Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2013, 23:41 uur
Is die Pieters aan de coke geraakt tijdens zijn revalidatie?
Wat een mafkees.
Wat een mafkees.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 januari 2013, 23:46 uur
Ik zag net een foto van z'n arm. Ziet er heftig uit. Wat een domme actie zeg.
barrykuijf : RT @voetbalpings: Schokkende beelden: De arm van Erik Pieters. http://t.co/fK1abNm0 #voetbalpings | Twicsy, the Twitter Pics Engine
Als dit tenminste echt zijn arm is.
barrykuijf : RT @voetbalpings: Schokkende beelden: De arm van Erik Pieters. http://t.co/fK1abNm0 #voetbalpings | Twicsy, the Twitter Pics Engine
Als dit tenminste echt zijn arm is.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 23:48 uur
Lijkt me gewoon een foto van 't internet. Kan me niet voorstellen dat zijn arm zo snel zo gewond is.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 23:55 uur
Jij denkt dat dat langzaam gaat? 
Zou het ook niet weten of dat echt Pieters is maar verwondingen door glas zien er vaak lelijk uit.

Zou het ook niet weten of dat echt Pieters is maar verwondingen door glas zien er vaak lelijk uit.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 00:27 uur
Qua piercing kan je gewoon beter een stuk metaal door je neus, lip, oor, buik of jonassie raggen.
Volgens mij heeft ie de biografie van Pluisje stuk gelezen. En wat mij betreft mag Dikkie Dik die transfer van Maher ff parkeren en op zoek gaan naar een échte centrumverdediger - wat een drama
Volgens mij heeft ie de biografie van Pluisje stuk gelezen. En wat mij betreft mag Dikkie Dik die transfer van Maher ff parkeren en op zoek gaan naar een échte centrumverdediger - wat een drama

0
geplaatst: 19 januari 2013, 01:00 uur
Die trip naar Thailand heeft ze niet echt goed gedaan blijkbaar, maar dat kon je eigenlijk van te voren wel bedenken.
Ik heb het niet gezien en ik denk ook dat ik de wedstrijd helemaal niet meer ga bekijken. Wat een pannenkoeken. Verliezen van PEC Zwolle.
Ik heb het niet gezien en ik denk ook dat ik de wedstrijd helemaal niet meer ga bekijken. Wat een pannenkoeken. Verliezen van PEC Zwolle.

0
geplaatst: 19 januari 2013, 01:18 uur
Foto's van Pieters' arm is gewoon echt hoor, de bron is een journalist: Jan-Hermen de Bruijn (@DeBruijnELF) op Twitter
0
geplaatst: 19 januari 2013, 10:50 uur
panjoe schreef:
Zo hard genieten van andermans falen... Daar geniet ik weer van, heb ik ten minste een reden om me weer even beter te voelen na zo'n harde afgang.
Nou, dan zijn we allebei blij en ik dubbel omdat ik er ook nog voor gezorgd heb dat een gemeente fan zich weer wat beter voelt.Zo hard genieten van andermans falen... Daar geniet ik weer van, heb ik ten minste een reden om me weer even beter te voelen na zo'n harde afgang.
Oh ja, dat ruitje inslaan vind ik ook al hilarisch. Sorry daarvoor

