Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2013, 09:59 uur
6-6, 6 keer? 
Nou Berdych - Djokovic, ik zit klaar hoor. Hoewel ik weinig echte problemen voor Novak verwacht.

Nou Berdych - Djokovic, ik zit klaar hoor. Hoewel ik weinig echte problemen voor Novak verwacht.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 11:30 uur
De eerste set ging makkelijk, de tweede set waren er iets meer fouten en kwam Berdych er wat beter in en de derde set is tot nu toe ongelofelijk. 

0
geplaatst: 22 januari 2013, 16:27 uur
Heb de 3e set maar half gevolgd en heb de 4e set zelfs bijna niet kunnen kijken, maar voor zover ik kon zien was het buiten de tweede set een relatief makkelijke partij. Berdych blijft natuurlijk 5e van de wereld en cadeau krijgt hij het natuurlijk niet, maar in de problemen kwam Djokovic nooit.
Aan de andere kant, voor wie dacht dat alle Nederlanders uitgeschakeld waren:
Haase/Sijsling naar halve finales - nos.nl

0
geplaatst: 22 januari 2013, 19:03 uur
chevy93 schreef:
Heb de 3e set maar half gevolgd en heb de 4e set zelfs bijna niet kunnen kijken, maar voor zover ik kon zien was het buiten de tweede set een relatief makkelijke partij. Berdych blijft natuurlijk 5e van de wereld en cadeau krijgt hij het natuurlijk niet, maar in de problemen kwam Djokovic nooit.
Djokovic heeft Berdych drie sets gewoon weggespeeld. Die vierde set was weliswaar 6-4, maar tot de laatste game had Djokovic maar 1 punt weggegeven op zijn eigen service. Die tweede set moeten we gewoon even vergeten.

Ik heb wel een beetje te doen met Almagro trouwens.

En de Nederlanders zijn lekker aan het dubbelen inderdaad. Laten we hopen op een finale tegen de Bryan Brothers.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:20 uur
Was één van de sleutelspelers van het kampioenselftal van AZ een paar jaar geleden. In principe wel een prima speler met veel dynamiek, maar heeft in de halve finale van het WK 2010 een zware trap in zijn gezicht gehad en daarna erg lang met zijn fysiek geworsteld. Op een gegeven moment naar Moskou vertrokken en daar een beetje buiten beeld geraakt. Geen idee of ie nog het niveau heeft van grofweg 5 jaar geleden.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:24 uur
Speelt Ryan Donk trouwens niet bij Anderlecht ook? Die is destijds bij AZ vreemdgegaan met de vriendin van Demy en toen getransfereerd. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 januari 2013, 20:37 uur
In z'n begintijd bij AZ wel een goede speler. Bij Ajax vond ik 'm al niet zo denderend meer. Een beetje een smerige speler ook. Herinner me nog die lelijke trap vol in het gezicht van Stekelenburg.
Heb hem bij Spartak nooit gezien.
Die aflevering van Wegmisbruikers met hem is wel geinig.
Heb hem bij Spartak nooit gezien.
Die aflevering van Wegmisbruikers met hem is wel geinig.

0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:49 uur
herman schreef:
Speelt Ryan Donk trouwens niet bij Anderlecht ook? Die is destijds bij AZ vreemdgegaan met de vriendin van Demy en toen getransfereerd.
Die speelt bij Club Brugge, de traditionele rivaal van Anderlecht. Maar met dat in het achterhoofd kunnen dat lekker pittige wedstrijden worden.

0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:50 uur
herman schreef:
Nee, bij Club Brugge. Maar die komen mekaar dan nog wel tegen.

0
geplaatst: 22 januari 2013, 20:51 uur
Stijn_Slayer schreef:
In z'n begintijd bij AZ wel een goede speler. Bij Ajax vond ik 'm al niet zo denderend meer. Een beetje een smerige speler ook. Herinner me nog die lelijke trap vol in het gezicht van Stekelenburg.
Hij herinnert zich waarschijnlijk een andere trap. In z'n begintijd bij AZ wel een goede speler. Bij Ajax vond ik 'm al niet zo denderend meer. Een beetje een smerige speler ook. Herinner me nog die lelijke trap vol in het gezicht van Stekelenburg.

