Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Leek wel of het een penaltyreeks - na blessuretijd was - die er in één keer in moest, en dat hij de bal daardoor boos wegtrapte.
Ja inderdaad.(quote)
Leek wel of het een penaltyreeks - na blessuretijd was - die er in één keer in moest, en dat hij de bal daardoor boos wegtrapte.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:41 uur
Het is verschrikkelijk. Ik heb niet eerder positief geschreven over Immers en dat gaat voorlopig ook niet meer gebeuren. Dat hij zowaar nog op 10 doelpunten staat zegt mij helemaal niets, waarschijnlijk had ik de meeste er ook van kunnen maken.
Die jongen heeft het niet in zich in de Kuip, ondanks alle ruimte en kansen die worden geboden. Jammer maar helaas, dat gaat ook niets meer worden.
Meer wil ik er niet over zeggen, eigenlijk ben ik er ook niet. Ik heb de wedstrijd ook niet willen kijken. Bleeeeh.
Die jongen heeft het niet in zich in de Kuip, ondanks alle ruimte en kansen die worden geboden. Jammer maar helaas, dat gaat ook niets meer worden.
Meer wil ik er niet over zeggen, eigenlijk ben ik er ook niet. Ik heb de wedstrijd ook niet willen kijken. Bleeeeh.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:44 uur
De helft van die 10 kwam uit een penalty, dus die had jij nog wel kunnen maken
En dan had jij er waarschijnlijk nog wel een extra gemaakt 
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:48 uur
Ben benieuwd of v. Rhijn nog een schorsing gaat krijgen tegen Vitesse.
Ik zie het echt niet...
Ik zie het echt niet...
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:53 uur
Nee, er gebeurt werkelijk niks. Behalve dan dat Boetius valt.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:57 uur
Ach, van Rhijn ging al eerder een paar x door het oog van de naald.
Theo Reitsma was overigens nóg slechter dan Mathijsen, Martins Indi, Janmaat, Schaken en Immers.
Theo Reitsma was overigens nóg slechter dan Mathijsen, Martins Indi, Janmaat, Schaken en Immers.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 22:59 uur
Feyenoord ook, dus dat vind ik een slecht excuus als men de schorsing daarom wel terecht zou vinden.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:00 uur
Paap_Floyd schreef:
Toch zijn er maar weinig mensen die zóveel kansen krijgen. Toch een kwaliteit. Maar anderzijds had Immers minstens - zonder te overdrijven - op 20 doelpunten MOETEN staan.
Wijnaldum in het kwadraat, zeg maar.
Voetballend is Immers ondermaats, maar zijn diepgang is toch wel goud waard.
Als hij ze dan afmaakt. Die kans vlak na de 1-0 ook.

0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:00 uur
chevy93 schreef:
Feyenoord ook, dus dat vind ik een slecht excuus als men de schorsing daarom wel terecht zou vinden. Om eerlijk te zijn, vind ik dat men hier best consequenter mee kan zijn en Boëtius hier met terugwerkende kracht een gele kaart moet krijgen o.i.d.
Feyenoord ook, dus dat vind ik een slecht excuus als men de schorsing daarom wel terecht zou vinden. Om eerlijk te zijn, vind ik dat men hier best consequenter mee kan zijn en Boëtius hier met terugwerkende kracht een gele kaart moet krijgen o.i.d.
Als Feyenoordsupporter zijnde hoop ik sowieso niet dat van Rhijn geschorst wordt tegen Vitesse.
Boëtius kan hier geen kaart meer voor krijgen. De situatie is beoordeeld en er is een gele kaart gegeven.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 januari 2013, 23:01 uur
Dat getuigt van 0,0% ambitie. Hoewel Sneijder allang niet meer zo goed is als z'n eerste jaar bij Inter, en blessuregevoelig is, is dit wel erg teleurstellend. Hij zal wel een flink salaris krijgen, maar dan nog zou je toch denken dat er meer interesse was voor 'slechts' acht miljoen?
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:17 uur
Nou, ik dacht nog even een spetterende pot voetbal te zien, maar na de rust was R. Madrid niet meer zo boeiend. Ik zie wel dat Barça (eindelijk) weer eens verloren heeft gisteren. 
Maar ik bedenk me ook dat iets als dit misschien wat dubbel klinkt voor iemand die een paar jaar eerder nog voor de schwalbekoning van de Eredivisie, Suarez, heeft staan juichen.