0
geplaatst: 19 januari 2013, 11:11 uur
VanDeGriend schreef:
Niet nodig, hoogstens voor het feit dat je als rechtgeaarde Zuidhollander een typisch Amsterdamse overdrijving hanteert, waar het gewoon Nederlandse vermakelijk volstaat.
Al heb ik begrip voor de frustratie na 9 maanden niet spelen (en een heel slecht gevoel voor timing), mag Pieters van mij wel eens gaan kijken naar Anger Management (TV Series 2012– ) - IMDb
0
geplaatst: 19 januari 2013, 11:22 uur
Vermakelijk. Ook goed.
Voor Pieters heb ik soort van begrip als hij vooral boos was op zichzelf.
Voor Pieters heb ik soort van begrip als hij vooral boos was op zichzelf.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 11:39 uur
Begrip, wat een idioot , het schijnt dat die idioot met een ambulance naar het ziekenhuis is vervoert.
De kosten vd ruit en vervolgkosten zullen wel doorberekend worden naar de seizoenkaarhouders.
Hadden we eindelijk weer een (1) verdediger die een beetje fatsoenlijk kan verdedigen, gaat die weer de lappenmand in.
Dus wordt het weer Jetro (sorry ik ben mijn tegenstander even kwijt) Willems.
Tja zoals Mjuman terecht opmerkt dient er met spoed in ieder geval een goede centrum verdediger te komen,maar die zal niet fatsoenlijk kunnen functioneren als hij niet nog eens minstens 3 verdedigers op niveau er naast heeft.
Geen smileys , want niet leuk
De kosten vd ruit en vervolgkosten zullen wel doorberekend worden naar de seizoenkaarhouders.
Hadden we eindelijk weer een (1) verdediger die een beetje fatsoenlijk kan verdedigen, gaat die weer de lappenmand in.
Dus wordt het weer Jetro (sorry ik ben mijn tegenstander even kwijt) Willems.
Tja zoals Mjuman terecht opmerkt dient er met spoed in ieder geval een goede centrum verdediger te komen,maar die zal niet fatsoenlijk kunnen functioneren als hij niet nog eens minstens 3 verdedigers op niveau er naast heeft.
Geen smileys , want niet leuk
0
geplaatst: 19 januari 2013, 11:51 uur
Waarom doorberekening aan de seizoenkaarthouders?
Boete van PSV, schade aftrekken van zijn salaris en op de transferlijst, zou ik zeggen. Gezien zijn spel van de avond en de vele kleine en grotere blunders is hij nauwelijks van het niveau Almere City FC. Als hij psychisch ook al niet spoort moeten ze nog hopen dat ze niet hoeven bij te betalen, bij zijn vertrek uit Eindhoven.
Waar haalt PSV snel een beetje verdedigers vandaan zonder geld te hoeven uittrekken of aan te kloppen bij de gemeente Eindhoven, is ook een goede. Eigenlijk is er maar één oplossing: de gehele laatste linie van het beloftenelftal overvoeren. Die kennen elkaar al en je mag verwachten dat ze enigszins ingespeeld zijn.
En dan het beste er van hopen. Van Bommel had een leuke inleiding tot de 0 - 1 maar ondanks mijn verwachting aan het begin van het seizoen dat hij het niet zou redden na de winterstop bij PSV moet ik daar op terug komen: de rest blijkt nog slechter.
Ik zou als ik Maher was nog even wachten, met transferplannen vanuit Alkmaar.
Boete van PSV, schade aftrekken van zijn salaris en op de transferlijst, zou ik zeggen. Gezien zijn spel van de avond en de vele kleine en grotere blunders is hij nauwelijks van het niveau Almere City FC. Als hij psychisch ook al niet spoort moeten ze nog hopen dat ze niet hoeven bij te betalen, bij zijn vertrek uit Eindhoven.
Waar haalt PSV snel een beetje verdedigers vandaan zonder geld te hoeven uittrekken of aan te kloppen bij de gemeente Eindhoven, is ook een goede. Eigenlijk is er maar één oplossing: de gehele laatste linie van het beloftenelftal overvoeren. Die kennen elkaar al en je mag verwachten dat ze enigszins ingespeeld zijn.
En dan het beste er van hopen. Van Bommel had een leuke inleiding tot de 0 - 1 maar ondanks mijn verwachting aan het begin van het seizoen dat hij het niet zou redden na de winterstop bij PSV moet ik daar op terug komen: de rest blijkt nog slechter.
Ik zou als ik Maher was nog even wachten, met transferplannen vanuit Alkmaar.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 12:08 uur
Hoe dom het ook is, het wel te hopen voor Pieters dat het weer goedkomt met zijn arm, straks is het nog einde carriere.
Pieter voorlopig uit de rou...
Pieter voorlopig uit de rou...
0
geplaatst: 19 januari 2013, 12:16 uur
musician schreef:
Gezien zijn spel van de avond en de vele kleine en grotere blunders is hij nauwelijks van het niveau Almere City FC.
Waar haalt PSV snel een beetje verdedigers vandaan zonder geld te hoeven uittrekken .
Gezien zijn spel van de avond en de vele kleine en grotere blunders is hij nauwelijks van het niveau Almere City FC.
Waar haalt PSV snel een beetje verdedigers vandaan zonder geld te hoeven uittrekken .
Is me wel een tip hoor

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 januari 2013, 12:40 uur
Wie gaat er nou ook een glazen ruit inslaan? Iedereen weet toch uit films wat er gebeurt als je een spiegel of ruit mept?
Als ik PSV was, zou ik hem minstens een flinke boete opleggen. Zij betalen wel mooi z'n salaris door, terwijl ze door zijn domme gedrag nu helemaal niets aan hem hebben.
Als ik PSV was, zou ik hem minstens een flinke boete opleggen. Zij betalen wel mooi z'n salaris door, terwijl ze door zijn domme gedrag nu helemaal niets aan hem hebben.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 12:53 uur
Stijn_Slayer schreef:
Wie gaat er nou ook een glazen ruit inslaan? Iedereen weet toch uit films wat er gebeurt als je een spiegel of ruit mept?
.
.
Yup, Pieters heeft tijdens zijn revalidatie Die Hard 1 t/ m 7 gezien en weet dat je daarna gewoon op volle sterkte door kunt