0
geplaatst: 22 januari 2013, 22:43 uur
Heb De Zeeuw altijd een net-niet speler gevonden. Sinds die naar Moskou is getransfereerd ook weinig gevolgd, maar ik weet wel dat ze in Amsterdam in de handjes knepen dat ze nog bijna de gehele transfersom ervoor terugkregen. Kan mss voor Anderlecht nog wel een nuttige kracht zijn, maar niet meer dan dat...
0
geplaatst: 22 januari 2013, 23:04 uur
Nou nou nou, lekker kort door de bocht. Denk wel dat De Zeeuw in de neergaande kromme zit, maar zijn eerste jaar bij Ajax was ie daar essentieel - gaf ie het team vorm en body. Sinds ie bij Blik op de weg was (met zijn dikke Benz) ging het minder met hem.
Wie weet vind ie zijn tweede jeugd terug in België en kan JvdB hem scherp krijgen.
Wie weet vind ie zijn tweede jeugd terug in België en kan JvdB hem scherp krijgen.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 23:19 uur
Ik vond hem vooral sterk bij AZ en ook een tijdje bij het Nederlands Elftal destijds. Echt een zeer goed passende verbindingsspeler.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 januari 2013, 23:33 uur
Al die spelers van AZ destijds bleken uiteindelijk een beetje net-niet. Mathijssen stond altijd wel een beetje ter discussie. Landzaat bleek 't ook niet helemaal vast te kunnen houden. De Cler. Spelers als Jaliens en Opdam konden dan nog even meeliften, maar vielen daarna ook wel door de mand.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 00:44 uur
Mwah, Matthijsen was op een gegeven moment een van de beste verdedigers van de Bundesliga, en De Zeeuw lange tijd ook de beste man van Ajax na Suarez. Heeft niet voor niets nog behoorlijk wat interlands gespeeld. Je zou eigenlijk dat hele kampioenselftal van AZ eens langs moeten lopen, ben wel benieuwd wat er van de rest is geworden.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 01:57 uur
Kampioenselftal AZ:
Keeper
Sergio Romero: Zakte al weg tijdens zijn carrière bij AZ. Ging naar Sampdoria (1e keeper) dat hetzelfde seizoen degradeerde naar de Serie B.
Verdedigers
Kew Jaliens: Was zo ongeveer het enige seizoen waarin hij het niveau subtop-Eredivisie haalde. Was ook al een beetje op leeftijd en bouwde zijn carriere af (speelt nu regelmatig bij Wisla Kraków).
Niklas Moisander: Bekend verhaal. Doet het nu niet verkeerd bij Ajax.
Sébastien Pocognoli: Ging naar Standard, volgens mij ging het niet helemaal super daar, maar dat weten onze Zuiderburen beter denk.
Gill Swerts: Werd het lachertje van Feyenoord, speelt nu in de Deense competitie.
Héctor Moreno: Speelde het seizoen erna pas in de basis. Heeft het vorige seizoen 29 wedstrijden gespeeld bij Espanyol (3 doelpunten). Niet slecht dus.
Ragnar Klavan: Tweede seizoenshelft af en toe gespeeld. Is dit seizoen naar Augsburg gegaan waar hij regelmatig speelt.
Middenvelders
Maarten Martens: Speelt nog steeds bij AZ. Mooie speler, maar constant blessures.
David Mendes da Silva: Carrière is bergafwaarts gegaan sinds hij naar Salzburg vertrok.
Stijn Schaars: Doet het heel erg goed bij Sporting.
Demy de Zeeuw: Ging naar Ajax. Eén goed seizoen. Bij Spartak ging het wat minder (nog steeds degelijk wat ik heb gezien van de CL). Nu dus naar Anderlecht.
