MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
He$$el_01 schreef:
Lekker tenniswedstrijdje weer hoor.
Via een stream op school gelukkig nog af kunnen kijken. Aardige wedstrijd, maar Federer maakte wel veel onnodige fouten.

chevy93 schreef:
(quote)
Via een stream op school gelukkig nog af kunnen kijken. Aardige wedstrijd, maar Federer maakte wel veel onnodige fouten.

Bij vlagen was het echt een heel hoog niveau. Mooi om te zien dat Tsonga dat ook steeds langer vol kan houden.

Kwam ook wel grotendeels, doordat Tsonga goed speelde jij.
Moet ook wel eerlijk bekennen dat het een beetje halfhalf kijken was.

Jammer overigens dat de Nederlanders pas ergens in de nacht dubbelen. De wedstrijd begint om 1 uur en dan moeten ze ook nog eens één wedstrijd wachten.

P.S. Nog even juichen voor Stephens.

Stijn_Slayer
Wat een drama weer bij Madrid (1-1). Eerst Casillas eraf (handblessure), maar Adan keepte gelukkig goed. Staan ze 1-0 voor (Valencia was beter), maakt Coentrao hands terwijl hij al geel had. Vrije trap vliegt erin en vanaf dat moment was het eenrichtingsverkeer. Wie maakt er nou hands als je geel hebt en weet dat de linksbackpositie al een probleem is? Volgens mij sparen ze rode kaarten. Extra zuur dat die mafkees van Valencia die al vroeg in de wedstrijd vol op het been van Di Maria ging staan niets kreeg.

En Di Maria die drie minuten voor tijd natrapt, terwijl er helemaal niets aan de hand is. Alsof er nog niet genoeg schorsingen waren... De allerhoogste boete is voor beiden op hun plaats.

Zelfs diep in de blessuretijd blijven spelers van beide teams nog kaarten pakken, wtf

Die Pereira van Valencia is trouwens ook een matennaaier zeg. Ronaldo en Coentrao moeten gek zijn geworden van alle trappen die hij ze verkocht heeft.

Azarenka

Sharapova eruit

Haase en Sijsling

Tegen de Bryan Brothers

Wat een eikel van een ballenjongen was dat ook. Kondigde het zelfs op voorhand op Twitter aan dat hij zo tijd zou rekken. Het is niet dat Hazard hem trouwens trapt om pijn te doen, het is eerder om die ballen er van tussen te trappen. Hopelijk een niet al te zware schorsing (hoewel ik het ergste vrees) en hopelijk een zware boete voor Swansea (dit is gewoon spelvervalsing).

Slagter klopt Gilbert en Sagan in Tour Down Under, knap! Gilbert is ook al goed, ondanks dat hij gisteren tegen het asfalt ging, maar nog niet op topniveau. Maar best ook als hij tot en met Luik wil schitteren. Morgen zal Greipel wel weer met de bloemen mogen gaan lopen.

He$$el_01 schreef:

Haase en Sijsling

Volgens het AD is er nu een ingelaste persconferentie van Real Madrid....geruchten over ontslag Mourinho?

The Eraser schreef:
Slagter klopt Gilbert en Sagan in Tour Down Under, knap!

Goss bedoel je denk ik, Sagan rijdt in Argentinië. Die Slagter lijkt me wel een groot talent. Zo heeft Nederland er wel meer, al blijven ze wat hangen heb ik de indruk (mede door pech).

He$$el_01 schreef:
Haase en Sijsling

Vind het trouwens niet eens zo'n hele rare actie van Hazard. In het 'normale leven' zou je ook op die manier de bal van iemand afpakken.

En dat Azarenka wint van Sharapova is aan de ene kant wel leuk (ik heb veel meer sympathie voor Azarenka), maar toch ook wel jammer (Sharapova is - met het geluid uit - leuker om naar te kijken, en dan heb ik het over het tennissen zelf )

Ongelooflijk van Haase en Sijsling

Tegen de Bryan's moet een stunt toch ook wel te doen zijn?

JoaMuse schreef:
(quote)

Goss bedoel je denk ik, Sagan rijdt in Argentinië. Die Slagter lijkt me wel een groot talent. Zo hebben jullie er wel meer in Nederland, al blijven ze wat hangen (mede door pech).

Ja, tegenwoordig wordt ik niet snel enthousiast van Nederlandse talenten. Daarvan hebben we er zoveel gehad de laatste tijd...

El Ninjo schreef:
Volgens het AD is er nu een ingelaste persconferentie van Real Madrid....geruchten over ontslag Mourinho?

Volgens Marca hebben de spelers zijn ontslag geëist. Maar Perez heeft het zelf alweer tegengesproken. Voor Mourinho is ontslagen worden wel zo voordelig. Ben benieuwd waar hij volgend seizoen heen gaat. City, PSG, Chelsea, Vitesse?

Teunnis schreef:
En dat Azarenka wint van Sharapova is aan de ene kant wel leuk (ik heb veel meer sympathie voor Azarenka), maar toch ook wel jammer (Sharapova is - met het geluid uit - leuker om naar te kijken, en dan heb ik het over het tennissen zelf )
Behalve dan dat Sharapova van Azarenka gewonnen zou hebben.

