MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
En nog maar wat olie op het vuur voor morgen:

(afbeelding)

Ga eens lekker op tijd naar bed, Micha.

En de tijd dat Ajax Feyenoord thuis standaard oprolde met 4-0 ofzo ligt ook alweer even achter ons :/

Om gewone letters te gebruiken: Sjef wordt geen nieuwe Joep - goed je best doen en studeren jong.

Anders word je misschien nog wel glaszetter - lijkt me knap klote, tenzij je uiteraard de rodewaasheffing kunt hanteren.

Morgen: 1-1 of 2-2

3-0 heb ik elders gezegd en daar blijf ik bij. Geen doelpunten van Pellè dus. In tegenstelling tot Jozy, die er vandaag weer 3 schitterende goals bij heeft.

En ik vind het mooi om te zien dat Peter Bosz gewoon zijn 4 beste spelers aan de kant houdt (uitgezonderd Everton, wat dus cruciaal bleek) om disciplinaire redenen.

Nee, het wordt geen 3-0. Ik ben bang dat Ajax, zoals vaker, niet profiteert van de misstappen van PSV en Twente. Feyenoord zal de gelijkmaker scoren in de laatste 5 minuten.

Een troost voor de (eventuele) verliezer morgen: ze lopen iig nauwelijks achterstand op. Wordt een mooie wedstrijd denk ik, al ben ik niet gerust op de uitslag. Ik verwacht een gelijkspel en dat is op zich voldoende, al hoop ik natuurlijk op een overwinning van Feyenoord. Realistisch gezien is Ajax licht favoriet...

Voor de gerechtigheid ten opzichte van de laatste klassieker zou Feyenoord moeten winnen. Toen waren ze (we) echt beter.

Wawrinka begint lekker...

Sjarapova is niet te stoppen. Vier wedstrijden gespeeld en slechts 5 games geïncasseerd

Radwanska ging helaas ook wel weer lekker. Ivanovic speelde best goed, maar was toch vrij kansloos.

Ze gaat sowieso wel lekker dit jaar tot nu toe. Nog niks verloren.

jasper1991 schreef:
Voor de gerechtigheid ten opzichte van de laatste klassieker zou Feyenoord moeten winnen. Toen waren ze (we) echt beter.

Absoluut. Maar zo werkt het helaas niet. Als Feyenoord het betere van het spel heeft, gaat het Ajax publiek zichzelf als snel tegen het eigen elftal keren, dus dan is het thuisvoordeel al snel weg. Zoals vorig seizoen. Het moet kunnen. Kwalitatief doen beide teams niks voor elkaar onder.

Toch voorzie ik een verlies voor Feyenoord. Een winst zou te mooi om waar te zijn, met het oog op de ranglijst.

GrafGantz schreef:

Heb fijn kaarten maar toch maar voor de buis zometeen.

edit: een wijs besluit

Djokovic - Wawrinka

Wat een wedstrijd.

Djokovic tegen Wawrinka. Wat een wedstrijd mensen!

Net een 5e set afgedwongen door de Zwitser.

Edit: haha.

Mooi dat we het eens zijn.

Ik verwacht overigens nog steeds winst voor Djokovic.

Volgens mij is het een dubbeltje op z'n kant. En dat zeg ik niet alleen, omdat Wawrinka gebroken heeft (en nu ook weer breakpunt tegen heeft).

Paap_Floyd schreef:
Sjarapova is niet te stoppen. Vier wedstrijden gespeeld en slechts 5 games geïncasseerd

Opvallend dat Djokovic een flink stuk ongeduldiger en meer gespannen oogt dan Wawrinka. Het is dat laatstgenoemde er fysiek meer doorheen zit, anders hadden we al afscheid genomen van de Djoker.

2-0 bij rust in de Arena. 2x Fischer

Wat een schitterende wedstrijd.

En dan heb ik het niet eens over Ajax - Feyenoord, dat precies verloopt zoals ik verwacht had.

10, 10, 10, 10! Ook dat gaat overigens niet over De Klassieker.

10-10

Wat een punten slaat die Zwister op de matchpunten tegen

EDIT: Waar haalt hij ineens die prachtige lange slagen vandaan?

F*ck hè, wat een ONGELOFELIJKE wedstrijd.

Djokovic

Wat een heerlijk laatste punt ook trouwens. Wawrinka heeft een paar matchpunten geweldig mooi weggespeeld (wat een backhand ), maar uiteindelijk was de vechtlust van Djokovic toch net aan genoeg om deze wedstrijd uit het vuur te slepen.

Hoe gaat het bij balletjetrap?

Inderdaad, wat een wedstrijd zeg.

Ik had gehoopt dat ze voor Ajax - Feyenoord wel klaar zouden zijn, maar dat zie ik vanavond wel bij Studio Sport. Ga nu naar Ghana - Congo kijken, denk ik.

3-0 voor Ajax nu. Van Rhijn kreeg rood en een penalty tegen, en Immers mist hem. Ik zat toch wel even op het puntje van mijn stoel

Omdat hij zo mooi is. (Het laatste punt).

Jammer dat ik de match gemist heb . Valt mij wel op hoe vaak Djokovic marathonmatchen speelt (die hij meestal dan nog wint ook)

Wat een heerlijke klassieker

Matige klassieker qua niveau, vooral van Feyenoord. De geroemde verdediging van Feyenoord ver onder de maat. Drie geweldige fouten.

Bij Feyenoord alleen Boëtius goed. Geweldige speler.

Ben blij dat de eerste wedstrijd na de winterstop uit bij Ajax was. Die verliezen we toch altijd.

Voor de titel: nog niets beslist.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.