0
geplaatst: 19 januari 2013, 16:18 uur
Voor de voetbal liefhebbers: de Africa Cup staat op het punt om te beginnen.
Tournooi vanuit Zuid-Afrika duurt tot 11 februari.
Eurosport 16:45 uur.
Tournooi vanuit Zuid-Afrika duurt tot 11 februari.
Eurosport 16:45 uur.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 17:34 uur
Liverpool speelt echt een fantastische pot zeg vandaag. Heerlijke goals en leuk spel.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 17:49 uur
Slopende rally bij Simon-Monfils 
Gilles Simon en Gaël Monfils maakten er een slijtageslag van in de derde ronde van de Australian Open 2013. Zo speelden de Fransen in de tweede set een rally van liefst 71 slagen.
't Is wel een erg risicoloze rally en op het moment dat er wat meer pit in de slagen komt, is die gelijk voorbij, maar toch...

Gilles Simon en Gaël Monfils maakten er een slijtageslag van in de derde ronde van de Australian Open 2013. Zo speelden de Fransen in de tweede set een rally van liefst 71 slagen.
't Is wel een erg risicoloze rally en op het moment dat er wat meer pit in de slagen komt, is die gelijk voorbij, maar toch...

0
geplaatst: 19 januari 2013, 18:03 uur
chevy93 schreef:

(quote)
Slopende rally bij Simon-Monfils 
Dat filmpje zocht ik inderdaad.

Echt risicoloos is hij trouwens ook weer niet. uiteraard zijn er niet veel ballen op de lijnen gemikt oid, maar in principe probeert elke prof dat zo veel mogelijk te vermijden. Monfils had toch een paar redelijke backhands rechtdoor, die daarna allemaal erg goed werden gepareerd door Simon.
Sowieso is het gekkenwerk om zo'n bal 35 keer dat net over te slaan. Ik weet van mezelf dat ik dat waarschijnlijk niet vol zou houden. Conditioneel moet het wel lukken, maar na 7x vind ik het meestal wel weer genoeg en ga ik wat meer risico nemen. En dan uiteraard meestal net iets te veel.

0
geplaatst: 19 januari 2013, 18:30 uur
musician schreef:
Waar haalt PSV snel een beetje verdedigers vandaan zonder geld te hoeven uittrekken of aan te kloppen bij de gemeente Eindhoven, is ook een goede. Eigenlijk is er maar één oplossing: de gehele laatste linie van het beloftenelftal overvoeren. Die kennen elkaar al en je mag verwachten dat ze enigszins ingespeeld zijn..
Waar haalt PSV snel een beetje verdedigers vandaan zonder geld te hoeven uittrekken of aan te kloppen bij de gemeente Eindhoven, is ook een goede. Eigenlijk is er maar één oplossing: de gehele laatste linie van het beloftenelftal overvoeren. Die kennen elkaar al en je mag verwachten dat ze enigszins ingespeeld zijn..
Die viel te verwachten - een beetje a la Feyenoord: zowat een compleet C-elftal transplanteren naar de A-selectie, een bello ciao aan laten rukken uit Italië en dan een trainer die elke dag een straf bakkie espresso schenkt. Tja, Klazien oet Zalk verkondigde wijzere praat dan de naar Halalmere afgedreven Feyenoordsupporter.
Ach we zullen maar denken scherven brengen geluk en er is iig nu één verdediger die regelmatig verband kan aanbrengen.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 19:08 uur
Lukaku (WBA) vs. Benteke (Aston Villa) is het duel in de Premier League oftewel 2 van de meest beloftevolle (zoniet dé meest beloftevolle) aanvallers in de Engelse competitie die tegen elkaar spelen. Momenteel is het 0-2, waaronder een mooie goal van Benteke (zijn 7de), dus die weet momenteel het meest z'n stempel te drukken.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 20:33 uur

Ben benieuwd of deeplinken toegestaan is naar Dumpert.
Anders: http://media.dumpert.nl/foto/1a0ae3cc_dumpert_ios_upload.jpg

En reactie daaronder:
Ik heb tranen gelachen , onnozel gedaan, en tenslotte tevreden..... Mijn hand door het raam.

0
geplaatst: 19 januari 2013, 20:46 uur
Ik snap dat je als Rotterdammer meelij hebt, omdat je zelf weet hoe het is om gepest te worden met slechte voetballers die rare dingen doen waar veel grappen gemaakt over worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.