MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Breakie, breakie - kom er maar in Sjef - de vloer is van jou. Heb nog geen bal gezien - maar goed 0 - 2 voor de eigen FC is een pleister op de bloedende wonde, maar of dat helpt is de vraag...

Dikkie Dik heeft zich aangemeld bij de Open Universiteit voor de leergangen Psychologie van groepsprocessen - die start met de workshop Motiveren kun je leren.

Is het koud in Nederland, krijg je als dank voor het behalen van de herfstitel een groepsreis naar Thailand en dan bedank je met zo'n prestatie

Nicolage Rico schreef:
Matige klassieker qua niveau, vooral van Feyenoord. De geroemde verdediging van Feyenoord ver onder de maat. Drie geweldige fouten.

Bij Feyenoord alleen Boëtius goed. Geweldige speler.

Ben blij dat de eerste wedstrijd na de winterstop uit bij Ajax was. Die verliezen we toch altijd.

Voor de titel: nog niets beslist.

Was Boëtius die knul die zich liet vallen in de zestien? Of was dat het andere talentje? Erg jammer dat Van Boekel zo eigenhandig een wedstrijd die net in het slot was gegooid weer opent. Gelukkig was er Immers om het allemaal wat te sussen.

Linius schreef:
(quote)

Was Boëtius die knul die zich liet vallen in de zestien? Of was dat het andere talentje? Erg jammer dat Van Boekel zo eigenhandig een wedstrijd die net in het slot was gegooid weer opent. Gelukkig was er Immers om het allemaal wat te sussen.

Vraag het aan van Rhijn. Die schijnt zijn naam een paar x per nacht uit te schreeuwen, badend in het zweet.

Pffff, en van Rhijn zit nog bij de selectie van Oranje ook... Auw. Geldt ook voor Janmaat.

Stijn_Slayer
Nicolage Rico schreef:
Voor de titel: nog niets beslist.

Feyenoord gaat die never nooit pakken dit jaar.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Pffff, en van Rhijn zit nog bij de selectie van Oranje ook... Auw. Geldt ook voor Janmaat.

Aan de andere kant, ik bedoel op links dus, wordt onze Jetro ook regelmatig gekozen, dus het valt wel mee

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Feyenoord gaat die never nooit pakken dit jaar.

Ik ga er niet vanuit, maar ze doen voorlopig nog net zo hard mee als de rest.

Deze wedstrijd zie ik meer als een incident (verdediging zakte ver door de ondergrens). En uit bij PSV, Twente en Ajax mag je gerust verliezen.

Feyenoord heeft ook het makkelijkste programma en geen Europees voetbal - zoals Ajax.

Rudi S schreef:
(quote)

Aan de andere kant, ik bedoel op links dus, wordt onze Jetro ook regelmatig gekozen, dus het valt wel mee

Nog zo'n Pffffffft-speler, inderdaad.

He$$el_01 schreef:
Omdat hij zo mooi is. (Het laatste punt).

(embed)
Het laatste punt van de 4e set was echt het hoogtepunt van de wedstrijd, wat mij betreft.

Sowieso een geweldige wedstrijd. Voor het eerst weer eens echt meegeleefd tijdens een tenniswedstrijd.

Mjuman schreef:
Breakie, breakie - kom er maar in Sjef - de vloer is van jou. Heb nog geen bal gezien - maar goed 0 - 2 voor de eigen FC is een pleister op de bloedende wonde, maar of dat helpt is de vraag

FC Groningen uit, altijd lastig en we komen op 2 punten van Fietstas die volgende week thuis tegen Ajax mogen. Kom op Ajax, pak ze !!!

De klassieker? Draak van een wedstrijd, hoogtepunt was het pak sneeuw dat naar beneden kletterde door het dak van de foeilelijke UFO.

De wedstrijd begon nog zo leuk, met twee volop aanvallende teams.

Fischer heeft het verpest.

Mee eens, waarom worden voetbalwedstrijden toch zo vaak verpast door doelpunten.

Weet iemand eigenlijk of Pellè meegedaan heeft?

En na de rode kaart van v. Rhijn (erg domme rode kaart, overigens... los van of het daadwerkelijk een overtreding was) was het wel echt een schertsvertoning van Feyenoord, zeg.

Maar eigenlijk was het 12 tegen 9, want Immers en Matthijsen...

Rizz
Running On Empty schreef:

De klassieker? Draak van een wedstrijd

chevy93 schreef:
(quote)
Het laatste punt van de 4e set was echt het hoogtepunt van de wedstrijd, wat mij betreft.
(embed)

Sowieso een geweldige wedstrijd. Voor het eerst weer eens echt meegeleefd tijdens een tenniswedstrijd.

Die was ook erg mooi inderdaad. Sowieso waren er op belangrijke momenten erg veel mooie rally's. Vaak zie je dat spelers dan iets meer op save gaan spelen, maar daar was nu helemaal niks van te merken.

chevy93 schreef:
Weet iemand eigenlijk of Pellè meegedaan heeft?

Piet?