Aanvallers
Ari: Doet het volgens mij uitstekend in Rusland (Spartak).
Moussa Dembélé: Gaat ook niet slecht bij de Spurs.
Mounir El Hamdaoui: Ook een bekend verhaal. Groot talent, maar nog niet echt van gekomen. Misschien nu in Italië?
Graziano Pellè: Destijds enkel opgesteld om zich in de etalage te spelen. Dat seizoen ging het nog wel aardig, de twee seizoenen erna waren lachwekkend.
Jeremain Lens: Was toen een aankomend talent. Het is nu afwachten of het een leuk fenomeentje was of dat hij het echt ver kan schoppen.
Keeper
Sergio Romero: Zakte al weg tijdens zijn carrière bij AZ. Ging naar Sampdoria (1e keeper) dat hetzelfde seizoen degradeerde naar de Serie B.
Verdedigers
Kew Jaliens: Was zo ongeveer het enige seizoen waarin hij het niveau subtop-Eredivisie haalde. Was ook al een beetje op leeftijd en bouwde zijn carriere af (speelt nu regelmatig bij Wisla Kraków).
Niklas Moisander: Bekend verhaal. Doet het nu niet verkeerd bij Ajax.
Sébastien Pocognoli: Ging naar Standard, volgens mij ging het niet helemaal super daar, maar dat weten onze Zuiderburen beter denk.
Gill Swerts: Werd het lachertje van Feyenoord, speelt nu in de Deense competitie.
Héctor Moreno: Speelde het seizoen erna pas in de basis. Heeft het vorige seizoen 29 wedstrijden gespeeld bij Espanyol (3 doelpunten). Niet slecht dus.
Ragnar Klavan: Tweede seizoenshelft af en toe gespeeld. Is dit seizoen naar Augsburg gegaan waar hij regelmatig speelt.
Middenvelders
Maarten Martens: Speelt nog steeds bij AZ. Mooie speler, maar constant blessures.
David Mendes da Silva: Carrière is bergafwaarts gegaan sinds hij naar Salzburg vertrok.
Stijn Schaars: Doet het heel erg goed bij Sporting.
Demy de Zeeuw: Ging naar Ajax. Eén goed seizoen. Bij Spartak ging het wat minder (nog steeds degelijk wat ik heb gezien van de CL). Nu dus naar Anderlecht.
Aanvallers
Ari: Doet het volgens mij uitstekend in Rusland (Spartak).
Moussa Dembélé: Gaat ook niet slecht bij de Spurs.
Mounir El Hamdaoui: Ook een bekend verhaal. Groot talent, maar nog niet echt van gekomen. Misschien nu in Italië?
Graziano Pellè: Destijds enkel opgesteld om zich in de etalage te spelen. Dat seizoen ging het nog wel aardig, de twee seizoenen erna waren lachwekkend.
Jeremain Lens: Was toen een aankomend talent. Het is nu afwachten of het een leuk fenomeentje was of dat hij het echt ver kan schoppen.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 08:47 uur
Pocognoli is gisteren verhuist van Standard naar Hannover. Bij Standard zat hij al een tijdje aan de bank gekluisterd.
Schaars kan het dan misschien wel goed doen bij Sporting, maar Sporting zelf is aan een rampseizoen bezig.
Schaars kan het dan misschien wel goed doen bij Sporting, maar Sporting zelf is aan een rampseizoen bezig.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 januari 2013, 10:40 uur
Ben zelf nog niet zo onder de indruk van Moisander, al doet hij het al wel een stuk beter dan z'n eerste wedstrijden voor Ajax.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 10:47 uur
Romero doet het nu volgens mij niet zo heel slecht bij Sampdoria, maar misschien kunnen de vaste Serie A volgers daar meer over vertellen.
Bradford
Bradford