Nicolage Rico schreef:
Boëtius kan hier geen kaart meer voor krijgen. De situatie is beoordeeld en er is een gele kaart gegeven.
Ah, je had het al opgepakt. Het gaat er meer om dat dit soort dingen altijd zo makkelijk weg gewoven worden. Iedereen heeft het dan over dat v. Rhijn wel/niet geschorst moet worden, maar waarom wordt er dan nooit gekeken naar de "schwalbe" zelf? Die persoon wordt nooit gestraft en zal het volgende keer gewoon weer doen. Immers (dat is geen woordgrap, bedenk ik me nu), hij kreeg gewoon de penalty, dus geef hem eens ongelijk.Boëtius kan hier geen kaart meer voor krijgen. De situatie is beoordeeld en er is een gele kaart gegeven.
Maar ik bedenk me ook dat iets als dit misschien wat dubbel klinkt voor iemand die een paar jaar eerder nog voor de schwalbekoning van de Eredivisie, Suarez, heeft staan juichen.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:21 uur
Sowieso vind ik het belachelijk dat een foute beslissing van een scheids na afloop alleen mag worden rechtgezet wanneer hij iets gemist heeft en niet wanneer hij iets verkeerd interpreteert.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:26 uur
Voetbal is dan ook de enige sport waarbij men niet mee gaat met de tijd en men alles wil houden zoals het is.
Tennis (hawk-eye), hockey (bal voor jezelf uitnemen) en rugby ('video referee', ook bij hockey trouwens). Simpele dingen die het voetbal voor 100% aantrekkelijker zullen maken.
Tennis (hawk-eye), hockey (bal voor jezelf uitnemen) en rugby ('video referee', ook bij hockey trouwens). Simpele dingen die het voetbal voor 100% aantrekkelijker zullen maken.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:34 uur
Tot zover Erik Pieters weer voor dit seizoen, benieuwd waar ie volgend seizoen mee komt 
Pieters mogelijk niet meer ...

0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:36 uur
Buitengewoon bizar die negatieve houding over Turkse clubs - waar is die beroemde Turkse Juventus-supporter, Prince of pop om even tekst en uitleg te geven.
Galatasaray staat gewoon in de achtste finale van de CL en is van de Turkse topploegen. Nog niet zo lang geleden waren clubs heel blij als ze in Istanboel een goed resultaat haalden. Pij-air, Frank de Boer hebben ook in Istanboel gespeeld.
Momenteel is Galatasaray een betere keuze dan QPR, Aston Villa of Sunderland - de top in de UK is voorzien (of penniless).
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:38 uur
trebremmit schreef:
Tot zover Erik Pieters weer voor dit seizoen, benieuwd waar ie volgend seizoen mee komt
Is er al een reactie van hem verschenen, eigenlijk? Ben wel benieuwd wat hij te zeggen heeft..Tot zover Erik Pieters weer voor dit seizoen, benieuwd waar ie volgend seizoen mee komt

0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:41 uur
Morgen volgens mij, zal ie wel spijt betuigen en de ruit betalen.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:43 uur
Ik denk dat er binnenkort een interview met Wendy van Dijk komt, waarin hij alles op gaat biechten.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:53 uur
Die Turkse (top)clubs zitten tegenwoordig vol met buitenlandse (al dan niet uitgerangeerde) spelers. Je moet er ook weer niet te licht tegenaan kijken. Lopen genoeg leuke spelers tussen.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 23:56 uur
Dekt zijn verzekering de schade niet dan?
Wendy van Dijk - lijkt me trouwens al straf genoeg, zelfs met dit weer zou ik die muts nog niet op willen zetten.
Wendy van Dijk - lijkt me trouwens al straf genoeg, zelfs met dit weer zou ik die muts nog niet op willen zetten.

0
geplaatst: 21 januari 2013, 08:56 uur
Poeha schreef:
Die Turkse (top)clubs zitten tegenwoordig vol met buitenlandse (al dan niet uitgerangeerde) spelers. Je moet er ook weer niet te licht tegenaan kijken. Lopen genoeg leuke spelers tussen.
Sneijder had geen keus. Heeft het nog proberen uit te stellen maar er was weinig tot geen INTEResse.
Dus dan maar Galatasaray want Wesley moet speelminuten gaan maken. Ik denk niet dat Wesley zich daar nog in de kijker gaat spelen voor een echte topploeg. Kortom de eerder genoemde nachtkaars is hier van toepassing.
Turkse competitie is natuurlijk bagger. Lekker uit tegen Mersin Idman Yurdu. Of uit tegen Akhisar Belediyespor. Of de altijd lastige uitwedstrijden tegen Elazigspor of Kasimpasa.
Ja, dat spreekt natuurlijk veel meer aan dan Aston Villa, QPR of Wigan.....
Ik voorspel veel pijntjes en kwaaltjes de komende tijd bij Wesley.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 09:22 uur
Over de Turkse competitie gesproken: Bjorn Vleminckx heeft zijn start daar ook niet gemist. 4 goals in zijn debuutmatch
En dan nog één uitgelokte owngoal, dus eigenlijk zijn het 5 goals die hij veroorzaakt heeft.
En dan nog één uitgelokte owngoal, dus eigenlijk zijn het 5 goals die hij veroorzaakt heeft.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 09:22 uur
Teunnis schreef:
Ik denk dat er binnenkort een interview met Wendy van Dijk komt, waarin hij alles op gaat biechten.
Oprah? Die is toch in vorm