Misschien kan Immers ook mee in het psychologieklasje met Pieters. Die rebound was echt fantastisch. Zelden zo veel frustratie in een schot gezien haha.

Running On Empty schreef:
(quote)

FC Groningen uit, altijd lastig en we komen op 2 punten van Fietstas die volgende week thuis tegen Ajax mogen. Kom op Ajax, pak ze !!!

De klassieker? Draak van een wedstrijd, hoogtepunt was het pak sneeuw dat naar beneden kletterde door het dak van de foeilelijke UFO.
Hoogtepunt was die rebound

Paap_Floyd schreef:
Misschien kan Immers ook mee in het psychologieklasje met Pieters. Die rebound was echt fantastisch. Zelden zo veel frustratie in een schot gezien haha.

Nou sjezus wat een sukkel zeg. Een pingel missen kan natuurlijk maar zo de rebound inschieten gaat echt helemaal nergens over. Onze Haagsche vriend moet maar eens de bank gaan warm houden... Wat vandaag overigens best lastig was aangezien er opeens een pak sneeuw naar beneden donderde (waar dat vandaan kwam met een dicht dak...) en precies op de vernieuwde "dug-out's" van beide clubs terecht kwam.

Nicolage Rico schreef:
Fischer heeft het verpest.
Ja...en die grensrechter die bij Aegon werkt...

Linius schreef:
(quote)

Was Boëtius die knul die zich liet vallen in de zestien? Of was dat het andere talentje?

Zozo stoere mannentaal?

Maar goed ja dat was hem. Uiteraard erg makkelijk gevallen maar dit werd hem ook wel erg makkelijk gemaakt door dramatisch verdedigen van Van Rhijn (die de "heenwedstrijd" ook al helemaal werd weg gespeeld door "die knul")

Van Rhijn had tegen die tijd allang rood moeten hebben, maar goed, aan de andere kant werd Boetius ook wel weer gespaard.

herman schreef:
Van Rhijn had tegen die tijd allang rood moeten hebben, maar goed, aan de andere kant werd Boetius ook wel weer gespaard.

Dat snap ik ook wel weer - Linius en andere figuro's met gebrek aan voetbalkennis en -inzicht - mogen blij zijn dat ze gewoon het begin van de toekomstige linksbuiten van Oranje hebben meegemaakt. Wat een talent eens in de zoveel jaar, staat er zo'n buitenspeler op.

Maar goed, nu doorgaan - heb zelf Peter Hoekstra, Jan Monster en Robbie de Wit zien opkomen als talent en toen ...

Talent geeft geen garantie - maar ik zou zuinig zijn op die jongen; en als Ajacied (maar dat ben ik niet) op Viktor Fischer - die is nu al beter dan Kolbeinn Sigþórsson.

Dat zou ik nog niet durven zeggen van Boetius, daarvoor heb ik hem te weinig gezien. Maar hij is pas 17 of 18, dus wie weet. En hij heeft zijn naam en uiterlijk in ieder geval mee. Doe hem een geel shirt aan en Pélé benoemt hem zo tot zijn ware opvolger.

Peter Hoekstra kan ik me nog wel herinneren. Fantastische speler, ongeveer van het niveau Overmars (die bij Arsenal en Barcelona belandde), maar zwaar geblesseerd geraakt en daarna nooit meer zijn niveau gehaald.

Het is wel een speler voor wie je naar een stadion gaat. Jan Monster (geblesseerd geraakt) en Robbie de Wit (hersenbloeding) zagen hun carriere voortijdig stranden - en ex-PSV'er Hoekstra (uit Assen) werd ook geteisterd door blessures - maar o, wat een talent. En dat kan je ook terugvinden bij Boetius- die souplesse waarmee ie 2- 3 * 'een schaar 'eruit gooit bijv.

Mjuman schreef:
en ex-PSV'er Hoekstra (uit Assen)

Hij speelde daar bij ACV (een goed Christen dus)

Enorm talent toen, jammer dat ie vaak geblesseerd was. Volgens mij is ie nu trainer bij Groningen maar dat weet ik niet zeker.

Stijn_Slayer
Valencia - Real bij rust al 0-5. Heerlijk voetbalweekend.

Nicolage Rico schreef:
Bij Feyenoord alleen Boëtius goed. Geweldige speler.

Jong en onbezonnen. Acties hadden nul rendement.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Zoek de verwantschap met de posters dezes; duck tape anybody - helpt ook tegen loszittende snavels?

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Voortzetting was vaak een stuk minder, inderdaad. Maar dat zit er echt wel in. Komt enorm veel dreiging uit. En dat balgevoel. Van Rhijn had andermaal een erg zware middag. Denkt dat hij blij was dat hij de wedstrijd niet uit hoefde te spelen. Hij kustte het glas in de spelerstunnel, zeg maar.

Paap_Floyd schreef:

Leek wel of het een penaltyreeks - na blessuretijd was - die er in één keer in moest, en dat hij de bal daardoor boos wegtrapte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:33 uur

geplaatst: vandaag om 20:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.