0
geplaatst: 23 januari 2013, 11:00 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ben zelf nog niet zo onder de indruk van Moisander, al doet hij het al wel een stuk beter dan z'n eerste wedstrijden voor Ajax.
Ik zou 'em ongezien willen ruilen voor Marcelo en dan er nog wat statiegeld op toeleggen - Ajax kan wel wat kleur gebruiken, het heeft nu wel erg veel bleekscheten in het team

0
geplaatst: 23 januari 2013, 11:15 uur
Mjuman schreef:
Nou nou nou, lekker kort door de bocht. Denk wel dat De Zeeuw in de neergaande kromme zit, maar zijn eerste jaar bij Ajax was ie daar essentieel - gaf ie het team vorm en body. Sinds ie bij Blik op de weg was (met zijn dikke Benz) ging het minder met hem.
geen twijfel mogelijk, iedereen presteert boven zijn niveau bij John Van den Brom Nou nou nou, lekker kort door de bocht. Denk wel dat De Zeeuw in de neergaande kromme zit, maar zijn eerste jaar bij Ajax was ie daar essentieel - gaf ie het team vorm en body. Sinds ie bij Blik op de weg was (met zijn dikke Benz) ging het minder met hem.

0
geplaatst: 23 januari 2013, 13:23 uur
De Guzman in de voorselectie van Oranje, wel opvallend.
Ik had Siem de Jong wel eens in Oranje willen zien maar die zit er niet bij.
Oja en Ola John
Ik had Siem de Jong wel eens in Oranje willen zien maar die zit er niet bij.
Oja en Ola John

0
geplaatst: 23 januari 2013, 14:13 uur
De Guzman doet het trouwens erg goed bij Swansea in Engeland, scoorde dit weekend ook weer. En Swansea is sowieso best goed bezig in de Premier League.
En Nuytinck is niet beter dan De Vrij, Martins Indi, Douglas, Heitinga, etc. Misschien wel dan Viergever en Gouweleeuw. Hij komt er vast wel eens bij.
Is nog altijd eerste keeper van het Argentijns elftal volgens mij. Zo slecht doet ie het niet.
Verder eens met je analyse. Maar dat was ook wel het mooie van AZ, dat er een aantal degelijke eredivisiespelers waren die juist daar tot bloei kwamen. Een goede coach zou nu weer hetzelfde kunnen doen als je de beste spelers van clubs buiten de top 5 samenvoegt.
En Nuytinck is niet beter dan De Vrij, Martins Indi, Douglas, Heitinga, etc. Misschien wel dan Viergever en Gouweleeuw. Hij komt er vast wel eens bij.
Teunnis schreef:
Kampioenselftal AZ:
Keeper
Kampioenselftal AZ:
Keeper
Is nog altijd eerste keeper van het Argentijns elftal volgens mij. Zo slecht doet ie het niet.
Verder eens met je analyse. Maar dat was ook wel het mooie van AZ, dat er een aantal degelijke eredivisiespelers waren die juist daar tot bloei kwamen. Een goede coach zou nu weer hetzelfde kunnen doen als je de beste spelers van clubs buiten de top 5 samenvoegt.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 14:14 uur
jassn schreef:
Nog altijd geen Nuytinck?
Nog altijd geen Nuytinck?
Het begin is er, Heitinga is inmiddels al afgevoerd
0
geplaatst: 23 januari 2013, 16:10 uur
Hmm...geen Sneijder, vd Vaart, Robben, Heitinga en Stekelenburg....benieuwd wie nu 1e keeper wordt, het zou mij niet eens verrassen als ie voor Vermeer kiest aangezien Krul de laatste weken nogal wat goals tegengekregen heeft.
Ik snap eigenlijk alleen de selectie van Matthijsen niet zo...ik zie Matthijsen echt het WK in Brazilie niet halen dus daar had ik dan toch liever ook al een naam die eventueel in de toekomst in aanmerking komt zien staan.
Voor het overige vrij verklaarbare namen...ook al zitten er enkele alleen maar bij gebrek aan beter bij.
Ik snap eigenlijk alleen de selectie van Matthijsen niet zo...ik zie Matthijsen echt het WK in Brazilie niet halen dus daar had ik dan toch liever ook al een naam die eventueel in de toekomst in aanmerking komt zien staan.
Voor het overige vrij verklaarbare namen...ook al zitten er enkele alleen maar bij gebrek aan beter bij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.