Teunnis schreef:
Vind het trouwens niet eens zo'n hele rare actie van Hazard. In het 'normale leven' zou je ook op die manier de bal van iemand afpakken.
Schwalbe.

herman schreef:
Volgens Marca hebben de spelers zijn ontslag geëist. Maar Perez heeft het zelf alweer tegengesproken. Voor Mourinho is ontslagen worden wel zo voordelig. Ben benieuwd waar hij volgend seizoen heen gaat. Vitesse?

Bestuur Real ontkracht verhalen over vertrek Mourinho | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

HOOFDDORP - Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez heeft in een speciaal daarvoor belegde persconferentie laten weten dat José Mourinho voorlopig gewoon trainer is van Real.
[...]
"Ik heb Casillas en Ramos gesproken en zij hebben helemaal geen ultimatum gesteld. Dit verhaal is gelogen',' verklaarde Pérez.

Wat een mafkees inderdaad. Komt 'ie ook uit Turnhout ofzo?

Teunnis schreef:
(quote)

Azarenka heeft niet van Sharapova gewonnen, maar Li. Azarenka won van die Amerikaanse die van Williams won.

Maar vind je Sharapova echt leuker spelen? Sharapova is puur powerplay. Azarenka heeft dat ook wel, maar heeft een stuk meer variatie in haar spel dan Sharapova.

@Herman Je maakt een grapje toch, over dat een stuntje tegen de Bryan's ook wel te doen moet zijn?

Tuurlijk, stunten kan altijd. Maar dat zie ik toch niet zo snel gebeuren tegen het beste dubbelkoppel ooit.

Als Belg ben ik trots op Eden Hazard Die kleine zou nooit meer ballenjongen mogen zijn...

Trouwens iedereen is bezig over dat het nog maar een kind was, die ballenjongen, maar hij was wel al 17. En op 17-jarige leeftijd ben je niet meer zo onschuldig, als iemand van 10 jaar.

dumb_helicopter schreef:
Trouwens iedereen is bezig over dat het nog maar een kind was, die ballenjongen, maar hij was wel al 17. En op 17-jarige leeftijd ben je niet meer zo onschuldig, als iemand van 10 jaar.

Dat is ook waar. Zowiezo als de beelden opnieuw bekeken worden dat ie geen zware straf zal krijgen. Laat ons hopen...

Ik heb me meer geërgerd aan die ballenjongen dan aan Hazard. Eerst die actie op Twitter aankondigen en dan rollen alsof hij echt een gigantische doodschop heeft gekregen. Vervelend ettertje.
Dat neemt niet weg dat Hazard natuurlijk enorm dom is door zich zo te laten kennen en in die zin had de scheidsrechter natuurlijk geen andere keuze dan hem van het veld te sturen. Maar een kleine schorsing lijkt mij meer dan genoeg.

Afgezien van het feit datgene die uitlokt, de provocateur (denk aan Materazzi vs Zidane WK06) altijd buiten schot blijft (of hoogstens geel krijgt), staat natuurlijk voorop dat je er gewoon niet in moet trappen. Provoceren om voetballers uit hun spel en ritme te halen wordt al heel lang gedaan - hoe onsympathiek het ook is. Onverstandig en onprofessioneel van Hazard om zo te happen.

Ernie schreef:
Als Belg ben ik trots op Eden Hazard Die kleine zou nooit meer ballenjongen mogen zijn...
Serieus, zitten er hier ook al mensen die het gedrag van Hazard goedkeuren

jassn schreef:
(quote)
Serieus, zitten er hier ook al mensen die het gedrag van Hazard goedkeuren

Ga jij het gedrag van die ballenjongen dan goedkeuren? Hazard is eerder slachtoffer door de uitlokking hier. Hij had echter professioneel genoeg moeten zijn door hier niet op in te gaan, maar een lichte straf is meer dan voldoende.

Volgens de ex-trainer van de Engelse nationale ploeg is het trouwens de gewoonte dat trainers aan ballenjongens vragen om tijd te rekken. Als dat waar is dan vind ik die trainer van Swansea nog een grotere schijnheiligaard.

Ik keur het niet goed, ik ben er trots op als je goed kijkt naar de herhaling zie je dat het op de bal is dusja dan doet ie voor mij nix mis! Dat het een domme reactie was ben ik het mee eens maar Hazard heeft gelijk. Die ballenjongen (zoon van de directeur van Swansea overigens) komt er mooi mee weg terwijl ie alles uitlokt en heeft aangekondigd op twitter

Ik keur niks goed van die ballenjongen, maar hazard moet slim genoeg zijn en weten dat de scheidsrechters die tijd toch bijtellen. Zijn reactie is gewoon dom

jassn schreef:
Ik keur niks goed van die ballenjongen, maar hazard moet slim genoeg zijn en weten dat de scheidsrechters die tijd toch bijtellen. Zijn reactie is gewoon dom

Die tijd tellen ze er niet bij hoor. De scheidsrechter let alleen op officiële onderbrekingen (blessures, wissels, e.d.).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:32 uur

geplaatst: vandaag om 03:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.