0
Hendrik68
geplaatst: 21 januari 2013, 10:06 uur
En natuurlijk zat iedereen gisteravond weer op het puntje van zijn stoel bij de strijd om de titels in de NFC en de AFC. Helaas begonnen ze met de strijd om de NFC titel die tussen de San Francisco 49'ers en Atlanta ging. Vooraf al wel te verwachten dat het erg spannend zou gaan worden, vooral ook door het thuisvoordeel van Atlanta. En inderdaad, in no time stonden de Falcons met 17-0 voor. Maar toen kwamen de 49'ers op stoom en het zou nog lang duren, maar uiteindelijk kwamen de 49'ers langszij en mogen zij het opnemen tegen de Baltimore Ravens die verassend de Patriots uitschakelden. Die wedstrijd heb ik helaas moeten missen. Ik denk echter dat de Patriots zich andermaal hebben stukgebeten op de nu al legendarische defense van de Ravens onder leiding van Linebacker Ray Lewis die, als ik het goed begrepen heb aan zijn laatste kunstje bezig is.
Nog even een saillant detail waaruit ook duidelijk blijkt dat ik het ook niet echt van minuut tot minuut meer volg: Ik dacht al: wat lijkt die coach van de 49'ers toch veel op die van de Ravens
Is het zijn broer! Kortom een broedertwist over 2 weken.
Nog even een saillant detail waaruit ook duidelijk blijkt dat ik het ook niet echt van minuut tot minuut meer volg: Ik dacht al: wat lijkt die coach van de 49'ers toch veel op die van de Ravens
Is het zijn broer! Kortom een broedertwist over 2 weken.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 10:55 uur
starsailor schreef:
Sneijder had geen keus. Heeft het nog proberen uit te stellen maar er was weinig tot geen INTEResse.
Dus dan maar Galatasaray want Wesley moet speelminuten gaan maken. Ik denk niet dat Wesley zich daar nog in de kijker gaat spelen voor een echte topploeg. Kortom de eerder genoemde nachtkaars is hier van toepassing.
Turkse competitie is natuurlijk bagger. Lekker uit tegen Mersin Idman Yurdu. Of uit tegen Akhisar Belediyespor. Of de altijd lastige uitwedstrijden tegen Elazigspor of Kasimpasa.
Je reageert indirect op mijn post - en in hoofdlijnen ben ik het wel met je post eens; mijn uitgangspunt was eerder de vraag wat je liever zou doen in zijn positie: spelen bij de Turkse top (met internationaal voetbal, CL) of bij een Engelse middenmoter (zonder internationaal voetbal) of daaronder (mede strijdend tegen degradatie). En kom dan niet aanzetten met de sfeer in de Engelse stadions, want ook in Istanboel kan het wel spoken - en bij de lager geplaatste clubs in Engeland is het écht niet allemaal koek en ei. Wesley heeft gewoon - zoals dat heet in het Nederlands - eieren voor zijn (veel) geld gekozen. En misschiet vind ie zichzelf net als Guus wel (een goed betaalde) ontwikkelingswerker

0
geplaatst: 21 januari 2013, 11:13 uur
Mjuman schreef:
...was eerder de vraag wat je liever zou doen in zijn positie: spelen bij de Turkse top (met internationaal voetbal, CL) of bij een Engelse middenmoter (zonder internationaal voetbal) of daaronder (mede strijdend tegen degradatie). En kom dan niet aanzetten met de sfeer in de Engelse stadions, want ook in Istanboel kan het wel spoken - en bij de lager geplaatste clubs in Engeland is het écht niet allemaal koek en ei. Wesley heeft gewoon - zoals dat heet in het Nederlands - eieren voor zijn (veel) geld gekozen. En misschiet vind ie zichzelf net als Guus wel (een goed betaalde) ontwikkelingswerker
...was eerder de vraag wat je liever zou doen in zijn positie: spelen bij de Turkse top (met internationaal voetbal, CL) of bij een Engelse middenmoter (zonder internationaal voetbal) of daaronder (mede strijdend tegen degradatie). En kom dan niet aanzetten met de sfeer in de Engelse stadions, want ook in Istanboel kan het wel spoken - en bij de lager geplaatste clubs in Engeland is het écht niet allemaal koek en ei. Wesley heeft gewoon - zoals dat heet in het Nederlands - eieren voor zijn (veel) geld gekozen. En misschiet vind ie zichzelf net als Guus wel (een goed betaalde) ontwikkelingswerker
Dat het in Istanboel kan spoken weten we allemaal wel. Het gaat mij juist om de uitwedstrijden die ik in mijn bericht noemde. Welke sfeer tref je daar aan dan?? Moeten daar eerst de schapen van het veld gehaald worden?
Bottom line is dat een fitte en in vorm zijnde Wesley Sneijder niet bij Galatasaray hoort en ook niet in de Engelse middenmoot. Alhoewel ik nog steeds van mening ben dat je sneller van de Engelse middenmoot weer naar de top Premier League kan gaan (zie ooit Van der Sar van Fulham naar Man. U.) dan dat er nog hoop is na Galatasaray.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 11:38 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Die wordt op zich goed gepakt door Vermeer. Uiteraard. Maar bij zo´n kans moet je de keeper kansloos laten. Hoek was voor het uitkiezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.