel dezelfde types in de as, allebei harde werkers en niet erg creatief.

Hmm, ik had het gevoel dat Brama al ouder was. Maar alsnog, een kwaliteitsimpuls op het middenveld kunnen ze op zich wel gebruiken. Fer is een goede speler, maar als je die uitschakelt is Twente helemaal niet meer zo geweldig. Dat zag je ook tegen PSV. Hutchinson kreeg gewoon de opdracht om zich helemaal kapot te rennen op dat middenveld en Fer uit de wedstrijd te spelen en Twente heeft amper kansen gekregen. Chadli en Tadic zijn dan de enige spelers die echt iets kunnen creëren.

Loting CL:

Galatasaray (Tur) - Schalke 04 (Dui)
Celtic (Sch) - Juventus (Ita)
Arsenal (Eng) - Bayern München (Dui)
Shakhtar Donetsk (Oek) - Borussia Dortmund (Dui)

AC Milan (Ita) - Barcelona (Spa)
Real Madrid (Spa) - Manchester United (Eng)
Valencia (Spa) - Paris Saint-Germain (Fra)
FC Porto (Por) - Málaga (Spa)

Manchester United - Real Madrid

Zin in!

Vanwaar al dat gespring?

Enkel Real - Man United en Shakthar - Dortmund zijn mooie clashes.

Hoewel Celtic heeft laten zien leuk te kunnen ballen ben ik wel blij met de loting uiteraard .

Ik ben voor Dortmund en Porto dit CL seizoen dus ik ben redelijk tevreden met de loting, hoewel Dortmund het heel zwaar kan gaan krijgen.

Stijn_Slayer
Man Utd. Hmm, ik ben daar niet helemaal gerust op. Real heeft veel pech gehad dit seizoen, maar de laatste wedstrijden waarom soms (defensief) ook echt niet goed.

Pepe straalt totaal geen rust meer uit, is slordig in de passing en blundert af en toe.

Jammer van Shakhtar - Dortmund, had beide teams toch graag nog veel verder zien komen.

Worden clubs beschermd tegen clubs uit eigen land?

Ik heb nu al zin in de wedstrijden tussen Real en United, ben er van overtuigd dat het 2 fantastische potten worden. Uiteindelijk in het voordeel van United beslist uiteraard. Nu maar hopen dat de NOS ze uitzendt en niet kiest voor een andere wedstrijd (wat ik me bijna niet voor kan stellen).

Zou wel schandelijk zijn als de NOS nu weer voor Barcelona gaat, omdat zowel Barca als Milan een oranje tintje hebben. Mourinho vs. Ferguson, de wijnvrienden. Dat is toch wel iets om naar uit te kijken.

Niet schandelijk, ik denk gewoon dat er meer mensen in Nederland de wedstrijd tussen Barcelona en Milan willen zien. Veel Barca-sympathisanten hier en bij Milan zitten de nodige Nederlanders. Zelf denk ik ook dat die wedstrijd leuker gaat worden.

Mjuman schreef:
(quote)

YouTube - Ajax & Friends - Wij zijn Ajax
Teiltje onder de youtube(kijkbuis)

No 1 op iTunes. Staan ze toch ergens op 1.

Running On Empty schreef:
(quote)

No 1 op iTunes. Staan ze toch ergens op 1.

Zou wel eens willen weten over hoeveel downloads je dan praat - 25? Verder lijkt iTunes me meer iets voor onnozelaars, calvinisten (Jobsianen) of jongetjes die niet goed hebben opgelet tijdens de download-les.

Als symbool - naast de Heilige Drie-eenheid van Geer, Goor en Jeroen - van de 'verfijnde Nederlandse' smaak - maar goed dat wisten we al van die kant-en-klare gerechten voor Kerst die je in Lidl, Plus en AH kunt kopen. Zo'n lied heeft dan nog een voordeel.

En d'r was er hier één die uitlegde dat zoiets voor het goede doel was - alleen heb ik het gevoel al zoveel bij te dragen aan het goede doel middels de blauwe enveloppe dat ik zelf ook wel eens wat van een goed doel zou willen ontvangen.

Wij zijn Ajax - So What om Miles te citeren

Ajax in EL tegen Steaua Boekarest. Hopelijk is de sneeuw daar dan al van het veld

Zenit - Liverpool, Tottenham - Lyon, Atlético - R. Kazan.

Mooie affiches. En Ajax tegen Chelsea in de volgende ronde.

chevy93 schreef:
Zenit - Liverpool, Tottenham - Lyon, Atlético - R. Kazan.

Mooie affiches. En Ajax tegen Chelsea in de volgende ronde.

Je wou zeker zeggen dat Ajax traditionaliter het goed doet tegen tegenstanders uit het voormalig Oostblok

In ieder geval beter dan clubs uit Denemarken, dat dan weer wel.

Vandaar ook dat ze meteen heel Denemarken leegkopen.

Dit zal toch wel een extra motivatie zijn voor Ajax op Steaua even zoek te spelen lijkt me?

kinderen.

He$$el_01 schreef:
Dit zal toch wel een extra motivatie zijn voor Ajax op Steaua even zoek te spelen lijkt me?

kinderen.

Die dachten vast dat die track Wij zijn Ajax in het kader van Kinderen voor Kinderen was

He$$el_01 schreef:

kinderen.

Mjuman schreef:
Je wou zeker zeggen dat Ajax traditionaliter het goed doet tegen tegenstanders uit het voormalig Oostblok
CL 11/12: Twee maal winst tegen Dinamo Zagreb
CL 10/11: Dinamo Kiev: 1-1 en 2-1 winst
EL 09/10: Twee maal winst tegen Dinamo Zagreb & gelijk en winst tegen FC Timişoara.
EL Kwalificatie 09/10: twee maal winst tegen Slovan Bratislava
Uefa Cup 08/09:
FK Borac Čačak: 4-1 en 2-0
MŠK Žilina: 1-0.

Dus ja, ik wou zeggen dat Ajax het de afgelopen jaren uitstekend doet tegen Oost-Europa. Die wedstrijd tegen Dinamo Zagreb in 07/08 was wel een dieptepunt ja, maar dat is inmiddels ook alweer 5 jaar geleden en bovendien is Dinamo Zagreb de 4 wedstrijden daarna afgedroogd.

De laatste 3 jaar speelde Steau speelden ze Europa League en jaren CL daarvoor werden ze kansloos laatste. Vorig jaar knikkerde Twente ze nog de EL uit en Utrecht het jaar daarvoor waren ze ook niet oppermachtig.

Utrecht was in dat seizoen wel extreem goed in Europees verband, ze waren toen zelfs Napoli de baas (het Napoli dat weer een seizoen later op een haar na later CL-winnaar Chelsea uit het toernooi wipte). Maar dat zegt allemaal niets, resultaten behaald in het verleden etc....

Ik hoop dat Ajax eroverheen sprankelt en acht ze daar ook wel toe instaat, maar ik kan me ook best voorstellen dat het weer zo'n lullige uitschakeling wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:16 uur

geplaatst: vandaag om 08:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.